Publiek daar blijft een probleem inderdaad. Vorige keer tegen die andere ploeg het geluid uitgezet omdat die idioten maar door bleven brullen ongeacht wat er op het veld gebeurde. Ben benieuwd hoeveel doden er gaan vallen bij het EK als ze een groot podium gaan krijgen om hun beestachtigheid te laten zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar je ziet nu met van die rare Oostbloklanden en fascistische clubs als Lazio Roma het wel wat aandacht mag krijgen
Hey. Wie is die blonde die zo geil naar me knipoogt de hele tijd?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou mooi zijn volgend jaar Cocu trainer van PSV, 2 jaar later van Bommel assistent
Als ze daar toch de zaken op orde hadden...quote:
Ontkennen en vervolgens toch gaan. Zijn duizenden voorbeelden van.quote:
Mooi kom maar terug naar psvquote:
twitter:paulpostman twitterde op zondag 13-11-2011 om 11:53:23Afschuwelijk nieuws. Rob vd Akker, voorzitter supportersclub PSV, vanmorgen overleden. Familie/vrienden heel veel sterkte. reageer retweet
Manolev haalt ook iedere week zijn niveau hoor. Alleen is zijn niveau niet PSV_waardigquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben bang dat PSV weer géén kampioen wordt
Als ik zie hoe er gespeeld wordt, heb ik er weinig vertrouwen in.
Er is maar één speler die elke week weer z'n niveau haalt en dat is Strootman. Met alleen een middenvelder in vorm win je de oorlog niet
Toivonen en Pieters ook.quote:Op zondag 13 november 2011 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Manolev haalt ook iedere week zijn niveau hoor. Alleen is zijn niveau niet PSV_waardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |