quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4 OP RIJ, 4 JAAR AMSTERDAM!! [/afellay]
Ja en jij schrijft Eminem verkeerd. Lekker boeiend joh.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:54 schreef 3M1N3M het volgende:
inZanity, mag ik vragen op welke (als je überhaupt op een hebt gezeten..) school jij hebt gezeten/zit. Want je gebruikt in 1 topic, zo ongeveer 4x ''jou'' en ''jouw'' fout.
Maar OT:
Hoeveel goals tegen de graafschap?
Een aanmoediging inderdaad. Jihad betekend zoiets als 'strijd' het komt er dus op neer dat er op dat doek zoiets stond als 'strijd Legia' mooie aanmoediging waar er velen vergelijkbare in stadions door heel Europa zijn te vinden en zeer zeker ook in Nederland zijn te vinden. Dat dit doek vertoond is in een wedstrijd tegen een Israelische tegenstander maakt het wat mij betreft extra mooi omdat het op een mooie ludieke manier met een schuin oog de Palestijnse zaak een steuntje in de rug geeft, de Palestijnen zijn immers in een hevige jarenlange strijd verwikkeld tegen het grote onrecht wat hen door de schurkenstaat Israel word aangedaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan leg me de juiste context van dat spandoek eens uit, wijsneusje.
Want er zat dus een andere gedachte achter dat doek? Een knipoog? Een aanmoediging?
Gaat dit jaar tussen PSV en Ajax. AZ doet schattig mee tot aan februari en haakt af omdat zij de druk niet meer aan kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:26 schreef J2T het volgende:
[..]
Gaat dit jaar tussen PSV en Ajax. AZ doet schattig mee tot aan februari en haakt af omdat zij de druk niet meer aan kunnen.
en gaat psv eeuwig falenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Áls dat gebeurt, krijgt Fred een contract voor het leven.
terechte reactie. als Ajax weer 3/6 punten achter de koploper staat. dan kan ajax weer in het lijstjequote:
Ik blijf hoopvol. AZ en FCT gaan het iig niet worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terechte reactie. als Ajax weer 3/6 punten achter de koploper staat. dan kan ajax weer in het lijstje
Ja maar de kans dat Ajax weeer zo'n berg geluk heeft en tegelijkertijd de gehele concurrentie het laat afweten acht ik zeer klein. Zeker als je ziet dat Ajax er tov vorig jaar zowel voetballend en kwalitatief zwaar op achteruit is gegaan een behoorlijke(nu al) achterstand heeft op 3 ploegen en een belachelijk slechte trainer heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er ook gelachen toen ik dat zei. Eindstand: 3 sterren.
Inderdaad. Ajax is ook absoluut niet kansloos zelfs Excelsior zou immers in theorie nog kampioen kunnen worden volgens mij. Maar op dit Ajax nog als titelkandidaat of zelfs favoriet zien is gewoon lachwekkend.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
terechte reactie. als Ajax weer 3/6 punten achter de koploper staat. dan kan ajax weer in het lijstje
Hoop doet leven. Echter is het soms verstandiger om gewoon realistisch te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik blijf hoopvol. AZ en FCT gaan het iig niet worden.
Nou zal Ajax 'iets makkelijkere' tegenstanders krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax is ook absoluut niet kansloos zelfs Excelsior zou immers in theorie nog kampioen kunnen worden volgens mij. Maar op dit Ajax nog als titelkandidaat of zelfs favoriet zien is gewoon lachwekkend.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zal Ajax 'iets makkelijkere' tegenstanders krijgen.
Alsof ajax makkelijk wint...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zal Ajax 'iets makkelijkere' tegenstanders krijgen.
Volgens mij niet, maar je ziet nu met van die rare Oostbloklanden en fascistische clubs als Lazio Roma het wel wat aandacht mag krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een topic als: "Antisemitisme in het voetbal"? Oder so etwas? Kan het daar verder. Het is op zich wel het bediscussiëren waard.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:48 schreef Stommie het volgende:
Van die faalhazen die Ajax al uitvlakken, iedereen heeft gezien wat er vorig jaar gebeurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |