abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104250226
Ik sleep het zieligverhaal van Dottir ff naar het passende topic. Dank voor meeleven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104251324
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is vandaag een week oud en ik vloei al niet meer *O*

Jemig wat is Lex groot! :o

Wat sneu Vanyel.. Sterkte!
Vlindur, dat doe je goed! Ik vloei nog steeds een beetje, na 5 weken, steeds als ik denk dat het klaar is, begint het weer }:|

Hoe is het met jouw :D Jelte?
pi_104251520
Met mijn ( :P ) Jelte gaat het prima! Komt lekker aan, slaapt megaveel (behalve snachts uiteraard ;) ) en ik vind hem zo tof! O+
Hij is heel anders dan Rienk, een heel eigen koppie O+

Hoe is het met jouwe? Jelte's zijn echt de bom O+

De kraam had zn sokken gedaan :') Inmiddels heeft ie andere kleren aan O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:11:20 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_104252634
jemig lex; groterd!!! T en ik zijn ook groot, maar Liene heeft nog gewoon 62 aan hoor... :Y met 12 weken..

en ahhhh Jelte... snoepie!!! O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104253040
Ean draagt met 6mnd maat 62
Vanyel wat ontzettend klote zeg voor Dottir en jullie.
Lexi s echt mega
Mooie Simon O+
Sandous welkom
pi_104255158
Bartje draagt met ruim 5 maanden ook nog steeds maat 62, al gaat het nu wel steeds strakker zitten..
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:20:26 #157
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_104255425
Wat een mooie is Jelte! O+ En wat is Lex ineens groot geworden! :o Qua lengte doet ie nu al bijna niet meer onder voor ons meiske. Ze is een cm of 64 nu en zit qua maat nu in 62-68, ik blijf het apart vinden als ze ergens uit groeit, omdat ze zo 'lang' in 56 heeft gezeten, het was natuurlijk ook maar een iniminie bij geboorte.

Sorry dat ik zo weinig post, maar ik probeer wel alles bij te lezen. Het is zo onwijs druk met 4 dagen werken en vrij druk sociaal leven :@ . Maar hier gaat alles prima, ze eet en groeit goed en lijkt iedere dag wel een nieuw geluidje te ontdekken, echt zo schattig O+ .

Vanyel, sterkte voor je meiske! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_104261265
Eva zit nu net in 68, we zijn afscheid aan het nemen van 62 zeg maar. En ze is nu 6 maanden, dus dat gaat ook nog niet zo snel. Is niet erg, want heb net de kast weer bijgewerkt zodat er nu 68 en 74 hangt en dat is allemaal zo groooot!!

Gisteren terug van boodschappen doen, ijdeltuit op d'r buik voor de spiegel in de gang gelegd en boodschappen uit gaan pakken in de keuken (om de hoek van de spiegel). Tuttie vindt zichzelf namelijk heeeeeel interessant en lebbert met zichzelf in de spiegel :9~
Kijk ik even om de hoek of alles goed gaat, zit ze ineens op d'r billen :o
Ik: WAT DOE JIJ NOU!?!?!
(schrik en denk: nee, fototoestel, snel!!)
Eva: 'oh, ik doe iets geks, gauw weer naar mijn buik' }:| Dus geen goeie foto helaas.
Ze zat wel met d'r benen in de knoop toen ze terug draaide ghehe, tis toch lastig allemaal.

Ze heeft het erna niet meer gedaan, zal wel een motorisch toevalstreffertje zijn geweest maar OMG!
pi_104262574
hahah nu ik die foto terugscroll lijkt ie idd huge maar t valt best mee hoor.. :D en Jelte is ook een moppie zeg, lijkt best op rienk he?
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:11:03 #160
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104279206
Lief heeft Anouk meegenomen naar buiten voor een rondje om, dat voelt even raar zeg!

Wat een geweldig gezicht moet dat zijn Danic, Eva voor die spiegel!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104285210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:11 schreef Susie het volgende:
Lief heeft Anouk meegenomen naar buiten voor een rondje om, dat voelt even raar zeg!

Wat een geweldig gezicht moet dat zijn Danic, Eva voor die spiegel!
Loop je niet even mee?
Ik heb er vandaag alweer 3 km op zitten met kleine man en hond. Gisteren 4 in het bos :D heerlijk met dit zonnetje!
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:30:03 #162
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104285351
:o Mijn dochter is vandaag alweer 5 maanden! *O* *O*

Geboren op eerste Pinksterdag in Juni en nu 5 maanden op de dag dat Sinterklaas aankomt.

Ze kan zich omrollen, rechtop zitten in de kinderstoel, ze ligt in het zitgedeelte van de kinderwagen. Ze krijgt sinds deze week wat bijvoeding en daar is ze helemaal blij mee.
Vandaag had ze haar eerste grote baby vaste poep. :D

Ik vind het eigenlijk steeds leuker worden de laatste 2/3 weken, ik kan zo leuk met haar liedjes zingen, kletsen, ze begint echt te knuffelen. Het is mijn kleine vriendinnetje aan het worden ipv een kleine baby die ik heel de dag verzorg. We hebben het zo gezellig samen en ik ben zo blij dat ik haar altijd om me heen heb.

En *trots kijkt* 5 maanden borstvoeding!
pi_104285420
Gefeliciteerd Juud!! Klinkt alsof ze het goed doet!

Ik heb net Bartje weer wat fruit gegeven, druiven dit keer... En hij vond het weer heerlijk, zodra hij het bordje en de lepel ziet gaat zijn mond gelijk open..
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:47:55 #164
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104288608
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Nirak het volgende:

[..]

Loop je niet even mee?
Ik heb er vandaag alweer 3 km op zitten met kleine man en hond. Gisteren 4 in het bos :D heerlijk met dit zonnetje!
Lief wilde zelf even een rondje en nu kon ik even zeeeeeeer uitgebreid douchen ;)Blij dat ik niet meegegaan ben, hij heeft ongeveer 10 km gemaakt, dat red ik nog echt even niet....
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:21:22 #165
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104289497
Mijn baby is al bijna geen baby meer :( tis net een klein uitgevallen dreumes, af en toe loopt ze stapjes los en gisteren zo 3 achter elkaar. Ook babbelt ze erop los: papa, mama, bam (Bram) en ja. Handjes klappen lukt ook en handkusjes geven, nu nog zwaaien
pi_104293043
Puck rapleyt een pannenkoek, propt een beetje, beetje aanduwen en ondertussen een poepbroek produceren :')

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104293093
Wat leuk allemaal, kan haast niet wachten tot die tijd :)

Maar ik snap even iets niet aan onze baby, misschien dat jullie t wel snappen?
S nachts slaapt hij goed, alsin: wakker, huilen, luier, aan de borst, boeren, weer naar bed en slapen tot volgende voeding zonder huilen oid.
Maar overdag wil meneer niet slapen in zn bedje. Wel in de box, bij mij of tijdens t wandelen in de wagen...
Hoe kan dat nou? En hin is echt wel moe, want jeziet hem gewoon vechten tegen zn slaap...
pi_104293171
Hij vind t gewoon gezellig bij je te.zijn :)
Lekker van genieten, zolang t duurt :D zolang ie er geen last.van heeft en ook lekker slaapt in box, wagen, bij jou
En blij zijn dat t s nachts goed gaat :D
pi_104294779
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij vind t gewoon gezellig bij je te.zijn :)
Lekker van genieten, zolang t duurt :D zolang ie er geen last.van heeft en ook lekker slaapt in box, wagen, bij jou
En blij zijn dat t s nachts goed gaat :D
+1

:Y

Sugarsnap wauw wat heb je een vlotte dame!!

Puck O+ multitaskert :D <3

mijn dame zit onder de eczeem, we waren op een verjaardag en ik had een handje amandel en cashews op. T zat erin voor ik er goed en wel over nagedacht had. Keistom :{ ze heeft verder niets anders op. Nouja ik weet iig iets nu, alleen niet of t nou amandel was, of juist cashew, of allebei :')
:)
pi_104294877
Boh balen mignonne -O-

Waar krijgt jouw jongste eczeem? Want Puck heeft het ook nog steeds met heftige en minder heftige fases op zijn rechterwang.
The way you rock'n'roll
pi_104294965
Wat een leuk filmpje van Puck!!!(en zo te zien een bekend kinderstoeltje)

Mignonne, wat balen zeg!
pi_104295108
boh balen Mignonne
En wat een ontzettend leuk filmpje van Puck
Ik las dat Eva al haar billen zat en al echt kruipt. wow die heeft echt de turbo er op

Ean knapt volgens mij wel iets op ze is alleen wel echt heel erg verkouden. En ze slikt de AB zo weg. Terwijl die echt vies is. Bij de geur kreeg ik meteen herinneringen van vroeger.
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:32:56 #173
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104295131
Onze dame is vandaag precies een half jaar oud! :o *O*
Dus het is tijd voor foto-spam :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag heeft ze met papa de intocht van Sinterklaas gekeken, ze vond het helemaal geweldig.. totdat ze de Sint zag :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_104295201
Mooie spam O+
pi_104295212
@DML euh, het zijn een paar plekjes die steeds terug komen, ze lijken weg te zijn normaliter maar als er iets verkeerd gaat komt het op hetzelfde moment weer terug. Het loopt zeg maar in een baard :D van oor tot oor, onder de kin langs. Ook wel ietsje op de wangen, maar vooral daar. En in het begin toen ze nog heel klein was ook op dr voorhoofd en tussen de wenkbrauwen.

Tankgirl wat een dotje O+ vooral die laatste foto! oooh O+
pi_104295485
Dottir heeft t juist altijd op de linkerwang. En een soort brilletje als ze last heeft van eten, begint bij de wenkbrauwen en als t erg is gaat t ook naar onder haar oogjes.

Lekker irritant van die noten mignonne. Lastig dat een paar seconden niet opletten zoveel effect kunnen hebben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 12 november 2011 @ 21:22:14 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104297052
Mooie spam O+

ik had een kleine frusti
inmiddels lukt het optrekken in de box vrij goed, en probeert hij zich nu ook aan de tafel op te trekken (en als het lukt alles wat er ligt ervan af te maaien, op zoek naar houvast _O- )

Vanmiddag in de dierentuin ging ik een portie poffertjes halen voor Jan. Sta ik even met die mevrouw te praten, nav een opmerking van mij naar Geert (dat hij mama-melk kreeg en geen taksi zoals Jan). Oh maar die is toch al oud, die geef je toch geen bv meer? ik: huh, hij is pas acht maanden hoor, en ik wil het het liefste twee jaar volhouden. Waarbij ik ook nog uitlegde dat dat de who-norm was. Ze keek me aan alsof ik in het gekkenhuis thuishoorde :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104297669
och dat is flink balen mignonne :{
mijne kakte zijn tummytub vol, dat was nog een gehannes zeg, lex in tummytub op de grond terwijl ik m vast had, kon paps t andere badje maken en neerzeteen zodat ik Lex weer kon overtillen en dat allemaal heel snel zodat ie niet afkoelde.. flikkerde ie ook nog eens in slaap.

altijd loachuh in huize huijboom
pi_104297970
Ai, lekker KD :')
En dat ie dan gewoon in slaap valt :o

Puck heeft het dus in alleen op zijn rechterwang dat eczeem. Hij heeft er geen last van en vertoond ook geen andere tekenen van last hebben van voedsel.
Zou ik er nou toch iets mee moeten en meer uit moeten zoeken of kan het geen kwaad? Ik ben er een beetje in dubio over.
The way you rock'n'roll
pi_104298151
whaha KD wat kan jij ook altijd beeldend vertellen... :)

ahhh Tankgirl wat is je meisje moooooooi! leuke spam en gefeliciteerd met je halfjaardag!! alweer een half jaar mama! O+

Mooi filmpje van Geert DJMO!! en pfff kortzichtige mensen houd je altijd he? ;) 8 maanden BV is fantastisch en idd mooi doorgaan :Y

Juud dr Lientje ook alweer 5 maanden *O* en 5 maanden BV Juud! moooooi O+ O+ O+

Oee Mignonne, balen van die noten zeg... :* hoest met je grote krentebol??

Fijn dat Ean weer wat opknapt FR :* altijd moeilijk als je kindje ziek is..

haha DML ook een hilarisch filmpje van Puck O+ me loves...

Ik ben nog steeds dood en doodmoe, met Liene lijkt het gelukkig wel iets rustiger.. vandaag twee keer bij papa in slaap gevallen en dr linkerarmpje lijkt ook iets beter mee te bewegen... op zich heb ik wel hoop op de komende dagen.
het oefenen met slapen gaat wel beter, ze gaat nu savonds rond dezelfde tijd als Evie naar boven, proberen zo toch wat meer rust en regelmaat te creeeren.
Lijkt vrij goed te gaan... :Y
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104298720
Wij zijn er weer na een midweekje weg te zijn geweest! En de rijke boslucht lijkt Sarah goed te hebben gedaan. Wat een heerlijk meisje heb ik toch en wat ontwikkeld ze zich lekker! De nachten ga ik het niet over hebben dat stukje nemen we voor lief.
Maar ze heeft heerlijk gezwommen, haar eerste stapjes langs de bank gezet, geslapen in de bondolino bij mama op de rug en kennis gemaakt met Saar van TM.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104309291
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck heeft het dus in alleen op zijn rechterwang dat eczeem. Hij heeft er geen last van en vertoond ook geen andere tekenen van last hebben van voedsel.
Zou ik er nou toch iets mee moeten en meer uit moeten zoeken of kan het geen kwaad? Ik ben er een beetje in dubio over.
Lastige keus. Zeker als ie verder nergens last van heeft. Voor 1 vlekje zou ik niet snel actie ondernemen. Aan de andere kant zijn wij duidelijk niet zo slim ;)
pi_104309572
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Nirak het volgende:
Wat leuk allemaal, kan haast niet wachten tot die tijd :)

Maar ik snap even iets niet aan onze baby, misschien dat jullie t wel snappen?
S nachts slaapt hij goed, alsin: wakker, huilen, luier, aan de borst, boeren, weer naar bed en slapen tot volgende voeding zonder huilen oid.
Maar overdag wil meneer niet slapen in zn bedje. Wel in de box, bij mij of tijdens t wandelen in de wagen...
Hoe kan dat nou? En hin is echt wel moe, want jeziet hem gewoon vechten tegen zn slaap...
Zo hoort het toch? :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef MamaPurk het volgende:
Wij zijn er weer na een midweekje weg te zijn geweest! En de rijke boslucht lijkt Sarah goed te hebben gedaan. Wat een heerlijk meisje heb ik toch en wat ontwikkeld ze zich lekker! De nachten ga ik het niet over hebben dat stukje nemen we voor lief.
Maar ze heeft heerlijk gezwommen, haar eerste stapjes langs de bank gezet, geslapen in de bondolino bij mama op de rug en kennis gemaakt met Saar van TM.
Heerlijk! O+
  zondag 13 november 2011 @ 09:33:06 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104309792
Nirak, gefeliciteerd, je hebt een volkomen normale baby :)
Djmo, wat gaat Geert als een speer zeg!
Mp, heerlijk een midweekje weg, wij gaan over twee weken ook. Jaja, ik had nooit gedacht dat ik ooit naar zo'n huisjespark zou gaan, maar met een baby is het toch wel handig. Misschien gaan we ook wel zwemmen met hem! Denk dat we hem sws een plezier doen door met hem weg te gaan. Hij heeft nu echt meer prikkels nodig. Alleen maar liggen vindt-ie écht niks meer aan. Gister waren we met hem naar Ikea, dat vond-ie geweldig! Je zag zijn oogjes overal naartoe schieten. Hij wordt echt feller, zo wil hij zelf zijn flesje vasthouden en laat hij zeer duidelijk merken wanneer hij iets niet leuk vindt.
  zondag 13 november 2011 @ 10:02:31 #185
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104310047
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Haha dat doet Matthias dus ook. Hij gilt als een mager speenvarken :X Wist ook meteen weer waarom het pas de derde keer was O-)

KD kijk:
[ afbeelding ]
Hij past eindelijk in maatje 62 *O*
O+ O+

Dat pakje moet ik hebben!! Niet het goeie topic, I know :D maarre.. Waar ken ik dat kopuh? :)
Trotse mamma :)
pi_104310101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:34 schreef Nirak het volgende:
En de vertaling van alle "dat hoort zo's". Waarschijnlijk is ie op zoek naar geborgenheid. Na al die warmte en geluiden in je baarmoeder lijkt zo'n bed wel heel koud en eenzaam. Bij jou in de buurt voelt ie zich veilig, dus kan ie zich makkelijker overgeven aan de slaap.
  zondag 13 november 2011 @ 10:25:29 #187
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104310307
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 10:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En de vertaling van alle "dat hoort zo's". Waarschijnlijk is ie op zoek naar geborgenheid. Na al die warmte en geluiden in je baarmoeder lijkt zo'n bed wel heel koud en eenzaam. Bij jou in de buurt voelt ie zich veilig, dus kan ie zich makkelijker overgeven aan de slaap.
Andere mamma van meneer :W

Kunnen we het beste doorzetten met in bedje slapen overdag (alsdus cs maar daar heb ik geen hoge pet van op)? Het is een heel gevecht met hartverscheurend huilen :'( of dan toch maar beneden houden?

We zijn heel erg dankbaar dat het snachts een enkel probleem is :Y

Edit: ik bedoel: je wil straks ook graag een kindje wat in zn bedje slaapt overdag. Of komt dat vanzelf?
Trotse mamma :)
pi_104310366
Bij ons (en volgens mij de meeste kindjes) kwam dat vanzelf. Geef ze in het begin de veiligheid die ze zoeken, na verloop van tijd hebben ze die minder of op een andere manier nodig.

Ik blijf m pimpen: omroep Max had een serie over het menselijk brein. Leuke info over het babybrein, (niet) laten huilen etc. Nog te vinden op uitzendinggemist.
  zondag 13 november 2011 @ 10:32:22 #189
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104310385
Gewoon lekker beneden laten, hij is nog zo klein. Er komt vanzelf een moment dat je merkt dat hij dan niet meer zo goed slaapt en dan kun je het weer in zijn ledikant proberen
  zondag 13 november 2011 @ 11:15:12 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104310981
Ben blij dat ik dan ook een volkomen normale baby heb! :D Anouk wil ook niet in haar wieg overdag.... Mja, 's avonds wil het ook niet direct lukken, maar een tip van een vriendin heeft geholpen: haar 's avonds in een badcape wikkelen en zo later ook in bed. Is dan al lekker warm van haarzelf (en dus niet voorverwarmd met een kruik) en het werkt!
pi_104312534
Wat een mooie fotospam Tankgirl O+ En die laatste foto: het is net of ik naar Eva kijk, terwijl ze irl helemaal niet op elkaar lijken. Zelfs mijn vriend zag het.

Wij hebben hier een sneutje. Donderdag had ik al het idee dat er wat aan de hand was, maar ik mocht niet langskomen bij de huisarts, ik moest maar paracetamol en zoutoplossing geven -O- .
Maar ze had geen verhoging en ik geef liever geen paracetamol als het niet nodig is, daarbij wilde ik graag weten waar ze last van heeft! Stomme vervanger van mijn huisarts }:|

Dus uiteindelijk gisteren een krijsend meisje uit haar bed gehaald, die kapot ging van de pijn en naar de huisartsenpost. Blijkt ze dus een dubbele oorontsteking te hebben en flink verkouden te zijn. Ws keelverkouden, want we horen haar niet rochelen of snotteren. Maar pijnlijk is het wel, drinken is ook lastig.
Daarbij reageert haar buikje behoorlijk heftig op de nieuwe voeding (groenten/fruit). Het ene kind heeft dat meer dan de andere en helaas heeft de mijne het dus meer. Er is niets tegen te doen, ze moet er doorheen, was het devies.

Nou vooruit, maar ik ga wel voorzichtig zijn en niet teveel nieuwe dingen nu aanbieden. Eerst de wortel, boontjes en peer maar eens laten landen.
En nu ligt ze met lichte verhoging en rode konen in bed te slapen, sneutje.
Bij 38,5 moesten we terugkomen, dus ik hoop dat dat niet hoeft.

Oh en Vanyel, ik heb een pompoen gekocht en dacht 'ik vraag aan mijn moeder hoe ik die klaar moet maken, maar zij weet het ook niet'. Hoe doen jullie het?
Moet ik dat ding gewoon schillen??
pi_104312694
Pompoen hebben ze bij de appie ook in de vriezer, in blokjes. Das handig voor de gemakzuchtige moeders onder ons.
pi_104312734
Ah, heeeeele goeie tip, die onthoud ik voor de volgende keer ^O^
pi_104312963
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef Aoraki het volgende:
Pompoen hebben ze bij de appie ook in de vriezer, in blokjes. Das handig voor de gemakzuchtige moeders onder ons.
O+

jah, net als frambozen, aardbeien, blauwe bessen, mango en euh nog iets fruitigs. Ideaal!
En bij Lidl hebben ze grote zakken met brocolli in de vriezer voor 1.49 en de euroshoppert heeft ook diepvries boontjes en bloemkool en brocolli en weet ik het wat.

Lang leve de uitvinding van de vriezer! :D

Vanyel goeie tip! ga eens terugzoeken :)

Faithz en nirak, ik zou hem gewoon bij je houden idd, ze bereiken vanzelf een punt waarop je merkt dat ze het beneden te rumoerig gaan vinden of te licht ofzo, en dan merk je dat ze beter gaan slapen als ke ze boven legt. Verder sluit ik me bij Vanyel aan.
pi_104312999
Oh ja, Nirak en Faitz: Eva heeft de eerste 12 weken overdag in de kinderwagen in de woonkamer geslapen. Daarna werd het te onrustig voor d'r en sliep ze in één keer goed in haar eigen bedje.
pi_104313330
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 10:02 schreef Faithz het volgende:

[..]

O+ O+

Dat pakje moet ik hebben!! Niet het goeie topic, I know :D maarre.. Waar ken ik dat kopuh? :)
niet meer bij H&M..

Lex ligt trouwens gewoon altijd bij mij in de buurt. of op mijn buik zoals nu O+ in de doek of wagen beneden.. en 's avonds bij mij , juhp bij mij in bed of in de co-sleeper.

ik lig muisstil en maak mijn eigen bed kort op..lex ligt op mijn hoofdhoogte, kan ik m de hele nacht ruiken O+
pi_104313380
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+

jah, net als frambozen, aardbeien, blauwe bessen, mango en euh nog iets fruitigs. Ideaal!
En bij Lidl hebben ze grote zakken met brocolli in de vriezer voor 1.49 en de euroshoppert heeft ook diepvries boontjes en bloemkool en brocolli en weet ik het wat.

Lang leve de uitvinding van de vriezer! :D

Vanyel goeie tip! ga eens terugzoeken :)

Faithz en nirak, ik zou hem gewoon bij je houden idd, ze bereiken vanzelf een punt waarop je merkt dat ze het beneden te rumoerig gaan vinden of te licht ofzo, en dan merk je dat ze beter gaan slapen als ke ze boven legt. Verder sluit ik me bij Vanyel aan.
ken je t boek baby's van Desmond Morris?
ook een goede tip voor babymoeders.
pi_104314577
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:21 schreef danic het volgende:
Oh en Vanyel, ik heb een pompoen gekocht en dacht 'ik vraag aan mijn moeder hoe ik die klaar moet maken, maar zij weet het ook niet'. Hoe doen jullie het?
Moet ik dat ding gewoon schillen??

Ik heb meestal flespompoenen. Die kun je met een (goeie) dunschiller prima schillen. Dan snij ik ze in handzame staafjes en kook die tot ze lekker zijn.
pi_104314640
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef mignonne het volgende:

[..]

O+

Ja dat denk je dan. Koop je voor je mangoliefhebbend kind mangostukjes uit de diepvries, weigert ze er na één likje zelfs maar 1 hap van te nemen.
Mevrouw heeft smaak, ik vind ze ook smerig neppig smaken
pi_104315857
Arme Eva ook oorontsteking het heerst schijnbaar. Al heb ik het idee dat het niet besmettelijk is.

Ean lag de eerste tijd ook bij mij beneden in de kw of box te slapen. Ik had haar al zo lang moeten missen en ze was duidelijk aan geluid gewend en boven is het hier heel stil.

Btw nu ligt ze ook in de box te slapen met rode wangen. Maar dat is meer omdat ze zo verkouden is en ik haar nu wat beter in de gaten kan houden. Vanmorgen werd ze echt stikkend wakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')