abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 13:45:04 #151
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104159653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:38 schreef kree het volgende:
Ik heb dat het vaker een 3 wordt ofzo :')
Dan doe je toch wat fout .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104159677
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:45 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dan doe je toch wat fout .
Ja weet ik, te weinig leren enzo en een beetje motivatie problemen :{
Do what you love, love what you do!
  woensdag 9 november 2011 @ 13:57:27 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104160074
He, selderij staat ineens in de OP. :o

Dat was niet toen ik het topic binnen kwam vallen. Wie past de OP eigenlijk aan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104160300
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dat was niet toen ik het topic binnen kwam vallen. Wie past de OP eigenlijk aan?
Staat er toch wel een heel tijdje in hoor volgens mij.
Nu zit ik hier pas een maand ofzo, maar het heeft er altijd in gestaan.

Denk dat niemand die OP aanpast, gaat wel makkelijk tegenwoordig om een nieuw deel te openen zonder moeite te hoeven doen met een OP ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 14:06:28 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104160436
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef kree het volgende:

[..]

Staat er toch wel een heel tijdje in hoor volgens mij.
Nu zit ik hier pas een maand ofzo, maar het heeft er altijd in gestaan.

Denk dat niemand die OP aanpast, gaat wel makkelijk tegenwoordig om een nieuw deel te openen zonder moeite te hoeven doen met een OP ;)
Vreemd, nu kan ik het opeens niet meer vinden. Laat maar zitten dan.

Wat is het rustig hier, is iedereen hard aan het werk?
pi_104160517
Ik zit te niksen achter fok en msn :')
pi_104160534
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vreemd, nu kan ik het opeens niet meer vinden. Laat maar zitten dan.

Wat is het rustig hier, is iedereen hard aan het werk?
Ik was een soort van bezig net :')
Maar nu ben ik er weer, iemand nog wat te melden over versiertechnische zaken? :)
pi_104160561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar nu ben ik er weer, iemand nog wat te melden over versiertechnische zaken? :)
:') Geen nieuwe meldingen van mijn kant ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 14:10:30 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104160570
Is het al weeeeekend pffff :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_104160781
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:54 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dit was juist een voorbeeld hoe je uit een ritme kan komen wanneer je er in vast zit zoals bij nouw het geval was , niet bedoeld als compensatie voor nachtbreken.
als je echt vast zit in een ritme is het zo simpel niet hoor
dan lig je gewoon die 5 nachten dat je vroeg naar bed gaat naar het plafon te slapen zonder te kunnen slapen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_104160832
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je echt vast zit in een ritme is het zo simpel niet hoor
dan lig je gewoon die 5 nachten dat je vroeg naar bed gaat naar het plafon te slapen zonder te kunnen slapen
Heel herkenbaar dit :s)
  woensdag 9 november 2011 @ 14:23:44 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104161072
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een soort van bezig. Jaja, ik snap het. :9~
  woensdag 9 november 2011 @ 14:43:36 #163
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104161682
Hoppa, eerste voldoende binnen, cijfer net terug gekregen van de toets van gisteren (economics), een 6,6 aan overgehouden. Ongeveer 45% heeft een onvoldoende dus ik ben meer dan tevreden.

@Loka

Versiertechnische trucjes? Daarvoor zit je in het verkeerde topic xD
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104161843
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Keyos het volgende:
Hoppa, eerste voldoende binnen, cijfer net terug gekregen van de toets van gisteren (economics), een 6,6 aan overgehouden. Ongeveer 45% heeft een onvoldoende dus ik ben meer dan tevreden.

@Loka

Versiertechnische trucjes? Daarvoor zit je in het verkeerde topic xD
Gefeliciteerd! :s)

Ik weet het, maar sommige mensen hier zeggen niet te falen in de edele kunst van het versieren, misschien willen die hun geheimen met ons delen. :)
  woensdag 9 november 2011 @ 14:53:47 #165
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104161994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet het, maar sommige mensen hier zeggen niet te falen in de edele kunst van het versieren, misschien willen die hun geheimen met ons delen. :)
Het vervelende blijft, hoeveel tips iemand ook geeft, de meeste mensen die in dit topic komen hebben niet de durf om ze uit te voeren, dus dan heb je er ook weinig aan. Al kan het wel gebruikt worden als ondersteuning voor het leren durven natuurlijk, heb ook wel eens een boekje over versieren gelezen, je kan het maar weten hoe het moet.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:56:41 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104162079
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven niet te kunnen versieren geloof ik. Die moeten er leuk uit zien.

En Keyos: gefeliciteerd. Hoe ver ben je met je studie nu?
pi_104162096
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het vervelende blijft, hoeveel tips iemand ook geeft, de meeste mensen die in dit topic komen hebben niet de durf om ze uit te voeren, dus dan heb je er ook weinig aan. Al kan het wel gebruikt worden als ondersteuning voor het leren durven natuurlijk, heb ook wel eens een boekje over versieren gelezen, je kan het maar weten hoe het moet.
Ik ben best wel blij dat ik weinig tips heb hoeven toepassen voordat ik voorzien was 8-)
Ik weet niet of ik het lef zou hebben gehad hoor. Jij?

Die boeken zijn overigens wel nuttig voor het doorzien van het gedrag van je medemens enzo :P
pi_104162188
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je kunnen laten versieren is ook een kunst hoor.
Ik durfde nooit iemand dichterbij te laten komen eerst, en als je dan toch al niet de knapste bent kom je niet erg makkelijk aan een relatie.
  woensdag 9 november 2011 @ 15:07:09 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104162437
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kunnen laten versieren is ook een kunst hoor.
Ik durfde nooit iemand dichterbij te laten komen eerst, en als je dan toch al niet de knapste bent kom je niet erg makkelijk aan een relatie.
Dat is wel een beetje waar. Maar ik heb dan ook alleen maar lelijkerds en homo's die op me afstappen. Dus daar heb ik weinig last van.
  woensdag 9 november 2011 @ 15:11:47 #170
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104162617
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zit nog maar in block 1 van jaar 1 , dit is namelijk al de 4de HBO opleiding die ik begin, heb er hiervoor een zooitje van gemaakt voorgaande jaren omdat ik altijd aan mijn toekomst twijfelde.

@Loka

Klopt, die boeken zijn écht heel handig, omdat je gewoon meer door hebt hoe de fases van een gesprek werken in het uitgaansleven, hoe je opvalt en ga zo maar door, het is gewoon maar wat extra bagage die van pas kan komen.

Ik heb op zich best wel lef hoor, ben een makkelijke prater maar zoals ik gisteren in mijn stukken heb aangegeven is het de "beleefdheids" factor die meer parten speelt, het iemand niet lastig willen vallen en daardoor maar niemand benaderen op een avond. Als ik eenmaal de move heb gemaakt is er niets aan de hand want dan praat ik iemand z'n kop van z'n romp.

Overigens heb ik daarom ook liever dat ze naar mij toe komen, ik wijs niet zo heel erg snel iemand af en dan heb ik het in ieder geval niet hoeven doen. Ik moet gewoon wat meer werken aan oogcontact maken en signalen geven ipv als een houten klaas met een biertje in de hand naar een band gaan kijken, want dan sta je gesloten en gebeurd er niets, en dat deed ik fout voorheen (ben er keihard mee aan de slag gegaan). Geen meid gaat je benaderen als je de indruk afgeeft heel druk met je vrienden bezig te zijn.

Hele tijd geleden ging ik bijvoorbeeld naar een Sonata Arctica concert, spraken we even kort met écht een bloed mooie meid die voor ons stond die 10 KM bij mij vandaan woonde (het type waar ik op zou vallen), daar had ik toen meer mee moeten doen, en had ik met de kennis van nu ook meer mee gedaan dan een half jaar geleden. Alleen vraag ik me nog wel af of ze lesbo was of niet, ze was net iets té klef met één van die meiden uit haar groep.
pi_104162670
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje waar. Maar ik heb dan ook alleen maar lelijkerds en homo's die op me afstappen. Dus daar heb ik weinig last van.
Op het introductiekamp van mijn studie was een jongen die me wel leuk vond, we zijn nog bij elkaar op zo'n slaapmatje terecht gekomen in die koeienschuur waar we overnachtten, verder niet echt iets gebeurd, waren we niet helder genoeg voor, maar na die tijd heb ik hem eigenlijk maar gewoon ontweken, dus dat werd ook helemaal niets :P
  woensdag 9 november 2011 @ 15:18:59 #172
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104162865
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op het introductiekamp van mijn studie was een jongen die me wel leuk vond, we zijn nog bij elkaar op zo'n slaapmatje terecht gekomen in die koeienschuur waar we overnachtten, verder niet echt iets gebeurd, waren we niet helder genoeg voor, maar na die tijd heb ik hem eigenlijk maar gewoon ontweken, dus dat werd ook helemaal niets :P
Poor chap, op zo'n stinkende koeienschuur liggen voor niets :N
pi_104162917
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

Staat er altijd al. :P
  woensdag 9 november 2011 @ 15:21:28 #174
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104162951
Straw, wist jij dat er iemand hier is die ons wil koppelen? :N
pi_104162968
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
Straw, wist jij dat er iemand hier is die ons wil koppelen? :N
Huh? Wie dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo