Voor een poesje bijvoorbeeldquote:
Mooi! Wanneer gaan we sjoppen?quote:
Sjoppen, hangen, eten, kletsen, whatever.quote:
Ja idd ik vind het ook helemaal geen Anastasia maar meer een Henkquote:
Nu zit ik in de stress of Baloe wel binnenkomtquote:
Een Peter. Peter Poot.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het ook helemaal geen Anastasia maar meer een Henk
Tuurlijk wel Qwea. Wij hebben jarenlang 13 mensen in een huisje van 8 gepropt, niemand die daarom piepte.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nu zit ik in de stress of Baloe wel binnenkomt
Nee joh, die ronde vormen, geen hoeken, dat witte. Zeker een Anastasiaquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het ook helemaal geen Anastasia maar meer een Henk
Evenbeeld van DVJ dus?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, die ronde vormen, geen hoeken, dat witte. Zeker een Anastasia
Anastasiaquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
En laat ik maar de vraag stellen die iedere vrouw in dit topic vast wil weten: Wat is Anastasia Henk voor iets?
quote:
Ow, een soort radiostereoversterkerding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anastasia
http://www.sonos.com/shop/products/connect
[..]eindelijk iemand met smaak
Is het heel erg als ik die website heb bekeken en nog steeds niet helemaal door heb wat het (ze) nu helemaal is/doet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anastasia
http://www.sonos.com/shop/products/connect
[..]eindelijk iemand met smaak
Het streamt muziek vanaf een netwerklocatie of online diensten zoals Spotifyquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik die website heb bekeken en nog steeds niet helemaal door heb wat het (ze) nu helemaal is/doet?
Ik ben blij dat je er blij mee bent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het streamt muziek vanaf een netwerklocatie of online diensten zoals SpotifyJe bedient het vanaf je desktop, laptop, iPad of telefoon, en je kan dus bv. in Spotify afspeellijsten maken, je PC uitgooien en dat ding via Spotify je playlist laten afspelen
Geniaal
Ik welquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er blij mee bent.![]()
Zelf zie ik de meerwaarde er absoluut niet van in maat da's niet gek, heb thuis nauwelijks muziek aanstaan.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hier zat ze nog in haar reismandje, een beetje angstig op me te wachten
[ afbeelding ]
Vervolgens haar er uit gelaten, even op de bank gelegd om te wennen aan de ruimte
[ afbeelding ]
Toen voorzichtig op haar plek, maar ze oogt nog wat onwennig![]()
[ afbeelding ]
Maaaaaaar het duurde niet lang voor ze zich helemaal in haar hum lijkt te voelenAnastasia
[ afbeelding ]
Ik had niet anders verwacht Jennyquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:55 schreef Muis006 het volgende:
Ll wij hebben ook zo'n systeem maar dan nog mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |