SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
![]()
Zo is het maar net. Zoals ik in het vorige topic al zei: Bulykin komt wellicht, net als Huntelaar, voetballend tekort maar is een wereldspits.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:33 schreef T- het volgende:
Bulykin maakt zijn doelpunten. Meer hoeft een spits van mij niet te doen.
Natuurlijk niet, oog ik arrogant ofzo?quote:
Haha nee dat niet, maar ik vroeg het mij gewoon af.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Zoals ik in het vorige topic al zei: Bulykin komt wellicht, net als Huntelaar, voetballend tekort maar is een wereldspits.
Helaas ging hij naar de verkeerde club, maar hij blijft een baas.
[..]
Natuurlijk niet, oog ik arrogant ofzo?
Ik wilde net zeggen... Daarentegen blijf ik wel sympathie houden voor Bulykin en gun ik hem het beste bij Ajax.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, maar ik vroeg het mij gewoon af.
WTF, niet? Wat ben je dan wel?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... Daarentegen blijf ik wel sympathie houden voor Bulykin en gun ik hem het beste bij Ajax.
Enige mogelijkheid om nog CL te spelen volgend jaar, is door hem te winnenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Met pijn in mijn hart als Ajacied moet ik zeggen dat dit seizoen niet voor ons is, ik denk dat AZ uiteindelijk de titel pakt, laten de mannen zich maar focussen op de CL waar het echte geld zit.
11 punten is natuurlijk overbrugbaar, maar door de instelling die Ajax de afgelopen maanden heeft getoond in de eredivisie, heb ik er ook geen vertrouwen meer in. Tuurlijk gaat AZ meer dan 11 punten verliezen de komende maanden, maar wij ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef WhateverWhatever het volgende:
Met pijn in mijn hart als Ajacied moet ik zeggen dat dit seizoen niet voor ons is, ik denk dat AZ uiteindelijk de titel pakt, laten de mannen zich maar focussen op de CL waar het echte geld zit.
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ssen-aan-de-kant.htmquote:Siem de Jong heeft aan de verloren wedstrijd tegen FC Utrecht (6-4) een blessure overgehouden. Net als Theo Janssen (hamstringverrekking) heeft De Jong (spierscheuring linkerdijbeen) een MRI-scan ondergaan waaruit blijkt dat hij vier tot zes weken is uitgeschakeld. Janssen staat naar verwachting twee weken buitenspel.
2e plek? Voorrondes moet wel nog lukken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Enige mogelijkheid om nog CL te spelen volgend jaar, is door hem te winnen
Janssen mist hoogstens 1 wedstrijdje lolquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef Yankee het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ssen-aan-de-kant.htm
mooi kut
Net na een EK, korte voorbereiding is voorronde CL heel moeilijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef Adames het volgende:
[..]
2e plek? Voorrondes moet wel nog lukken.
Wel lucky voor Ajax, spelen beide pauperseizoen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Janssen en De Jong beiden 2-4 weken buitenspel
We gaan het zien maar het is toch vaak zo dat de bankzitters minder blijken te zijn dan het opgehemelde niveau toen ze niet speeldenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel lucky voor Ajax, spelen beide pauperseizoen...
Frank is iemand die vaak genoeg jeugd de kans geeft, als hij toch vaak genoeg niet voor die jeugd kiest kan dat of liggen aan zijn complete onkunde die wij op dit forum zeer goed kunnen inschatten of simpelweg omdat ze toch niet zo goed zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien maar het is toch vaak zo dat de bankzitters minder blijken te zijn dan het opgehemelde niveau toen ze niet speelden
In je dromen... Dit is gewoon mooi kut.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef gniffie het volgende:
serrero,bulykin,lodeiro voor boerrigter-de jong-janssen
ga je er nog op vooruit ook
http://www.at5.nl/artikel(...)blesseerd-bij-oranjequote:Derk Boerrigter heeft dinsdagmiddag het trainingskamp van het Nederlands elftal verlaten.
Toen de Ajacied zich maandag in Noordwijk meldde, had hij al last van een blessure aan zijn onderrug. De klachten zijn niet afgenomen en nader medisch onderzoek heeft uitgewezen dat de aanvaller niet inzetbaar is tijdens de komende twee oefenwedstrijden tegen Zwitserland en Duitsland.
Boerrigter, die voor het eerst deel uitmaakte van de Oranjeselectie, meldt zich dinsdag nog bij Ajax om aan zijn herstel te werken.
De ziekenboeg bij Ajax is met de blessure van Boerrigter overvol. Dinsdag werd ook al duidelijk dat Siem de Jong en Theo Janssen meerdere weken niet inzetbaar zijn.
Vind het voor Boerrigter absoluut jammer, ben er ergens echter ook wel blij mee - twee weken rust zal hem vermoedelijk alleen maar goed doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef Tarado het volgende:
Boerrigter vertrekt geblesseerd bij Oranje
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)blesseerd-bij-oranje
Jammer voor die jongen
Geen probleem, als 3e spits is dat niet zo belangrijk. Hij maakt goals, en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef BramKVO het volgende:
Bulykin was niet goed genoeg voor Anderlecht en is nu bij Ajax een held ? In belgie viel ie vooral op door zijn knullig voetballend vermogen.
Conclusie: vincerusso 'Arno'quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Steven Ten Have![]()
Rene Wormhoudt![]()
Marjan Olfers![]()
Jeroen Slop![]()
Edgar Davids
dat jij in cynisme trapt ...quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Conclusie: vincerusso 'Arno'x10000
![]()
nog wat positiefs te melden over de Godenzonen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij jou kijk ik nergens meer van op
Keje heeft ten Have binnengehaald.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KEJE!!!![]()
[ afbeelding ]
Lucky Ajax!
Nou wat een Baas ook, als hij nou alleen Cruijff had binnengehaald was goed , maar Ten Have ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KEJEEEEEE!Heeft ook Cruijff binnengehaald
BAAS!
Wat dat betreft was het afgelopen kampioenschap ook niet het beste signaal naar de spelers toe. Alsof het normaal is dat al je concurrenten falen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:06 schreef J2T het volgende:
[..]
11 punten is natuurlijk overbrugbaar, maar door de instelling die Ajax de afgelopen maanden heeft getoond in de eredivisie, heb ik er ook geen vertrouwen meer in. Tuurlijk gaat AZ meer dan 11 punten verliezen de komende maanden, maar wij ook.
Atoubaquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:42 schreef J2T het volgende:
Maak een opstelling van de slechtste spelers van Ajax van de afgelopen 10 jaar.
Urzaizquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:42 schreef J2T het volgende:
Kerlon.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef J2T het volgende:
Hoe heette die ''zeehond'' ook alweer die van Inter werd gehuurd? Hij raakte na 1 training al geblesseerd voor de rest van het seizoen.
Hij was nog geblesseerd toen hij kwamquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef J2T het volgende:
Hoe heette die ''zeehond'' ook alweer die van Inter werd gehuurd? Hij raakte na 1 training al geblesseerd voor de rest van het seizoen.
Jurgen Colin.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:42 schreef J2T het volgende:
twitter:siemdejong twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 14:05:52Net mri gehad nu nog wachten op de definitieve uitslag.. #blessure reageer retweet
twitter:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef Olep het volgende:
twitter:siemdejong twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 14:05:52Net mri gehad nu nog wachten op de definitieve uitslag.. #blessure reageer retweet
twitter:
Siem de Jong zit op msn!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef Olep het volgende:
twitter:
Charisteasquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:42 schreef J2T het volgende:
Ja, en Janssen twee weken aan de kant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Siem de Jong zit op msn!
Maar we missen hem dus ook tegen Lyon en andere
Die was goed manquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oja jajaja ik heb er nog 1: Edgar Manucharyan
Ajax - Werder... doet me denken aan.quote:
Lindenbergh die dramaspeler koste Ajax nog miljoenen ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:42 schreef J2T het volgende:
Die heeft ons best wat leuks bezorgd dmv die eerste play-offs tegen Feyenoord. Daarbij waren zijn statistieken niet heel slecht. En de grootste grap was natuurlijk dat we voor hem ook nog het laatste geld dat Feyenoord in de buidel had, gebeurd hebben.quote:
Wie is Lodeiro?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
Bulykin gaat de komende weken in de punt van de aanval spelen. Ik voorspel dat hij diverse keren minimaal twee doelpunten per wedstrijd gaat scoren. Deze man gaat velen nog verbazen.
Het ontbreken van De Jong en Janssen ( Janssen verwacht ik er nog niet bij tegen NAC, de 19e ) zal anderen de kans geven. Bulykin en Lodeiro/Serero verwacht ik.
Wat moeten we met een reserve van Everton ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:08 schreef Self-Catering het volgende:
Heitinga naar Ajax halen. Krijgt niet genoeg speeltijd
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat moeten we met een reserve van Everton ?
quote:
Dat zal hem nog wel lukkenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus hij redt het ook niet in de Eredivisie?
Als iedereen fit is speelt hij nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In zijn twee seizoen 25 en 31 wedstrijden. Valt wel mee toch.
Nee, maar dat moet je ook niet met Toby, Boilesen, Ooijer, Blind, Siem, Sulejmani en noem maar op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Je moet er niet mee aankomen in de CL
Hij is zelfs beter dan Jantje .quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet je ook niet met Toby, Boilesen, Ooijer, Blind, Siem, Sulejmani en noem maar op.
Vergeleken de verdedigers die we nu hebben is het een versterking.
Dus je reactie sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij is zelfs beter dan Jantje .
het geeft wel aan wat voor een triest niveau deze selectie heeft .quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus je reactie sloeg nergens op.
De eredivisie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het geeft wel aan wat voor een triest niveau deze selectie heeft .
Valt best mee, onder van Basten en Jol was ie nog slechter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
selectie is ook de slechtste allertijden
Suarez > complete Ajax selectie van nuquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Valt best mee, onder van Basten en Jol was ie nog slechter.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Suarez > complete Ajax selectie van nu
bij lange na nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]Krijg tering
Na 15 was dit het beste ajax ooit zeker
Omdat het over de laatste 10 jaar ging.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:56 schreef RoadrunnerX het volgende:
Waarom wordt Ivan Gabrich niet in het rijtje miskopen genoemd?
Lol het gaat om de SLECHTSTE SPELERS? Niet om wie nooit speelde?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:59 schreef The_Groove het volgende:
Atouba, Urzaiz, Roger, Kerlon, Charisteas, Edgar Manucharyan, Lindenbergh zijn al genoemd...
ik mis nog : Anastasiou, Sonck!! en Rosenberg?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol het gaat om de SLECHTSTE SPELERS? Niet om wie nooit speelde?
Dus skip Atouba want die was echt wel goed alleen pech blessures etc.
Bij zijn vorige clubs altijd prima gedaanquote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol het gaat om de SLECHTSTE SPELERS? Niet om wie nooit speelde?
Dus skip Atouba want die was echt wel goed alleen pech blessures etc.
Je zag wel meteen dat je hem niet serieus kon nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft Atouba gespeeld? 2-3? Daar kun je toch geen oordeel over vellen :S
Niet fucken met Atouba aub, geniale speler maar helaas wel over zijn top toen Ajax hem aantrok.quote:
Atouba was in alles en ook z'n interviews absoluut geen prof.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet fucken met Atouba aub, geniale speler maar helaas wel over zijn top toen Ajax hem aantrok.
Hij past inderdaad niet in het rijtje slechtste spelers, alleen verdiende hij veel te veel voor zijn prestaties.quote:
Hij was blessuregevoelig, maar in de tijd dat hij speelde, speelde hij goed. Het was niet veel, maar toch.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oja jajaja ik heb er nog 1: Edgar Manucharyan
En is gehaald als jong talent, 17 jaar oid. Dan is het imo minder kwalijk om mislukkelingen te halen. Als hij dat al was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij was blessuregevoelig, maar in de tijd dat hij speelde, speelde hij goed. Het was niet veel, maar toch.
Oleguer, de binnengehaalde CL winnaar die nog geen pass over 2 meter kon gevenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef Adames het volgende:
Dan vind ik Oleguer, Wielaert of Pique nog beter in dat rijtje passen.
Waar we vorig jaar nog 750 duizend euro voor konden dokken aan Barca omdat we CL spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oleguer, de binnengehaalde CL winnaar die nog geen pass over 2 meter kon geven(Al was hij 1 op 1 wel goed)
Gvd, waarom spelen we nou CLquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Waar we vorig jaar nog 750 duizend euro voor konden dokken aan Barca omdat we CL spelen
Jeps, hij kwam volgens mij ook als een 17-jarige speler.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef Adames het volgende:
[..]
En is gehaald als jong talent, 17 jaar oid. Dan is het imo minder kwalijk om mislukkelingen te halen. Als hij dat al was.
Nee, ene Vito Wormgoor had geld gestolen van Edgar. En nog wel meer volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Had die Manucharyan geld gestolen van een teamgenoot? Ik herinner me zoiets.
Ah okee, dat was het.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nee, ene Vito Wormgoor had geld gestolen van Edgar. En nog wel meer volgens mij.
Ook een coach erbij?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:42 schreef J2T het volgende:
Kennedy bleek in Spanje ineens zelfs vrije trappen te kunnen nemen, daar waar hij bij Ajax alleen maar tikjes terug gaf. Wat een ramp was die gozer al maakte zijn kapsel wel een hoop goed.quote:
quote:
heeft er vorig jaar 1 tegen real ingepriktquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennedy bleek in Spanje ineens zelfs vrije trappen te kunnen nemen, daar waar hij bij Ajax alleen maar tikjes terug gaf. Wat een ramp was die gozer al maakte zijn kapsel wel een hoop goed.
quote:Patstelling bij Ajax
door Valentijn Driessen & Jaap de Groot
AMSTERDAM - Ruim negen maanden lang is Frank de Boer erin geslaagd om de resultaten van Ajax niet door de interne problemen te laten beďnvloeden.
Inmiddels begint de ruzie tussen commissaris Johan Cruijff en de overige vier leden van de raad van commissarissen richting het speelveld te druppelen. De huidige patstelling zorgt voor een stagnatie binnen de organisatie, die voor steeds meer onrust en irritatie zorgt. Niet alleen op kantoor, maar nu ook in het veld.
Twee weken geleden riep de ledenraad van Ajax een ‘verzoeningscommissie’ in het leven om de breuk in de rvc tussen Cruijff en Steven ten Have, Marjan Olfers, Edgar Davids en Paul Römer te lijmen. Naast Hennie Henrichs en Hein Blocks zitten Keje Molenaar, Cees van Oevelen en Cees Vervoorn in deze commissie. De laatste drie zijn verantwoordelijk voor de benoeming van de rollebollende rvc.
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=151699quote:Alderweireld sluit CL-overwintering op Franse bodem niet uit
Woensdag, 9 november 2011 om 12:22
Toby Alderweireld is momenteel op pad met het Belgische nationale elftal, dat de komende week vriendschappelijk speelt tegen Roemenië en Frankrijk. De 22-jarige centrumverdediger van Ajax haakte zondag nog geblesseerd af in de wedstrijd tegen FC Utrecht, die uiteindelijk ruim verloren ging. Na de interlands met België moet Alderweireld met Ajax weer aan de bak tegen NAC Breda en Olympique Lyon. Die tweede wedstrijd is er één van groot belang.
Ajax staat na vier duels in de groepsfase van de Champions League namelijk op zeven punten; Lon heeft er vier. Door te winnen in Frankrijk zou Ajax zeker zijn van plaats twee en zich daardoor kwalificeren voor de knock-outfase van het miljoenenbal. “We hebben een goede uitgangspositie en mogen in Lyon niet verliezen. Dat is niet makkelijk, maar we moeten dat vertrouwen wel uitstralen”, laat Alderweireld woensdag weten op de clubwebsite.
“Misschien kunnen we daar zelfs winnen”, zegt hij hoopvol, “want als we op een gelijkspel gaan spelen krijgen we tikken om onze oren.” Ajax ontmoette Lyon in september al in Amsterdam en remiseerde toen zonder doelpunten. De Fransen wisten na dat eerste duel in de groep te winnen van Dinamo Zagreb, maar verloren vervolgens tweemaal van Real Madrid.
Nergens blijkt waarom het nu dan door zou sijpelen naar veld en kleedkamer.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:53 schreef kurk_droog het volgende:
Het is toch om moe van te worden??
[..]
Maar dan nog is het om moe van te wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 12:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nergens blijkt waarom het nu dan door zou sijpelen naar veld en kleedkamer.
Ik lees alleen dat Cruijff is gevraagd afstand te doen van zijn commissariaat.
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:57 schreef J2T het volgende:
http://nos.nl/artikel/311877-van-basten-geen-directeur-ajax.html
Same here, wat een eindeloos geouwehoer en wat een mannetjes, heel jammerquote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef J2T het volgende:
Het kan me allemaal vrij weinig schelen. Ik word er zo moe van allemaal. Ik hoor het wel op het nieuws als er een oplossing is gekomen (ooit).
Hij is het allang zat maar heeft natuurlijk een verantwoordelijkheid op zich genomen tov Bergkamp en Jonk, Cruijff zal die jongens niet zomaar laten vallen, zou mij verbazen als hij opstapt.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:09 schreef Caland het volgende:
Nu zal Cruijff ook wel vertrekken? Of liggen de zaken anders...
http://www.at5.nl/artikel(...)sse-voor-el-hamdaouiquote:Volgens verschillende Franse sportmedia vervolgt Mounir El Hamdaoui zijn voetbalcarriere in de Ligue 1.
De spits, die bij Ajax op een zijspoor is beland, zou op de concrete interesse van Saint Etienne en Girondins Bordeaux kunnen rekenen. De vraagprijs voor de spits zou inmiddels door Ajax naar beneden zijn bijgesteld naar 3 miljoen euro.
El Hamdaoui's zaakwaarnemer Malick Coulibaly stelt dat 'De Franse competitie zeer interessant is. Mounir hoeft ook niet lang na te denken over een vertrek.'
Het is bepaald niet voor het eerst dat El Hamdaoui in verband wordt gebracht met een vertrek naar het buitenland. De voorbije maanden werden onder meer Galatasaray en Espanyol al genoemd als potentiële toekomstige werkgever voor de Marokkaanse spits.
Ik vind dat altijd zo'n onzinquote:Op woensdag 9 november 2011 13:34 schreef Tarado het volgende:
Een profvoetballer met een beetje zelfrespect komt zeker niet terug naar onze Mickey Mouse League, als ze dat dan wel doen moet je je al gaan afvragen wat er met ze aan de hand is
Is hij gebroken met Lens?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef Tarado het volgende:
Gooien we er maar weer een geruchtje in op hoop van zegen
'Franse interesse voor El Hamdaoui'
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)sse-voor-el-hamdaoui
Leren lezen! Als je als speler in de Premier League, Primera Division, Serie A of Bundesliga speelt kan ik me niet voorstellen dat je dan weer hier in Nederland wil spelen tenzij je het niveau niet meer aan kan.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n onzinVolgens deze redenatie bestaan er maar een stuk of 6 competities in de wereld en de rest kan wel opgedoekt worden omdat niemand daar ooit wil gaan voetballen
Ik denk dat AT5 het gewoon verkeerd heeft. Ik lees elders dat Coulydinges de taak heeft gekregen van Ajax, sport1 bijv: "De landskampioen heeft aan zaakwaarnemer Malick Coulibaly gevraagd naar een oplossing te zoeken."quote:
Zulke dingen werken niet. Ik heb liever dat onze scouts druk op zoek zijn naar de nieuwe Chivu en Maxwell.quote:
Sinds Pronk er weg is ...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zulke dingen werken niet. Ik heb liever dat onze scouts druk op zoek zijn naar de nieuwe Chivu en Maxwell.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 09-11-2011 om 15:02:05Cruijff erkent dat commissie opperde afstand te nemen. 'Ga ik dus niet doen,' zegt hij. Vanmiddag nieuw gesprek. reageer retweet
'Ga ik dus niet doen'quote:Op woensdag 9 november 2011 15:02 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 09-11-2011 om 15:02:05Cruijff erkent dat commissie opperde afstand te nemen. 'Ga ik dus niet doen,' zegt hij. Vanmiddag nieuw gesprek. reageer retweet
Of gewoon niet meer zo vaak hem de bal geven?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou even over zondag kwijt
Laat vermeer leren uitschieten bij drukzettingen op hem
Hij had tijd zat om de bal te spelen, waren gewoon verschrikkelijke missersquote:Op woensdag 9 november 2011 15:30 schreef Reempie6 het volgende:
[..]
Of gewoon niet meer zo vaak hem de bal geven?
En wat als er op iedereen constant druk wordt gezet?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:30 schreef Reempie6 het volgende:
[..]
Of gewoon niet meer zo vaak hem de bal geven?
Vrijlopen is ook een vakquote:Op woensdag 9 november 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat als er op iedereen constant druk wordt gezet?
Ach, gewoon naar Boely rossen en de tweede bal opvangen met het middenveld en de flankspelers.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat als er op iedereen constant druk wordt gezet?
Bulykin gaat er tegen NAC 3 makenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, gewoon naar Boely rossen en de tweede bal opvangen met het middenveld en de flankspelers.
gelukkig!! Ondanks dat de in de RVC zitten niet zijn beste positie is is die adviseursrol gewoon exit cruijffquote:Op woensdag 9 november 2011 15:02 schreef Tarado het volgende:
Dat spreek ik tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:38 schreef kurk_droog het volgende:
Alleen maar hooligans hier!!!
[ afbeelding ]
Niet een erg betrouwbare site toch? Of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:33 schreef Self-Catering het volgende:
Chivu naar Ajax...? klik
Wat moeten wij met die dikke?
Wat wij ermee moeten? Een dikke 3 mans verdediging opbouwen om 3-4-3 te gaan spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:33 schreef Self-Catering het volgende:
Chivu naar Ajax...? klik
Wat moeten wij met die dikke?
Nee lijkt me ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 17:54 schreef J2T het volgende:
[..]
Niet een erg betrouwbare site toch? Of valt dat wel mee?
Moeten we vooral doen het is al een Zwitserse gatenkaas achterin om maar een Cruijffiaanse term te gebruikenquote:Op woensdag 9 november 2011 17:55 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wat wij ermee moeten? Een dikke 3 mans verdediging opbouwen om 3-4-3 te gaan spelen.. Als het klopt
Chivu die met zijn gebrekkige Nederlands allemaal Nederlandse liedjes zingt tijdens het kampioensfeest.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:17 schreef J2T het volgende:
Ons een beetje valse hoop geven :-(
Chivu terug is echt een natte droom voor mij. Één van mijn grootste helden.
Hij heeft na die schedelbreuk nooit meer zijn oude niveau gehaaldquote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chivu die met zijn gebrekkige Nederlands allemaal Nederlandse liedjes zingt tijdens het kampioensfeest.Al ben ik bang dat hij met zijn temprament niet direct de meest geschikte ervaren kracht is.
Voor Inter is hij wellicht geen basismateriaal meer (Al heeft hij de CL finale wel gewoon gespeeld) maar het gaat hier wel om Ajax he.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft na die schedelbreuk nooit meer zijn oude niveau gehaald
Ik zeg ook niet dat hij bij Ajax niet mee zou kunnen komen maar hij was een geweldige laatste man en lijkt nu een back met beperkingenquote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Inter is hij wellicht geen basismateriaal meer (Al heeft hij de CL finale wel gewoon gespeeld) maar het gaat hier wel om Ajax he.
Chivu is niet versleten hoor. Atouba, Tanio, Mido, die waren pas versleten. Chivu zou nog steeds van waarde kunnen zijn voor Ajax. Maar ja het komt van een onbetrouwbare site dus het zal wel niet waar zijn. Liverpool en City zitten ook nog achter Chivu aan. Lijkt me dus een kansloze zaak voor ons.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:34 schreef Morendo het volgende:
Ajax moet sowieso geen avonturen meer aangaan met oudere, bijna versleten, voetballers.
Vergaderen met Cruijff.quote:Cruijff: sfeer altijd positief
Na een overleg van ongeveer 2,5 uur heeft Johan Cruijff de Amsterdam ArenA verlaten. De oud-voetballer had overleg met de overige leden van de raad van commissarissen van Ajax en een 'verzoeningscommissie', die was aangesteld om Cruijff en de andere vier leden van de rvc weer op een lijn te krijgen.
„De sfeer is altijd positief”, zei Cruijff. „Verder is er weinig nieuws.”
Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Romer waren niet alle vier aanwezig. „Er waren er maar twee”, aldus Cruijff. „Het zal wel, ik weet het niet.”
Cruijf moet gewoon carte blanche krijgenquote:
dank voor je tip!quote:
Lol dat zei ik hier laatst ook al. Gaat ook niet gebeurenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ik vrees nu wel dat we geen kampioen worden
Als er nou ook nog het afgehakte hoofd van steven erbij lag zou het perfect zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
En als 'ie vrijdag onder de tram komt?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Cruijf moet gewoon carte blanche krijgen
Oké.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:12 schreef bianconeri het volgende:
Vi met Everse en Derksen was ook erg mooi!
Eindelijk mensen die wakker worden uit al dat ophemelen daar bij Ajax.
Ohhhhh meneer Vertonghen is ZOOOO goed zeg!!
Die 2 zagen ten minste in dat dat allemaal dikke onzin is, zo goed is die Vertonghen helemaal niet en dat was tegen Utrecht goed te zien!
Net als over Boerrigter, man die gast heeft nog nauwelijks tijd gehad om echt iets te laten zien en wordt direct opgehemeld en komt zo maar ineens in Oranje(bijna dan).
Hou toch eens op mensen, laat ze zich maar eerst eens langere tijd bewijzen.
Beste voorbeeld blijft Vd Wiel, heeft het heel even aardig gedaan en is ineens beste rechts back vd wereld. Nou bekijk hem nu maar, kan Ajax nog niet eens echt aan.
Vertonghenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Morendo het volgende:
Dat opportunisme. Vertonghen en Van der Wiel zijn gewoon topspelers. Die momenteel niet top spelen. En dat kan, want ze zijn nog jong.
Haha als het even slecht gaat met de Ajacieden sta jij eerste in de rij om moord en brand te roepen. Droeftoeter.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:12 schreef bianconeri het volgende:
Vi met Everse en Derksen was ook erg mooi!
Eindelijk mensen die wakker worden uit al dat ophemelen daar bij Ajax.
Ohhhhh meneer Vertonghen is ZOOOO goed zeg!!
Die 2 zagen ten minste in dat dat allemaal dikke onzin is, zo goed is die Vertonghen helemaal niet en dat was tegen Utrecht goed te zien!
Net als over Boerrigter, man die gast heeft nog nauwelijks tijd gehad om echt iets te laten zien en wordt direct opgehemeld en komt zo maar ineens in Oranje(bijna dan).
Hou toch eens op mensen, laat ze zich maar eerst eens langere tijd bewijzen.
Beste voorbeeld blijft Vd Wiel, heeft het heel even aardig gedaan en is ineens beste rechts back vd wereld. Nou bekijk hem nu maar, kan Ajax nog niet eens echt aan.
Oke, maar er is ook geen back-up. De selectie is te onevenwichtig. We stikken in de middenvelders maar moeten godbetert Ooijer inbrengen als er een blessure is achterin.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vertonghen![]()
denkt dat ie Beckenbauer is ofzo
Daarvoor, Douglas halen en een LB.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, maar er is ook geen back-up. De selectie is te onevenwichtig. We stikken in de middenvelders maar moeten godbetert Ooijer inbrengen als er een blessure is achterin.
Mwoah, AZ kan best instorten. PSV is de te kloppen ploeg denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Smoofie het volgende:
WE kunnen alleen kampioen worden áls we alles winnen vanaf nuWe zullen nog wel 3x verliezen
Ja, om AZ maak ik me nog geen zorgen, maar PSV heeft nu 5 punten, vorig jaar was het 7, maar PSV is nu wel beter, ik zie ze niet meer zoveel punten verliezen als vorig jaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, AZ kan best instorten. PSV is de te kloppen ploeg denk ik.
Hmm, dat lijkt me nogal prijzig. Dan eerder Moisander ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarvoor, Douglas halen en een LB.
Wij moeten nog thuis tegen PSV. Het seizoen is nog niet verloren.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, om AZ maak ik me nog geen zorgen, maar PSV heeft nu 5 punten, vorig jaar was het 7, maar PSV is nu wel beter, ik zie ze niet meer zoveel punten verliezen als vorig jaar.
ja, Douglas zal wel 10 mil moeten gaan kosten denk ik. Maar denk dat je hem wel voor meer kunt verkopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me nogal prijzig. Dan eerder Moisander ofzo.
Virgil van Dijk lijkt mij wel een goede.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me nogal prijzig. Dan eerder Moisander ofzo.
Met de verdediging van PSV ga je echt nog wel punten verliezen..quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, om AZ maak ik me nog geen zorgen, maar PSV heeft nu 5 punten, vorig jaar was het 7, maar PSV is nu wel beter, ik zie ze niet meer zoveel punten verliezen als vorig jaar.
Groot talent, maar die heeft meer baat bij een basisplaats momenteel. En dat kunnen wij hem niet garanderen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Virgil van Dijk lijkt mij wel een goede.
Liever een talent dan iemand die er als een slappeling bijlooptquote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Groot talent, maar die heeft meer baat bij een basisplaats momenteel. En dat kunnen wij hem niet garanderen.
Heeej laten we Mido terughalen als back-up voor die Rusquote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Morendo het volgende:
Wat vinden jullie van Bolo Zenden als linksback? Hij is momenteel clubloos........
Niet aan beginnen. Die heeft weer maanden nodig om wedstrijd ritme op te bouwen. Ik denk dat Koppers het niet minder zal doen op de LB positie.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Morendo het volgende:
Wat vinden jullie van Bolo Zenden als linksback? Hij is momenteel clubloos........
Eensquote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Morendo het volgende:
Ik krijg een tumor aan mn ogen. Te-ring.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Morendo het volgende:
Luc Nilis zou wel chill zijn eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Morendo het volgende:
Zenden en Ooijer die dan samen achterin spelen. Na het blunderen van Vermeer hebben we een nieuwe keeper nodig: 'Waterreus?', we worden gewoon een PSV-seniorenteam.
En anders Romario even peilenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Luc Nilis zou wel chill zijn eigenlijk
Harry van Raaij als voorzitterquote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Adames het volgende:
Dan kunnen de broertjes van de Kerkhof gelijk in de RvC van Ajax.
Phoxy en Rutten doen de jeugd opleidingquote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Harry van Raaij als voorzitter
Haha precies wat ik bedoel!!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Morendo het volgende:
Dat opportunisme. Vertonghen en Van der Wiel zijn gewoon topspelers. Die momenteel niet top spelen. En dat kan, want ze zijn nog jong.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
Mensen die zijn naam nog steeds niet goed spellen
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, ik vrees nu wel dat we geen kampioen worden
Welquote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
Je kan het inderdaad wel zeggen. Maar niet spellen
Zelfde als Kuijt/Kuyt toch.quote:
Oh, en dit in tegenstelling tot intelligente idioten?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef bianconeri het volgende:
Zelfs de domste idioot kan zien dat Vertonghen en Vd Wiel geen topspelers zijn.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Morendo het volgende:
De kakkerlak, die ongeletterde havenslaaf, heeft helaas gelijk. De IJ is iets typisch Nederlands volgens mij.
Dus cynisme is cijnisme?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik weet dat hij Cruijff heet, Maar y = ij .
Nu spreek je jezelf toch behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef Morendo het volgende:
De kakkerlak, die ongeletterde havenslaaf, heeft helaas gelijk.
Niet zo hijpocriet doen, dat wist jij ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:13 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
[..]
Dus cynisme is cijnisme?
Koel.
Ik gaf je een complimentje.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf toch behoorlijk tegen.
Hy zy het ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo hijpocriet doen, dat wist jij ook wel.
Zijn afwezigheid was een van de redenen waarom we van Brazilie verloren in 1998. Wat was ie goed die tijd.quote:
Was dat niet door een schorsing vanwege een waanzinnige overtreding tegen een Argentijn, ter hoogte van de middenlinie?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn afwezigheid was een van de redenen waarom we van Brazilie verloren in 1998.
Ja, als die letters op mijn toetsenboord zaten zouden we het waarschijnlijk zo typen. Al kom je nu wel met een extreem voorbeeld net als je stelling y = ij.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Dus Honda heet niet Honda maar 本田 圭佑.
Tekens =/quote:Op woensdag 9 november 2011 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, als die letters op mijn toetsenboord zaten zouden we het waarschijnlijk zo typen.
In Rusland staat dat ook gewoon op hun rug overigens, net als Cruijff Cruijff blijft binnen Nederland. (Heeft dat Doedelzak spammertje toch nog nut gehad)quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef Smoofie het volgende:
En arshavin heet Аршавин , geen ARshavin/.
In Rusland wel, ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef Smoofie het volgende:
En arshavin heet Аршавин , geen ARshavin/.
Wel in spiegelbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt niet eens op 'Gullit'.
Klopt, gelukkig kreeg Ortega terecht rood niet lang erna dus konden we weer met 10 tegen 10 spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 22:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was dat niet door een schorsing vanwege een waanzinnige overtreding tegen een Argentijn, ter hoogte van de middenlinie?
Ja, maar wat bezielde hem toen? Niet echt professioneel......quote:Op woensdag 9 november 2011 22:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig kreeg Ortega terecht rood niet lang erna dus konden we weer met 10 tegen 10 spelen
Ik had het over Cruyffquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
El Hamdaoui lijkt nu toch wel echt te gaan vertrekkenDit is slecht nieuws voor Jong Ajax zeg.
Maar jij hoopt ook al jaren op een rijke Arabier die Ajax overneemt. (In andere woorden wij denken totaal anders over zaken rondom Ajaxquote:
Beter Hamdaoi dan Bulykin of Egocilio.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij hoopt ook al jaren op een rijke Arabier die Ajax overneemt. (In andere woorden wij denken totaal anders over zaken rondom Ajax)
Een nieuw geurtje voor de hele selectie: daar gaan ze beter van voetballen!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Al kunnen we het geld ook gebruiken voor Douglas.
Zou jij Douglas dan niet willen hebben in de selectiequote:Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een nieuw geurtje voor de hele selectie: daar gaan ze beter van voetballen!
Spel gaat veranderen. Dat kan toch haast niet anders?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef J2T het volgende:
We moeten nog tegen AZ uit, Ado uit, Feyenoord uit en FCT uit. Als we zo doorspelen halen we maximaal 3 punten uit al die wedstrijden.
Met de juiste instelling hoef je voor geen enkele NL tegenstander bang te zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Spel gaat veranderen. Dat kan toch haast niet anders?
Liever El Akchaoui.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou jij Douglas dan niet willen hebben in de selectie?
De selectie˛
Is ook zo, maar het voetbal-niveau moet toch écht omhoog.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de juiste instelling hoef je voor geen enkele NL tegenstander bang te zijn
Dat is inherent aan de juiste instelling en concentratie, dan gaat het niveau vanzelf omhoogquote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het voetbal-niveau moet toch écht omhoog.
Klopt allemaal wel, maar toch mis ik bij dit Ajax veel gogme.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de juiste instelling en concentratie, dan gaat het niveau vanzelf omhoog
Dat is helaas het niveau tegenwoordig in de eredivisie, ik zou geen ploeg weten die het wel heeft of meer heeftquote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt allemaal wel, maar toch mis ik bij dit Ajax veel gogme.
Tsja, toch denk ik dat Ajax beter kan wat dat betreft. Slimmer zijn in bepaalde situaties.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is helaas het niveau tegenwoordig in de eredivisie, ik zou geen ploeg weten die het wel heeft of meer heeft
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
El Hamdaoui lijkt nu toch wel echt te gaan vertrekkenDit is slecht nieuws voor Jong Ajax zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |