Vlindur, dat doe je goed! Ik vloei nog steeds een beetje, na 5 weken, steeds als ik denk dat het klaar is, begint het weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is vandaag een week oud en ik vloei al niet meer![]()
Jemig wat is Lex groot!![]()
Wat sneu Vanyel.. Sterkte!
Loop je niet even mee?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:11 schreef Susie het volgende:
Lief heeft Anouk meegenomen naar buiten voor een rondje om, dat voelt even raar zeg!
Wat een geweldig gezicht moet dat zijn Danic, Eva voor die spiegel!
Lief wilde zelf even een rondje en nu kon ik even zeeeeeeer uitgebreid douchenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef Nirak het volgende:
[..]
Loop je niet even mee?
Ik heb er vandaag alweer 3 km op zitten met kleine man en hond. Gisteren 4 in het bosheerlijk met dit zonnetje!
+1quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hij vind t gewoon gezellig bij je te.zijn
Lekker van genieten, zolang t duurtzolang ie er geen last.van heeft en ook lekker slaapt in box, wagen, bij jou
En blij zijn dat t s nachts goed gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag heeft ze met papa de intocht van Sinterklaas gekeken, ze vond het helemaal geweldig.. totdat ze de Sint zag
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |