ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:17 schreef strontboer het volgende:
Ik krijg gemengde gevoelens bij dezen TT
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.quote:
Wie gooit de pedobear erin?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.
Wat, dan moet ik dus nog wel zo'n pedopas aanvragenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Seksuele handelingen tussen een volwassene en een minderjarige, ook met wederzijdse toestemming.
Altijd verkrachting jeweeeet. Ik zat ook met een sad face.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat, dan moet ik dus nog wel zo'n pedopas aanvragen
Maar Mark is meerderjarig en kuikentjes zijn dat vaak nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Altijd verkrachting jeweeeet. Ik zat ook met een sad face.
Ja, maar wat niet is kan nog komen jeweet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar Mark is meerderjarig en kuikentjes zijn dat vaak niet
Goede vrouw ben jij hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar wat niet is kan nog komen jeweet.
gewoonquote:
21 is oud swaaaquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben "al" 21.Fuck ik kom net gekeken gast
Al die dingen op Facebookquote:
Kutmongolen die er op klikken ookquote:
Nu weer. Ditmaal met een ander plaatjequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutmongolen die er op klikken ook
Sowieso op stuff van Rihanna klikkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kutmongolen die er op klikken ook
Ik zou kunnen zeggen dat dat een uitdaging is. Maar dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wedden dat je wat anders zegt als je geneukt wordt door een 21-jarige
HAHA je wil wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat dat een uitdaging is. Maar dat zeg ik niet.
Impliceren dat...quote:
Ik weet het gewoon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat...
Ik ga Pownews kijken en verder leren
Ik speelde de troefkaart.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En meteen is het topic dood. Bedankt Rene.
Vinzzent voor je troefkaart.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik speelde de troefkaart.
En ik overwon.
Genot.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vinzzent voor je troefkaart.
Dat dacht ik.quote:
He klaploper, niet rellen en zo. Ik ben aan de slaap. Zo rol ik.quote:
Zo te horen heb je eerder een tik tegen je slaap gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
He klaploper, niet rellen en zo. Ik ben aan de slaap. Zo rol ik.
Alleen dikke mensen worden puike heren in de toekomst. Deze stralen gezag en welvaart uit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens Renesite is dik want hij kan rollen.
* Klinkerbotsing werpt zich aan zijn voeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen dikke mensen worden puike heren in de toekomst. Deze stralen gezag en welvaart uit.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing werpt zich aan zijn voeten.
We worden niet persoonlijk hequote:Op dinsdag 8 november 2011 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
kijk maar naar onze minister van Financiën
Tof, dan straal ik ook gezag en welvaart uit, met m'n Duitse buik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen dikke mensen worden puike heren in de toekomst. Deze stralen gezag en welvaart uit.
quote:
Mn vader ging gisteravond heen en hij zei dat het wel iets beter ging dan in de middag, toen begon hij plotseling weer over te geven em zulks. Boh.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe is het met klinkerbroertje?
Ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Eerste tentamen met een 8 ofzo in de pocket.
Ja ik kon het nakijken en ik had maar 4 fout maar ik kan niet precies bepalen welk punt het is.quote:
Aight, netjesquote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik kon het nakijken en ik had maar 4 fout maar ik kan niet precies bepalen welk punt het is.
kkzemmel a flikekr w8 marquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]IK BEN ZO BOOS, WOEST GEWOOONN OMGMMGSKJDGASDG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ocherm, hoop dat 't snel beter met 'm gaat!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn vader ging gisteravond heen en hij zei dat het wel iets beter ging dan in de middag, toen begon hij plotseling weer over te geven em zulks. Boh.
Succes! Bah ik wil naar huis :/quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.Nu ga ik weer leren voor statistiek.
Gewoon gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Succes! Bah ik wil naar huis :/
Dat kan wel hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kan niet zomaar weglopen, zit midden in werkgroep.
Precies.quote:
Ik ben gehandicapt, en kan niet zelf de deur open doen, en de rest wil me niet helpen want die zijn aan het opletten.quote:
Kut voor je.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben gehandicapt, en kan niet zelf de deur open doen, en de rest wil me niet helpen want die zijn aan het opletten.
Waar hedde last van?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben gehandicapt, en kan niet zelf de deur open doen, en de rest wil me niet helpen want die zijn aan het opletten.
Ik heb geen armen en benen, en ik haal de deurklink niet met mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar hedde last van?
Je bent een voetbal?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb geen armen en benen, en ik haal de deurklink niet met mijn hoofd.
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent een voetbal?
Tof, dan mogen we je dus legaal schoppen.quote:
Kom maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tof, dan mogen we je dus legaal schoppen.
Ik heb net met hem gebeld en hij zei dat hij beter was geworden, zo schattig.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ocherm, hoop dat 't snel beter met 'm gaat!
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:17 schreef Kutstudent het volgende:
Kinderen schattig vinden.Mormels zijn het.
Maar wel mooi dat het weer beter gaat.
Netjesquote:Op woensdag 9 november 2011 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
6,5 voor staatsrecht. Nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |