Vlindur, dat doe je goed! Ik vloei nog steeds een beetje, na 5 weken, steeds als ik denk dat het klaar is, begint het weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is vandaag een week oud en ik vloei al niet meer![]()
Jemig wat is Lex groot!![]()
Wat sneu Vanyel.. Sterkte!
Loop je niet even mee?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:11 schreef Susie het volgende:
Lief heeft Anouk meegenomen naar buiten voor een rondje om, dat voelt even raar zeg!
Wat een geweldig gezicht moet dat zijn Danic, Eva voor die spiegel!
Lief wilde zelf even een rondje en nu kon ik even zeeeeeeer uitgebreid douchenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Loop je niet even mee?
Ik heb er vandaag alweer 3 km op zitten met kleine man en hond. Gisteren 4 in het bosheerlijk met dit zonnetje!
+1quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij vind t gewoon gezellig bij je te.zijn
Lekker van genieten, zolang t duurtzolang ie er geen last.van heeft en ook lekker slaapt in box, wagen, bij jou
En blij zijn dat t s nachts goed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag heeft ze met papa de intocht van Sinterklaas gekeken, ze vond het helemaal geweldig.. totdat ze de Sint zag
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Lastige keus. Zeker als ie verder nergens last van heeft. Voor 1 vlekje zou ik niet snel actie ondernemen. Aan de andere kant zijn wij duidelijk niet zo slimquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft het dus in alleen op zijn rechterwang dat eczeem. Hij heeft er geen last van en vertoond ook geen andere tekenen van last hebben van voedsel.
Zou ik er nou toch iets mee moeten en meer uit moeten zoeken of kan het geen kwaad? Ik ben er een beetje in dubio over.
Zo hoort het toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Nirak het volgende:
Wat leuk allemaal, kan haast niet wachten tot die tijd
Maar ik snap even iets niet aan onze baby, misschien dat jullie t wel snappen?
S nachts slaapt hij goed, alsin: wakker, huilen, luier, aan de borst, boeren, weer naar bed en slapen tot volgende voeding zonder huilen oid.
Maar overdag wil meneer niet slapen in zn bedje. Wel in de box, bij mij of tijdens t wandelen in de wagen...
Hoe kan dat nou? En hin is echt wel moe, want jeziet hem gewoon vechten tegen zn slaap...
Heerlijk!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef MamaPurk het volgende:
Wij zijn er weer na een midweekje weg te zijn geweest! En de rijke boslucht lijkt Sarah goed te hebben gedaan. Wat een heerlijk meisje heb ik toch en wat ontwikkeld ze zich lekker! De nachten ga ik het niet over hebben dat stukje nemen we voor lief.
Maar ze heeft heerlijk gezwommen, haar eerste stapjes langs de bank gezet, geslapen in de bondolino bij mama op de rug en kennis gemaakt met Saar van TM.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha dat doet Matthias dus ook. Hij gilt als een mager speenvarkenWist ook meteen weer waarom het pas de derde keer was
![]()
KD kijk:
[ afbeelding ]
Hij past eindelijk in maatje 62
En de vertaling van alle "dat hoort zo's". Waarschijnlijk is ie op zoek naar geborgenheid. Na al die warmte en geluiden in je baarmoeder lijkt zo'n bed wel heel koud en eenzaam. Bij jou in de buurt voelt ie zich veilig, dus kan ie zich makkelijker overgeven aan de slaap.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Nirak het volgende:
Hoe kan dat nou? En hin is echt wel moe, want jeziet hem gewoon vechten tegen zn slaap...
Andere mamma van meneerquote:Op zondag 13 november 2011 10:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En de vertaling van alle "dat hoort zo's". Waarschijnlijk is ie op zoek naar geborgenheid. Na al die warmte en geluiden in je baarmoeder lijkt zo'n bed wel heel koud en eenzaam. Bij jou in de buurt voelt ie zich veilig, dus kan ie zich makkelijker overgeven aan de slaap.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef Aoraki het volgende:
Pompoen hebben ze bij de appie ook in de vriezer, in blokjes. Das handig voor de gemakzuchtige moeders onder ons.
niet meer bij H&M..quote:Op zondag 13 november 2011 10:02 schreef Faithz het volgende:
[..]![]()
Dat pakje moet ik hebben!! Niet het goeie topic, I knowmaarre.. Waar ken ik dat kopuh?
ken je t boek baby's van Desmond Morris?quote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
jah, net als frambozen, aardbeien, blauwe bessen, mango en euh nog iets fruitigs. Ideaal!
En bij Lidl hebben ze grote zakken met brocolli in de vriezer voor 1.49 en de euroshoppert heeft ook diepvries boontjes en bloemkool en brocolli en weet ik het wat.
Lang leve de uitvinding van de vriezer!![]()
Vanyel goeie tip! ga eens terugzoeken
Faithz en nirak, ik zou hem gewoon bij je houden idd, ze bereiken vanzelf een punt waarop je merkt dat ze het beneden te rumoerig gaan vinden of te licht ofzo, en dan merk je dat ze beter gaan slapen als ke ze boven legt. Verder sluit ik me bij Vanyel aan.
Ik heb meestal flespompoenen. Die kun je met een (goeie) dunschiller prima schillen. Dan snij ik ze in handzame staafjes en kook die tot ze lekker zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 12:21 schreef danic het volgende:
Oh en Vanyel, ik heb een pompoen gekocht en dacht 'ik vraag aan mijn moeder hoe ik die klaar moet maken, maar zij weet het ook niet'. Hoe doen jullie het?
Moet ik dat ding gewoon schillen??
Ja dat denk je dan. Koop je voor je mangoliefhebbend kind mangostukjes uit de diepvries, weigert ze er na één likje zelfs maar 1 hap van te nemen.quote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
jah, net als frambozen, aardbeien, blauwe bessen, mango en euh nog iets fruitigs. Ideaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |