Het oude testament, tja, daar is Stalin een stabiele goedhartige persoonlijkheid bijquote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat gaat tegen het beeld van een onveranderlijke God in die veel Christenen hanteren. Het bijbelse Godsbeeld laat een nogal grillige God zien.
Als je van overdrijven houdtquote:Op donderdag 10 november 2011 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het oude testament, tja, daar is Stalin een stabiele goedhartige persoonlijkheid bij.
Je bent kennelijk serieus, dus laat ik de vraag omdraaien: hoe zou je die uitspraak willen rechtvaardigen?quote:
Als je de bijbel mag geloven heeft god met de zondvloed genocide gepleegd op nagenoeg de complete mensheid.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je bent kennelijk serieus, dus laat ik de vraag omdraaien: hoe zou je die uitspraak willen rechtvaardigen?
Jij snapt niks van de oude testament, het wet voor de Joden toen en geld niet voor ons als mensen en zelfs niet meer voor de Joden sinds Evangelie verder gaat (verbond schap) met de oude testament.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het oude testament, tja, daar is Stalin een stabiele goedhartige persoonlijkheid bij
Daar heb je onze Atheïst, jij begrijp niet wat God is en wat het betekent, dus voor jou is het genocide voor ons als gelovige is het straf van God.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als je de bijbel mag geloven heeft god met de zondvloed genocide gepleegd op nagenoeg de complete mensheid.
Daar had ome Josef niet van kunnen dromen.
De onevenredig grote invloed van de middeleeuwse mannenbroeders van de SGP op de huidige regering, het verbieden van het toneelstuk Aisha, het oppakken van Gregorius Nekschot...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En de ontzuiling en secularisering dan?
Kun je es wat voorbeelden noemen zodat je punt duidelijk wordt?
Nee, dan mensen die in pratende slangen geloven. Die weten hoe alles zit!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:28 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Daar heb je onze Atheïst, jij begrijp niet wat God is en wat het betekent, dus voor jou is het genocide voor ons als gelovige is het straf van God.
Net zoals jij als je via de telefoon iemand hoort praten en niet weet wie dat isquote:Op donderdag 10 november 2011 14:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee, dan mensen die in pratende slangen geloven. Die weten hoe alles zit!
...
Het leukste is nog dat als je de mensen die wél weten "wat god is en wat het betekent" om dan een beschrijving te geven, dat je dan geen duidelijk antwoord kunnen geven.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee, dan mensen die in pratende slangen geloven. Die weten hoe alles zit!
...
Ach, met irrationele bijgelovigen is het nu eenmaal onmogelijk discussieren.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat als je de mensen die wél weten "wat god is en wat het betekent" om dan een beschrijving te geven, dat je dan geen duidelijk antwoord kunnen geven.
En dat heeft niets te maken met een gebrek aan kennis van het Nederlands.
Je hebt je niet erbij neer gelegd, maar opgegeven omdat je niet met argumenten komt opzetten of met feiten. Dat is nou het probleem van Atheïsten, ze denken dat ze alles zijn met hun beterweter houding mentaliteit.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, met irrationele bijgelovigen is het nu eenmaal onmogelijk discussieren.
Ik heb me daar maar bij neergelegd.
Zondvloed idd, en een paar steden vernietigd, mannen er toe brengen hun zoon te offeren, etcquote:Op donderdag 10 november 2011 14:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als je de bijbel mag geloven heeft god met de zondvloed genocide gepleegd op nagenoeg de complete mensheid.
Daar had ome Josef niet van kunnen dromen.
Weet je wat de reden van een zondvloed is geweest?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zondvloed idd, en een paar steden vernietigd, mannen er toe brengen hun zoon te offeren, etc
God in het oude testament is psychopathisch, jaloers, vermoord de een na de ander.
Ben niet echt geïnteresseerd in het motief van een duidelijk gestoorde moordenaarquote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Weet je wat de reden van een zondvloed is geweest?
Als je niet weet, waarom klets zo uit je nek dan? Typische onwetende Atheïst.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben niet echt geïnteresseerd in het motief van een duidelijk gestoorde moordenaar
Heu... iemand die ergens een kraantje heeft open laten staan ?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Weet je wat de reden van een zondvloed is geweest?
Lees in de Bijbel eens, dan kom je zelf wel achter wat de reden wasquote:Op donderdag 10 november 2011 14:44 schreef ATON het volgende:
[..]
Heu... iemand die ergens een kraantje heeft open laten staan ?
Tja Piet, jij bent onwetend. Wat een domoor ben je toch he ?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:41 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Als je niet weet, waarom klets zo uit je nek dan? Typische onwetende Atheïst.
Je ontkent dus niet dat het genocide is, je zegt alleen dat ie het goed bedoeldquote:Op donderdag 10 november 2011 14:41 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Als je niet weet, waarom klets zo uit je nek dan? Typische onwetende Atheïst.
Wat doen jullie Atheïsten hier?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:45 schreef ATON het volgende:
[..]
Tja Piet, jij bent onwetend. Wat een domoor ben je toch he ?
Erg he?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:45 schreef ATON het volgende:
[..]
Tja Piet, jij bent onwetend. Wat een domoor ben je toch he ?
God straf op grote schaal dus termen wat wij als mensen gebruiken heet genociden.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je ontkent dus niet dat het genocide is, je zegt alleen dat ie het goed bedoeld
Volgens mij heb jij vooral een houvast nodig en ontbreekt het je aan eigen stabiliteitquote:Op donderdag 10 november 2011 14:46 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat doen jullie Atheïsten hier?
Jullie frustraties uiten?
Nee toch, en zou dat nu echt hebben plaats gevonden ? Geologisch gezien geen spoor van gevonden. Raar toch ? Of zijn dat ook allemaal atheïstische domoren ?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Lees in de Bijbel eens, dan kom je zelf wel achter wat de reden was
Maar, wat doen jullie Atheïsten hier in dit onderwerp?
Ik denk juist dat jij daarmee zelf een probleem me hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vooral een houvast nodig en ontbreekt het je aan eigen stabiliteit
Tja, zo noemen anderen het etnisch zuiverenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:47 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
God straf op grote schaal dus termen wat wij als mensen gebruiken heet genociden.
Ik als gelovige noem dat straf van de God, is het nou zo moeilijk te snappen?
Als jij zou denken zou je atheïst zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 14:48 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij daarmee zelf een probleem me hebt.
Dom lopen wezen. Gewoon uit domheid.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:46 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je maak je zelf belachelijk zonder dat je zelf door hebt, ja dat is erg dom inderdaad alleen heb ik dat nooit getypt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:48 schreef ATON het volgende:
[..]
Nee toch, en zou dat nu echt hebben plaats gevonden ? Geologisch gezien geen spoor van gevonden. Raar toch ? Of zijn dat ook allemaal atheïstische domoren ?
Atheïsten ontkennen God, dus ontkennen ze alles wat met God te maken heeft.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij zou denken zou je atheïst zijn
Gelukkig heb jij je geheime wapentje en een lichtje in je hartquote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je maak je zelf belachelijk zonder dat je zelf door hebt, ja dat is erg dom inderdaad alleen heb ik dat nooit getypt.
Het is wat je zelf vind.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef ATON het volgende:
[..]
Dom lopen wezen. Gewoon uit domheid.
Ik wil wel met je delenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij je geheime wapentje en een lichtje in je hart
Ben blij dat ik geen atheïst ben dan, beetje de hele dag alles lopen ontkennen wat al die gekken verzinnen aan verklaringen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Atheïsten ontkennen God, dus ontkennen ze alles wat met God te maken heeft.
Atheïsten zijn nu eenmaal belachelijk. Die geloven bijvoorbeeld niet in een sprekende slang of de wereld die onder water staat. Als dat niet belachelijk is joh !quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je maak je zelf belachelijk zonder dat je zelf door hebt, ja dat is erg dom inderdaad alleen heb ik dat nooit getypt.
Buk maarquote:
Ik ben geen Atheïst.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:46 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Heb je daar ervaring mee?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Buk maar
*vuist in de boter steek*
Dus ontkennen atheïsten alles wat met iets onbestaande te maken hebben. Heu...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Atheïsten ontkennen God, dus ontkennen ze alles wat met God te maken heeft.
In zekere zin, ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:54 schreef ATON het volgende:
[..]
Dus ontkennen atheïsten alles wat met iets onbestaande te maken hebben. Heu...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |