SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik 3, maar ik voel me kutquote:Op woensdag 9 november 2011 07:44 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer helemaal wakker enzo, na een ruime 4,5 uur slaap
Oh ja, dank jequote:Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik 3, maar ik voel me kut![]()
Tevens check je mobiel
Nou ja, ik heb gewoon al jarenlang genoeg aan 4 à 5 uur slaap eigenlijk, dus als ik pas rond 8 uur hoef op te staan, kan ik om 3 uur gaan slapen, dacht ikquote:Op woensdag 9 november 2011 08:33 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom gaan jullie allemaal zo laat slapen?
Het is het zelfde als met het eten....
Jullie worden waarschijnlijk niet moe door het complete gebrek aan ritme
heel jammer hoe slecht sommige mensen voor zichzelf zorgen!
is niet echt gezond volgens mijquote:Op woensdag 9 november 2011 08:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb gewoon al jarenlang genoeg aan 4 à 5 uur slaap eigenlijk, dus als ik pas rond 8 uur hoef op te staan, kan ik om 3 uur gaan slapen, dacht ik
Maar als ik om 1 uur al ga slapen ben ik om 6 uur 's ochtends mijn bed al uit, en dan is er niemand wakkerquote:Op woensdag 9 november 2011 08:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is niet echt gezond volgens mij
jezelf leren langer te slapenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als ik om 1 uur al ga slapen ben ik om 6 uur 's ochtends mijn bed al uit, en dan is er niemand wakker
Ik moet mezelf echt wel dwingen te gaan slapen rond een uur of 3, en niet toe te geven aan mijn neiging toch maar door te halen, maar over het algemeen ligt mijn slaapritme toch behoorlijk stabiel op 3 uur slapen, half 8 wakker.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jezelf leren langer te slapen
hoewel van slaap weet ik niet zo veel als eten
misschien kun je wel met minder... er zijn meer mensen die dat beweren
maar al die verstoorde ritmes hier klinken me alleen maar erg ongezond in de oren
en hebben ook echt weerslag op je psychische gesteldheid
Oh ja, dat had ik ook toen ik nog de krant bezorgde, dan ging ik gewoon na school nog even een paar uurtjes slapenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:39 schreef Keyos het volgende:
Ik heb sowieso geen slaapritme door het bezorgen van de ochtendkrant aangezien ik het niet kan opbrengen om dan om 22:00 ofzo al in bed te liggen, dus dan kan ik net zo goed laat (of zelfs niet) slapen voorafgaande m'n werk.
Neh, het verdiend goed en ik red het allemaal wel, waarschijnlijk ga ik volgend jaar op kamers in Rotterdam of Utrecht dus dan moet ik er vanzelf één vinden.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:41 schreef rhubarbje het volgende:
andere bijbaan zoeken als deze je niet helpt op die manier
ik had dat ook een tijd maar het brak me wel opquote:Op woensdag 9 november 2011 08:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt wel dwingen te gaan slapen rond een uur of 3, en niet toe te geven aan mijn neiging toch maar door te halen, maar over het algemeen ligt mijn slaapritme toch behoorlijk stabiel op 3 uur slapen, half 8 wakker.
Dat eerder slapen kun je er ook uit werken door tactvol te gaan slapen hé, als je dan bijvoorbeeld pas elke keer om 03:00 gaat slapen, gewoon na een uur of 4-5 slaap wakker worden en dan de dag later vroeger slapen, tilt dat gelijk je ritme om.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had dat ook een tijd maar het brak me wel op
maar eerder slapen lukte me niet
1 week slaappillen gehad van de dokter waardoor mijn ritme weer terug kwam
daarna zelf goed vol gehouden en nooit meer ergens last van gehad
Ik heb er verder geen last van als ik me aan dat ritme houd, maar helaas heb ik toch vaak wel een keer per week dat het echt niet wil lukken en ik gewoon de hele nacht wakker lig...quote:Op woensdag 9 november 2011 08:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had dat ook een tijd maar het brak me wel op
maar eerder slapen lukte me niet
1 week slaappillen gehad van de dokter waardoor mijn ritme weer terug kwam
daarna zelf goed vol gehouden en nooit meer ergens last van gehad
nee juist nietquote:Op woensdag 9 november 2011 08:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat eerder slapen kun je er ook uit werken door tactvol te gaan slapen hé, als je dan bijvoorbeeld pas elke keer om 03:00 gaat slapen, gewoon na een uur of 4-5 slaap wakker worden en dan de dag later vroeger slapen, tilt dat gelijk je ritme om.
Dit was juist een voorbeeld hoe je uit een ritme kan komen wanneer je er in vast zit zoals bij nouw het geval was , niet bedoeld als compensatie voor nachtbreken.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee juist niet
ritme en regelmaat zijn belangrijk
dus niet op dinsdag om 3 uur snachts naar bed en dan op woensdag om 21.00 uur
dat is juist wat slecht is voor je lichaam
Ik soms welquote:Op woensdag 9 november 2011 08:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als ik om 1 uur al ga slapen ben ik om 6 uur 's ochtends mijn bed al uit, en dan is er niemand wakker
Dank je voor de samenvatting van mijn persoonlijke infoquote:Op woensdag 9 november 2011 08:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik wil even melden dat met de info dat lokasanne
allemaal niet mijn schuld.
ja je hebt het zelf gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank je voor de samenvatting van mijn persoonlijke info
Jij wel ja, maar jij wist alles sowieso al, waarschijnlijk hebben de meeste mensen eroverheen gelezen en niet echt de behoefte mij in te vullen in zoekdiensten, je mag het nu wel weer weghalenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je hebt het zelf gedaan.
ik houd dat soort dingen altijd in de gaten
Leuk mlig, maar waarom doe je dit überhaubt?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je hebt het zelf gedaan.
ik houd dat soort dingen altijd in de gaten
oh ik houd het voor mezelf ook altijd in de gaten. ik houd er rekening mee dat me opa en oma waarschijnlijk door een willekeurig fokker met doorzettingsvermogen op te bellen zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk mlig, maar waarom doe je dit überhaubt?
Ik had het over het plaatsen van haar info.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik houd het voor mezelf ook altijd in de gaten. me opa en oma zijn waarschijnlijk door een willekeurig fokker op te bellen.
ouders hebben geheim nummer (thanksgod)
Hij kan het niet laten mensen te vertellen hoe ik heet enzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk mlig, maar waarom doe je dit überhaubt?
Wat een lul zeg...naja, welcome to the world of fok!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kan het niet laten mensen te vertellen hoe ik heet enzo.
Hoiquote:
Valt wel mee hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 09:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een lul zeg...naja, welcome to the world of fok!
Het is niet eens zozeer dat, maar het "allemaal niet mijn schuld". De samenvatting is natuurlijk alleen maar zijn schuldquote:Op woensdag 9 november 2011 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor
Ik ga echt niet boos worden als iemand de info die ik zelf per ongeluk heb gepost nog eens herhalen, maar liever niet natuurlijk.
Ik had gisteren gepost dat het vast door zijn invloed kwam dat ik zo vaak persoonlijke info liet vallenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is niet eens zozeer dat, maar het "allemaal niet mijn schuld". De samenvatting is natuurlijk alleen maar zijn schuld![]()
Maar leuke naam, de vriendin van een vriend van me heet ook zo, toevallig
Iets te groot alleen? Ik zou zeggen, paas maar door naar mijquote:Op woensdag 9 november 2011 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Gisteravond weer een knap meisje leren kennen. Alleen was die een beetje jong en was het verschil in intelligentie iets te groot.
Ah, zo heet hij? Is hij al bijijijijna voor mij te tracerenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gisteren gepost dat het vast door zijn invloed kwam dat ik zo vaak persoonlijke info liet vallen
Ik denk dat hij daarop doelde, of niet Jeroen?
Jammerquote:Op woensdag 9 november 2011 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Gisteravond weer een knap meisje leren kennen. Alleen was die een beetje jong en was het verschil in intelligentie iets te groot.
ja doe ik ook altijd teveel over mezelf en anderen, ookal houdt ik me fok posts altijd in de gaten want dat is supergevaarlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gisteren gepost dat het vast door zijn invloed kwam dat ik zo vaak persoonlijke info liet vallen
Ik denk dat hij daarop doelde, of niet Jeroen?
ja was al bekendquote:Op woensdag 9 november 2011 09:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah, zo heet hij? Is hij al bijijijijna voor mij te traceren
Jij bent geloof ik 15 jaar ouder. Dat is best veel op die leeftijd.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets te groot alleen? Ik zou zeggen, paas maar door naar mij![]()
![]()
Hoe jong ben je dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik 15 jaar ouder. Dat is best veel op die leeftijd.![]()
En ze was niet te groot, ze was kleiner dan ik. Maar ik merkte dat ze niet mee kon in simpele discussies.
Ja, ze is verder ook wel aardig. Helaas is dat niet genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar je hebt in elk geval een avond leuk uitzicht gehad dan
15 jaar ouder dan dat meisje, scheet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |