Volgens mij was het in het vorige topic al een paar keer gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze inderdaad zoiets van plan waren ja.
In Australie zal hij eerder uitkomen, dus er is een hoop dat we hem daardoor indirect al eerder kunnen spelen
Ja mijn vriendin heeft hem vanmiddag nog gekocht in de stad, gewoon proberen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef -Dries- het volgende:
Heeft iemand uberhaupt al de PC versie gespot? Kwa logistiek is het voor mij beter om vandaag langs de stad te gaan dan morgen of vrijdag...
Misschien is het handig om te vermelden om welke stad het gaatquote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef -Dries- het volgende:
Heeft iemand uberhaupt al de PC versie gespot? Kwa logistiek is het voor mij beter om vandaag langs de stad te gaan dan morgen of vrijdag...
Welke winkel? En download hem gwn illegaal dan voor the time being.,quote:Op woensdag 9 november 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
Mijn pre-order (PC) is delayed tot 14-11-11![]()
, ik kan dus pas de 18e beginnen (doordeweeks geen tijd)
En preloaden, maar je kunt nog steeds niet spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Volgens mij kan je hem al activaten op steam
Ja zoals je in dit topic leest.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef -Dries- het volgende:
Jah, hier naast me op mn bureau, zostraks afgeleverd door de postbodequote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef -Dries- het volgende:
Dit lijkt me niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij was het in het vorige topic al een paar keer gezegd.
Vrijdag nacht, 1:00.
Ik denk dat ie vrijdag OCHTEND bedoeltquote:Op woensdag 9 november 2011 14:20 schreef -Dries- het volgende:
Ja, Ricko-kun, dat weet ik ook wel..
[..]
Dit lijkt me niet.
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat ie vrijdag OCHTEND bedoelt
Ik hoop hetquote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
1-1-11 1:11quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
Vrijdag nacht? Ik mag het verdomme niet hopen.
Waar besteld dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:19 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Jah, hier naast me op mn bureau, zostraks afgeleverd door de postbode
Nee, nacht.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Geen idee waar vandaan, ergens bij Steam waarschijnlijkquote:Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 1 dag en 15 uur
Wat heb je tegen m'n UI?quote:
[miereneukmodus]quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef HyperViper het volgende:
Vrijdag nacht? Ik mag het verdomme niet hopen.
Deze man.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[miereneukmodus]
Vrijdagnacht is van donderdag op vrijdag.
[/miereneukmodus]
Wat voor map heb je? Ik een dikke papierachtigequote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
nou hij is binnen! Die map is trouwens echt tof die er bij zit
Gelukkig.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef Cryothic het volgende:
En dat zou resulteren in 1 uur 's nachts vrijdag.
(Dus de nacht van donderdag op vrijdag he... niet zaterdag-nacht pas...)
En dan een gemiste 1 in de maand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |