Jup al gelezen, ga ik zeker even veranderen/proberen als ik thuis ben!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:43 schreef Droathoah het volgende:
Weet niet of het al gemeld is maar zeker wel interessant voor pc spelers:
http://www.reddit.com/r/m(...)_are_playing_a_720p/
Ben benieuwd of het veel scheelt. Bij de ene wel en de andere niet....quote:Op woensdag 9 november 2011 10:52 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Jup al gelezen, ga ik zeker even veranderen/proberen als ik thuis ben!
gelukkig xboxquote:Op woensdag 9 november 2011 10:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het veel scheelt. Bij de ene wel en de andere niet....
neger watquote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
xbox.. fail!
Ik gooi hem er nog een keer in:
FPS games speel je op een PC!... Shift+R improves the quality of this image. Shift+A improves the quality of all images on this page.
![]()
niets speelt fijner als een console maar dat is naar ieder zijn smaak.. En verder je bent een *nerd*quote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
xbox.. fail!
FPS games speel je op een PC!![]()
Geen idee. Maar hij komt vandaag aanquote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je die track& trace code staar bij bol.com verzending?!Kreeg gister mail dat ie om 6 uur was verzonden...
alleen als het pakketpost is.. de game zelf zit niet in een doos dus ook geen track/trace codequote:Op woensdag 9 november 2011 11:50 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je die track& trace code staar bij bol.com verzending?!Kreeg gister mail dat ie om 6 uur was verzonden...
Een game zoals COD is prima op de console te spelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:10 schreef HeertjeB het volgende:
xbox.. fail!
FPS games speel je op een PC!![]()
Heb het nog niet zo lang gespeeld, maar volgens mij kan je het op de maps doen die je bij mp ook hebt. Sommige moet je unlocken door te levelen. Correct me if I'm wrong!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef stoeltafel het volgende:
Heeft iemand de survival mode al gespeeld? Hoe vinden jullie het? Is het te vergelijken met zombie mode? Hoeveel levels zijn er te kiezen?
Nice, ben benieuwd of ik die uberhaupt ooit ga halen, laat staan in de eerste 2 dagen...quote:
Ik voel je pijn broeder!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik word gek van mijn Strict NAT. Iemand die dit voor elkaar gekregen heeft met KPN Glasvezel? Laatste keer dat ik het probeerde mocht het niet van KPN
.
Absoluut niet te vergelijken met zombies. Vergt meer tactiek terwijl zombies gewoon je rondje lopen is om draaien en schietenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef stoeltafel het volgende:
Heeft iemand de survival mode al gespeeld? Hoe vinden jullie het? Is het te vergelijken met zombie mode? Hoeveel levels zijn er te kiezen?
Heb precies hetzelfde probleem met kpn... Ik heb de thomson 789vn modem ( experia box) opzich een prima ding maar met nattype ho maar. Ik zet upnp aan, forward xbox live applicatie naar de juiste pc en uiteindelijk heb ik open nat type tot ik me xbox uitdoe. Dan moet ik me modem opnieuw opstarten om ze weer.open te krijgen...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:08 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder!
Ik heb dan wel geen KPN glasvezel maar heb gister ook dit gezeik gehad.
Uiteindelijk na mn virusscanner/upnp uit en weer aangezet/porten forwarden en meerdere (modem) reboots ziet ie m eindelijk als open.
Hopelijk straks ook nog als ik thuis kom.
Ik heb dus ook zon faal thompson modem.. Prima ding maar met natgedoe altijd problemen.zowel op pc als op ps3quote:Op woensdag 9 november 2011 12:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde probleem met kpn... Ik heb de thomson 789vn router opzich een prima ding maar met nattype ho maar. Ik zet upnp aan, forward xbox live applicatie naar de juiste pc en uiteindelijk heb ik open nat type tot ik me xbox uitdoe. Dan moet ik me modem opnieuw opstarten om ze weer.open te krijgen...
Tuurlijk is het wel te vergelijken..quote:Op woensdag 9 november 2011 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut niet te vergelijken met zombies. Vergt meer tactiek terwijl zombies gewoon je rondje lopen is om draaien en schieten
dmz?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:03 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik word gek van mijn Strict NAT. Iemand die dit voor elkaar gekregen heeft met KPN Glasvezel? Laatste keer dat ik het probeerde mocht het niet van KPN
.
Ik zat vroeger ook altijd te kloten, nu valt het wel mee. Moest altijd uitzonderingen instellen voor het ip adres van de xbox en dan ging NAT type open.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:18 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ik heb dus ook zon faal thompson modem.. Prima ding maar met natgedoe altijd problemen.zowel op pc als op ps3
Ik hoor soms gewoon non stop enemy UAV spottedquote:Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom klaagt iedereen over de UAV's. In mijn games komen ze echt niet ZO vaak voor. Vooral vergeleken met blops, waar de spy plane vaak gebruikt werd.
Ik vind het neerhalen van de UAV's daarentegen wel kut, vaak kan ik ze niet eens vinden of zitten de gebouwen ervoor.
Xbox speelt sowieso op 720p. En het ziet er nog kutter uit ook.quote:
Je killstreak telt gewoon door ook al ga je doodquote:Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef Harveo het volgende:
Wordt nou je support streak niet gereset als je dood gaat?
Nee niet alleen met support.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
en je krijgt ook streak punten als je vlaggen capped in domination! (alleen met support denk ik)
supportkillstreak jaquote:Op woensdag 9 november 2011 13:30 schreef HeertjeB het volgende:
Wat? gaat je killstreak door ookal ga je dood?
omfg das lame.
Ik vind dat een goede zaak, want zodra meer mensen hierachter komen, zullen mensen waarschijnlijk meer op de objectives gaan spelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
en je krijgt ook streak punten als je vlaggen capped in domination! (alleen met support denk ik)
gefixt.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef KrentebolHooft het volgende:
Type 95![]()
wat n noob wapen! gelijk 22-8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |