Dus omdat ik gebruik wil maken van bepaalde Flash-content en ik een eigen wil/mening heb qua (software)keuze, ben ik niet de doelgroep van Apple. Prima. Je bewijst met je post maar weer dat Apple-fanboys hersenloos achter de 'God' Apple aanloopt, omdat die het zogenaamd altijd en voor iedereen beter weet. Wanneer je niet in hetzelfde 'rijtje' als Apple denkt, dan ben je 'dom', want 'je weet dan niet waar je het over hebt'quote:Op woensdag 9 november 2011 15:17 schreef HumphreyBogart het volgende:
[..]
En jij bent dus precies niet de doelgroep van Apple. Je moet nu voor een groot deel loslaten wat je weet en denkt te weten, want Apple weet het (over het algemeen beter). Wat nu floppy's, wat nu optische media, digitale distributie, et cetera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door poepeneesje op 09-11-2011 19:13:31 (Post verduidelijkt) ]Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Op mijn Apple zou ik dus geen Flash meer kunnen draaien, maar ik zou bijvoorbeeld wel een externe CD-rom speler kunnen kopen en aansluiten, daar zit het verschil in; de mogelijkheid om alsnog van iets gebruik te maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Waarom? Die gaan hand in hand bij het definieren van je product en de gebruikerservaring (waarbij zeker in smartphones en tablets de software de boventoon is gaan voeren).
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Dus omdat ik gebruik wil maken van bepaalde Flash-content en ik een eigen wil/mening heb qua (software)keuze, ben ik niet de doelgroep van Apple. Prima. Je bewijst met je post maar weer dat Apple-fanboys hersenloos achter de 'God' Apple aanloopt, omdat die het zogenaamd altijd en voor iedereen beter weet. Wanneer je niet in hetzelfde 'rijtje' denkt, ben je dom, want je weet niet waar je het over hebt.
Of lees ik je post nou verkeerd.
Je voelt je wel flink beter dan die 'hersenloze Apple fanboys' he? Jammer, dat elitaire gedrag altijd. Een fatsoenlijke discussie is zeker te hoog gegrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, nee. Ik weet gewoon wat ik wil en dat is keuze hebben. Dat ik daarvoor pleit en er wordt gezegd dat "ik alles wat ik weet en denk te weten moet loslaten (quote:Op woensdag 9 november 2011 18:41 schreef TimCook het volgende:
[..]
Je voelt je wel flink beter dan die 'hersenloze Apple fanboys' he? Jammer, dat elitaire gedrag altijd. Een fatsoenlijke discussie is zeker te hoog gegrepen.
Ik zie HB jou niet uitschelden voor hersenloze fanboy of wat dan ook, hij merkt alleen op dat jij niet Apple's doelgroep bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:11 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik weet gewoon wat ik wil en dat is keuze hebben. Dat ik daarvoor pleit en er wordt gezegd dat "ik alles wat ik weet en denk te weten moet loslaten ()" en me moet laten "leiden" door Apple, daarmee verheft HB zich boven mij. Niet andersom.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga maar eens andere sites kijken dan als Liveleak of zo.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:45 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ik zie HB jou niet uitschelden voor hersenloze fanboy of wat dan ook, hij merkt alleen op dat jij niet Apple's doelgroep bent.
Nee, nu probeer je je eruit te draaien. We hadden het over deze post. Daar klaag je dat Apple voor jou beslist dat je geen Flash meer kunt gebruiken, en dat kun je in deze context (omdat Adobe de beslissing neemt, niet Apple) alleen lezen als "Apple neemt het voortouw om een technologie te laten vallen, en een paar jaar later is de technologie dood". Zie de voorbeelden die ik noemde, en voor optische media is dat in volle gang.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Op mijn Apple zou ik dus geen Flash meer kunnen draaien, maar ik zou bijvoorbeeld wel een externe CD-rom speler kunnen kopen en aansluiten, daar zit het verschil in; de mogelijkheid om alsnog van iets gebruik te maken.
Het was inderdaad erg duur geweest om een beetje fatsoenlijke Flash support te regelen terwijl Adobe er een paar jaar later de brui aan zou gevenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:04 schreef speknek het volgende:
Ik ben het ermee eens dat Flash zijn slechte kanten heeft, maar dat is geen directe reden om het er niet op te zetten. De enige echte reden voor Apple is een geldkwestie.
zal ik je wat vertellen: Apple heeft die hele iPhone en iOS ontwikkeld om er geld aan te verdienen...quote:Op donderdag 10 november 2011 11:04 schreef speknek het volgende:
Ik ben het ermee eens dat Flash zijn slechte kanten heeft, maar dat is geen directe reden om het er niet op te zetten. De enige echte reden voor Apple is een geldkwestie.
Ik vind dat geen schande, maar noem het niet een visionaire voortrekkersrol of een betere gebruikerservaring. Of de andere leugens die Steve Jobs postte.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen: Apple heeft die hele iPhone en iOS ontwikkeld om er geld aan te verdienen...
als ik zoiets ooit zou willen zeggen zou ik het gewoon doen hoor...?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind dat geen schande, maar noem het niet een visionaire voortrekkersrol.
Ik bedoelde het in de derde persoonsvorm, naar de andere users alhier, niet in tweede persoonsvorm jegens jou.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef RM-rf het volgende:
enkel vind ik datzelf ook niet dus waarom ga jij mij dat opleggen dat ik iets niet zou mogen zeggen wat ik zelf ook niet denk?
akkoord. Ik vond het gewoon grappig dat Jobs eerst Flash weert met het excuus dat second party multiplatform ontwikkelomgevingen zijn visie schaden, en vervolgens Epic games vrij spel geeft om haar UnrealEngine erop te zetten. Feit is dat multiplatformomgevingen voordelig zijn voor devs en het second parties in staat stelt beter te optimaliseren. Apple wil graag exclusiviteit om haar product te verkopen, en dat is absoluut verdedigbaar, maar ze zijn als Nintendo die een 3D engine levert voor hun Wii en daarnaast anderen actief verbiedt ervoor te ontwikkelen. Dat zoiets kan bestaan kan alleen bij hordes fanboys die het slikken.quote:-zip-
Zie je ze zelf graag gaan, en zo ja, waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:18 schreef Scorpie het volgende:
Goed zo, draai dat Adobe maar de nek om.
Hoe is dit relevant aan de kwaliteit die ze leveren?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Photoshop is niet eens van henzelfhebben ze ook maar gekocht, inclusief de bouwers. Zelfde met alle Macromedia crap, hebben ze ook maar gekocht.
http://www.webdesignerdep(...)-of-adobe-photoshop/
mwah.. het is gewoon business hoor... dat er mensen zo enorm over lopen te janken is natuurlijk ook een vorm van 'anti-fanboy'-schapquote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zoiets kan bestaan kan alleen bij hordes fanboys die het slikken.
De Unreal Engine maakt onderdeel uit van de uiteindelijke applicatie. Flash draait in een container en het systeem weet niet wat er binnen die container gebeurt. De Nintendo-vergelijking kan ik niet plaatsen.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik bedoelde het in de derde persoonsvorm, naar de andere users alhier, niet in tweede persoonsvorm jegens jou.
[..]
akkoord. Ik vond het gewoon grappig dat Jobs eerst Flash weert met het excuus dat second party multiplatform ontwikkelomgevingen zijn visie schaden, en vervolgens Epic games vrij spel geeft om haar UnrealEngine erop te zetten. Feit is dat multiplatformomgevingen voordelig zijn voor devs en het second parties in staat stelt beter te optimaliseren. Apple wil graag exclusiviteit om haar product te verkopen, en dat is absoluut verdedigbaar, maar ze zijn als Nintendo die een 3D engine levert voor hun Wii en daarnaast anderen actief verbiedt ervoor te ontwikkelen. Dat zoiets kan bestaan kan alleen bij hordes fanboys die het slikken.
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:47 schreef Aether het volgende:
De Unreal Engine maakt onderdeel uit van de uiteindelijke applicatie. Flash draait in een container en het systeem weet niet wat er binnen die container gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |