abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104153196
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb een Android met flash, de oude dumpert draaide echt kut gewoon. Kost echt enorm veel capaciteit.

Ik heb een ipad2, zonder flash. En ik mis het echt totaal niet. Veel filmpjessites zijn al over naar HTML5.

Waarom is flash nog nodig? Het is echt onzin.
Ga maar eens andere sites kijken dan als Liveleak of zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104153214
Gniffel.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 9 november 2011 @ 10:09:02 #36
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104153267
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:15 schreef HumphreyBogart het volgende:

[..]

Euh, wat dacht je van ja, Apple is voor een open, functioneel web. Wat dacht je van WebKit.
Apple is voor een open web, zoals de PVV voor vrijheid streeft.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 9 november 2011 @ 10:12:45 #37
331728 HumphreyBogart
Here's looking at you kid
pi_104153352
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:09 schreef t-8one het volgende:

[..]

Apple is voor een open web, zoals de PVV voor vrijheid streeft.
Wachtend op die Godwin.
Of all the gin joints in all the towns in all the world, she walks into mine.
pi_104153480
"Galaxy Tab, full web experience flash no longer updated "
  woensdag 9 november 2011 @ 10:38:20 #39
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_104153896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef HumphreyBogart het volgende:

[..]

Wachtend op die Godwin.
Die maak jij al ;)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_104154271
quote:
Ik heb een ipad2, zonder flash. En ik mis het echt totaal niet. Veel filmpjessites zijn al over naar HTML5.

Waarom is flash nog nodig? Het is echt onzin.
Omdat je met Flash veel meer kan maken dan alleen een videoplayertje? Met Flash heb je een hele ontwikkelomgeving waar je je applicaties in kan maken met vector graphics, animaties, geluid, een OO-scripting taal etc, dat is niet zomaar te vervangen. Dat jij je filmpjes best kan kijken zonder Flash wil niet zeggen dat het overbodig is.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  woensdag 9 november 2011 @ 11:16:47 #41
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_104154904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:54 schreef MrData het volgende:

[..]

Dat jij je filmpjes best kan kijken zonder Flash wil niet zeggen dat het overbodig is.
Dat Adobe het zelf niet meer ondersteunt wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijn op 09-11-2011 11:43:25 ]
pi_104155241
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:09 schreef HumphreyBogart het volgende:

[..]

Omdat Apple wel weet hoe een goede user experience in elkaar zit (in 98% van de gevallen dan, mijn god Final Cut Pro X :') ).
Wat ik met mijn opmerking wil zeggen is, dat ik vind dat een gebruiker zelf moet kunnen bepalen of hij gebruik maakt van Flash-content. Dat Apple het gebruik van Flash afraad is heel wat anders dan "iets niet beschikbaar maken omdat jij vindt dat...".

Het gaat in deze discussie natuurlijk om wie mag wat bepalen en wat vind jij acceptabel, ik vind het in ieder geval niet acceptabel dat een bedrijf voor mij deze keuzes maakt. Als jij vindt dat een bedrijf dat wel mag voor jouw, dan is dat jouw goedrecht.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_104155354
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:15 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Apple bepaalt niks, maar heeft blijkbaar goed aangevoeld dat Flash op mobiel geen goede gebruikerservaring biedt en geen toekomst heeft.

Oh, en:
waarom zou Apple voor mij moeten bepalen of ik wel of geen floppies zou moeten gebruiken?
waarom zou Apple voor mij moeten bepalen of ik wel of geen parallele poorten zou moeten gebruiken?
waarom zou Apple voor mij moeten bepalen of ik wel of geen toetsenbord op mijn mobiel zou moeten gebruiken?
(nabije toekomst) waarom zou Apple voor mij moeten bepalen of ik wel of geen optische media zou moeten gebruiken?

Apple is gewoon vaak de eerste die een verouderde technologie laat vallen.
Software en hardware vind ik twee aparte discussies.
pi_104155639
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:31 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Software en hardware vind ik twee aparte discussies.
Waarom? Die gaan hand in hand bij het definieren van je product en de gebruikerservaring (waarbij zeker in smartphones en tablets de software de boventoon is gaan voeren).
pi_104158420
Hahahaha al die mensen die hier lopen te zeiken op Apple :P
Flash is gewoon een zwaar en log stukje software dat niet meer past in 2011. HTML5 is naar mijn idee de toekomst.

Een vraag aan iedereen die zo graag flash wil: Waar de fuck gebruik je het in godsnaam voor? Spelletjes? Banners?

[ Bericht 0% gewijzigd door Wootism op 09-11-2011 13:18:01 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 9 november 2011 @ 15:17:35 #46
331728 HumphreyBogart
Here's looking at you kid
pi_104162814
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:28 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Wat ik met mijn opmerking wil zeggen is, dat ik vind dat een gebruiker zelf moet kunnen bepalen of hij gebruik maakt van Flash-content. Dat Apple het gebruik van Flash afraad is heel wat anders dan "iets niet beschikbaar maken omdat jij vindt dat...".

Het gaat in deze discussie natuurlijk om wie mag wat bepalen en wat vind jij acceptabel, ik vind het in ieder geval niet acceptabel dat een bedrijf voor mij deze keuzes maakt. Als jij vindt dat een bedrijf dat wel mag voor jouw, dan is dat jouw goedrecht.
En jij bent dus precies niet de doelgroep van Apple. Je moet nu voor een groot deel loslaten wat je weet en denkt te weten, want Apple weet het (over het algemeen beter). Wat nu floppy's, wat nu optische media, digitale distributie, et cetera.
Of all the gin joints in all the towns in all the world, she walks into mine.
pi_104164085
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104165633
quote:
Apple :r
  woensdag 9 november 2011 @ 16:38:05 #49
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104165906
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef Boomstronk- het volgende:

[..]

Apple :r
:')
  woensdag 9 november 2011 @ 16:46:15 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_104166225
Steve Jobs tegen Adobe:
quote:
We know from painful experience that letting a third party layer of software come between the platform and the developer ultimately results in sub-standard apps and hinders the enhancement and progress of the platform. If developers grow dependent on third party development libraries and tools, they can only take advantage of platform enhancements if and when the third party chooses to adopt the new features. We cannot be at the mercy of a third party deciding if and when they will make our enhancements available to our developers.

This becomes even worse if the third party is supplying a cross platform development tool.
Steve Jobs tegen Epic Games:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_104166657
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:38 schreef TimCook het volgende:

[..]

:')
Tim Cook :r
pi_104169844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:17 schreef HumphreyBogart het volgende:

[..]

En jij bent dus precies niet de doelgroep van Apple. Je moet nu voor een groot deel loslaten wat je weet en denkt te weten, want Apple weet het (over het algemeen beter). Wat nu floppy's, wat nu optische media, digitale distributie, et cetera.
Dus omdat ik gebruik wil maken van bepaalde Flash-content en ik een eigen wil/mening heb qua (software)keuze, ben ik niet de doelgroep van Apple. Prima. Je bewijst met je post maar weer dat Apple-fanboys hersenloos achter de 'God' Apple aanloopt, omdat die het zogenaamd altijd en voor iedereen beter weet. Wanneer je niet in hetzelfde 'rijtje' als Apple denkt, dan ben je 'dom', want 'je weet dan niet waar je het over hebt' :').

Of lees ik je post nou verkeerd :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door poepeneesje op 09-11-2011 19:13:31 (Post verduidelijkt) ]
pi_104169902
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Waarom? Die gaan hand in hand bij het definieren van je product en de gebruikerservaring (waarbij zeker in smartphones en tablets de software de boventoon is gaan voeren).
Op mijn Apple zou ik dus geen Flash meer kunnen draaien, maar ik zou bijvoorbeeld wel een externe CD-rom speler kunnen kopen en aansluiten, daar zit het verschil in; de mogelijkheid om alsnog van iets gebruik te maken.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:41:19 #54
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104170543
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Dus omdat ik gebruik wil maken van bepaalde Flash-content en ik een eigen wil/mening heb qua (software)keuze, ben ik niet de doelgroep van Apple. Prima. Je bewijst met je post maar weer dat Apple-fanboys hersenloos achter de 'God' Apple aanloopt, omdat die het zogenaamd altijd en voor iedereen beter weet. Wanneer je niet in hetzelfde 'rijtje' denkt, ben je dom, want je weet niet waar je het over hebt :').

Of lees ik je post nou verkeerd :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je voelt je wel flink beter dan die 'hersenloze Apple fanboys' he? Jammer, dat elitaire gedrag altijd. Een fatsoenlijke discussie is zeker te hoog gegrepen.
pi_104171360
Een mooie dag voor het internet.
pi_104171957
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:41 schreef TimCook het volgende:

[..]

Je voelt je wel flink beter dan die 'hersenloze Apple fanboys' he? Jammer, dat elitaire gedrag altijd. Een fatsoenlijke discussie is zeker te hoog gegrepen.
Uh, nee. Ik weet gewoon wat ik wil en dat is keuze hebben. Dat ik daarvoor pleit en er wordt gezegd dat "ik alles wat ik weet en denk te weten moet loslaten ( :') )" en me moet laten "leiden" door Apple, daarmee verheft HB zich boven mij. Niet andersom.
  woensdag 9 november 2011 @ 22:45:38 #57
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104184041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Uh, nee. Ik weet gewoon wat ik wil en dat is keuze hebben. Dat ik daarvoor pleit en er wordt gezegd dat "ik alles wat ik weet en denk te weten moet loslaten ( :') )" en me moet laten "leiden" door Apple, daarmee verheft HB zich boven mij. Niet andersom.
Ik zie HB jou niet uitschelden voor hersenloze fanboy of wat dan ook, hij merkt alleen op dat jij niet Apple's doelgroep bent.
pi_104185176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ga maar eens andere sites kijken dan als Liveleak of zo.
Wat is het probleem?

pi_104185364
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef TimCook het volgende:

[..]

Ik zie HB jou niet uitschelden voor hersenloze fanboy of wat dan ook, hij merkt alleen op dat jij niet Apple's doelgroep bent.
:') x 100
pi_104194539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Op mijn Apple zou ik dus geen Flash meer kunnen draaien, maar ik zou bijvoorbeeld wel een externe CD-rom speler kunnen kopen en aansluiten, daar zit het verschil in; de mogelijkheid om alsnog van iets gebruik te maken.
Nee, nu probeer je je eruit te draaien. We hadden het over deze post. Daar klaag je dat Apple voor jou beslist dat je geen Flash meer kunt gebruiken, en dat kun je in deze context (omdat Adobe de beslissing neemt, niet Apple) alleen lezen als "Apple neemt het voortouw om een technologie te laten vallen, en een paar jaar later is de technologie dood". Zie de voorbeelden die ik noemde, en voor optische media is dat in volle gang.

Dat een handige jongen / verstokte nerd een USB DVD-geval aan zijn machine kan hangen om een optisch schijfje af te spelen is natuurlijk een open deur intrappen. Het gaat er om dat er over korte tijd geen machine meer verkocht wordt met optische drive, dat platenwinkels hun deuren gesloten zullen hebben en dat het idee van software kopen op een glimmend schijfje belachelijk ouderwets zal lijken.

Zo zullen er ongetwijfeld nog een tijdje hacks blijven bestaan waarmee verstokte fans Flash kunnen blijven draaien op hun SGS'en en Playbooks terwijl ze maniakaal lachend hun vuist ballen naar de foto van Jobs op het dartboard. Zelfs als die niet meer werken is er ongetwijfled een zieltogend bedrijfje te vinden dat een of ander VNC-oplossing zal bieden om die mensen hun fix te geven. Voor de rest van de wereld, echter, is dat dan volstrekt irrelevant geworden.
pi_104194576
[goshdarnit. Fora die het toestaan jezelf te quoten, nog zo'n obsolete technology]
  donderdag 10 november 2011 @ 10:54:57 #62
12221 Tijn