quote:Op woensdag 9 november 2011 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast als je ergens geen verstand van hebt hou dan aub je bakkes. Wat wil je dan dat er met de MW serie gebeurt? Dan iedereen net zoals in Crysis can cloacken en dat soort shit.. COD is nooit vernieuwend geweest maar dan horen ze het van 1 persoon in een review en dan gaat iedereen er over zeuren. COD is COD dat is raggen veel kills, killstreaks, hektiek en ouwe hoeren.
100 euro betalen voor voetbalschoenen om een stuk leer weg te trappenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:23 schreef Liteiten het volgende:
[..]
60 euro betalen voor een mappack.
You tell him bro.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
100 euro betalen voor voetbalschoenen om een stuk leer weg te trappen
20 euro betalen voor de zoveelste entrecote in een restaurant die na een kwartier weg is
800 euro betalen voor een computer die je na 5 jaar bij het grofvuil zet
In een topic posten over een spel dat je blijkbaar erg kut vindt![]()
![]()
Hij is verzonden op zaterdag, mag toch echt wel hopen dat hij vandaag binnen is zegquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Zondag de "verzonden" mail gekregen. Jij?
QFT.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:45 schreef Kutstudent het volgende:
Leuk spel, maar ik hoop dat ze erg snel gaan patchen dat je wat langer in leven blijft, want het slaat helemaal nergens op hoe snel je doodgaat, met zo'n beetje elk wapen met 2 schoten.
True, m'n scherm wordt niet eens rood of ik ben al dood.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:45 schreef Kutstudent het volgende:
Leuk spel, maar ik hoop dat ze erg snel gaan patchen dat je wat langer in leven blijft, want het slaat helemaal nergens op hoe snel je doodgaat, met zo'n beetje elk wapen met 2 schoten.
Zeg dat wel, ik betaal volgende keer wel meer, dan heb ik hem wel op de releasedag.quote:Op woensdag 9 november 2011 07:22 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Hij is verzonden op zaterdag, mag toch echt wel hopen dat hij vandaag binnen is zeg
Maar goed ook. Die dingen waaren vrij ergerlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
Spel voelt vertrouwd aan. Al vind ik het jammer dat de rocketlauncher en de tube gigantisch zwak zijn geworden. Niet natuurgetrouw zeg maar...
Wel realistisch. Nu is het net een rotje.. Ik begrijp dat ze erg sterk waren, maar nu zijn ze kapotgenerfed...quote:Op woensdag 9 november 2011 08:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar goed ook. Die dingen waaren vrij ergerlijk.
Top!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel realistisch. Nu is het net een rotje.. Ik begrijp dat ze erg sterk waren, maar nu zijn ze kapotgenerfed...
Realisme moet niet voorgaan in een spel waar het in ieder geval niet om realisme draait.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wel realistisch. Nu is het net een rotje.. Ik begrijp dat ze erg sterk waren, maar nu zijn ze kapotgenerfed...
Blij toe, rete-irritant die krengenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
Spel voelt vertrouwd aan. Al vind ik het jammer dat de rocketlauncher en de tube gigantisch zwak zijn geworden. Niet natuurgetrouw zeg maar...
Volgens mij is dat standaard hoe een shotgun altijd in elkaar steekt; veel kracht maar weinig range. Lijkt me dus niet dat er iets is waarmee je meer range krijgt, then again ben ik zelf geen shotgun speler dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:54 schreef stoeltafel het volgende:
Weet iemand of je met de spass extra range kan krijgen? Het wapen is goed maar ik moet nu steeds twee of drie keer schieten voordat iemand dood is.
Altijd gekut met de router met een nieuwe game gelukkig pakte die van mij wel mijn open type..quote:Op woensdag 9 november 2011 09:12 schreef HeertjeB het volgende:
Manmanman in snap al die haters echt niet..
Toegegeven het lijkt veel op mw2, maar mw2 OWNDE keihard en dit spel dus ook!
Ik vind het heerlijk spelen en ga me er uren/dagen/maanden mee vermaken.
Heb eerst lang moeten kutten aan die kutrouter van me want die zette mn NAT nog weer eens op strict, maar gelukkig heb ik hem open gekregen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |