Gast, ik bedoel dat ze dit seizoen iedere week hun niveau halenquote:Op zondag 13 november 2011 16:40 schreef zerokil het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pieters deed het juist goed met Mertens aan de linkerkant.
Mertens is na het uitvallen van Pieters ook wat minder geworden.
En als je Toivonen niet PSV-Waardig vindt dan moet je maar terug naar het Ajax Topic.
quote:Op zondag 13 november 2011 16:40 schreef zerokil het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pieters deed het juist goed met Mertens aan de linkerkant.
Mertens is na het uitvallen van Pieters ook wat minder geworden.
En als je Toivonen niet PSV-Waardig vindt dan moet je maar terug naar het Ajax Topic.
Een weekend je niet ergeren aan het niveau van de PSV verdediging en met name Manolev heeft ook zo zijn charmesquote:
Truequote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Een weekend je niet ergeren aan het niveau van de PSV verdediging en met name Manolev heeft ook zo zijn charmes
Denk het ook, groot genoeg ingeslagen...quote:Op maandag 14 november 2011 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik voorzie weinig transfers komende winter.
Noem eens een fatsoenlijk die daaraan voldoet in de winterstopquote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk een verdediger voor onder de 1 mil. of transfervrij.
En nog een RB zou wel fijn zijn ja.
pas na de winterstop geloof ikquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hoever zal die Zanka zijn?! Die was toch geblesseerd, maar is die met de winterstop weer up-and-running?
Ja, want jullie zwemmen in het geld.quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk een verdediger voor onder de 1 mil. of transfervrij.
En nog een RB zou wel fijn zijn ja.
Welk team support jij als ik vragen mag?quote:Op maandag 14 november 2011 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want jullie zwemmen in het geld.Ik zou gewoon een hele nieuwe verdediging kopen joh, alleen Dereijck kan blijven staan. Topaankoop trouwens.
Stond tegen ADO en Ajax heel behoorlijk te ballen, inderdaad. Jammer van die dekkingsfout tegen laatstgenoemde, anders had ie langer blijven staan. Goed dat we die mening delen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want jullie zwemmen in het geld.Ik zou gewoon een hele nieuwe verdediging kopen joh, alleen Dereijck kan blijven staan. Topaankoop trouwens.
quote:AC Milan zal in januari bij PSV aankloppen.
De regerend landskampioen van Italië had al belangstelling voor Andreas Isaksson en zal in de winterse transferperiode concreet worden. De werkgever van Clarence Seedorf, Mark van Bommel en Urby Emanuelson gaat ervan uit dat Marco Amelia in januari vertrekt en wil Isaksson, die een aflopend contract heeft, voortijdig naar Noord-Italië halen. (Guerin Sportivo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |