ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef strontboer het volgende:
Ik krijg gemengde gevoelens bij dezen TT
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.quote:
Wie gooit de pedobear erin?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.
Wat, dan moet ik dus nog wel zo'n pedopas aanvragenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.
Altijd verkrachting jeweeeet. Ik zat ook met een sad face.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat, dan moet ik dus nog wel zo'n pedopas aanvragen
Maar Mark is meerderjarig en kuikentjes zijn dat vaak nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Altijd verkrachting jeweeeet. Ik zat ook met een sad face.
Ja, maar wat niet is kan nog komen jeweet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar Mark is meerderjarig en kuikentjes zijn dat vaak niet
Goede vrouw ben jij hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wat niet is kan nog komen jeweet.
gewoonquote:
21 is oud swaaaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben "al" 21.Fuck ik kom net gekeken gast
Al die dingen op Facebookquote:
Kutmongolen die er op klikken ookquote:
Nu weer. Ditmaal met een ander plaatjequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutmongolen die er op klikken ook
Sowieso op stuff van Rihanna klikkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutmongolen die er op klikken ook
Ik zou kunnen zeggen dat dat een uitdaging is. Maar dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wedden dat je wat anders zegt als je geneukt wordt door een 21-jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |