Dan doe je toch wat fout .quote:
Ja weet ik, te weinig leren enzo en een beetje motivatie problemenquote:
Staat er toch wel een heel tijdje in hoor volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, selderij staat ineens in de OP.![]()
Dat was niet toen ik het topic binnen kwam vallen. Wie past de OP eigenlijk aan?
Vreemd, nu kan ik het opeens niet meer vinden. Laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
Staat er toch wel een heel tijdje in hoor volgens mij.
Nu zit ik hier pas een maand ofzo, maar het heeft er altijd in gestaan.
Denk dat niemand die OP aanpast, gaat wel makkelijk tegenwoordig om een nieuw deel te openen zonder moeite te hoeven doen met een OP
Ik was een soort van bezig netquote:Op woensdag 9 november 2011 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, nu kan ik het opeens niet meer vinden. Laat maar zitten dan.
Wat is het rustig hier, is iedereen hard aan het werk?
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was een soort van bezig net
Maar nu ben ik er weer, iemand nog wat te melden over versiertechnische zaken?
als je echt vast zit in een ritme is het zo simpel niet hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 08:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dit was juist een voorbeeld hoe je uit een ritme kan komen wanneer je er in vast zit zoals bij nouw het geval was , niet bedoeld als compensatie voor nachtbreken.
Heel herkenbaar ditquote:Op woensdag 9 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je echt vast zit in een ritme is het zo simpel niet hoor
dan lig je gewoon die 5 nachten dat je vroeg naar bed gaat naar het plafon te slapen zonder te kunnen slapen
Een soort van bezig. Jaja, ik snap het.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was een soort van bezig net
Maar nu ben ik er weer, iemand nog wat te melden over versiertechnische zaken?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:43 schreef Keyos het volgende:
Hoppa, eerste voldoende binnen, cijfer net terug gekregen van de toets van gisteren (economics), een 6,6 aan overgehouden. Ongeveer 45% heeft een onvoldoende dus ik ben meer dan tevreden.
@Loka
Versiertechnische trucjes? Daarvoor zit je in het verkeerde topic xD
Het vervelende blijft, hoeveel tips iemand ook geeft, de meeste mensen die in dit topic komen hebben niet de durf om ze uit te voeren, dus dan heb je er ook weinig aan. Al kan het wel gebruikt worden als ondersteuning voor het leren durven natuurlijk, heb ook wel eens een boekje over versieren gelezen, je kan het maar weten hoe het moet.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik weet het, maar sommige mensen hier zeggen niet te falen in de edele kunst van het versieren, misschien willen die hun geheimen met ons delen.
Vrouwen hoeven niet te kunnen versieren geloof ik. Die moeten er leuk uit zien.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik weet het, maar sommige mensen hier zeggen niet te falen in de edele kunst van het versieren, misschien willen die hun geheimen met ons delen.
Ik ben best wel blij dat ik weinig tips heb hoeven toepassen voordat ik voorzien wasquote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het vervelende blijft, hoeveel tips iemand ook geeft, de meeste mensen die in dit topic komen hebben niet de durf om ze uit te voeren, dus dan heb je er ook weinig aan. Al kan het wel gebruikt worden als ondersteuning voor het leren durven natuurlijk, heb ook wel eens een boekje over versieren gelezen, je kan het maar weten hoe het moet.
Je kunnen laten versieren is ook een kunst hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven niet te kunnen versieren geloof ik. Die moeten er leuk uit zien.
En Keyos: gefeliciteerd. Hoe ver ben je met je studie nu?
Dat is wel een beetje waar. Maar ik heb dan ook alleen maar lelijkerds en homo's die op me afstappen. Dus daar heb ik weinig last van.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunnen laten versieren is ook een kunst hoor.
Ik durfde nooit iemand dichterbij te laten komen eerst, en als je dan toch al niet de knapste bent kom je niet erg makkelijk aan een relatie.
Zit nog maar in block 1 van jaar 1 , dit is namelijk al de 4de HBO opleiding die ik begin, heb er hiervoor een zooitje van gemaakt voorgaande jaren omdat ik altijd aan mijn toekomst twijfelde.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven niet te kunnen versieren geloof ik. Die moeten er leuk uit zien.
En Keyos: gefeliciteerd. Hoe ver ben je met je studie nu?
Op het introductiekamp van mijn studie was een jongen die me wel leuk vond, we zijn nog bij elkaar op zo'n slaapmatje terecht gekomen in die koeienschuur waar we overnachtten, verder niet echt iets gebeurd, waren we niet helder genoeg voor, maar na die tijd heb ik hem eigenlijk maar gewoon ontweken, dus dat werd ook helemaal nietsquote:Op woensdag 9 november 2011 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar. Maar ik heb dan ook alleen maar lelijkerds en homo's die op me afstappen. Dus daar heb ik weinig last van.
Poor chap, op zo'n stinkende koeienschuur liggen voor nietsquote:Op woensdag 9 november 2011 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op het introductiekamp van mijn studie was een jongen die me wel leuk vond, we zijn nog bij elkaar op zo'n slaapmatje terecht gekomen in die koeienschuur waar we overnachtten, verder niet echt iets gebeurd, waren we niet helder genoeg voor, maar na die tijd heb ik hem eigenlijk maar gewoon ontweken, dus dat werd ook helemaal niets
Staat er altijd al.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, selderij staat ineens in de OP.![]()
Dat was niet toen ik het topic binnen kwam vallen. Wie past de OP eigenlijk aan?
Huh? Wie dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:21 schreef Sinji het volgende:
Straw, wist jij dat er iemand hier is die ons wil koppelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |