abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2011 @ 18:39:45 #251
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104361835
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Huh??? Een haar? Of wat? Huh, hoe kan dat nou weer
Euh dit dus :?
Trotse mamma :)
pi_104361962
Even zonder verder bijgelezen te hebben, alle uitslagen van Elin zijn binnen en alles was helemaal meer dan prima in orde *O* toch weer een beetje opgelucht.

Alleen haar calcium was verhoogd (hoe cynisch is dat :') ) maar dat is gecommuniceerd met de mdl-arts en dat was niet noemenswaardig relevant volgens haar.

kortom yay! *O*
:)
pi_104362723
Ik jompel mee *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 14 november 2011 @ 18:57:13 #254
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104362820
Jeujjjjj voor Elin *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_104362846
Wat fijn zeg mignonne *O* *O* *O*
*poef* nu is het weg
pi_104364210
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:42 schreef mignonne het volgende:
Even zonder verder bijgelezen te hebben, alle uitslagen van Elin zijn binnen en alles was helemaal meer dan prima in orde *O* toch weer een beetje opgelucht.

Alleen haar calcium was verhoogd (hoe cynisch is dat :') ) maar dat is gecommuniceerd met de mdl-arts en dat was niet noemenswaardig relevant volgens haar.

kortom yay! *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_104364270
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn baby heeft al gegeten. Kattenbrokjes wel te verstaan }:|
:X
Oeps..Jelle zit daar ook elke keer op te azen
pi_104364684
thanks all :) we zijn blij!
:)
pi_104364702
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:42 schreef mignonne het volgende:

kortom yay! *O*
:*

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 14-11-2011 21:35:23 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104365063
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef Takkembah het volgende:
GEWOON BIJTEN DUS
QFT maar dan exclusief de caps lock ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104366156
Mignonne, wat een super nieuws!
pi_104366320
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn baby heeft al gegeten. Kattenbrokjes wel te verstaan }:|
Die van ons eet tegenwoordig goud. Ik had het met iemand over vergoedingen en was nieuwsgierig naar de prijs van de Neocate.
:o Blikje van 400 gram kost gewoon 72 euro :o

Oh en onze relaxte, bedachtzame baby lijkt vandaag een hyperactieve giechelaar. Benieuwd of dat doorzet.
pi_104368194
Mignonne wat fijn!!! *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 14 november 2011 @ 20:30:01 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104368325
Mignonne, wat geweldig dat de uitslagen goed waren *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104369918
Oh Mignonne, wat fijn zeg dat de uitslagen goed waren! *O*

Heeft er iemand nog huis-tuin-en-keuken tips om lekker te slapen met een oorontsteking.
Ik ben echt een leek en begreep van mijn collega dat plat liggen met oorontsteking erg vervelend is, want dan wordt de druk groter. Verklaard ook gelijk waarom ze zo snel mogelijk haar fles drinkt zodat ze weer kan zitten, sneutje.
Ik heb al onder beide bedpoten aan het hoofdeind een boek gelegd zodat het hoofdeinde iets hoger staat, maar ik heb niet het idee dat het veel helpt.

Zou in dit geval dat uit naast d'r bed ook helpen?
  maandag 14 november 2011 @ 21:20:40 #266
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104372290
Mja, die boeken zullen idd geen zoden aan de dijk zeten want haar lichaampje ligt nog steeds recht. Heb je geen kussen of handdoeken voor onder het matras zodat je het hoofdeinde wat omhoog kunt zetten? Misschien zelfs beter om het vanaf de romp te doen zodat ze in totaal een beetje gebogen omhoog ligt. Maar ik weet niet hoe oud je meiske is en of dit mogelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Faithz op 14-11-2011 21:26:33 ]
Trotse mamma :)
pi_104373371
Mignonne wat fijn (insert jompel)
@danic wij hebben 2 stevige doosjea onder het matras gelegd. ean ligt nu met haar hoofd hoger dan haar romp
pi_104374033
Danic, neusspray geven kregen wij hier als tip. En bed schuin ja.

Mignonne, juh!!!!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_104374749
ik heb er (tot nu toe) geen ervaring mee, Danic

hoe lang duurt tandjes doorkomen eigenlijk...,ik voel sinds dagen een ribbeltje (voor onder), maar het schiet niet op, nu heeft die elke dag verschillende keren dat die out of the blue heel erg heult, soms hoor ik dan echt een "au, au" (weet niet of dat kan, maar het klinkt echt zo, alsof die heel erg pijn heeft).

(Nog) geen koorts, maar heel erg aanhankelijk de hele tijd, vaak drama om naar bed te gaan.
Ik wijd het aan het eerste tandje, maar hoe gaat dat normaal, hoe lang duurt het gemiddeld voordat het volledig door is, het gaat hier zeker al 2-3 weken zo??
Ik geef dan een (koude) bijtring en soms een ijsklontje in een doekje, vaak helpt dat iets, maar ik twijfel of ik misschien iets anders over het hoofd zie. De billetjes waren een keertje iets roder en soms denk ik nu heeft die andere poep, maar de volgende keer is het weer normaal. :?
pi_104374940
Ik zou er in ieder geval dentinox of chamodent opsmeren als hij er zo'n last van heeft. Dit werkt verdovend.
The way you rock'n'roll
pi_104375036
Zana, ik kan je er niet mee helpen. Eva zat op een dag op haar onderlip te sabbelen en de dag erna was het tandje er. Een week later de tweede.

Eva krijgt ook neusspray voor iedere fles (dus 4x per dag). Een gewone zoutoplossing voor baby's is dat. Haar bedje staat schuin, maar dat heeft denk ik niet eens veel zin, net als het matrasje. Ze gaat namelijk het hele bedje door en ligt dus ook geregeld met haar hoofd op het voeteneind. Dus mijn actie heeft al weinig zin :')
pi_104376208
is dan het hele tandje ineens over nacht zichtbaar :o of zeg maar alleen de bovenkant van de tand die door het tandvlees steekt
pi_104377721
Ja het bovenste randje van links naar rechts. In de loop van de weken erna groeit de tand er verder door zeg maar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 november 2011 @ 22:37:24 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104377746
je ziet eerst een wit randje, en dan groeit het tandje vanzelf tot je een hele tand ziet. en tanden krijgen kan een langdurig proces zijn, het kan ook zijn dat ze ineens vier tanden tegelijk krijgen :{

Werkt die FOK! wet ook de andere kant op btw? :D Geert heeft vanmiddag ruim een uur in z'n ledikant liggen pitten (nadat ik er een uur over had gedaan om hem in de draagdoek in slaap te krijgen :? O+ )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104385200
Zo, kort nachtje achter de rug :O met een snotterig ventje -O- Paar keer uit bed geweest om hem even neusspray te doen en zijn schattige snottebellen weg te vegen O+
pi_104385907
ah...Cyntiaa...

we hebben juist een goede nacht gehad. Evan heeft geslapen van 20:00 - 6:00...was ook wel nodig, want hij was al een paar dagen ziekjes en gisteren heeft hij nog een fles overgeslagen.
Vanochtend werd ie vrolijk wakker en ging vol goede moed naar het KDV. Het enige lastige was het aan krijgen van 1 schoen :P
pi_104390788
ohoh.. volgens mij is Lex echt een bulletje aan het worden :o ik zag m net liggen en vroeg me af wie mijn baby opgegeten had :P
pi_104392718
Hier niet echt bijgelezen, ik was afgelopen dagen ziek ;( buikgriep zuigt }:| en kleine J. is ook niet lekker.... ontstoken oogje en verkouden. Je hoort echt slijm in zijn keel en neus, maar het komt er niet uit.. :{ Ui naast het bed, otrivin neusspray, bedje schuin.. we proberen alles.

Morgen naar de kinderarts in verband met verborgen reflux en nog wat kleine dingetjes, ben benieuwd.

*O* voor de kleine van Mignonne!
:* voor al het oortjes-, tandjes-, slaapleed!
pi_104401678
Het klinkt misschien een beetje wereldvreemd van mij, maar voor diejene die hun kind (van rond de 4-6 maanden oud) op het kdv hebben, heb ik een vraag...Wat doen de leidsters met deze baby's, ze slapen niet meer de hele dag, maar kunnen zich ook maar beperkt alleen vermaken en nog niet met anderen spelen.

Ik twijfel soms of ik bij elke keer huilen moet gaan trosten of vermaken, maar op een kdv zijn er meer kinderen en die worden ook gewoon verzorgd, maar hoe? En hoe zit het met nieuwe dingen leren, bijvoorbeeld zitten en kruipen.
Ik leg mijn zoontje af en toe op de grond, maar kruipen schiet nog niet echt op, na een tijdje vindt die dat saai of wordt boos dat die niet vooruit kan, dan gaat die heulen. Ik probeer dan weer iets nieuws, op schoot of in de box, maar hoe vermaken ze de kinderen op een kdv?

[ Bericht 3% gewijzigd door Zana op 15-11-2011 18:24:29 ]
pi_104404155
Op het kdv gaat het gewoon zoals thuis
Op de grond met alle kindjes ( sommige spelen wel samen anderen alleen) en dan weer in de box, in de schommelstoel, het wippertje, met zn allen lekker spelen. Hier maken ze veel muziek en komt er elke week een muziekjuf.
Ze verven mooie werkjes voor de trotse ouders. Tussendoor gaan ze lekker eten, soms lekker naar de bakker wandelen, of de kinderboerderij. De leidsters dansen ook met ze ( O+ O+ )

Bij ons op de opvang pakken ze op bij verdriet, knuffelen en kroelen ze veel.

Huilen is de enige manier waarop ze kunnen vragen om aandacht dus dat moet je ze dan ook geven vind ik.
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:56:52 #281
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104407199
een *O* voor mignonne!

Bedankt iedereen voor de leuke reacties op de halfjaar-foto's :)

@Danic: onze dames lijken misschien niet op elkaar, maar volgens mij kunnen ze wel dezelfde gezichten trekken. Ik zat op je fb de foto's te vergelijken, en ik zag ook toch duidelijk een gelijkenis :P bizar

Even een vraag:
Ik probeer Larissa aan groentehapjes te wennen, maar ik krijg er al na 1 hapje niets meer in haar mond. Fruit gaat wel prima (alhoewel ze vanmorgen opeens geen banaan meer wilde). Ook broodkorst vindt ze lekker.
De groentes die ik al heb uitgeprobeerd: Wortel (gaat alleen redelijk met appel), broccoli met aardappel, doperwtjes, en bloemkool.

Zelfs met bloemkool in haar handje doet ze niets :{

En nu mijn vraag: Moet ik haar toch een fruithapje aanbieden als ze geen groentehapje wilt of kan ik het voorlopig gewoon aanvullen met borstvoeding?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_104408016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef Zana het volgende:
Het klinkt misschien een beetje wereldvreemd van mij, maar voor diejene die hun kind (van rond de 4-6 maanden oud) op het kdv hebben, heb ik een vraag...Wat doen de leidsters met deze baby's, ze slapen niet meer de hele dag, maar kunnen zich ook maar beperkt alleen vermaken en nog niet met anderen spelen.
Lena zit in een verticale groep en daar gaat het er iets anders aan toe. Ze ging in de box, op het kleed in de babyhoek, onder de speelboog, op schoot bij een leidster als alle kindjes aan tafel aten of aan het kleien waren. Lena was en is trouwens wel het soort baby dat je weg kunt leggen en zich de hele tijd zelf vermaakt.

In een verticale groep zitten maximaal 3 baby's en op ons kinderdagverblijf krijgen die veel aandacht. Eén leidster deed Lena zelfs in een draagdoek als ze naar buiten gingen, al ging ze ook wel in de buggy. Nu is ze zo groot dat ze mee mag spelen in de zandbak bijvoorbeeld. (Nou ja, inmiddels is het wel erg koud.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104408494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef Zana het volgende:

Ik twijfel soms of ik bij elke keer huilen moet gaan trosten of vermaken, maar op een kdv zijn er meer kinderen en die worden ook gewoon verzorgd, maar hoe? En hoe zit het met nieuwe dingen leren, bijvoorbeeld zitten en kruipen.
Ik leg mijn zoontje af en toe op de grond, maar kruipen schiet nog niet echt op, na een tijdje vindt die dat saai of wordt boos dat die niet vooruit kan, dan gaat die heulen. Ik probeer dan weer iets nieuws, op schoot of in de box, maar hoe vermaken ze de kinderen op een kdv?
Op het KDV waar ik werkte was het ook een verticale groep, En de baby's werden zo veel mogelijk overal bij betrokken, Als we fruit gingen eten, zaten de kindjes erbij, het zij in een wippertje of op schoot, of in een kinderstoel als ze kunnen zitten, Als we kringspelletjes deden, lagen de baby's erbij of hadden we ze op schoot, en met vrij spelen lagen ze of in de box, in een wippertje of op een kleed tussen de andere kindjes, op die manier wordt het contact bevordert, En zodra een kindje ging huilen werd het opgetild, een peuter kan vertellen waarom er verdriet is, een baby niet :) En natuurlijk veel kroelen met baby's en schoot spelletjes doen
S. 2014
J. 2016
pi_104409709
Ja, precies, gewoonmezelf87! Zo gaat het er hier ook aan toe. En de meisjes van Ivans leeftijd (2-3 jaar) zijn dol op Lena, want dat is 'hun' baby.
pi_104410086
Zana, tienus gaat naar een babygroep, daar liggen zachte matten op de vloer voor een spiegel, daar spelen ze dan op. En er zijn nog twee boxen, veel speelbogen, wippertjes etc. Maar er is ook een grote grondbox op de centrale hal zodat ze andere kindjes zien. Ze proberen ook elke dag met z'n allen naar buiten te gaan. Ook nu, gewoon goed ingepakt. En ja, soms huilen ze even als ze moeten wachten, maar dat moet ie thuis ook als peuter om aandacht vraagt (andersom komt ook voor, ze moeten gewoon op elkaar wachten, that's live).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_104410591
Bartje is bij een gastouder, en daar ligt hij wel regelmatig met een andere baby in de box, de gastouder kletst met hem, hij zit in het wipstoeltje, of hij wordt vermaakt door de andere, oudere kinderen die er rondlopen en helemaal weg van hem zijn....

Hij slaapt ook altijd erg goed als hij weer thuis is na een half dagje bij de gastouder... :P
pi_104411364
Ik had verwacht dat de kindjes misschien meer alleen op bed gaan liggen, maar als ik dat zo lees wordt ook gewoon veel van plaats of houding gewisseld en ook gewoon getroost en opgepakt.
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:17:15 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104412488
Ons bonkie is al de hele nacht en dag aan het spoken. Vannacht ging ik rond half 4 maar eens op zijn kamertje kijken, ik lag al een tijdje wakker naar zijn geluidjes te luisteren. Ligt-ie met zijn voetjes tegen het hoofdeinde van zijn ledikant aan, met zijn handje om een spijl me aan te kijken, de goochemerd. Heb hem maar weer omgekeerd en goed ingestopt. Kreeg vandaag rond 6 uur een telefoontje van man, hoe laat ik thuis kwam want Ventje had de hele dag gehuild. Ik heb hem nu even onder mijn hoede, hij is erg onrustig, loopt af en toe knalrood aan en begint dan onbedaarlijk te huilen. Liggen wil-ie niet. Zijn wangetjes zijn vuurrood (temp 37,4). Ik denk dat het oorpijn is, of anders tandjes. Hij kwijlt al een paar weken, dat past wel in dat plaatje. Hij is zo uit zijn doen dat ik hem een panadolzetpil heb gegeven. Hij is net in mijn armen toch in slaap gevallen en ligt nu in de box te slapen. Arm knulletje.
pi_104413723
Wat zielig Aventura..

De rode wangetjes zie ik hier ook al een weekje zo af en toe opduiken, vraag me ook af of het al met tandjes te maken kan hebben..

En ik ben ook wel benieuwd hoe andere moeders het met het vaste voedsel doen. Bartje krijgt nu 's ochtends fruit, en jammergenoeg slaapt hij meestal als wij eten, anders zou hij dan wel groente krijgen. Maar ik zit me dus wel af te vragen of ik anders 's ochtends groente zou moeten geven, omdat hij daar toch ook aan moet wennen.. Aan de andere kant hoeft hij het ook nog niet zo nodig allemaal te eten, dat komt straks wel..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 november 2011 @ 21:35:05 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104414057
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:56 schreef The_Tankgirl het volgende:
een *O* voor mignonne!

Bedankt iedereen voor de leuke reacties op de halfjaar-foto's :)

@Danic: onze dames lijken misschien niet op elkaar, maar volgens mij kunnen ze wel dezelfde gezichten trekken. Ik zat op je fb de foto's te vergelijken, en ik zag ook toch duidelijk een gelijkenis :P bizar

Even een vraag:
Ik probeer Larissa aan groentehapjes te wennen, maar ik krijg er al na 1 hapje niets meer in haar mond. Fruit gaat wel prima (alhoewel ze vanmorgen opeens geen banaan meer wilde). Ook broodkorst vindt ze lekker.
De groentes die ik al heb uitgeprobeerd: Wortel (gaat alleen redelijk met appel), broccoli met aardappel, doperwtjes, en bloemkool.

Zelfs met bloemkool in haar handje doet ze niets :{

En nu mijn vraag: Moet ik haar toch een fruithapje aanbieden als ze geen groentehapje wilt of kan ik het voorlopig gewoon aanvullen met borstvoeding?
Als het eten voor Geert er een keer bij inschiet (want haast, vergeten apart te koken etc) dan geef ik hem vaak gewoon een tomaatje en een stuk komkommer, waar hij dan heerlijk van smult. Het kan even duren voor ze dingen lekker gaan vinden, blijven aanbieden is de truc. Bovendien groeien ze nu nog niet (echt) van de bijvoeding. Ze halen hun calorieën uit de borst (of fles) voeding. Ik zou als ik jou was 's ochtends een fruithap geven tussendoor, en 's avonds gewoon groente blijven aanbieden, op de momenten dat je zelf ook (een tussendoortje) aan het eten bent.

edit- vraag verplaatst naar 't peutertopic, daar past hij iets beter ;) .
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_104414146
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:03 schreef Zana het volgende:
Ik had verwacht dat de kindjes misschien meer alleen op bed gaan liggen, maar als ik dat zo lees wordt ook gewoon veel van plaats of houding gewisseld en ook gewoon getroost en opgepakt.
Ja, natuurlijk! Lena had in het begin erg veel moeite om alleen in een slaapkamer te slapen daar. Toen hebben ze speciaal voor haar een hoekje met hangmat gemaakt. De leidsters proberen altijd aan de behoefte van de kindjes tegemoet te komen. Ze kunnen heus niet alles, maar ze doen het super.
pi_104414597
Wij kwamen er na een paar dagen achter dat we Eva op een verkeerd tijdstip een hapje gaven, ze was dan vaak te moe. Let dus ook daarop.
Wij geven een fruithapje na haar ochtendslaapje, vóór de tweede fles. Dan dus die fles en voor haar derde fles een groentehapje, dus dan is het einde van de middag. Zo rond 16.30. Daarna fles, spelen en slapen en rond 22.00 de laatste fles.

De rode wangen had Eva ook. Het waren geen tandjes maar de oorontsteking. Ik zou voor de zekerheid het even laten nakijken door de huisarts, dan kun je ze misschien wat geven als paracetamol of neusspray.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 november 2011 @ 21:48:07 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104415078
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:41 schreef danic het volgende:
Wij kwamen er na een paar dagen achter dat we Eva op een verkeerd tijdstip een hapje gaven, ze was dan vaak te moe. Let dus ook daarop.
Wij geven een fruithapje na haar ochtendslaapje, vóór de tweede fles. Dan dus die fles en voor haar derde fles een groentehapje, dus dan is het einde van de middag. Zo rond 16.30. Daarna fles, spelen en slapen en rond 22.00 de laatste fles.

De rode wangen had Eva ook. Het waren geen tandjes maar de oorontsteking. Ik zou voor de zekerheid het even laten nakijken door de huisarts, dan kun je ze misschien wat geven als paracetamol of neusspray.
kleine kanttekening voor borstvoedende moeders, om de productie goed in stand te houden wordt aangeraden de bijvoeding ná de borst te geven. Om te voorkomen dat de kleine niet genoeg drinkt en de productie dus zou kunnen gaan dippen.

pi_104415899
Goed punt DJMO. Komt er ook nog één van mijn kant :P : wij geven de twee dingen dus niet gelijk na elkaar. Er zit zeker een uur tussen het hapje en de fles.
  dinsdag 15 november 2011 @ 22:03:57 #295
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104416427
Misschien dan morgen maar met pukkie naar huisarts. Wordt meteen een voorstelronde, hij is er nog niet eerder geweest.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 november 2011 @ 22:18:46 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104417727
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef danic het volgende:
Goed punt DJMO. Komt er ook nog één van mijn kant :P : wij geven de twee dingen dus niet gelijk na elkaar. Er zit zeker een uur tussen het hapje en de fles.
Bij Jan deed ik dat ook zo :Y Bij Geert, nou ja, dat heb ik hierboven wel ergens beschreven :P

Beterschap voor ventje Aventura! Bij geert kan ik slecht achterkomen of het oortjes of tandjes zijn, de eerste twee keer waren het z'n oortjes (ontstoken) door tandjes, en nu zijn het gewoon tandjes die doorstralen naar de oortjes en de pijn veroorzaken. Kwaad om er naar te laten kijken kan het iig niet!

pi_104418329
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, precies, gewoonmezelf87! Zo gaat het er hier ook aan toe. En de meisjes van Ivans leeftijd (2-3 jaar) zijn dol op Lena, want dat is 'hun' baby.
Dat merk ik inderdaad ook, dat de oudere kindjes gek zijn op de baby's en ze ook willen helpen en verzorgen! Op die manier leren ze ook al jong om rekening te houden met andere kindjes, want als er een baby op de grond ligt kan je daar niet over heen rennen, en dat hoorde je ook regelmatig uit peutermondjes!

Zana, over het op bed liggen, Je kunt er natuurlijk altijd naar vragen hoe ze het bij jullie op het KDV doen, maar bij ons sliep de baby als hij/zij moe was, en anders was hij/zij gewoon op de groep, en vaak merk je dat een kindje wat nog klein is, het eng vind in een vreemde slaapkamer, helemaal alleen, en dan kun je inderdaad vragen of ze een hangmatje in de box willen hangen!
S. 2014
J. 2016
pi_104426201
Cas zit ook op een verticale groep en heeft nu al de harten gestolen van de kindjes daar O+ En daar slaapt hij inderdaad wanneer de leidsters zien dat hij moe is, daarbuiten lekker in de wipper, box of speelkleed. Ze hebben ook spiegels op baby hoogte, kan hij lekker naar zichzelf kijken. Ik ben heel tevreden over deze groep :)
pi_104426915
Puck zit sinds de wisseling van kdv ook op een verticale groep. Hij is de jongste en iedereen loopt met hem weg O+ Hij scharrelt door de ruimte de hele dag en speelt met iedereen.

Kijk mijn grote baby nou! Het was wel koud zeg!

The way you rock'n'roll
pi_104427001
Ow DML wat word hij groot O+ O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')