Leukquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te googlen, ik heb het mogen aanschouwen en verschonen toen ik net zwanger was![]()
quote:
En waarom heeft hij geen licht aan? Ik vind het ook vrij achterlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
ooh mooie, mo rijdt altijd de straat uit elke ochtend, want aan het end van de straat zit het station... loopt er elke ochtend een man met een herder, die mo overal voor uitscheld (klootzak, mongool, ect) omdat hij geen licht aanheeft. Ik denk dat ik morgenvroeg met mo meega
Wat geen licht of dat uitschelden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Sterkte Bamba
[..]
En waarom heeft hij geen licht aan? Ik vind het ook vrij achterlijk eigenlijk.
Beiden. En waarom in hemelsnaam rijdt hij 150 meter, je zou haast denken om die vent te ziekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat geen licht of dat uitschelden?
En geen licht want stuk en is maar 150 meter.
Ja, of het is 300 meter, weet ik veel. Het is de straat uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beiden. En waarom in hemelsnaam rijdt hij 150 meter, je zou haast denken om die vent te zieken
Wat fietsen? Nou ik sowieso met mijn voetquote:
PMquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
![]()
f_r gefeliciteerd met je mooie half jaar oude meisje![]()
Ik wil ook foto van Baloe op de bank
Dat ding staat hier buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
Ja dat jij niet loopt snap ik, maar Mo? Ik woon zelf ook 300 meter van het station, als ik op de fiets zou gaan was ik langer bezig met dat ding naar buiten te werken, een plekje te vinden en op slot te zetten dan met lopen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik 'm hier buiten laat staan is ie in een week weg denk ik, en de zone waarbinnen je je fiets in de rekken moet parkeren (anders kan je 'm ophalen bij de gemeente) begint al halverwege.
Gazellequote:
Hou dan op met dat gejompel dan kan nooit goed zijn voor je rugquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Hou dan op met dat gejompel dan kan nooit goed zijn voor je rug
Is it you Lau?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
Je gaat altijd staan waar je niet mot staan!
Bijna. Of net geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef Maes het volgende:
Is het volle maan?
Ik heb hier 2 ONTZETTEND drukke pubermeisjes in huis.
Say whut?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een nieuwe baby, ze is wit/licht, zo klein, 4 van die minipootjes
FOTOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een nieuwe baby, ze is wit/licht, zo klein, 4 van die minipootjes
Moest de stekker nog in haar bipsbebapsje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Even laten acclimatiserenZo foto maken
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moest de stekker nog in haar bipsbebapsje?
Nee dat is meer jouw ding toch, dingen met een stekker in je bipsebapsje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moest de stekker nog in haar bipsbebapsje?
Dat is een hele mooie naamquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is meer jouw ding toch, dingen met een stekker in je bipsebapsje?![]()
Dit is Anastasia
Voor een poesje bijvoorbeeldquote:
Mooi! Wanneer gaan we sjoppen?quote:
Sjoppen, hangen, eten, kletsen, whatever.quote:
Ja idd ik vind het ook helemaal geen Anastasia maar meer een Henkquote:
Nu zit ik in de stress of Baloe wel binnenkomtquote:
Een Peter. Peter Poot.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het ook helemaal geen Anastasia maar meer een Henk
Tuurlijk wel Qwea. Wij hebben jarenlang 13 mensen in een huisje van 8 gepropt, niemand die daarom piepte.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu zit ik in de stress of Baloe wel binnenkomt
Nee joh, die ronde vormen, geen hoeken, dat witte. Zeker een Anastasiaquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het ook helemaal geen Anastasia maar meer een Henk
Evenbeeld van DVJ dus?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, die ronde vormen, geen hoeken, dat witte. Zeker een Anastasia
Anastasiaquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
En laat ik maar de vraag stellen die iedere vrouw in dit topic vast wil weten: Wat is Anastasia Henk voor iets?
quote:
Ow, een soort radiostereoversterkerding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anastasia
http://www.sonos.com/shop/products/connect
[..]eindelijk iemand met smaak
Is het heel erg als ik die website heb bekeken en nog steeds niet helemaal door heb wat het (ze) nu helemaal is/doet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anastasia
http://www.sonos.com/shop/products/connect
[..]eindelijk iemand met smaak
Het streamt muziek vanaf een netwerklocatie of online diensten zoals Spotifyquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik die website heb bekeken en nog steeds niet helemaal door heb wat het (ze) nu helemaal is/doet?
Ik ben blij dat je er blij mee bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het streamt muziek vanaf een netwerklocatie of online diensten zoals SpotifyJe bedient het vanaf je desktop, laptop, iPad of telefoon, en je kan dus bv. in Spotify afspeellijsten maken, je PC uitgooien en dat ding via Spotify je playlist laten afspelen
Geniaal
Ik welquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er blij mee bent.![]()
Zelf zie ik de meerwaarde er absoluut niet van in maat da's niet gek, heb thuis nauwelijks muziek aanstaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hier zat ze nog in haar reismandje, een beetje angstig op me te wachten
[ afbeelding ]
Vervolgens haar er uit gelaten, even op de bank gelegd om te wennen aan de ruimte
[ afbeelding ]
Toen voorzichtig op haar plek, maar ze oogt nog wat onwennig![]()
[ afbeelding ]
Maaaaaaar het duurde niet lang voor ze zich helemaal in haar hum lijkt te voelenAnastasia
[ afbeelding ]
Ik had niet anders verwacht Jennyquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Ll wij hebben ook zo'n systeem maar dan nog mooier
Op je hoofd ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Ll wij hebben ook zo'n systeem maar dan nog mooier
Ja de onze is wit met grijsquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht Jenny
Ja je kan het ook nog tot in den treure uitbreiden met van die players, je hebt ze ook met speakers voor bv. ergens waar het niet aangesloten wordt op een versterkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja de onze is wit met grijs
Zonder grapjens, goeie keus
Joh!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lieg niet hoor. Hij flankeert de TV samen met de pleehsteesjun 3.
Yap.quote:
Ja dit is dan die Player-zonder-speakers omdat hij aangesloten zit op versterker hier, misschien later boven of in de keuken nog zo'n player met speakers, heb het in de winkel gehoord/gezien, klein apparaatje met veel power inderdaad, echt mooi spulquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yap.
Ll, wij hebben een speaker ervan in de boekenkast staan, ding is 40 cm ofzo, komt heel wat geluid uit
Ja de prijs is eh, guitig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dit is dan die Player-zonder-speakers omdat hij aangesloten zit op versterker hier, misschien later boven of in de keuken nog zo'n player met speakers, heb het in de winkel gehoord/gezien, klein apparaatje met veel power inderdaad, echt mooi spul![]()
Beetje jammer van de prijs alleen, anders zou ik er in iedere kamer één zetten
Ah, ik ken Spotify niet, heb geen laptop of iPad en ik denk niet dat mijn telefoon er veel mee zou kunnen... is er nog zo eenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het streamt muziek vanaf een netwerklocatie of online diensten zoals SpotifyJe bedient het vanaf je desktop, laptop, iPad of telefoon, en je kan dus bv. in Spotify afspeellijsten maken, je PC uitgooien en dat ding via Spotify je playlist laten afspelen
Geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me zielig en ouderwets.![]()
Ik denk dat ik nog maar een LP opzet en straks met de kippen op stok ga. de late kippen dan
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Je bent er echt blij mee he, mien jong?quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je bent er echt blij mee he, mien jong?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, ik ken Spotify niet, heb geen laptop of iPad en ik denk niet dat mijn telefoon er veel mee zou kunnen... is er nog zo eenZunne heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me zielig en ouderwets.![]()
Ik denk dat ik nog maar een LP opzet en straks met de kippen op stok ga. de late kippen dan![]()
Kom je dadelijk mee foto's inplakken? Ik heb ze net laten ontwikkelen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is deze aankoop trouwens overlegd met DVJ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JaIk had mn desktop nog steeds niet aangesloten, dus ik kan nu EINDELIJK eens mn eigen takkeherrie gewoon luisteren in mn eigen huis, en dat vind ik heel fijn
Die had een scanner/printer aangekocht, dus ik mocht ook watquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is deze aankoop trouwens overlegd met DVJ?Of werkt het dan weer niet zo?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die had een scanner/printer aangekocht, dus ik mocht ook wat
Goed idee, maar ik moet het rolletje nog wegbrengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zunne heb ik ook.![]()
Kom je dadelijk mee foto's inplakken? Ik heb ze net laten ontwikkelen.
Kon je je vrouwtje eindelijk weer eens goed verwennen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Zekerwe (ja Cat, WE) zitten te genieten
Eindelijk weer onze eigen muziek, en echt lekkere sound zit er in, had ook de versterker en speakers nog niet zo goed kunnen testen, nu wel
Blissy! Hoe istie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |