Dan moet je de deur uit, 1 keer diep in en uitademen en de wijde wereld in!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
althans gezelliger dan jarenlang maar met gesloten gordijen naar hetzelfde meubilair kijken in je 1tje.
ja oke. het was overdreven hor. ik kom weleens buiten, maar niet zo vaak.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je de deur uit, 1 keer diep in en uitademen en de wijde wereld in!
Misschien zijn op de UT wel meisjes die wat met je willen. Daar moet je gewoon heen gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke. het was overdreven hor. ik kom weleens buiten, maar niet zo vaak.
nou die zijn niet zo makkelijk te vinden, en dan ook nog erbij in de buurt komen en iets beginnen is ook weer zo moeilijk om erachter te komen hoe ze zijn en gewoon wat omgang te hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien zijn op de UT wel meisjes die wat met je willen. Daar moet je gewoon heen gaan.
Moet je vaker doen, is goed voor jequote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke. het was overdreven hor. ik kom weleens buiten, maar niet zo vaak.
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:55 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Mogge..
Ook goeiemorgen trouwens voor de rest...
Nogal logischquote:Op woensdag 9 november 2011 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
Er wordt hier vaak meer niet gescoord dan wel.
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent echt onverzadigbaar geloof ik.
Ik heb tot 3 uur om je te vermaken.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
Nu verveel ik me
Ik kan ook niet naaien de rest van de week, omdat ik op mijn kamer geen machine heb staan, best vervelend
Ik heb nu echt gefaald, ik heb gewoon mijn tentamen gemist omdat ik dacht dat het vanmiddag was. Ik had het al gehaald met deeltoetsen, maar ik had me moeten uitschrijven om het tentamen niet alsnog te hoeven maken en dat heb ik dus niet gedaan, dus ik heb nu maar allemaal mails gestuurd en hoop dat het nog goedkomtquote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb tot 3 uur om je te vermaken.![]()
Waar wil je het over hebben?
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu echt gefaald, ik heb gewoon mijn tentamen gemist omdat ik dacht dat het vanmiddag was. Ik had het al gehaald met deeltoetsen, maar ik had me moeten uitschrijven om het tentamen niet alsnog te hoeven maken en dat heb ik dus niet gedaan, dus ik heb nu maar allemaal mails gestuurd en hoop dat het nog goedkomt
Hmm, dat is zonde. Heb je een beetje een begripvolle mentor of iets dergelijks. Hoe heet zo'n ding, een studieadviseur ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu echt gefaald, ik heb gewoon mijn tentamen gemist omdat ik dacht dat het vanmiddag was. Ik had het al gehaald met deeltoetsen, maar ik had me moeten uitschrijven om het tentamen niet alsnog te hoeven maken en dat heb ik dus niet gedaan, dus ik heb nu maar allemaal mails gestuurd en hoop dat het nog goedkomt
Ik weet niet hoe soepel ze zijn, ik hoop dat ze dat met die uitschrijving nog kunnen wijzigen in het systeem, want op zich had ik genoeg punten gehaald om dat tentamen niet te hoeven maken...quote:Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is zonde. Heb je een beetje een begripvolle mentor of iets dergelijks. Hoe heet zo'n ding, een studieadviseur ofzo.
En als dat niet lukt, wat gebeurd er dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe soepel ze zijn, ik hoop dat ze dat met die uitschrijving nog kunnen wijzigen in het systeem, want op zich had ik genoeg punten gehaald om dat tentamen niet te hoeven maken...
Nee, heb net wel lopen kwijlen bij Robin.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen.
Nog gescoord Heloef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |