Klopt ja.. die baccara ofzo al te vaak gedaan!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:53 schreef mash_ het volgende:
Wat ik wel irritant vind. er zijn levels die ik al 6/7x gespeed heb. Maar er zijn er ook genoeg die ik nog nooit gedaan heb.
Ja die vind ik ook het minste. Sowieso die grauwe grijze levels waar ik de tegenstander niet kan onderscheiden van de muur zijn kut.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:07 schreef gniffie het volgende:
Naam vergeten, heet niet New York, maar is in die grote stad met dat open gebombardeerde gangenstelsel eronder.
Die kan je helaas niet/lastig weren uit dit soort games..quote:Op woensdag 9 november 2011 10:33 schreef Harveo het volgende:
Gvd die campers zeg... Echt heel irritant.
Jup al gelezen, ga ik zeker even veranderen/proberen als ik thuis ben!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Droathoah het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar zeker wel interessant voor pc spelers:
http://www.reddit.com/r/m(...)_are_playing_a_720p/
Ben benieuwd of het veel scheelt. Bij de ene wel en de andere niet....quote:Op woensdag 9 november 2011 10:52 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Jup al gelezen, ga ik zeker even veranderen/proberen als ik thuis ben!
gelukkig xboxquote:Op woensdag 9 november 2011 10:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het veel scheelt. Bij de ene wel en de andere niet....
neger watquote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
xbox.. fail!
Ik gooi hem er nog een keer in:
FPS games speel je op een PC!... Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.
![]()
niets speelt fijner als een console maar dat is naar ieder zijn smaak.. En verder je bent een *nerd*quote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
xbox.. fail!
FPS games speel je op een PC!![]()
Geen idee. Maar hij komt vandaag aanquote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je die track& trace code staar bij bol.com verzending?!Kreeg gister mail dat ie om 6 uur was verzonden...
alleen als het pakketpost is.. de game zelf zit niet in een doos dus ook geen track/trace codequote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je die track& trace code staar bij bol.com verzending?!Kreeg gister mail dat ie om 6 uur was verzonden...
Een game zoals COD is prima op de console te spelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
xbox.. fail!
FPS games speel je op een PC!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |