Dan krijg ik waarschijnlijk een 1 ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als dat niet lukt, wat gebeurd er dan?
Heb je foto's van haar op je laptop staan ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, heb net wel lopen kwijlen bij Robin.
Maar dat maakt dan toch niet uit, want je had al goede cijfers voor de deeltoetsen?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan krijg ik waarschijnlijk een 1 ofzo
Dit tentamen was dus bedoeld voor als je je deeltoetsen niet gehaald had of een beter cijfer wilde, zodat de resultaten van die deeltoetsen komen te vervallen, ik hoop dat ze daarin een uitzondering willen maken, anders heb ik dus een probleem.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat maakt dan toch niet uit, want je had al goede cijfers voor de deeltoetsen?
Waarschijnlijk taalwetenschappen of archeologie, of een opleiding tot vertaler/tolk, al zou ik liever wat op universitair niveau willen doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, ik zie het. Nouja, niks meer aan te doen nu. Het is uit je handen.
Wat zou je dan willen doen ipv elektrotechniek?
Nou ja, ik heb wel talent voor exacte vakken denk ik, alleen nu ik ook echt bezig ben met een technische studie heb ik gewoon het gevoel dat andere talenten die naar is gebleken meer mijn interesse hebben, aangezien ik het nu zo mis, onbenut blijven, en dat ik misschien toch beter kan switchen voor het niet meer kan.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eigenlijk wil je dus alles doen, behalve beta-wetenschap.
Sja, loop eens een paar keer een dagje mee zou ik zeggen bij een opleiding.
Nee ik had net pauze.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je foto's van haar op je laptop staan ofzo?
Zie je haar vaak op school dan?quote:
Waarom ga je eigenlijk niet als Loki naar de MWF?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je haar vaak op school dan?
Ik ben net weer thuis om op bed te gaan zitten en te balen van mijn leven enzo.
Omdat het een man isquote:Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk niet als Loki naar de MWF?
Alsof ze daar zo moeilijk over deden bij de Aesir.quote:
En wat is bij jou wel eens? Hoe vaak per week is dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke. het was overdreven hor. ik kom weleens buiten, maar niet zo vaak.
Ik vind mezelf eigenlijk net wat te klein voor zo'n soort kostuum, mijn schamele 1.63 ziet er niet bepaald goddelijk uit denk ikquote:Op woensdag 9 november 2011 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ze daar zo moeilijk over deden bij de Aesir.![]()
Trouwens is hij wel eens een vrouw geweest (niet in de Edda geloof ik):
[ afbeelding ]
Hmm, dat is wel klein ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf eigenlijk net wat te klein voor zo'n soort kostuum, mijn schamele 1.63 ziet er niet bepaald goddelijk uit denk ik
Ik wist dat hij in stripboeken wel eens een vrouw was geweest, uit de mythologie weet ik het eigenlijk niet...
Maar ziet er wel gaaf uit!
Zo?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel klein ja.
Ik ben ook niet de langste, maar ik ben het goed aan het maken in de breedte. Hopelijk kan ik dan als Hercules naar Castlefest volgend jaar. Moet ik alleen wel een borsthaartransplantatie krijgen, want die 12 haren nu zien er niet uit.
Ja, want Herc is een baas die alle vrouwen krijgt. Baard laten groeien en een rokje aan doen en klaar is kees.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
Dan heb je in elk geval niet veel stof nodig
En hopen dat de temperatuur een beetje aangenaam is.
Ik ga het volgende maand nog koud krijgen, denk ik, dus ik hoop maar dat Newbie meekan, dan blijf ik een beetje opgewarmd enzo
Is nogal een vaag verhaal, Loki was volgens het verhaal wel een man, maar veranderde zich in een witte merrie en raakte zo zwanger van Svadilfari, een reuzenpaard ofzo. En nadat hij weer was terugveranderd baarde hij Sleipnirquote:Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want Herc is een baas die alle vrouwen krijgt. Baard laten groeien en een rokje aan doen en klaar is kees.Maar Castelfest is in de zomer, dus temperatuur is wel goed.
Alphen was wel koud vorige keer dat ik er was. Het was toen grotendeels overdekt, maar nog steeds fris.
Was Loki trouwens niet de moeder van Sleipnir?
Mythologie, gotta love it.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is nogal een vaag verhaal, Loki was volgens het verhaal wel een man, maar veranderde zich in een witte merrie en raakte zo zwanger van Svadilfari, een reuzenpaard ofzo. En nadat hij weer was terugveranderd baarde hij Sleipnir
Kwelling valt wel mee.quote:
Ja elke dag wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je haar vaak op school dan?
Ik ben net weer thuis om op bed te gaan zitten en te balen van mijn leven enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |