abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 09:34:14 #76
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104152471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb veel gemist op relatiegebied. Voor de rest kan ik nog aardig meekomen en goed compenseren voor dat wat ik heb gemist, behalve dan dat op seksueel gebied
Ik snap niet dat je daar zo'n punt van maakt. Het is niet bepaald rocket science ofzo. Het is echt iets dat zichzelf wijst.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104152492
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je daar zo'n punt van maakt. Het is niet bepaald rocket science ofzo. Het is echt iets dat zichzelf wijst.
Dit ja, het is echt niet zo moeilijk als je doet voorkomen.
pi_104152503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zoveel tijd zal het waarschijnlijk niet kosten om je achterstand op seksueel gebied in te halen met iemand die je echt vertrouwt. Zo ingewikkeld kan dat allemaal niet zijn :P
Maar daarvoor heb ik wel een stabiele relatie nodig, wat een uitdaging op zich is.
Voor mij is het wel heel ingewikkeld, ik zie het hele plaatje als het ware niet maar 1 grote muur van kleine details waaraan ik allemaal moet voldoen voor ik verder kan komen
  woensdag 9 november 2011 @ 09:35:44 #79
263417 Keyos
Like a Boss
pi_104152511
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alleen domme mensen doen huilie huilie tijdens een discussie waarin iemand een mening heeft waarmee zij het niet eens zijn, maar die wel fatsoenlijk beargumenteerd wordt.
Denk dat wanneer ik in een fase zit van een meid leren kennen sowieso niet zo heel snel dit soor kwesties zou aankaarten, in discussies ben ik zeer fel en ben zeer liberaal met aardig wat extreme standpunten over kwesties , kan ze hiermee alleen maar afschrikken. Sowieso zijn de meeste vrouwen links en ben ik dus VVD'er , waar je dus vrij weinig raakvlakken in discussies gaat hebben.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104152530
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bij mij wijst heel veel niet zichzelf, dat is juist 1 van de dingen met autisme. Veel sociale interactie die "vanzelf" gaat, gaan bij mij helemaal niet vanzelf. Daarom word ik van sociale interactie ook zo moe letterlijk
pi_104152559
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:35 schreef Keyos het volgende:

[..]

Denk dat wanneer ik in een fase zit van een meid leren kennen sowieso niet zo heel snel dit soor kwesties zou aankaarten, in discussies ben ik zeer fel en ben zeer liberaal met aardig wat extreme standpunten over kwesties , kan ze hiermee alleen maar afschrikken. Sowieso zijn de meeste vrouwen links en ben ik dus VVD'er , waar je dus vrij weinig raakvlakken in discussies gaat hebben.
Discussies voer je ook niet met het doel zoveel mogelijk gemeenschappelijke standpunten te vinden :P
Als je iemand net leert kennen en je bent op zoek naar raakvlakken, dan moet je inderdaad niet over politiek beginnen.
pi_104152587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij wijst heel veel niet zichzelf, dat is juist 1 van de dingen met autisme. Veel sociale interactie die "vanzelf" gaat, gaan bij mij helemaal niet vanzelf. Daarom word ik van sociale interactie ook zo moe letterlijk
Heb je nooit iemand in een relatie zozeer vertrouwd dat je de kans kreeg op seksueel gebied vorderingen te maken?
  woensdag 9 november 2011 @ 09:39:21 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104152605
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is verder niks sociaals. Het is iets natuurlijks. Als jullie samen in bed liggen, dan weet je heus wel wat je moet doen. En als je het fout doet, merk je dat ook gelijk.
pi_104152623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb je nooit iemand in een relatie zozeer vertrouwd dat je de kans kreeg op seksueel gebied vorderingen te maken?
Voor het zover was, ging het weer uit helaas. Ik heb nooit "echt" kunnen experimenteren. Niet naar hartelust in elk geval
pi_104152645
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor het zover was, ging het weer uit helaas. Ik heb nooit "echt" kunnen experimenteren. Niet naar hartelust in elk geval
Waarom ben je gaan samenwonen met iemand die je zelfs op dat gebied nog niet volledig vertrouwde? :P
pi_104152668
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is verder niks sociaals. Het is iets natuurlijks. Als jullie samen in bed liggen, dan weet je heus wel wat je moet doen. En als je het fout doet, merk je dat ook gelijk.
Voor mij is het dus niet natuurlijk, maar iets dat ik aan moet leren. Dat probeer ik een beetje duidelijk te maken.

Ik weet best wel hoe het een beetje werkt, maar ik moet vertrouwen kunnen hebben in de situatie en dat lukt alleen maar bij een duurzame relatie.
Voor mij zijn dingen die bij anderen vanzelf gaan, dingen die ik moet aanleren
pi_104152676
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom ben je gaan samenwonen met iemand die je zelfs op dat gebied nog niet volledig vertrouwde? :P
We hadden haast en waren dom bezig :P
pi_104152720
Ik weet niet wanneer je kunt beginnen met vrijen en wanneer niet of wanneer je iemand een zoen kan geven en waanneer niet. Het is echt een blinde gok voor mij.
Alleen als ik de persoon beter ken, kan ik de situatie beter inschatten
  woensdag 9 november 2011 @ 09:44:24 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104152737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij is het dus niet natuurlijk, maar iets dat ik aan moet leren. Dat probeer ik een beetje duidelijk te maken.

Ik weet best wel hoe het een beetje werkt, maar ik moet vertrouwen kunnen hebben in de situatie en dat lukt alleen maar bij een duurzame relatie.
Voor mij zijn dingen die bij anderen vanzelf gaan, dingen die ik moet aanleren
Ik heb geen verstand van asperger, maar omdat je zei dat je moeite had met sociale contacten ging ik daar van uit.
  woensdag 9 november 2011 @ 09:44:32 #90
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104152740
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

We hadden haast en waren dom bezig :P
waar vond je dat meisje wat mededom wilde doen?
pi_104152752
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet wanneer je kunt beginnen met vrijen en wanneer niet of wanneer je iemand een zoen kan geven en waanneer niet. Het is echt een blinde gok voor mij.
Alleen als ik de persoon beter ken, kan ik mde situatie beter inschatten
Dat, mijn beste magnetronkoffie, moet je doen wanneer je er zin in hebt en ze laat wel merken wanneer zij ervoor openstaat een wanneer je op moet zouten met je gezoen :P
pi_104152759
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar vond je dat meisje wat mededom wilde doen?
Op de PAAZ. Succes! ^O^
  woensdag 9 november 2011 @ 09:46:19 #93
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104152777
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Op de PAAZ. Succes! ^O^
wat is de paaz?
(ik vroeg het op de manier of ik misschien met enkele acties van mezelf hetzelfde kon gaan meemaken)
pi_104152799
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat is de paaz?
(ik vroeg het op de manier of ik het misschien met enkele acties van mezelf hetzelfde kon gaan meemaken)
Dus je zou graag met een meisje gaan samenwonen die je nog niet goed kende terwijl voor je relatie goed en wel kon beginnen het weer uit raakt? :')
pi_104152809
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat is de paaz?
(ik vroeg het op de manier of ik het misschien met enkele acties van mezelf hetzelfde kon gaan meemaken)
De PAAZ staat voor Psychiatrische Afdeling Algemeen Ziekenhuis (correct me if I'm wrong) en is een afdeling in een ziekenhuis waar je wordt opgenomen als je suicidaal bent en/of een zelfmoordpoging hebt overleefd
pi_104152834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dus je zou graag met een meisje gaan samenwonen die je nog niet goed kende terwijl voor je relatie goed en wel kon beginnen het weer uit raakt? :')
Wist ik veel, ik was totaal onervaren toen. Nu heb ik wel een beetje meer ervaring maar nog steeds is dat maar een druppel in vergelijking met de emmer ervaring van m'n leeftijdsgenoten
pi_104152866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

WEist ik veel, ik was totaal onervaren toen. Nu heb ik wel een beetje meer ervaring maar nog steeds is dat maar een druppel in vergelijking met de emmer ervaring van m'n leeftijdsgenoten
Oh ik snap wel dat dat soort dingen gebeuren, alleen niet dat MLiG het graag na zou willen doen, het lijkt me op de een of andere manier een van de slechtste ideeën waar je hem op kunt brengen :P
pi_104152881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh ik snap wel dat dat soort dingen gebeuren, alleen niet dat MLiG het graag na zou willen doen, het lijkt me op de een of andere manier een van de slechtste ideeën waar je hem op kunt brengen :P
Ik kan het hem niet aanbevelen, nee :P
  woensdag 9 november 2011 @ 09:51:37 #99
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_104152890
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

nee, al wel beter dan niets natuurlijk.
ik wil een meisje vinden die iets wil ofzo, en dan hopelijk gebeurd het uitgaan niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De PAAZ staat voor Psychiatrische Afdeling Algemeen Ziekenhuis (correct me if I'm wrong) en is een afdeling in een ziekenhuis waar je wordt opgenomen als je suicidaal bent en/of een zelfmoordpoging hebt overleefd
oh oke. dankje
nou dat gaat wat te ver voor me om pogingen tot zelfmoord te gaan doen, ik denk dat ik te watje daarvoor ben ofzo.
maar het klinkt wel gezellig. althans gezelliger dan jarenlang maar met gesloten gordijen naar hetzelfde meubilair kijken in je 1tje.
pi_104152921
Ik heb er geen spijt van hoor. Die tijd tijdens de opname en daarna was oneindig leuker dan de tijd voor m'n opname :)
Het was best een leuke meid :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')