wow dat is snel!quote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef MamaPurk het volgende:
Kijk wat mijn kleine baby kan!
[ link | afbeelding ]
Vier tot zes weken ofzo.. ANders verkopen ze ook een soort van hadnschoentjes bij de prenatal die je om de handjes kan doen als ze slaapt zodat ze zich niet open kan krabben.quote:Op maandag 14 november 2011 14:40 schreef Susie het volgende:
vanaf wanneer mag je knippen en vijlen? Anouk krapt zichzelf nogal open en daar word ze niet knapper van zeg maar...
Ja erg snel hou het zelf bijna niet bij zo snelquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Menicole sterkte voor je kleine
Ik knip Ean haar nagel gewoon. Ben ik al heel snel mee begonnen omdat vijlen niet zo goed ging
Mamplurk wat gaat ze snel.
@mignonne heb jij trouwens een richtlijn van de zantac? Mijn HA wist het niet zo goed en Ean staat nog op de dosering van de KA en volgens mij mag ze wel omhoog. Van de gebruiksaanwijzing word ik ook niet veel wijzer. E. krijgt toch ook zantac?
@takkembah lief dat je het vraagt. Volgens mij gaat het met haar oortjes erg goed. Wel blijft ze erg verkouden en wordt daar dan wakker van.
Bij Sofie knipte ik haar nagels al in de kraamweek. Ze had enorm lange nagels, en had ook krassen op haar gezicht. Nu is nagels knippen een ramp, maar dat hoort in het volgende topicquote:Op maandag 14 november 2011 14:40 schreef Susie het volgende:
vanaf wanneer mag je knippen en vijlen? Anouk krapt zichzelf nogal open en daar word ze niet knapper van zeg maar...
Haha, ons manneke krabt zich ook wel eens, wij hebben een papiervijltje wat we voor de scherpe kantjes gebruiken, gaat primaquote:Op maandag 14 november 2011 15:49 schreef Susie het volgende:
die mallerd hier doet het niet eens in haar slaap, maar als ik niet snel genoeg met haar fles aan kom!Ik zeg haar dus vaak genoeg dat ze dan mijn tiet maar had moeten pakken, dat is kant en klaar
je kan de nageltjes eraf bijtenquote:Op maandag 14 november 2011 14:40 schreef Susie het volgende:
Ah, een vleescheterquote:Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn baby heeft al gegeten. Kattenbrokjes wel te verstaan
Huh??? Een haar? Of wat? Huh, hoe kan dat nou weerquote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef Kleurdoos het volgende:
de baby van de overburen ligt in het ziekenhuis. (10 dagen ouder dan lex) had ee haar om zijn vingertje heenzitten, topje er bijna af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |