Kan je niet gewoon cancelen en hem in de winkel halen?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar pre-orderd iedereen dan dat ie nu overal al binnen is? Freerecordshop staat nog steeds op "in behandeling" bij mij, nog niet eens verzonden
Het is een drow (dark elf), geen negerquote:
Krijg je daar een stoffen map erbij ? En is het daar 37 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon cancelen en hem in de winkel halen?
Ik heb em bij 12game.com gepre-ordered, alle spellen altijd optijd binnen tot nu toequote:Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef Verbodsbord het volgende:
Waar pre-orderd iedereen dan dat ie nu overal al binnen is? Freerecordshop staat nog steeds op "in behandeling" bij mij, nog niet eens verzonden
De nigga was bedoelt als... "Nigga plz...".quote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een drow (dark elf), geen neger
SPECIAL is wel handig, alleen had ik liever het Morrowind-systeem gezienquote:
Oh yeah, krijgen we dit weerquote:Op woensdag 9 november 2011 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De nigga was bedoelt als... "Nigga plz...".
Ik weet dat het een Dark elf is
Alles wat geen Imperial is
ALles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was hetquote:Op woensdag 9 november 2011 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
SPECIAL is wel handig, alleen had ik liever het Morrowind-systeem gezien
Dat is volgens mij ook het morrowind systeemquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was het. Kut systeem
Dat vond ik wel verdomd handig voor m'n assassinquote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was het. Kut systeem
Zwaar onlogisch inderdaad, wie bedenkt zoiets?!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ?
Is toch een chill systeem of niet? Door skills te gebruiken worden ze beter.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALles is beter dan oblivion, door veel te rennen ging je sprint ofzo level up ? Wat was het. Kut systeem
Dat is niet mijn punt, moest je veel lopen om level up te gaan, was echtquote:Op woensdag 9 november 2011 14:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zwaar onlogisch inderdaad, wie bedenkt zoiets?!
Wat wil je dan, je char een uur op een lopende band zetten en ff alt-tabben om wat anders te doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt, moest je veel lopen om level up te gaan, was echt
Meerdere stats die met uithoudingsvermogen te maken hebben combineren. Hebben ze toch gedaan met Skyrim of.. ?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat wil je dan, je char een uur op een lopende band zetten en ff alt-tabben om wat anders te doen?
Ik neem aan dat hetzelfde isquote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat voor map heb je? Ik een dikke papierachtige
Das ook mijn punt.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Krijg je daar een stoffen map erbij ? En is het daar 37 euro?
Dat systeem was echt lame. Mijn broer heeft die hele game bunnyhoppend gedaan. Lekker voor de immersie.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook het morrowind systeem
Smoofie heeft hier wel een punt. Een punt dat ik storend vond bij 1 skill. Nameljik de sneak skill. Je moest werkelijk waar overal sneaken voor 30 uur wilde je 100 sneak points halenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt, moest je veel lopen om level up te gaan, was echt
Tja, het blijft een fantasygame hequote:Op woensdag 9 november 2011 14:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat systeem was echt lame. Mijn broer heeft die hele game bunnyhoppend gedaan. Lekker voor de immersie.
(op het laatst sprong ie wel over huizen heen)
Je kreeg toch ook punten bij sneak als je sneak-attacks deed?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Smoofie heeft hier wel een punt. Een punt dat ik storend vond bij 1 skill. Nameljik de sneak skill. Je moest werkelijk waar overal sneaken voor 30 uur wilde je 100 sneak points halen
Voor de mainquest moest je toch ook al die portals doorlopen? Die had ik na 2 of 3 van die dingen ook wel weer gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef Jivis het volgende:
Het mooiste aan dit soort games vind ik toch altijd wel het totaal negeren van de main quest en je eigen ding doen.
Wat zoog die main quest in Oblivon zeg, niet normaal. Die heb ik pas na een paar nieuwe personages een keer helemaal doorgespeeld.
Had de main quest ff snel gedaan voor Imperial Dragon armorquote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef Jivis het volgende:
Het mooiste aan dit soort games vind ik toch altijd wel het totaal negeren van de main quest en je eigen ding doen.
Wat zoog die main quest in Oblivon zeg, niet normaal. Die heb ik pas na een paar nieuwe personages een keer helemaal doorgespeeld.
Zou je gelijk in kunnen hebben, dat weet ik nietquote:Op woensdag 9 november 2011 14:46 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je kreeg toch ook punten bij sneak als je sneak-attacks deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |