ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef strontboer het volgende:
Ik krijg gemengde gevoelens bij dezen TT
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.quote:
Wie gooit de pedobear erin?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.
Wat, dan moet ik dus nog wel zo'n pedopas aanvragenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.
Altijd verkrachting jeweeeet. Ik zat ook met een sad face.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat, dan moet ik dus nog wel zo'n pedopas aanvragen
Maar Mark is meerderjarig en kuikentjes zijn dat vaak nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Altijd verkrachting jeweeeet. Ik zat ook met een sad face.
Ja, maar wat niet is kan nog komen jeweet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar Mark is meerderjarig en kuikentjes zijn dat vaak niet
Goede vrouw ben jij hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wat niet is kan nog komen jeweet.
gewoonquote:
21 is oud swaaaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben "al" 21.Fuck ik kom net gekeken gast
Al die dingen op Facebookquote:
Kutmongolen die er op klikken ookquote:
Nu weer. Ditmaal met een ander plaatjequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutmongolen die er op klikken ook
Sowieso op stuff van Rihanna klikkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutmongolen die er op klikken ook
Ik zou kunnen zeggen dat dat een uitdaging is. Maar dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wedden dat je wat anders zegt als je geneukt wordt door een 21-jarige
HAHA je wil wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat dat een uitdaging is. Maar dat zeg ik niet.
Impliceren dat...quote:
Ik weet het gewoon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat...
Ik ga Pownews kijken en verder leren
Ik speelde de troefkaart.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En meteen is het topic dood. Bedankt Rene.
Vinzzent voor je troefkaart.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik speelde de troefkaart.
En ik overwon.
Genot.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vinzzent voor je troefkaart.
Dat dacht ik.quote:
He klaploper, niet rellen en zo. Ik ben aan de slaap. Zo rol ik.quote:
Zo te horen heb je eerder een tik tegen je slaap gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
He klaploper, niet rellen en zo. Ik ben aan de slaap. Zo rol ik.
Alleen dikke mensen worden puike heren in de toekomst. Deze stralen gezag en welvaart uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens Renesite is dik want hij kan rollen.
* Klinkerbotsing werpt zich aan zijn voeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen dikke mensen worden puike heren in de toekomst. Deze stralen gezag en welvaart uit.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing werpt zich aan zijn voeten.
We worden niet persoonlijk hequote:Op dinsdag 8 november 2011 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
kijk maar naar onze minister van Financiën
Tof, dan straal ik ook gezag en welvaart uit, met m'n Duitse buik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen dikke mensen worden puike heren in de toekomst. Deze stralen gezag en welvaart uit.
quote:
Mn vader ging gisteravond heen en hij zei dat het wel iets beter ging dan in de middag, toen begon hij plotseling weer over te geven em zulks. Boh.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is het met klinkerbroertje?
Ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Eerste tentamen met een 8 ofzo in de pocket.
Ja ik kon het nakijken en ik had maar 4 fout maar ik kan niet precies bepalen welk punt het is.quote:
Aight, netjesquote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik kon het nakijken en ik had maar 4 fout maar ik kan niet precies bepalen welk punt het is.
kkzemmel a flikekr w8 marquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]IK BEN ZO BOOS, WOEST GEWOOONN OMGMMGSKJDGASDG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ocherm, hoop dat 't snel beter met 'm gaat!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn vader ging gisteravond heen en hij zei dat het wel iets beter ging dan in de middag, toen begon hij plotseling weer over te geven em zulks. Boh.
Succes! Bah ik wil naar huis :/quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.Nu ga ik weer leren voor statistiek.
Gewoon gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Succes! Bah ik wil naar huis :/
Dat kan wel hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan niet zomaar weglopen, zit midden in werkgroep.
Precies.quote:
Ik ben gehandicapt, en kan niet zelf de deur open doen, en de rest wil me niet helpen want die zijn aan het opletten.quote:
Kut voor je.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben gehandicapt, en kan niet zelf de deur open doen, en de rest wil me niet helpen want die zijn aan het opletten.
Waar hedde last van?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben gehandicapt, en kan niet zelf de deur open doen, en de rest wil me niet helpen want die zijn aan het opletten.
Ik heb geen armen en benen, en ik haal de deurklink niet met mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar hedde last van?
Je bent een voetbal?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb geen armen en benen, en ik haal de deurklink niet met mijn hoofd.
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent een voetbal?
Tof, dan mogen we je dus legaal schoppen.quote:
Kom maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tof, dan mogen we je dus legaal schoppen.
Ik heb net met hem gebeld en hij zei dat hij beter was geworden, zo schattig.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ocherm, hoop dat 't snel beter met 'm gaat!
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
Kinderen schattig vinden.Mormels zijn het.
Maar wel mooi dat het weer beter gaat.
Netjesquote:Op woensdag 9 november 2011 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
6,5 voor staatsrecht. Nice.
Oh.quote:
Tsja, kut. Wat wel mooi was, was dat de zon ging schijnen precies toen mijn tante de toespraak hield.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa.
Beste studenten,
Onder Course Documents, in de map Deeltoets I vindt u deeltoets I, de antwoordindicaties, de puntenverdeling en de geanonimiseerde uitslaglijst. Het kan enkele dagen duren voordat de student administratie uw cijfer verwerkt heeft. Aan de geanonimiseerde uitslaglijst op Blackboard kunt u geen rechten ontlenen. In totaal hebben 9.41% van de studenten deeltoets I met een 5,5 of hoger afgesloten.
GENOT.
dejavu.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb gewoon maar 4 fouten in mijn tentamen!!!
Ja ik zei het net ook even maar ik zag dat Sander er was (net iig) dus ik moest het even melden.quote:
opschepster_!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik zei het net ook even maar ik zag dat Sander er was (net iig) dus ik moest het even melden.
Jaja, dat zeggen ze altijd.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahahahaha ja ik had het niet verwacht
Hahaha nee echt, ik had iedere keer 2 antwoordmogelijkheden over.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ze altijd.
Meid, nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha nee echt, ik had iedere keer 2 antwoordmogelijkheden over.
Ocherm.quote:
quote:
Hij kijkt sympathiek op dat gifje en hij heeft mooie ogen op dat gifje.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar maar het is Johan Derksenwat is deze ?
Dat doet ie allemaal voor het geldquote:Op woensdag 9 november 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij kijkt sympathiek op dat gifje en hij heeft mooie ogen op dat gifje.
Oké, nu ben ik verward.quote:
Logisch.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat doet ie allemaal voor het geld
Hoezo?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, nu ben ik verward.
Ja, gewoon, jij positief over Johan. Terwijl het juist een ontzettende kutreclame is. Verwarrend gewoon.quote:
Ik blijf een vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, gewoon, jij positief over Johan. Terwijl het juist een ontzettende kutreclame is. Verwarrend gewoon.
Dat blijkt maar weer ja.quote:
Kom op man, plaatsvervangende schaamte tijdens het kijken. Het is zo erg geacteerd, ik ga als ik 'm op de tv zie spontaan wegzappen.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom op man, plaatsvervangende schaamte tijdens het kijken. Het is zo erg geacteerd, ik ga als ik 'm op de tv zie spontaan wegzappen.
Ja, dat is nog wel het ergste, dat wakker worden mensen, of dat ie zichzelf een sukkel noemt. Die lul zit zelf gewoon bij Essent ofzo, al 70 jaar. Het slaat gewoon helemaal nergens op.quote:
Doe maar niet, dan ga ik me ongemakkelijk voelen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga mn kamer behangen met die reclame
Terechte klacht, slagroom is moeilijk vies. Bestel je koud ijs, zit er warme/lauwe slagroom op. GATVERquote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SlagroomWord je alleen maar dik van.
Je wordt wel van meer dik.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SlagroomWord je alleen maar dik van.
Dat is knap, aangezien slagroom in de koelkast wordt bewaard.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht, slagroom is moeilijk vies. Bestel je koud ijs, zit er warme/lauwe slagroom op. GATVER
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht, slagroom is moeilijk vies. Bestel je koud ijs, zit er warme/lauwe slagroom op. GATVER
Hot brownie met ijs daarentegenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Duh, ijs komt uit de vriezer, tuurlijk is dat kouder dan iets uit de koelkast. Maar het is onmogelijk dat slagroom lauw is, want hij staat gewoon in de koelkast.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef Kaasrol het volgende:
Het is echt bijna altijd lauwig, altijd warmer dan ijs in ieder geval.
Hebben ze dat niet bij de BK?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hot brownie met ijs daarentegen
Ik deel je mening.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
Ik vind het gewoon smerig, boeiend. Klaar.
En ik niet, boeiend. Klaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
Ik vind het gewoon smerig, boeiend. Klaar.
Had je mee moeten doen met de UIT.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Ezell het volgende:
Ik heb (nog steeds) totaal niets met Utrecht. Het enige leuke aan Utrecht is mijn school. Vreemd dat dit de enige stad in Nederland is waar ik zo over denk...
Denk niet dat de UIT een verschil zou maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Had je mee moeten doen met de UIT.
Je vergeet Amsterdam.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
Utrecht
Rotterdam
Leiden
Moeilijke keuze waar ik moet studeren.
Boh.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Ezell het volgende:
Nog een linkdump:
Heb deze al ruim een uur op repeat staan.
Ik vind Amsterdam tof.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Amsterdam is een stad om een dagje in rond te brengen en aan het einde van de dag heel blij zijn dat je weer naar huis mag.
Dikke boh.quote:
De binnenstad is echt chill hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk niet dat de UIT een verschil zou maken.
YOU SUBJECT!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De binnenstad is echt chill hoor
Kan niet wachten tot ik er woon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
YOU SUBJECT!
Ik vat 'm niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
dankjullie voor jullie steunquote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat jullie voor mij moeten duimen dat Jordy 9/10 december hiernaartoe komt en dat ik in de kerstvakantie naar hem toe kan.
'I object' alleen anders omdat je bericht subjectief is. Hehe.. HAHAHAH. Niet grappig. Ikquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat jullie voor mij moeten duimen dat Jordy 9/10 december hiernaartoe komt en dat ik in de kerstvakantie naar hem toe kan.
quote:
wie danquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in december. Eindelijk weer afspreken met iemand die ik sinds april maar een keer heb kunnen zien en spreken.
Werkelijk waarquote:Op woensdag 9 november 2011 18:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb gewoon maar 4 fouten in mijn tentamen!!!
Jaaaaa.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Werkelijk waar![]()
ik was naar groningen enzo
SANDERRRRR HEB JE HET GOEDE NIEUWS GEHOORDquote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Werkelijk waar![]()
ik was naar groningen enzo
Ik dacht eerder aan een negen vanwege mijn taalgebruik. Een combinatie van Engels en Duits is toch wel een extra punt waard?quote:
anderhalf zelfs.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een negen vanwege mijn taalgebruik. Een combinatie van Engels en Duits is toch wel een extra punt waard?
Leuk dat je zo over vrijdag dacht gr grquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Amsterdam is een stad om een dagje in rond te brengen en aan het einde van de dag heel blij zijn dat je weer naar huis mag.
Welke neequote:Op woensdag 9 november 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
SANDERRRRR HEB JE HET GOEDE NIEUWS GEHOORD![]()
dat vind ik een kwalijke zaak.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
boh ezell, hij komt de 9/10de hiernaar toe en dan laatste week vd kerstvakantie een 5de meet en alles![]()
Hallo zo dacht ik over Amsterdam niet over jou ik vroeg zelfs nog of je meeging maar nee en ik wilde ook mee met jou maar kon niet enzo en bohquote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Leuk dat je zo over vrijdag dacht gr gr
Wowie! Wat een genot! Zal voor je duimen oscarquote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat vind ik een kwalijke zaak.maar omdat jij het bent:
[..]
[..]
dat hoeft niet meer kip, 4de en 5de meeting is al gepland.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Wowie! Wat een genot! Zal voor je duimen oscar
Okquote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo zo dacht ik over Amsterdam niet over jou ik vroeg zelfs nog of je meeging maar nee en ik wilde ook mee met jou maar kon niet enzo en boh
ik haat je
laten we over jou pratenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Kip wat is dezen dadelijk gaat ie weer over kuikentjes praten houd je in Oscar
Sorry, bier.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hoeft niet meer kip, 4de en 5de meeting is al gepland.
dat moet beter sander, had beter van je verwachtquote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Sorry, bier.
Maar weinig kuikentjes gespot vanavond. Maar eentje eigenlijk want was alleen bij jc en twee dames kwamen ons interviewen jwz
Vrijdag nog jwz vers enzoquote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
Psst Sander, heb je dat kuikentje al gezien, genaamd Heroinjunk?
Zodra ik een kamer heb, ga ik allemaal kuikentjes houden.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat moet beter sander, had beter van je verwacht
mogen verkleedde kuikentjes ook komen?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Zodra ik een kamer heb, ga ik allemaal kuikentjes houden.
Alleen jij. Maar daar ga ik geen voortplantingshandelingen mee doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
mogen verkleedde kuikentjes ook komen?
niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen jij. Maar daar ga ik geen voortplantingshandelingen mee doen.
ja maar sander heeft andere kuikentjesquote:Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik het zeggen moet, maar ik prefereer Sander toch boven jou.
Jongeh ik kom uit Helmond, die beuk ik wel aan de kant, zo doen wij daquote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar sander heeft andere kuikentjes
Correctie: Sander heeft eendjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar sander heeft andere kuikentjes
ik doe met je mee, ze blijven maar van sander af, hij is van jouquote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jongeh ik kom uit Helmond, die beuk ik wel aan de kant, zo doen wij da
Is it Superman? Is it Spiderman? NO! IT'S OSCAAAAR!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe met je mee, ze blijven maar van sander af, hij is van jou
in een kuikenpakquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is it Superman? Is it Spiderman? NO! IT'S OSCAAAAR!
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHAAHAHHAHAAHAH
[ afbeelding ]
Goeie voor met carnaval, lekker werm.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHAAHAHHAHAAHAH
[ afbeelding ]
Lekker als je 6 jaar onderweg bent om te pissen en je al zo nodig moet.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goeie voor met carnaval, lekker werm.
kuiken=vogelquote:
Klopt, veel te werm in de kroeg en zoals HJ opmerkt veel te moeilijk als je moet urineren.quote:
Als Germaan of Schot, heb je nog een goede reden ook om hard te zuipen: Hoort erbij.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Gewoon in je verpleegster pakje carnaval vieren.
Haha kan ook ja. Hoef je ook geen moeite te doen als je moet pissen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Germaan of Schot, heb je nog een goede reden ook om hard te zuipen: Hoort erbij.
Genot.quote:
Fabrizio is een Sjeng.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:08 schreef ThaTim het volgende:
Fabrizio is een vuilak, hij verraadde Michael en doodde Appollonia.
om 11.11 uur ehquote:Op donderdag 10 november 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja bijna 11-11-'11, tijd voor nieuw account alles.
Vol verwachting kloppen onze harten.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja bijna 11-11-'11, tijd voor nieuw account alles.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja bijna 11-11-'11, tijd voor carnaval.
Ocherm.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Op 11-11-11 om 11 uur heb ik mijn MTS tentamen.
Haten op Sint Maarten.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoera voor Brabant, die doen niet aan Sint Maarten.
Gèrm.quote:
I'll try.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vol verwachting kloppen onze harten.
Wij hebben carnaval. Mijn herinnering aan carnaval: jezelf constant katjelam voelen tot het afgelopen is.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haten op Sint Maarten.![]()
Mijn herinnering aan Sint Maarten: bergen gratis snooeeeeep.
Carnaval, vruuger, iedere dag naar een andere optocht en na 3/4 dagen zo'n grote hoeveelheid snoep hebben dat het twee maanden later nog niet op was.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij hebben carnaval. Mijn herinnering aan carnaval: jezelf constant katjelam voelen tot het afgelopen is.
Ik nam gewoon een emmer mee om het op te vangen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Carnaval, vruuger, iedere dag naar een andere optocht en na 3/4 dagen zo'n grote hoeveelheid snoep hebben dat het twee maanden later nog niet op was.
Carnavalquote:
11e van d'n 11e?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Carnaval in november?Ik mis iets?
11e van de 11e, gekkengetal alles jeweets, dan begint carnaval eigenlijk al.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Carnaval in november?Ik mis iets?
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
11e van d'n 11e?Begin van het carnavalsseizoen.
OHH ZO.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
11e van de 11e, gekkengetal alles jeweets, dan begint carnaval eigenlijk al.
Kutmongool d'un Twidde ahahahahahaquote:Op donderdag 10 november 2011 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan wordt de prins enzo allemaal al gekozen, Kutmongool d'un Twidde met Adjudant Katjelam en Hofnar Lullo
Joa.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Limburg beginnen ze om 9 uur al te zuipen onderhand.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
HJ, R_R en ThaTim vorig jaar met carnaval.
Daarom heb ik voor Tilburg gekozen, moet natuurlijk wel een beetje carnaval kunnen vieren.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
Vorig jaar met carnaval zat ik op school. Utrecht hè.
ASW wordt alleen in A'dam en Utrecht gegeven.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom heb ik voor Tilburg gekozen, moet natuurlijk wel een beetje carnaval kunnen vieren.
Van mij inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Leugenaar. Die mooie glimlach is niet van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |