ligt helemaal aan de aandoening of t vergoed gaat worden of niet iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Oh nou in het geval van zussie zou het goedkoper voor de verzekering zijn om het ontharen van de bikinilijn dmv laser te vergoeden, dan alle ziekenhuisbezoeken en dagopnames die het al gekost heeft
Dus kan me voorstellen als je dat in je lies hebt, dat zoiets ook geldt als het wat meer eh... nou ja, specifiek *daar* zit
* nieuw formulier print en bilnaadaandoening fakedquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Ynske het volgende:
ligt helemaal aan de aandoening of t vergoed gaat worden of niet idd
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* nieuw formulier print en bilnaadaandoening faked
Ja gofterquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
![]()
Bij MANNEN zei ze
Of heb je ook een harige bilnaad?
Morgen even bellen voor een afspraak met de gynaecoloog. Ze wilde me nog graag zien van te voren en dan zal ik wel meteen doorkunnen naar bureau opname om de wachtlijst gezet te worden.quote:
zeker, maar die discussie wat er vervolgens ontstond over dat daar ÉCHT GEEN HAREN op groeienquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
Maar goed, in zulke gevallen vind ik het dus echt niet meer dan logisch dat zoiets vergoed wordt
Zussie liep soms drie maanden met een wond die open moest blijven
En moest verzorging enzo en mocht niet werken.
Dan is het toch fijn dat ze er zoiets aan kunnen doen hoor
Ik ga duimen voor jequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgen even bellen voor een afspraak met de gynaecoloog. Ze wilde me nog graag zien van te voren en dan zal ik wel meteen doorkunnen naar bureau opname om de wachtlijst gezet te worden.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker, maar die discussie wat er vervolgens ontstond over dat daar ÉCHT GEEN HAREN op groeiendat was echt te erg
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeee
Jij wilde tijdens de behandeling gewoon stiekem omdraaien zeker Elies?
Jij had gewoon geroepen - als ze met het laserapparaat in de aanslag zeiden 'gaat u maar even op handen en knieën - "ik bedoelde de voorrrrrrrrrrrrbips!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had gewoon geroepen - als ze met het laserapparaat in de aanslag zeiden 'gaat u maar even op handen en knieën - "ik bedoelde de voorrrrrrrrrrrrbips!" zeker?
fistelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die had mijn vriend, ivm terugkerende fistels
je weet toch wat mensen doen als je dat zegt hequote:
quote:
Ik moést het ff zienquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet toch wat mensen doen als je dat zegt he
Moet je ff wachten tot na het eten. Moet hem ff op mijn eigen server uploaden dan, en dat red ik niet in 3 min want mo's pc is uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil ook een cute BoeBoe en Q. foto in m'n PM(voor straks, als ik weer thuis ben)
Het word in mijn crohn boek onwijs gedetailleerd uitgelegd, ik had niet eens google nodigquote:
wat schraal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Christan kreeg vandaag een bedankkaart en 5 euro van de dochter van de meneer van het geldkistje
Wat schattigquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Christan kreeg vandaag een bedankkaart en 5 euro van de dochter van de meneer van het geldkistje
Hoest met je internet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik google altijd op dat soort dingen
tevens hoi
/ontlurkt
Ook niet echt frisquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het word in mijn crohn boek onwijs gedetailleerd uitgelegd, ik had niet eens google nodig
Google dan ook maar even op perianaal abces
Gefixtquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest met je internet.
"Ooh little dove I can barely hear ya!"
"They fill the air with ugly sounds..."
"Ooh little dove... tudududududu"
Been there, done that, hurts like shitquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gefixten niet eens een nieuw modem.
Kennelijk, ik had er nog nooit van gehoord, kan het zijn dat het signaal te sterk is, en dat daar het modem niet tegen kan. Dus hij heeft er een demper opgezet.
Mijn modem is autistisch![]()
quote:
Ik neig naar het tweedequote:
Wat heeft dat met tiet te makenquote:
word roomsoepquote:
quote:
Ik hoef het niet te googlen, ik heb het mogen aanschouwen en verschonen toen ik net zwanger wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet toch wat mensen doen als je dat zegt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |