quote:Op woensdag 9 november 2011 12:15 schreef De_Nuance het volgende:
3 pipo's waren het feminisme aan het afkraken en je zag 1 dude, duidelijk homo, steeds bozer en bozer worden.
Waarna iemand zei: ik heb wel respect voor vrouwtjes als jij hoor. En toen deed hij boos zijn headphones op en zonderde hij zich af
Wat een veiling nou precies is.quote:
Je kan niet met iedere onnozele die alles verkeerd interpreteert rekening houden.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Oke, denk een beetje na, want sommige mensen nemen wel serieus
Iets waar hun huis mee te koop komt te staan moet je dan antwoorden.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een veiling nou precies is.
Hoe mensen zo dom kunnen zijn is mij een raadsel.
Wollah!
Treinquote:Op woensdag 9 november 2011 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wollah!
Een vriend van mij heeft een Marokkaanse vriendin. En samen hadden ze een aardig huis gekocht, met een flinke hypotheek. Maar die Marokkaanse familie begreep niet wat een hypotheek was.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wollah!
Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een Marokkaanse vriendin. En samen hadden ze een aardig huis gekocht, met een flinke hypotheek. Maar die Marokkaanse familie begreep niet wat een hypotheek was.![]()
Jij bent nu heel rijk ja?
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:43 schreef Drugshond het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Voorschrift het volgende:
Beurzen weer in de mineur, allemaal meezingen met het Italiaanse volk.
Juist.quote:Sinds 1994, de Stad Brussel is om te investeren in stedelijke vernieuwing wijken onveilig. Met dit wijkcontract "Bloemenhof" als de 14de ontwerp, de Stad is de Brusselse gemeente met de meeste wijkcontracten op zijn naam staan.
In het bijzonder de 25 miljoen aandelen van het programma rond drie belangrijke gebieden van de interventie met elkaar verbonden door een groene netwerk: « Fontainas pool », « Slachthuis pool » en « Papenvest pool », met verschillende soorten operaties (huisvesting, openbare ruimte, infrastructuur en sociaal-economische activiteiten) voor de openbare ruimte en de buurt te verbeteren, te verhogen en te diversifiëren het aanbod van recreatieve activiteiten en nieuwe opleidingen en het maken van de werkgelegenheid voor de lokale jeugd.
De persconferentie is om details van het programma van acties te bedoelen en kunt u alle transacties in de wijkcontract te ontdekken.
Bah.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Drugshond het volgende:
Het is weer gezellig in AEX.... paniek rondom Italie.
Als je alles serieus neemt wat er in de POL-SC gepost wordt gaa je het hier niet lang volhouden.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Oke, denk een beetje na, want sommige mensen nemen wel serieus
Dat of je hebt een encyclopedie aan wijsheden.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je alles serieus neemt wat er in de POL-SC gepost wordt gaa je het hier niet lang volhouden.
Zoals de meeste bancaire termen.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef Reya het volgende:
'Bankroet' is dan ook een van oorsprong Italiaanse term.
Gevuld met jaren 80 muziek.....quote:Op woensdag 9 november 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat of je hebt een encyclopedie aan wijsheden.
Ze doen er tenminste eer aan.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:50 schreef Reya het volgende:
'Bankroet' is dan ook een van oorsprong Italiaanse term.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |