abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104204621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:44 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Nee ik weet helemaal nisk van regels etc in de opvang. het is mijn eerste zwangerschap en ben zelf nog erg jong. mijn vriend heeft nooit met opvang te maken gehad aangezien zijn ex thuis zat.
ik zou me maar eens gaan inlezen dan.....
pi_104204623
Als je niet werkt maar studeert krijg je een bijdrage van de gemeente voor de kinderopvang.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104204674
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, je hebt niks gemist.
Die heb ik erin gezet. Is een vaste OUD user, die zich hier echt wel komt melden tzt. Is meer een soort van grapje omdat ze niet aan klonen doet. En omdat het zo leuk is! :+ Is met medeweten van haar trouwens hoor. :Y
Maar ze komt echt wel meeposten over een paar weekjes.:Y
Oh spannend!!!! Nou, ben benieuwd hoor! In elk geval, als je meeleest: van harte gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_104204698
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:48 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oh spannend!!!! Nou, ben benieuwd hoor! In elk geval, als je meeleest: van harte gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
Ow en dit wat betreft de mystery guest :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104204712
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef jessie het volgende:

[..]

6 kids :o :) :o
4 ook goed, totaal met zijn 6en ;)
Ja haahaa 6 kids in totaal lol
maar we zijn met 5 en het is errrug gezellig!!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:50:14 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104204736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dacht dat het cooki was omdat ze hier zo vaak post :@
Nee, die is het iig niet! :)
pi_104204750
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, die is het iig niet! :)
Wanneer kunnen we ongeveer een onthulling verwachten?
pi_104204770
Gelukkig zijn jullie ook niet nieuwsgierig hè :D
pi_104204773
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef Sam1993 het volgende:
...
zoveel vragen:(
Opvang zou ik even nakijken bij de gemeente/UWV. Waar woon je? Elke gemeente heeft een regeling voor studerende moeders. Dan krijg je een deel vergoed. En vaak hebben ze ook gereserveerde plekken. Maar dat zou je nu wel even moeten navragen. Verschilt per regio door wie de regeling wordt uitgevoerd. Hier door de gemeente zelf. Soms door het UWV, soms door de kinderopvang zelf. Is even zoeken vaak. Is dezelfde regeling als voor re-integreren..

En dat kramen:
Ik zou toch echt het liefst op je eigen plekje beginnen. Kan je moeder niet bij jou langskomen? het minimum is 24 uur, dan heb je de medische controles van mama en baby, en schoonhouden sanitair en wat voorlichting. Huishoudelijke dingen komen dan voor anderen. Misschien dat je moeder en vriend daar bij kunnen springen? En de VK komt ook langs thuis voor controles, dus dan zit je bij je moeder ook niet handig..

Als je in het ziekenhuis bevalt en een paar dagen moet blijven, dan gaan die uren wel van de kraamzorg af. Dus nu 48 over 8 dagen. Maar met 2 dagen in het ziekenhuis zit je dan op 16 uur minder (vaak 8 uur de eerste dagen, en 4a5 op de rest). Dat ligt even aan de reden, en de verwachting dat je moet blijven..
pi_104204774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Orea het volgende:
Gelukkig zijn jullie ook niet nieuwsgierig hè :D
:@.
pi_104204798
We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken. :+
pi_104204808
Oh en Orea, van harte met de zwangerschap *O*

En Poezebeest *O* *O* *O*
ik hoop dat je snel bent bijgekomen van alle rompslomp rond de geboorte van je kleine man met de mooie naam. Kom je binnenkort even een foto'tje spammen?
pi_104204817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:47 schreef bitterend het volgende:
Als je niet werkt maar studeert krijg je een bijdrage van de gemeente voor de kinderopvang.
Dat is ook zo, maar ook dat moet allemaal geregeld en aangevraagd worden. En het is dus wel even zaak dat je weet waar je aan toe bent over een half jaar.
Dat je weet dat je kinderopvang gewoon zeg 2 of 300 euro per maand gaat kosten.

Dat je weet of je nu wel of geen kraampakket krijgt, of je wel of niet een eigen bijdrage moet betalen. Dingen uitzoeken en regelen. Verantwoordlijkheid nemen dus.
Lief dat je moeder het wilt doen, maar iedere nederlander heeft, mits 18 jaar, een eigen zelfstandige zorgverzekering. Dus zelf bellen en zelf regelen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104204830
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:51 schreef Kyara het volgende:
We hebben hier niks beter te doen dan klagen, wachten op verse babies en nieuwe zwangeren bang maken. :+
Ik heb vandaag gedweild!!!
  donderdag 10 november 2011 @ 15:52:33 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104204831
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Wanneer kunnen we ongeveer een onthulling verwachten?
Dat weet ik dan weer niet. Als ze wacht tot na een echo kan het nog wel eens een week of 8-9 duren. ;) :o
Eig. wel gemeen van mij, zo'n enorme teaser! Ik zou dat zelf als zwangere geloof ik niet aangekund hebben. :D
pi_104204876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar ook dat moet allemaal geregeld en aangevraagd worden. En het is dus wel even zaak dat je weet waar je aan toe bent over een half jaar.
Dat je weet dat je kinderopvang gewoon zeg 2 of 300 euro per maand gaat kosten.

Dat je weet of je nu wel of geen kraampakket krijgt, of je wel of niet een eigen bijdrage moet betalen. Dingen uitzoeken en regelen. Verantwoordlijkheid nemen dus.
Lief dat je moeder het wilt doen, maar iedere nederlander heeft, mits 18 jaar, een eigen zelfstandige zorgverzekering. Dus zelf bellen en zelf regelen.
Yup helemaal waar! beginnen met bellen en informeren :Y
pi_104204881
quote:
Over klagen gesproken, even in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet. Als ze wacht tot na een echo kan het nog wel eens een week of 8-9 duren. ;) :o
Eig. wel gemeen van mij, zo'n enorme teaser! Ik zou dat zelf als zwangere geloof ik niet aangekund hebben. :D
Ik ben blij dat je het zelf zegt BE :P.
pi_104204888
quote:
Bang maken kan ook.!!!

Maar dit vond ik meer even een reeel beeld scheppen.

Als ik iemand bang wil maken ga ik wel vertellen over uitschuren tot je anus en liters bloed verliezen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_104204899
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef Ticootje het volgende:
als je studeert kun je bij je ouders meeverzekerd zijn, ook als je al op jezelf woont. Maar verder ben ik het wel met je eens hoor.
  donderdag 10 november 2011 @ 15:54:18 #295
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104204908
Spannend, een mystery guest! Haha.

Verder voor Sam, over kramen bij je moeder: ik vind het een goed idee, mits je er inderdaad een kraamverzorgster naast hebt voor het minimale aantal uren. Naar mijn mening zijn die eerste controles echt onmisbaar en niet uit te voeren door gewoon 'iemand met kinderen'. Ook al is dat je moeder. (Niet onaardig bedoeld hoor)
  donderdag 10 november 2011 @ 15:54:52 #296
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104204941
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:52 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik heb vandaag gedweild!!!
+1! En gestofzuigd!

En nou voor dood op de bank liggen :') .
pi_104204970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bang maken kan ook.!!!

Maar dit vond ik meer even een reeel beeld scheppen.

Als ik iemand bang wil maken ga ik wel vertellen over uitschuren tot je anus en liters bloed verliezen.
:Y)
pi_104204975
Kuuk, dat is geen klagen hoor! Goed dat je het aan gaat geven :*
pi_104204996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:54 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

+1! En gestofzuigd!

En nou voor dood op de bank liggen :') .
Ik wacht nu tot mijn man thuis komt en kliekjes in de magnetron doet.... :')
pi_104205002
Ticootje, ik bedoelde jou ook niet hoor. Ik bedoelde inderdaad die litersbloed en wekenlange naweeeen..... :*

Kuuks, groot gelijk hoor. Kom vooral goed voor jezelf op!

BE, je bent gemeen. een beetje zwangere vrouwen pesten :6

En bitterend, bikkel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')