abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 12:55:21 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_104198803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:41 schreef Bot13 het volgende:
Trouwens laten we zeggen dat ze op haar 20e met die kerel samen was, op haar 25e getrouwd (aannames...) maar dan zou ze er dus 20 kinderen hebben gekregen in 20 jaar! Die vrouw is bijna de helft van haar leven zwanger geweest! Wow.
dat soort types beginnen vaak al als ze 17 zijn :7
disclaimer
pi_104199026
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat soort types beginnen vaak al als ze 17 zijn :7
Volgens de website was ze 22 dus niks mis mee. En er zitten twee tweelingen bij dus ze is nu voor de 17e keer zwanger
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 10 november 2011 @ 13:04:57 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_104199089
ohnee, dan is het idd heel gangbaar :P
disclaimer
  donderdag 10 november 2011 @ 13:12:01 #79
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104199307
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:37 schreef kwiwi het volgende:
:{

Josti, lijkt me een goede naam.
+1
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2011 @ 13:33:45 #80
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_104200034
Ik denk dat homeschooling bij zo'n groot gezin erg tijd- en kostenbesparend is. Je zal toch maar alle kinderen naar school moeten brengen :o
Al zal de hoofdreden vast een ideologische zijn.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_104200417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:02 schreef Grijs het volgende:

[..]

Omdat ze een andere visie op het leven hebben dan jij?
Volgens mij zijn ze heel gezond en gelukkig.
Ik vind het idd niet gezond nee. 20 kinderen kom op man. Adopteer er dan een paar ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_104202101
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef debuurvrouw het volgende:
het is allemaal de schuld van danzij God natuurlijk Macka, Vader Duggar is commercial realestate investor en fulltime father on a tv show? :o je zal 19 monden te voeden hebben op die baan, in deze economie.
ik heb je even verbeterd als je het niet erg vindt :P
real estate in de vs is ehm, kansloos, op het moment.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 10 november 2011 @ 14:57:58 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104202706
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef simmu het volgende:

[..]

ik heb je even verbeterd als je het niet erg vindt :P
real estate in de vs is ehm, kansloos, op het moment.
Dat zeg ik toch ook? Als ie verder leest. Iets met: je zal 19 monden moeten voeden in deze economie?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104203149
met real estate in de vs kan je nog niet eens je eigen mond vullen joh! je kan wel geld verdienen aan een ultime loser zijn :D (zie casey serin voor dat pareltje)
pi_104203356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
:o Uit die engagement foto serie:

[ afbeelding ]

Heeft Barabas zijn teletijdmachine toch werkend gekregen? :o :X :'(

En die handjes op elke foto zo zoet in elkaar gevouwen! Brrrr!
Mijn hemel, zelfs bij mij in het zwaar gereformeerde Schubbekutteveen zijn de rokken korter....
Tot net onder de knie ipv tot over de enkels, verder eigenlijk weinig verschil, ik zou ze zo in t dorp kunnen neerzetten en ze zouden niet eens opvallen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104203412
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef simmu het volgende:
met real estate in de vs kan je nog niet eens je eigen mond vullen joh! je kan wel geld verdienen aan een ultime loser zijn :D (zie casey serin voor dat pareltje)
Mwah, als je panden goedkoop koopt cq gekocht hebt kun je er altijd aan verdienen, ongeacht of het woningen of bedrijfspanden zijn, er zijn altijd huurders.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104203539
Brrr, ik vind dit soort mensen altijd heel....eng. Het kan niet anders of er zit een seriemoordernaar, pedo of incestpleger bij. En maar het heilige boontje uithangen...brrr!
pi_104203610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, als je panden goedkoop koopt cq gekocht hebt kun je er altijd aan verdienen, ongeacht of het woningen of bedrijfspanden zijn, er zijn altijd huurders.
niet met die huidige regelgeving op het gebied van (onroerend goed) belastingen aldaar :+
maar da's een discussie voor een ander stukje fok :P
pi_104203756
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef simmu het volgende:
[..]
niet met die huidige regelgeving op het gebied van (onroerend goed) belastingen aldaar :+
maar da's een discussie voor een ander stukje fok :P
Ik weet niet in welke staat ze wonen, maar dat soort belastingen verschillen per staat, en er is altijd geld te verdienen met stenen, zelfs in NL, en het lijkt me sterk dat er in de VS hoger belast wordt dan in NL.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104204466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet in welke staat ze wonen, maar dat soort belastingen verschillen per staat, en er is altijd geld te verdienen met stenen, zelfs in NL, en het lijkt me sterk dat er in de VS hoger belast wordt dan in NL.
er word idd lager belast, maar hou er rekening mee dat inkomens er ook lager liggen! plus is deze belasting voor veel staten aldaar zowat de enige inkomstenbron voor sociale kleinigheidjes als politie, onderwijs en wegenonderhoud enzo. daarnaast zijn er vaak nog de aparte regelinkjes die niet het huis of de grond belasten, maar domweg alles wat de persoon in bezit heeft. (klikkerdeklik)

in aex --> het huizenmarkt topic kunnen ze het beter uitleggen :Y tis daar net met een vers rondje modden wat verbeterd :')
pi_104212361
Lijkt me heel praktisch zo allemaal een naam die begint met een J. Eh er is post voor J. Duggar :')
  donderdag 10 november 2011 @ 19:48:57 #92
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_104214369
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het idd niet gezond nee. 20 kinderen kom op man. Adopteer er dan een paar ofzo.
Volgens mij moet je ontzettend gezond zijn om 20 kinderen op de wereld te zetten.
Ik doe het niet na ('k moet er niet aan denken)!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_104222854
Bij de laatste ging het niet zo goed hoor las ik, zwangerschapsvergiftiging, problemen met de galblaas, en een kindje dat met 6 maanden gehaald werd. (EDIT: ok ok, gezien het aantal kinderen valt dat nog wel mee.)

En eh tja....'gaat heen en vermenig vuldig u' betekent wat mij betreft niet dat je dan maar door moet fokken tot je er bij neervalt. Ik vind het - zeker in deze huidige tijd - vrij egoïstisch om zoveel kinderen op de wereld te zetten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Candaasje op 10-11-2011 22:04:33 ]
  vrijdag 11 november 2011 @ 01:05:12 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104231976
Nou, vooral gezien de leeftijd valt het nogal mee, dat is de factor die het aantal zwangerschapsrisico's nogal vergroot.

Maar het verloop van de laatste zwangerschap had dan wel reden mogen zijn om tot de conclusie to komen dat de grens bereikt is, dat dan wel weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_104232554
Absoluut met je eens :)
(En ze zeggen wel dat ze God laten beslissen hoeveel kinderen ze mogen krijgen, maar zonder medische ingrepen had het kindje het niet overleefd. Kunnen die medische ingrepen misschien wel het werk van God zijn*, maar dat kun je dan ook van anti-conceptie zeggen natuurlijk.)

*Niet mijn beredenering hoor.
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:34:41 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104234483
Nee, als God vindt dat ze geen kinderen meer moeten krijgen dan zal hij wel zorgen dat ze niet meer zwanger wordt...

Mensen moeten natuurlijk zelf weten wat ze doen, en in de VS ben je er ook vrij zeker van dat ze het zich kennelijk op een of andere manier kunnen permitteren, maar ik kan me zo voorstellen dat een zwangerschap op die leeftijd er toch behoorlijk begint in te hakken.
Op je 45ste een kind krijgen is echt een ander verhaal dan op je 25ste.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:39:54 #97
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104234554
Nou ja, grote kans dat dit voor deze gelovigen ook de enige manier is waarop ie er zo nu en dan nog eens ' op mag'. Als zoenen voor je huwelijk al zondig is... En heuj, groot voordeel, wanneer zwanger kan je iig niet bevrucht worden! ^O^
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:48:52 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104234695
Nah, met een beetje planning moet t toch lukken om niet zwanger te worden en toch seks te hebben lijkt me.
Ze hebben iig genoeg tijd gehad om te ontdekken hoe dat wel en niet werkt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:51:48 #99
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104234748
Ja, da's ook weer waar. Nou ja, misschien is dat ook wel tegen de wil van god? Dat je daar niet mee mag bemoeien? Kan het me zomaar voorstellen. Dit is wel een buitencategorie streng in de leer ;(
pi_104234764
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, da's ook weer waar. Nou ja, misschien is dat ook wel tegen de wil van god? Dat je daar niet mee mag bemoeien? Kan het me zomaar voorstellen. Dit is wel een buitencategorie streng in de leer ;(
Maar hey, ze zijn wel gelukkig! :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')