http://www.psvjeugd.nl/teams/157quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Wie spelen er allemaal RB in de jeugd dan?
Is daar een lijst van ofzo?
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon Manolev. Is een synoniem voor van der wielquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psvjeugd.nl/spelers/211
http://www.psvjeugd.nl/spelers/289
Zelfs Blackcard G als favo voetballer in NL
bronquote:PSV test Finse verdediger
De negentienjarige centrale verdediger van FC Honka kreeg speeltijd tijdens het oefenduel tussen Jong PSV - Jong Helmond Sport (3-0).
Technisch manager Marcel Brands is al langer op zoek naar een verdediger voor de toekomst. Hij toonde eerder interesse in Mathias Jorgensen van FC Kopenhagen.
ter aanvulling op datquote:
quote:thijsslegers
De Finse testspeler maakt niet zo'n beste indruk als ie de bal heeft. Koppen kan ie wel, met z'n 190 mtr
190 meter.. kan je wel als spits gebruiken, dan komen de voorzetten van Manolev een keer wel aanquote:
tis tegen jong Helmondsport. Als je dan zelfs tegenvalt..... maargoed er wordt natuurlijk ook gegeken hoe hij het op de trainingen doet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:39 schreef 3M1N3M het volgende:
Hij is toch nog jong, eerste wedstrijd. Nerveus misschien?
Dat zijn goede actiesquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Matavz al 2 keer gescoord voor Slovenië tegen Amerika.
[ afbeelding ]
Z'n 2e:
[ afbeelding ]
Schoot ook nog op de paal.
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij krijgt daar ook betere aanvoer.
Klopt, zolang mannen als Mertens, Labyad, en Wijnaldum vooral voor eigen kansen blijven gaan. En mannen als Manolev gaan fatsoenlijke voorzet kan geven, dan wordt het voor Matavz wel een stukkie lastiger.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij krijgt daar ook betere aanvoer.
quote:Rutten heeft 'nieuwe' rechtsback gevonden: 'Ik sta er nu open voor'
Funso Ojo is klaar om zaterdagavond tegen De Graafschap als rechtsback te fungeren. De middenvelder van PSV speelde dinsdag in de oefenwedstrijd tussen Jong PSV en Helmond Sport (3-0) aan de rechterkant van de defensie. Fred Rutten kan in de uitwedstrijd geen beroep doen op de geschorste Stanislav Manolev.
Een rol als rechtsback ziet Ojo, die weleens vaker rechts achterin heeft gespeeld, helemaal zitten. "Ik sta er nu open voor", vertelt de twintigjarige Belg woensdag in De Telegraaf. "In de voorgaande jaren vond ik het moeilijker om op die positie te spelen. Waarom het nu beter gaat, weet ik niet."
"Ik heb Manolev in elk geval veel aan het werk gezien. Misschien kan ik de tweede rechtsback van PSV worden. Het verdedigende gedeelte is een minpuntje", bekende Ojo, die tegen Helmond Sport een van de doelpunten voor zijn rekening nam. Rutten kan komend weekeinde op De Vijverberg ook kiezen voor Timothy Derijck, die echter beter als centrale verdediger uit de voeten kan.
Hoop dat Hutchinson dalijk RB kan spelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:47 schreef tja77 het volgende:
Hoe is de voorzet van Ojo?
En zeg nou niet "in ieder geval beter als die van Manolev"
Zou helemaal mooi zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoop dat Hutchinson dalijk RB kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |