Ik snap niet dat je daar zo'n punt van maakt. Het is niet bepaald rocket science ofzo. Het is echt iets dat zichzelf wijst.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb veel gemist op relatiegebied. Voor de rest kan ik nog aardig meekomen en goed compenseren voor dat wat ik heb gemist, behalve dan dat op seksueel gebied
Dit ja, het is echt niet zo moeilijk als je doet voorkomen.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar zo'n punt van maakt. Het is niet bepaald rocket science ofzo. Het is echt iets dat zichzelf wijst.
Maar daarvoor heb ik wel een stabiele relatie nodig, wat een uitdaging op zich is.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel tijd zal het waarschijnlijk niet kosten om je achterstand op seksueel gebied in te halen met iemand die je echt vertrouwt. Zo ingewikkeld kan dat allemaal niet zijn
Denk dat wanneer ik in een fase zit van een meid leren kennen sowieso niet zo heel snel dit soor kwesties zou aankaarten, in discussies ben ik zeer fel en ben zeer liberaal met aardig wat extreme standpunten over kwesties , kan ze hiermee alleen maar afschrikken. Sowieso zijn de meeste vrouwen links en ben ik dus VVD'er , waar je dus vrij weinig raakvlakken in discussies gaat hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen domme mensen doen huilie huilie tijdens een discussie waarin iemand een mening heeft waarmee zij het niet eens zijn, maar die wel fatsoenlijk beargumenteerd wordt.
Bij mij wijst heel veel niet zichzelf, dat is juist 1 van de dingen met autisme. Veel sociale interactie die "vanzelf" gaat, gaan bij mij helemaal niet vanzelf. Daarom word ik van sociale interactie ook zo moe letterlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar zo'n punt van maakt. Het is niet bepaald rocket science ofzo. Het is echt iets dat zichzelf wijst.
Discussies voer je ook niet met het doel zoveel mogelijk gemeenschappelijke standpunten te vindenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat wanneer ik in een fase zit van een meid leren kennen sowieso niet zo heel snel dit soor kwesties zou aankaarten, in discussies ben ik zeer fel en ben zeer liberaal met aardig wat extreme standpunten over kwesties , kan ze hiermee alleen maar afschrikken. Sowieso zijn de meeste vrouwen links en ben ik dus VVD'er , waar je dus vrij weinig raakvlakken in discussies gaat hebben.
Heb je nooit iemand in een relatie zozeer vertrouwd dat je de kans kreeg op seksueel gebied vorderingen te maken?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij wijst heel veel niet zichzelf, dat is juist 1 van de dingen met autisme. Veel sociale interactie die "vanzelf" gaat, gaan bij mij helemaal niet vanzelf. Daarom word ik van sociale interactie ook zo moe letterlijk
Het is verder niks sociaals. Het is iets natuurlijks. Als jullie samen in bed liggen, dan weet je heus wel wat je moet doen. En als je het fout doet, merk je dat ook gelijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij wijst heel veel niet zichzelf, dat is juist 1 van de dingen met autisme. Veel sociale interactie die "vanzelf" gaat, gaan bij mij helemaal niet vanzelf. Daarom word ik van sociale interactie ook zo moe letterlijk
Voor het zover was, ging het weer uit helaas. Ik heb nooit "echt" kunnen experimenteren. Niet naar hartelust in elk gevalquote:Op woensdag 9 november 2011 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je nooit iemand in een relatie zozeer vertrouwd dat je de kans kreeg op seksueel gebied vorderingen te maken?
Waarom ben je gaan samenwonen met iemand die je zelfs op dat gebied nog niet volledig vertrouwde?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor het zover was, ging het weer uit helaas. Ik heb nooit "echt" kunnen experimenteren. Niet naar hartelust in elk geval
Voor mij is het dus niet natuurlijk, maar iets dat ik aan moet leren. Dat probeer ik een beetje duidelijk te maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is verder niks sociaals. Het is iets natuurlijks. Als jullie samen in bed liggen, dan weet je heus wel wat je moet doen. En als je het fout doet, merk je dat ook gelijk.
We hadden haast en waren dom bezigquote:Op woensdag 9 november 2011 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom ben je gaan samenwonen met iemand die je zelfs op dat gebied nog niet volledig vertrouwde?
Ik heb geen verstand van asperger, maar omdat je zei dat je moeite had met sociale contacten ging ik daar van uit.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij is het dus niet natuurlijk, maar iets dat ik aan moet leren. Dat probeer ik een beetje duidelijk te maken.
Ik weet best wel hoe het een beetje werkt, maar ik moet vertrouwen kunnen hebben in de situatie en dat lukt alleen maar bij een duurzame relatie.
Voor mij zijn dingen die bij anderen vanzelf gaan, dingen die ik moet aanleren
waar vond je dat meisje wat mededom wilde doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden haast en waren dom bezig
Dat, mijn beste magnetronkoffie, moet je doen wanneer je er zin in hebt en ze laat wel merken wanneer zij ervoor openstaat een wanneer je op moet zouten met je gezoenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet wanneer je kunt beginnen met vrijen en wanneer niet of wanneer je iemand een zoen kan geven en waanneer niet. Het is echt een blinde gok voor mij.
Alleen als ik de persoon beter ken, kan ik mde situatie beter inschatten
Op de PAAZ. Succes!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar vond je dat meisje wat mededom wilde doen?
wat is de paaz?quote:
Dus je zou graag met een meisje gaan samenwonen die je nog niet goed kende terwijl voor je relatie goed en wel kon beginnen het weer uit raakt?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is de paaz?
(ik vroeg het op de manier of ik het misschien met enkele acties van mezelf hetzelfde kon gaan meemaken)
De PAAZ staat voor Psychiatrische Afdeling Algemeen Ziekenhuis (correct me if I'm wrong) en is een afdeling in een ziekenhuis waar je wordt opgenomen als je suicidaal bent en/of een zelfmoordpoging hebt overleefdquote:Op woensdag 9 november 2011 09:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is de paaz?
(ik vroeg het op de manier of ik het misschien met enkele acties van mezelf hetzelfde kon gaan meemaken)
Wist ik veel, ik was totaal onervaren toen. Nu heb ik wel een beetje meer ervaring maar nog steeds is dat maar een druppel in vergelijking met de emmer ervaring van m'n leeftijdsgenotenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je zou graag met een meisje gaan samenwonen die je nog niet goed kende terwijl voor je relatie goed en wel kon beginnen het weer uit raakt?
Oh ik snap wel dat dat soort dingen gebeuren, alleen niet dat MLiG het graag na zou willen doen, het lijkt me op de een of andere manier een van de slechtste ideeën waar je hem op kunt brengenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
WEist ik veel, ik was totaal onervaren toen. Nu heb ik wel een beetje meer ervaring maar nog steeds is dat maar een druppel in vergelijking met de emmer ervaring van m'n leeftijdsgenoten
Ik kan het hem niet aanbevelen, neequote:Op woensdag 9 november 2011 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik snap wel dat dat soort dingen gebeuren, alleen niet dat MLiG het graag na zou willen doen, het lijkt me op de een of andere manier een van de slechtste ideeën waar je hem op kunt brengen
nee, al wel beter dan niets natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je zou graag met een meisje gaan samenwonen die je nog niet goed kende terwijl voor je relatie goed en wel kon beginnen het weer uit raakt?
oh oke. dankjequote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De PAAZ staat voor Psychiatrische Afdeling Algemeen Ziekenhuis (correct me if I'm wrong) en is een afdeling in een ziekenhuis waar je wordt opgenomen als je suicidaal bent en/of een zelfmoordpoging hebt overleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |