Waarom ben jij trouwens moderator af?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef leeell het volgende:
verwachtingen waren zo hoog gespannen dat ik dacht dat je dat nooit kan waarmaken
en oh wat zat ik verkeerd
Ik vind het nog moeilijk om te zeggen hoe goed deze game is. Dat hij beter is dan Oblivion is me inmiddels wel duidelijk, maar stiekem hoop ik op het evenaren van Morrowind.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef leeell het volgende:
verwachtingen waren zo hoog gespannen dat ik dacht dat je dat nooit kan waarmaken
en oh wat zat ik verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Speciaal voor jou dan al je argumenten verworpen, netjes op een rij:quote:Op woensdag 9 november 2011 11:29 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Vriend kan je niet lezen of wat, of ben je gewoon zwaar selectief in wat je leest zodat je punt blijft staan. Er staan toch duidelijk andere punten die geen betrekking hebben tot het kopen van games.
quote:En wat als ik nou op vakantie ben in Frankrijk? Oh wacht ik heb geen internet, geen steam en dus geen spellen
Wat is je punt nu in alle posts die je hier gedaan hebt? Steam is kut? Dat blijft een mening, ik denk daar namelijk (zoals vele anderen hier) anders over. Tijd om het over skyrim te hebben aangezien dit geen steam topic is!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan al je argumenten verworpen, netjes op een rij:
overal bij je spellen kunnen --> En wat als ik nou op vakantie ben in Frankrijk? Oh wacht ik heb geen internet, geen steam en dus geen spellen![]()
Cheape games --> Bah reclame en gepush om goedkope games te kopen, materialisme, kapitalisme bah bah etc.
Mooi overzichtelijk wat voor games je heb --> Ze staan zelfs nog mooier in mijn kast
Geen gezeik met serials --> Had ik met Oblivion al helemaal niet
Friendlist --> Xfire pakt dit toch echt beter aan met de online profielen
Jij neemt als je op vakantie gaat in Frankrijk wel gewoon doosjes van games mee?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan al je argumenten verworpen, netjes op een rij:
overal bij je spellen kunnen --> En wat als ik nou op vakantie ben in Frankrijk? Oh wacht ik heb geen internet, geen steam en dus geen spellen![]()
Cheape games --> Bah reclame en gepush om goedkope games te kopen, materialisme, kapitalisme bah bah etc.
Mooi overzichtelijk wat voor games je heb --> Ze staan zelfs nog mooier in mijn kast
Geen gezeik met serials --> Had ik met Oblivion al helemaal niet
Friendlist --> Xfire pakt dit toch echt beter aan met de online profielen
verklaarquote:Moet zeggen dat dit de zoveelste keer is dat ik genaaid word als pc gamer, en ik overweeg om te stoppen met het kopen van games aangezien je dan harder genaaid wordt als dat je de game zou downloaden (gekraakt)
Ik stel mij niet aan ik verzet me gewoon tegen zo'n onnodige toevoeging. Steam is bedoeld om piraterij tegen te gaan niet om het gamers makkelijker te maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij neemt als je op vakantie gaat in Frankrijk wel gewoon doosjes van games mee?
Je vindt een uitverkoop slecht?
Je vindt een kast vol games overzichtelijker en makkelijker dan een digitale bibliotheek?
Je draagt één voorbeeld van een game aan om je argument kracht bij te zetten?
Goede punten, man. Stel je niet zo aan.
Simpel: de gekraakte versie is al te downloaden en functioneert. Dit is niet de eerste keer dat ik door drm de sjaak ben en een game niet kan spelen of problemen met mijn account ervaar.quote:
Voor de pc ben ik hem nog niet tegengekomen. En dat boeit me ook niet overigens.quote:Simpel: de gekraakte versie is al te downloaden en functioneert. Dit is niet de eerste keer dat ik door drm de sjaak ben en een game niet kan spelen of problemen met mijn account ervaar.
Dan heb je niet gezocht, je struikelt er compleet over. Daarnaast ga je niet echt in op mijn verhaal an sich, dus ik begrijp je reactie verder niet echt?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor de pc ben ik hem nog niet tegengekomen. En dat boeit me ook niet overigens.
Ik ga zo even eten/douchen en dan naar Weert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |