Maar je wil niet heeeeeeel graag in je auto plassen dus plas je alleen waar je wel wil plassenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:34 schreef Greys het volgende:
Mjah, ik sta wel eens in de file en dan wil ik heeeeeeeeeel graag plassen.
Maar mooi dat ik het dan niet doe hoor
Ach is R. ziek?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:34 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier met een heel zielig ziek jongetje op de bank
. Hij valt iedere keer in slaap en wordt vervolgens huilend wakker. Arm ding..
Gizmo heeft vannacht ook op de bank geplast volgens mij
Ja nou dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als je heeeel nodig moet, moet je weleens plassen waar je eigenlijk liever niet pist.
Ik moet miljoen keer per dag plassen dus tsja.
ja, krengenquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Zitten die niet overal dan? Ik zie echt alleen maar aalscholvers hier, en schreeuwen dat die doen
Ja als ik net geweest ben thuis en dan ergens heb afgesproken om te wandelen ofzo..zit ik in de auto..moet ik weerquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou dat dus
Ik hoef niet een miljoen keer, maar wel al-tijd als ik ergens niet graag wil plassen
Of als ik lang in de auto moet. Of dat het écht niet uitkomt ergens als je daar naar het toilet moet. Juist op zulke momenten moet ik. En dan ook nog vaak een kwartier nadat ik geweest ben, dat ik dan weer moet![]()
Ja, hij slaapt nog steeds..het schaapquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ach is R. ziek?
Hoe gaat het met jou?
Zodra je eigenlijk al denkt "Ohhhh, als ik nu maar niet hoef te pl...." jahoorrrrrrrrr, dan moet jequote:Op dinsdag 8 november 2011 16:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja als ik net geweest ben thuis en dan ergens heb afgesproken om te wandelen ofzo..zit ik in de auto..moet ik weerEn dan net ergens wandelen waar geen plee is.
![]()
Ik ben altijd erg zenuwachtig als we naar de bios gaan, want ik red het vaak ook niet om een hele film te kijken zonder naar de wc te moetenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodra je eigenlijk al denkt "Ohhhh, als ik nu maar niet hoef te pl...." jahoorrrrrrrrr, dan moet je
Daarom krijg ik het ook altijd Spaans benauwd als ik in de bioscoop in het midden van een rij terecht kom
Damn, kut zeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, hij slaapt nog steeds..het schaap![]()
Ik ben ook niet erg lekker, gisteren hele dag barstende hoofdpijn gehad en misselijk. Vandaag gelukkig weer iets beter.
Heb ook de officiële uitslag gehad van de gynaecoloog. Weer opereren. Morgen even een afspraak maken voor de poli en dan zal ik het wel weer verder horen.
Jij plast op een dag wat ik af en toe in een uur doequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik plas echt alleen op vaste tijden
Als ik opsta, vlak voor de pauze, vlak voor ik naar huis ga, tussendoor nog een keer 's avonds en dan voor ik ga slapen. En als ik ga wandelen of zo ga ik altijd voor ik de deur uit ga.
Maar in het bos of in het veld pis ik met gemak op mn hurkjes ergens![]()
Bamba, wat kut dat je weer onder het mes moet
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Qut en BoeBoe zijn echt achterlijk cute samen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Een machtiging voor het ontharen van schaamlippen? Wie dient zo'n aanvraag in en waaromquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:16 schreef Ynske het volgende:
Wij hadden m ook op t werk vandaag
naar aanleiding van een aanvraag voor machtiging voor het ontharen van de schaamlippen.
waarop een collega hoog en laag bleef volhouden dat er geen haren groeien op schaamlippen en dat ze ze niet weghaalde daar![]()
enfin, na dik 5 uur, is ze maar een plaatje erbij gaan zoeken, om tot te conclusie te komen dat ze er 2 paar van heeft
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:16 schreef Ynske het volgende:
Wij hadden m ook op t werk vandaag
naar aanleiding van een aanvraag voor machtiging voor het ontharen van de schaamlippen.
waarop een collega hoog en laag bleef volhouden dat er geen haren groeien op schaamlippen en dat ze ze niet weghaalde daar![]()
enfin, na dik 5 uur, is ze maar een plaatje erbij gaan zoeken, om tot te conclusie te komen dat ze er 2 paar van heeft
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff pissen want ik ga bijna naar huis
iemand die veel last van ontstekingen heeftquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een machtiging voor het ontharen van schaamlippen? Wie dient zo'n aanvraag in en waarom
Als je van ontharen daar bv vaak cystes krijgt ofzoquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een machtiging voor het ontharen van schaamlippen? Wie dient zo'n aanvraag in en waarom
nee, deze is ook afgewezenquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]![]()
Maar je gaat me toch niet vertellen dat de verzekering zulke dingen vergoedt , hoe komt die persoon erbij om zoiets aan te vragen![]()
Bamba wat een rotnieuws en alvast sterkte voor de operatie .
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow...
* aanvraagformulier doorscheurt
Die had mijn vriend, ivm terugkerende fistelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
iemand die veel last van ontstekingen heeft
wie niet waagt wie niet wint he
zo hebben we bij mannen ook wel de bilnaadontharingsmachtiging
ligt helemaal aan de aandoening of t vergoed gaat worden of niet iddquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Oh nou in het geval van zussie zou het goedkoper voor de verzekering zijn om het ontharen van de bikinilijn dmv laser te vergoeden, dan alle ziekenhuisbezoeken en dagopnames die het al gekost heeft
Dus kan me voorstellen als je dat in je lies hebt, dat zoiets ook geldt als het wat meer eh... nou ja, specifiek *daar* zit
* nieuw formulier print en bilnaadaandoening fakedquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Ynske het volgende:
ligt helemaal aan de aandoening of t vergoed gaat worden of niet idd
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* nieuw formulier print en bilnaadaandoening faked
Ja gofterquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
![]()
Bij MANNEN zei ze
Of heb je ook een harige bilnaad?
Morgen even bellen voor een afspraak met de gynaecoloog. Ze wilde me nog graag zien van te voren en dan zal ik wel meteen doorkunnen naar bureau opname om de wachtlijst gezet te worden.quote:
zeker, maar die discussie wat er vervolgens ontstond over dat daar ÉCHT GEEN HAREN op groeienquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
Maar goed, in zulke gevallen vind ik het dus echt niet meer dan logisch dat zoiets vergoed wordt
Zussie liep soms drie maanden met een wond die open moest blijven
En moest verzorging enzo en mocht niet werken.
Dan is het toch fijn dat ze er zoiets aan kunnen doen hoor
Ik ga duimen voor jequote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgen even bellen voor een afspraak met de gynaecoloog. Ze wilde me nog graag zien van te voren en dan zal ik wel meteen doorkunnen naar bureau opname om de wachtlijst gezet te worden.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker, maar die discussie wat er vervolgens ontstond over dat daar ÉCHT GEEN HAREN op groeiendat was echt te erg
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeee
Jij wilde tijdens de behandeling gewoon stiekem omdraaien zeker Elies?
Jij had gewoon geroepen - als ze met het laserapparaat in de aanslag zeiden 'gaat u maar even op handen en knieën - "ik bedoelde de voorrrrrrrrrrrrbips!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij had gewoon geroepen - als ze met het laserapparaat in de aanslag zeiden 'gaat u maar even op handen en knieën - "ik bedoelde de voorrrrrrrrrrrrbips!" zeker?
fistelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die had mijn vriend, ivm terugkerende fistels
je weet toch wat mensen doen als je dat zegt hequote:
quote:
Ik moést het ff zienquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet toch wat mensen doen als je dat zegt he
Moet je ff wachten tot na het eten. Moet hem ff op mijn eigen server uploaden dan, en dat red ik niet in 3 min want mo's pc is uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:44 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil ook een cute BoeBoe en Q. foto in m'n PM(voor straks, als ik weer thuis ben)
Het word in mijn crohn boek onwijs gedetailleerd uitgelegd, ik had niet eens google nodigquote:
wat schraal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Christan kreeg vandaag een bedankkaart en 5 euro van de dochter van de meneer van het geldkistje
Wat schattigquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Christan kreeg vandaag een bedankkaart en 5 euro van de dochter van de meneer van het geldkistje
Hoest met je internet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik google altijd op dat soort dingen
tevens hoi
/ontlurkt
Ook niet echt frisquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het word in mijn crohn boek onwijs gedetailleerd uitgelegd, ik had niet eens google nodig
Google dan ook maar even op perianaal abces
Gefixtquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest met je internet.
"Ooh little dove I can barely hear ya!"
"They fill the air with ugly sounds..."
"Ooh little dove... tudududududu"
Been there, done that, hurts like shitquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gefixten niet eens een nieuw modem.
Kennelijk, ik had er nog nooit van gehoord, kan het zijn dat het signaal te sterk is, en dat daar het modem niet tegen kan. Dus hij heeft er een demper opgezet.
Mijn modem is autistisch![]()
quote:
Ik neig naar het tweedequote:
Wat heeft dat met tiet te makenquote:
word roomsoepquote:
quote:
Ik hoef het niet te googlen, ik heb het mogen aanschouwen en verschonen toen ik net zwanger wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet toch wat mensen doen als je dat zegt he
Leukquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te googlen, ik heb het mogen aanschouwen en verschonen toen ik net zwanger was![]()
quote:
En waarom heeft hij geen licht aan? Ik vind het ook vrij achterlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:50 schreef Qwea het volgende:
ooh mooie, mo rijdt altijd de straat uit elke ochtend, want aan het end van de straat zit het station... loopt er elke ochtend een man met een herder, die mo overal voor uitscheld (klootzak, mongool, ect) omdat hij geen licht aanheeft. Ik denk dat ik morgenvroeg met mo meega
Wat geen licht of dat uitschelden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
Sterkte Bamba
[..]
En waarom heeft hij geen licht aan? Ik vind het ook vrij achterlijk eigenlijk.
Beiden. En waarom in hemelsnaam rijdt hij 150 meter, je zou haast denken om die vent te ziekenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat geen licht of dat uitschelden?
En geen licht want stuk en is maar 150 meter.
Ja, of het is 300 meter, weet ik veel. Het is de straat uitquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Beiden. En waarom in hemelsnaam rijdt hij 150 meter, je zou haast denken om die vent te zieken
Wat fietsen? Nou ik sowieso met mijn voetquote:
PMquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
![]()
f_r gefeliciteerd met je mooie half jaar oude meisje![]()
Ik wil ook foto van Baloe op de bank
Dat ding staat hier buitenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
Ja dat jij niet loopt snap ik, maar Mo? Ik woon zelf ook 300 meter van het station, als ik op de fiets zou gaan was ik langer bezig met dat ding naar buiten te werken, een plekje te vinden en op slot te zetten dan met lopen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:48 schreef Barbaaf het volgende:
Als ik 'm hier buiten laat staan is ie in een week weg denk ik, en de zone waarbinnen je je fiets in de rekken moet parkeren (anders kan je 'm ophalen bij de gemeente) begint al halverwege.
Gazellequote:
Hou dan op met dat gejompel dan kan nooit goed zijn voor je rugquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Hou dan op met dat gejompel dan kan nooit goed zijn voor je rug
Is it you Lau?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
Je gaat altijd staan waar je niet mot staan!
Bijna. Of net geweest.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:18 schreef Maes het volgende:
Is het volle maan?
Ik heb hier 2 ONTZETTEND drukke pubermeisjes in huis.
Say whut?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een nieuwe baby, ze is wit/licht, zo klein, 4 van die minipootjes
FOTOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een nieuwe baby, ze is wit/licht, zo klein, 4 van die minipootjes
Moest de stekker nog in haar bipsbebapsje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Even laten acclimatiserenZo foto maken
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moest de stekker nog in haar bipsbebapsje?
Nee dat is meer jouw ding toch, dingen met een stekker in je bipsebapsje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moest de stekker nog in haar bipsbebapsje?
Dat is een hele mooie naamquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is meer jouw ding toch, dingen met een stekker in je bipsebapsje?![]()
Dit is Anastasia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |