SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Komt uit de film Donnie Darko, is Frank the giant bunnyrabbit.quote:
Geen idee, hij heette al zo! Maar ik vond het wel leuk, mede ivm Perry the Platypus iddquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:42 schreef V1z0R het volgende:
Z'n oortje deed me wel denken aan:Le noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, ik echt voor de voedsel-curry. Helaasch.quote:
Dat is wel very stealthy van 'm.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, hij heette al zo! Maar ik vond het wel leuk, mede ivm Perry the Platypus iddEn de eerste ochtend was ie ontsnapt dus hij is echt Agent P
[..]
Le noes
Hoezo de halve pompoenmuffin?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:59 schreef Nallie het volgende:
Lijstje! Feedback welkom
O: appel, kiwi, yoghurt, 3 eetlepels muesli
T: koffie verkeerd, druiven
L1: half hard meergranenbroodje pindakaas
L2: half hard meergranenbroodje met halve avocado en halve pompoenmuffin
T: kwart komkommer en wat cherrytomaatjes
D: klein beetje pasta met wat tomaat en champignons en beetje kaas (kleine portie)
S: ruim een uur boksen
T: vind ik lastig, ben pas rond 9 uur thuis en heb dan geen zin om nog een hele portie eten naar binnen te werken…
Wat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, vast klein stukje Irish barmbrack geprobeerd om te zien of ie niet heel vies was (anders kan ik het Coco niet voorschotelen natuurlijk!) en hij is best wel lekker!
![]()
Chewy, zoet, stevig
Irish barmbrack! Ik heb het ietsje anders gedaan - kon geen currants vinden dus heb er extra krenten ingemikt, en kon geen mixed spice vinden dus heb er uit de losse pols wat gember, kaneel en nootmuskaat in gedaan. En was dus ietsje uitgeschoten met de whiskeyquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat?
Volgens mij zit ik in het verkeerde topic zie zoveel onbekends voorbij komen
Oh oepsquote:
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik eet bijna nooit meer na de avondmaaltijd. Gisteravond was echt een uitzondering.
Toen had ik er geen zin meer in! Unicum!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoezo de halve pompoenmuffin?Zou ik niet kunnen denk ik
![]()
Mooi lijstjeJij eet volgens mij zo ongeveer altijd wel netjes! En die laatste T: ik snap het! Ik sport op maandag van 21.00-22.00 en dan heb ik ook geen honger meer - wel dorst trouwens
Oe hoezo moet dat dan? Minder grote aanslag op je buik?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Toen had ik er geen zin meer in! Unicum!!!
XM, ik moet mn grote maaltijden door 2 delen van de dietiste, dus in 2x eten. Vandaar ook een hele kleine portie als D, ook ivm sporten hoor. Maar dan moet ik daarna nog wel wat eten.
Eh, geen trek meer en ik vind het niet nodig. 's Avonds doe ik doorgaans geen flikker.quote:
Ja dat inderdaad. De koemelkverwijdering helpt wel wat, maar heb nog steeds regelmatig last. Alleen heb eigenlijk niet t idee dat dit echt iets doetquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe hoezo moet dat dan? Minder grote aanslag op je buik?
Maar dan valt je lichaam in principe gewoon in slaap na je avondeten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, geen trek meer en ik vind het niet nodig. 's Avonds doe ik doorgaans geen flikker.
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan valt je lichaam in principe gewoon in slaap na je avondeten?
^^quote:
Je spijsverteringsgestel?quote:
Nee.quote:
Ze vertelde mij juist dat als je vaker eet, dat je darmen/spijsvertering dan in beweging blijven en ik makkelijker kan verteren, waardoor minder last!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee.
Dat over je eten spreiden om zo je spijsvertering op gang te houden klopt ook niet. Als je extra gaat eten omdat je na je O/L/D al snel honger hebt, is het verstandig om te spreiden. Als je daar geen last van hebt kun je net zo goed 3 eetmomenten houden
Makkelijker, ja. Maar er is evenveel energie nodig om het totaal af te breken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze vertelde mij juist dat als je vaker eet, dat je darmen/spijsvertering dan in beweging blijven en ik makkelijker kan verteren, waardoor minder last!
Dan was dat het dat ik zochtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Makkelijker, ja. Maar er is evenveel energie nodig om het totaal af te breken.
Ah maar ik dacht ook dat je minder hongergevoel hebt en minder grote porties gaat etenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Makkelijker, ja. Maar er is evenveel energie nodig om het totaal af te breken.
Je maag wordt kleiner bij het innemen van kleinere porties, dus zal je eerder het signaal krijgen dat je vol zit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah maar ik dacht ook dat je minder hongergevoel hebt en minder grote porties gaat eten
Met brood kom je al een heel eind, dat is vaak veel calorieen. Vroeger at ik met gemak 14 boterhammen op een dagquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je maag wordt kleiner bij het innemen van kleinere porties, dus zal je eerder het signaal krijgen dat je vol zit inderdaad.
Zoals bij kruid en jou is het inderdaad handig.
Ik kan makkelijk van O > L > D zonder tussendoor te eten. Het lastige is dan alleen dat ik per maaltijd zo'n 1000kcal moet wegwerken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Met brood kom je al een heel eind, dat is vaak veel calorieen. Vroeger at ik met gemak 14 boterhammen op een dagmaar goed ik vind brood dan ook niet vullen. Dat is altijd zo hap slik weg
Ja ik at echt continue, leek wel een containerquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef Nallie het volgende:
[..]Woow!
Ik hou niet van standaard brood :s Eet max 1 broodje of 2 speltboterhammen op een dag
Lukt me zo ook wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Met brood kom je al een heel eind, dat is vaak veel calorieen. Vroeger at ik met gemak 14 boterhammen op een dagmaar goed ik vind brood dan ook niet vullen. Dat is altijd zo hap slik weg
Wow, wat veel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik at echt continue, leek wel een containerGelukkig toen ongeveer 15kg aangekomen, was zon gratenbaal, voelde me totaal niet vrouwelijk. En nu tenminste wel. Maar goed al dat brood, zakken vol fruit, friet, chips, pizza moest weg uit mijn leven, of in ieder geval in minderheid.
Het was toen vaak ontbijt 4 boterhammen, tussendoor 2 appels, 2 mandarijnen, 2 koekjes, lunch 8 boterhammen, pauze 2 boterhammen, 1 appel, 1 mandarijn, en koekjes o.i.d. wat er lag, tussendoor 2 appels, 2 mandarijnen, 2 koekjes, 2 rijstwafels/cracker met smeerkaas/worst, yoghurt, 2 keer avond eten, chips/koek.
Ik had gewoon onwijs veel honger altijd. Dus bleef maar eten, nu is het gelukkig minder dus dat scheelt een hele hoop.
Ja nja ik vond het niet veel. Misschien was ik toen ook wel gewoon in de groei. Was 17/18 jaar, totaal nog geen dametjequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Holymoly, 14 bth? Dat eet ik ongeveer aan brood per wéék.
Ja nu vind ik het ook veel en ga ik me er ook niet aan wagen. Nu kan ik gelukkig met veel minder de dag volbrengen. Was ook toen ik nog een opleiding volgde ;-)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Wow, wat veel!
Bij mij was het (toen ik nog op school zat, paar jaar geleden)
Ontbijtkoekjes, koek/snoep/choco, wit brood met iets lekkers, meestal 1 pistolletje oid., weer koek/snoep of choco, en avond eten (1 a 2 aardappels, klein schepje groente en vlees, en 's avonds chips.![]()
Oh, ja tijdens opleidingen at ik altijd ongezondquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:15 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja nu vind ik het ook veel en ga ik me er ook niet aan wagen. Nu kan ik gelukkig met veel minder de dag volbrengen. Was ook toen ik nog een opleiding volgde ;-)
Ontbijtkoekjes wat is dat? wit brood vind ik niet lekker, dus dat scheelt
Veredelde liga's.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oh, ja tijdens opleidingen at ik altijd ongezond![]()
Dat scheelt dat je geen wit brood lust
Dit zijn de goddelijke ontbijtkoekjes, die ik jaaaaaren iedere ochtend at. En zo nu en dan nog steeds wegens tijdgebrek. (vanochtend)
[ afbeelding ]
Ja nja zo ongezond was het niet was altijd gezond beleg enzo. Maar het was gewoon veel en dat was nou niet bepaald gezond ;-)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oh, ja tijdens opleidingen at ik altijd ongezond![]()
Dat scheelt dat je geen wit brood lust
Dit zijn de goddelijke ontbijtkoekjes, die ik jaaaaaren iedere ochtend at. En zo nu en dan nog steeds wegens tijdgebrek. (vanochtend)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef progje het volgende:
Deze link is dit weekend hier vast wel voorbij gekomen of niet?
http://www.volkskrant.nl/(...)page002_article1.jpg
En ze reageerde op mijn postquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]niet gezien door mij in ieder geval....
Ene 'loveli'![]()
Is wel even ons loveli
precies!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]niet gezien door mij in ieder geval....
Ene 'loveli'![]()
Is wel even ons loveli
Jazeker welquote:
Zou het wat dat betreft zin hebben om een carb-loze lunch te eten? Ik heb namelijk na het ontbijt nooit zo'n honger, maar 's middags kan ik blijven eten de laatste tijd, heel vervelend. Terwijl ik meestal al volkorenbrood met kaas of (nep)vlees als lunch eet, niet eens snelle suikers ofzo, maar blijkbaar toch nog te veel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:28 schreef loveli het volgende:
Veel kleine maaltijden houdt de verbranding op gang, maar er is ook wat voor te zeggen om het spijsverteringsstelsel rust te gunnen. Met broodmomenten is het logisch dat je blijft eten, carbs enzo. Insuline, suikerschommelingen. Als je meer eiwitten en vetten eet, heb je ook niet elke twee uur honger.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef Chicolate het volgende:
Het is gewoon alweer november! Tijd gaat snel.
Het is zeker naief om te denken dat met een jongen afspreken om samen te koken gewoon vriendschappelijk is? Als je elkaar een jaar niet gezien hebt en er daarvoor wel aantrekkingskracht was?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Nouhou. Ik wil het gewoon vriendschappelijk houden eigenlijk. Ik kan me niet zo goed binden op het moment en ik heb mijn quota gebroken harten wel gehaald dit jaar.
POPquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap nu echt wat sommige zeggen:
Heb de hele dag op kantoor gezeten en nu voel ik me moddervet.
Man wat ben ik dat niet gewend en nu moet ik denken dat ik nog niks heb gedaan sinds vrijdag maar vergeet gemakshalve dat ik za en zo mij rot heb gelopen op het werk.
Moet mij POP nog steeds maken maar dit komt er zeker in te staan, geen kantoorfunctie voor mij /doodongelukkig
persoonlijk ontwikkelplanquote:
Nope, niet overal. Oh ja dat blijkt alquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
persoonlijk ontwikkelplan
Overigens dacht ik dat die hype allang was overgewaaid.
Mijn functie komt te vervallen (al ontkennen ze) dus ze moeten eerst toch wat verzinnenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope, niet overal. Oh ja dat blijkt al
Ah fijn..doe eens een pm?Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn functie komt te vervallen (al ontkennen ze) dus ze moeten eerst toch wat verzinnen
Geniet van je avond Jeager..
Enjoy! Ik tv kijk en werk nog even verder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha. Uitgewerkt. De rest van de avond (of wat er van over is) niets meer. Zo maar eens m'n chili in de magnetron zetten..
Raad eens wat ik net zat te googlenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kijk gewoon naar Spinvis op Cultura24. Is vast veel leuker.
Nog liefhebbers voor een minimeet in Delft zondagmiddag? Spinvis doet een instore bij Velvet.
Heel goed!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Raad eens wat ik net zat te googlen
Een helequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik heb trouwens een uniekje gedaan. Mijn D was een bloemkool.
*burp*
Jij was allergisch voor zuivel, of niet? (Sorry als ik je nu verwar met iemand anders, maar er posten hier zo veel mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Nallie het volgende:
Veganistische recepten:
Veel soep is veganistisch natuurlijk en lekker en gezond!
Verder maak ik vaak frietjes van groenten (knolselderij, pompoen, courgette, aubergine) met een zelfgemaakte vega of quinoa burger erbij en wat sla
Een prutje van kikkererwten, tomaat, courgette, ui, wat tomatensaus en gekruide tofureepjes
Couscous met kruiden, paprika, tomaat en tofureepjes
Pasta met olijfolie en knoflook, gegrilde groente en pijnboompitjes
Wraps met veeel groente en tofureepjes/pitjes
De pitjes of tofu geven het extra wat kaas ook kan geven.
Ik haal ook veel van veganistische weblogs en dairy free recepten!
Ik heb gekruide tofu al wel eens gehad, maar ik hou niet van de structuur, dan dan helpen kruiden niet echt. Al was de laatste keer dat ik het heb gegeten wel heel lang geleden. En tegenwoordig vind ik vleesvervangers véél lekkerder dan ik ze eerst vond, dus misschien is mijn smaak mbt tofu ook wel veranderd. Binnenkort maar eens proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef Nallie het volgende:
Ja ik ben allergisch voor koemelk!
Die gekruide tofu is echt wel goed te doen vind ik, heb je die weleens geprobeerd?
Bij natuurvoedingswinkel hebben ze sowieso veel lekkere burgers!
Maar de quinoaburgers maak ik zelf: quinoa koken, mixen met eieren, uitje, knoflook, kruiden, wat je wil en dan bakken in de koekenpan!
Het valt wel mee. Heb sojamelk en yoghurt en daar kan je veel mee! Schapenkaas en geitenkaas kan ik wel gewoon eten, wel kleine beetjes. Bij natuurwinkel heb je veel vervanging! Zelfs veganistische kaas! En t daagt me uit om creatief te zijn, dat vind ik leuk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik heb gekruide tofu al wel eens gehad, maar ik hou niet van de structuur, dan dan helpen kruiden niet echt. Al was de laatste keer dat ik het heb gegeten wel heel lang geleden. En tegenwoordig vind ik vleesvervangers véél lekkerder dan ik ze eerst vond, dus misschien is mijn smaak mbt tofu ook wel veranderd. Binnenkort maar eens proberen.![]()
Lijkt me trouwens wel lastig als je allergisch bent voor koemelk. Ik vind het al moeilijk om flink te minderen in m'n zuivel, laat staan als je het helemaal niet meer mag! Of valt het je wel mee?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico, wat V1 zegt!
Wanneer gaan jullie trouwen en mogen wij ook komen?
Heb het vermoeden dat chico daar aanleg voor heeft met coltrui.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een coltrui kan verdomd sexy zijn.
Lekker zeg, zou ik ook wel willen!quote:Op woensdag 9 november 2011 05:05 schreef MarMar het volgende:
Al een paar uurtjes wakker, dus er maar uit nu.
Net een brooddeegje gekneed, de meisjes krijgen vers brood als ontbijt.
Ik wilde juist weer even gaan slapenquote:Op woensdag 9 november 2011 05:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Vers brood, maakt het toch iets goed
Hoi Puff, werk ze
Tofu verandert van structuur als het bevroren is geweest. Probeer dat ook eens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:13 schreef Lago het volgende:
[..]
Ik heb gekruide tofu al wel eens gehad, maar ik hou niet van de structuur, dan dan helpen kruiden niet echt.()
Dat is wel een goede tip! Zal het eens proberen.quote:Op woensdag 9 november 2011 06:10 schreef sigme het volgende:
Mogge.
[..]
Tofu verandert van structuur als het bevroren is geweest. Probeer dat ook eens.
he bah, Mo..Zomaar, opeens?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Klotedag. Zeker qua eten, maar er zit nu een maaltijd in de oven.
Mr.Mo zit in Nederland en zit er doorheen. Heeft zich ziekgemeld. Reizen voor huidige baan, nieuwe baan zoeken, studie, zieke mams, alles is teveel, en nu zit ik helemaal hier en kan ik niet zoveel behalve skypen...
En nu voel ik me ontzettend schuldig omdat ik 'm hierheen heb gesleept en voor m'n gevoel is 't mijn schuld.. Ben ontzettend misselijk en kan eigenlijk wel janken maar 't komt er niet uit.
Die zalmsnippers zie ik niet zo, maar voor de rest klinkt het lekker!quote:Op woensdag 9 november 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Twee broodjes gegrilde kipfilet op paprika met een likje honing en wat zalmsnippers?
Ja, nog een paar dagen. Zit al weer onder de 60. Ik denk erover om een boek te schrijven. Hoe op gewicht te blijven met lowcarb. Dus in principe eet ik gezond en beweeg ik genoeg. Maar soms kan dat nu eenmaal even niet, wegens wat voor reden dan ook, vakantie, ziek, veel etentjes whatever en dan moet je een weekje lowcarb inlassen en je bent de paar kilo's weer kwijt.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Thee met kabeljauwsmaak
Ben je trouwens weer aan 't low-carben Co?
Wanneer kom je die langs brengen?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
Twee broodjes gegrilde kipfilet op paprika met een likje honing en wat zalmsnippers?
Vermoed dat het aanslaatquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, nog een paar dagen. Zit al weer onder de 60. Ik denk erover om een boek te schrijven. Hoe op gewicht te blijven met lowcarb. Dus in principe eet ik gezond en beweeg ik genoeg. Maar soms kan dat nu eenmaal even niet, wegens wat voor reden dan ook, vakantie, ziek, veel etentjes whatever en dan moet je een weekje lowcarb inlassen en je bent de paar kilo's weer kwijt.
Co Bakker!!
Alsof er nog niet genoeg afvalboeken zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, nog een paar dagen. Zit al weer onder de 60. Ik denk erover om een boek te schrijven. Hoe op gewicht te blijven met lowcarb. Dus in principe eet ik gezond en beweeg ik genoeg. Maar soms kan dat nu eenmaal even niet, wegens wat voor reden dan ook, vakantie, ziek, veel etentjes whatever en dan moet je een weekje lowcarb inlassen en je bent de paar kilo's weer kwijt.
Co Bakker!!
hihi ik ookquote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg afvalboeken zijnIk moest trouwens eerst aan Cor Bakker denken
Denk al, wat heeft die te maken met afvallen
Ik heb ook bijna nooit dorst, maar overdag een paar koppen koffie en 's avonds 2 glazen water/Spa&fruit (wat ik dus deed) kán eigenlijk gewoon niet genoeg zijn, dus misschien is dat net als met honger maar net wat je gewend bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef Syrena het volgende:
Ik drink altijd te weinig, maar had bijna nooit dorst. Nu heb ik al een paar weken dat ik op het werk ineens 's middags wél dorst heb. Dus nu maar een flesje meegenomen![]()
Ben sowieso toch wel wat meer gaan drinken + ik eet brinta met melk 's morgens.
Ik merk het wel, misschien wel alleen maar omdat water je ook even een verzadigd gevoel geeft en je daardoor makkelijker de ongezonde tussendoortjes kan laten staan, misschien doet het meer dan dat. Wat ik wel zeker weet is dat ik beter afviel met meer waterquote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef Mini. het volgende:
Ik zou het kopen, Co!
Laatst zag ik trouwens bij het lurken in de Dieetclub mensen ook vermelden hoeveel ze drinken. Daar gaat het hier eigenlijk nooit over, maar je hoort weleens dat water drinken ook belangrijk is als je wilt afvallen. Merken jullie verschil als je meer water drinkt? Ik drink op werkdagen vaak veel te weinig, dus ik ben maar weer eens begonnen met een flesje water op m'n bureau zetten. Sowieso beter voor je gezondheid natuurlijk, maar ik ben benieuwd of het ook effect heeft op het afvallen.
Deja vuquote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Verder vermeld ik drinken alleen als het geen water of thee zonder iets is.
True. Maar nog niet één waar ik rijk mee ben geworden.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg afvalboeken zijnIk moest trouwens eerst aan Cor Bakker denken
Denk al, wat heeft die te maken met afvallen
Ml-etje, ga ik niet meer redden voor de lunch, sowwy
Jawel, koffie telt gewoon meequote:Op woensdag 9 november 2011 11:51 schreef Jagärtrut het volgende:
Die 5 koppen koffie o peen dag tellen zeker niet mee?
Nee, ik drink denk ik een liter water per dag...
Zoiets had ik ook van de week!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
*bekertje water gaat halen.
Merk wel dat ik beter functioneer als ik er 5 of meer per dag drink.
Bn via MP bezig om iets te kopen, diegene woont in Utrecht en vroeg ik het kwam halen ivm gewicht. Toen ik aangaf waar ik woon vertelde ze dat ze daar in de buurt is binnenkort..nou mooi!
Wil ze ineens geld hebben voor de "extra" serviceja toedels stuur het dan maar op hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
Bn via MP bezig om iets te kopen, diegene woont in Utrecht en vroeg ik het kwam halen ivm gewicht. Toen ik aangaf waar ik woon vertelde ze dat ze daar in de buurt is binnenkort..nou mooi!
Wil ze ineens geld hebben voor de "extra" serviceja toedels stuur het dan maar op hoor.
Maar is dat niet hoe het werkt? Zo zou ik het ook doen als verkoper denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook van de week!Ik was al even in onderhandeling, meldt mevrouw opeens dat er een hoger bod is gekomen. Ik was uiteraard de eerste en mocht het ook nog hebben, maar dan wilde ze wel dat hogere bedrag krijgen... Toevallig bleek het niet meer nodig, dus ik heb haar veel succes gewenst met de andere bieder
.
Geld vragen voor het vervoer als je het eerst uit jezelf aanbiedt?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar is dat niet hoe het werkt? Zo zou ik het ook doen als verkoper denk ik.
Nee, dat van Phaidra, dat er een hoger bod is binnengekomen...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geld vragen voor het vervoer als je het eerst uit jezelf aanbiedt?
Ik reageerde op de post van Phaidra. Dat van jou is gek.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geld vragen voor het vervoer als je het eerst uit jezelf aanbiedt?
Sorryquote:Op woensdag 9 november 2011 12:27 schreef conleche het volgende:
Nee,
[..]
Ik reageerde op de post van Phaidra. Dat van jou is gek.
Kan bluf zijn inderdaad, maar goed, dat kan je ook niet te ver doorvoeren, want dan sta je zodirect met lege handen, als iedereen afhaakt.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Twee dingen tegelijk doen FTW.
Dat van die hogere biedingen geloof ik alleen als ze daar bewijs van hebben, vaak bieden ze op zichzelf of is er geen hoger bod.
Dan zie je het inderdaad een week later weer terug op MP oid.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan bluf zijn inderdaad, maar goed, dat kan je ook niet te ver doorvoeren, want dan sta je zodirect met lege handen, als iedereen afhaakt.
Whehe, it's all about the benjamins...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
True. Maar nog niet één waar ik rijk mee ben geworden.![]()
En wat ook nog echt werkt, dat ook. Minor detail, maar toch.
We waren niet echt meer in onderhandeling, prijs was afgesproken, er moest alleen nog 1 dingetje gemaakt worden en dan zou ik 'm af kunnen halen. En toen opeens: het is gemaakt, maar...quote:Op woensdag 9 november 2011 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik overigens ook redelijk normaal vind. Als je nog in de onderhandelingen zit. Als je al onderweg bent om het op te halen of al geld hebt overgemaakt kan het niet meer, vind ik,want dan is de deal al wel rond wmb.
Dat vind ik echt heel stom. En zou ik nooit doen. Zou niet eens in me opkomen om zulke fratsen uit te halen. Wel eens gehad dat ik iets verkocht en dat ik - nadat de deal al was gemaakt - een ander bod kreeg, maar verkocht is verkocht.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We waren niet echt meer in onderhandeling, prijs was afgesproken, er moest alleen nog 1 dingetje gemaakt worden en dan zou ik 'm af kunnen halen. En toen opeens: het is gemaakt, maar...
Als het bluf was, staat ze nu mooi te kijken.
Wie het kleine niet eert is de pork pie niet weerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste salaris gehad. Jezus, wat weinig![]()
nou ja, het is geld!
![]()
Hehehehe, ik heb 'm dus ook. En ben er ooit in begonnen en heb m na een tijdje weer weggelegd. Het boek is nogal filosofisch. Zeg maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zen en de kunst van het motoronderhoud dan!moet ik zelf nog steeds een keer aan beginnen, staat wel in de kast hier
![]()
Je kan zeggen wat je wilt, ik denk dat veel mammaatjes dat best leuk zouden vindenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een foto van zichzelf erop
Ze had zo'n gratis ding die steeds d'r cursor liet flippen, dus ooit eens gezegd dat ik wel een keer een goede zou kopenquote:
Haha, wilde ik net zeggen! Tis alleen meer gefilosofeer dan motors geloof ik. Ik heb het mijn vader ook ooit cadeau gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zen en de kunst van het motoronderhoud dan!moet ik zelf nog steeds een keer aan beginnen, staat wel in de kast hier
![]()
Ik denk dat mijn mammaatje me met die muismat om mn oren zou slaanquote:Op woensdag 9 november 2011 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, ik denk dat veel mammaatjes dat best leuk zouden vinden
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn mammaatje me met die muismat om mn oren zou slaan.
Echt?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat mijn moeder zo zou kijken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kadootjes uit het hart, jewaits! Ondankbare rekels![]()
Al geef ik mijn mams ook nooit muismatten of foto's. Oma geef ik wel foto's, want die wordt daar gelukkig van
Ja, + het 'quote:Op woensdag 9 november 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, of ze zou gewoon lachen en het zien als een 'goeien garp'
Boh zeg! Je zou dan bijna een opgerolde muismat in een juweliersdoosje proppen! Hier, je échte kado!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, + het ''-gezicht en om zich heen kijkend op zoek naar het échte cadeau.
Je moet ook een beetje schrokken en alles naar binnen gooien (net als de Chinezen, dus hoofd bij je kom en naar binnen smijtenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:43 schreef Jagärtrut het volgende:
bah, ik ben me aan het opmaken voor een 3 uur durende lecture over concept formation...saaaaai!
Maar goed, wel net lekker japans gegeten voor lunch (niet zoveel, omdat ik met stokjes altijd zo langzaam eet, en iedereen al op me aan het wachten was..)
Geef ze iets voor samen, iets extra grootsquote:Op woensdag 9 november 2011 13:47 schreef Syrena het volgende:
Mijn moeder wordt 60 en ik weet echt niksEn als ik dan wel iets verzin voel ik me schuldig tov mijn vader, want die werd in januari 60 maar heeft niks gekregen
(geloof ik, weet 't niet eens meer, het was midden in mijn verhuizing toen en sneeuw enzo.... dus).
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:30 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand een Golden Retriever die ik mag lenen?
Ik wil namelijk een foto van mij + vriendje + golden retriever laten maken en dan laten afdrukken op een canvasdoek en dat met zijn afstudeerborrel geven omdat hij nu een echte burger is
Of anders alleen met mij en de hond maar dat is minder leuk
[ afbeelding ]
HAHA zo leuk![]()
!
Of de retriever er later in photoshoppenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:30 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand een Golden Retriever die ik mag lenen?
Ik wil namelijk een foto van mij + vriendje + golden retriever laten maken en dan laten afdrukken op een canvasdoek en dat met zijn afstudeerborrel geven omdat hij nu een echte burger is
Of anders alleen met mij en de hond maar dat is minder leuk
[ afbeelding ]
HAHA zo leuk![]()
!
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]ik vind het een geweldig idee
Ja doe datquote:Op woensdag 9 november 2011 14:34 schreef Syrena het volgende:
Oja, nu weet ik het weer, ik wilde een fototaart laten maken, heb een hele leuke foto van mijn ouders toen ze nog verkering hadden, is op de kermis genomen![]()
(Ik hoor mijn moeder al: Jaja, toen wilde ie wel nog met me ergens heen)
Wanneer is het feestje? Dus: hoe lang heb je nog?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat aan kunnen pakken?
De buren van mijn ouders hebben wel zo'n hond.. Mijn vader kan wel redelijke foto's maken.. Een keer die hond lenen als hij bij mijn ouders is en dan in het bos leuke foto's maken?
Misschien is photoshoppen wel makkelijker
Of ik doe alsof ik een wandeling maak met m'n ouders en dan komt 'toevallig' de hond er bij en moet er een foto gemaakt worden. Ja dat doe ik
Makreel is best wat kc volgens mij. Heb het ook niet over een stukje, maar gewoon een hele makreelquote:Op woensdag 9 november 2011 14:33 schreef V1z0R het volgende:
Dat mag helderop wel wat meer worden CococakesGok dat je nog niet aan de 1100kcal komt...
De jaren hiervoor waren de cadeaus vrij prijzig, dus een jaartje een goedkoper cadeautje kan ook wel dacht ikDus muismat en bloemetje
Een set Gaastra jassen?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Geef ze iets voor samen, iets extra grootsDat je dat al de hele tijd van plan was en zo
Met een fatsoenlijke D is het best aardig.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat vind jezelf Dana, nu je het zo ziet staan?
Tot de lunch best prima, maar daarna is het veel te weinig. Zo kom je nog niet aan de 1000 kcal, tenzij je een heel stokbrood eet. Maar daar zitten niet de juiste voedingsstoffen in.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:01 schreef DanaCat het volgende:
Ontbijt :
1 banaan
schaaltje magere kwark.
tusendoor:
1 peer.
Middageten:
Kom linzensoep.
2 roggebroodjes.
rauwkorst.
1 groot glas pure sap.
tussendoor :
niks.
avondeten:
fruitsalade met stokbrood denk ik.
Waar is je zoete aardappel? Op?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje:
O smoothie+nootjes
T: mini donuts![]()
L: broodje kaas, broodje ham en saucijzenbroodje
T: kwark, besjes en noten
D: aardappels, kip en guacamole
T: kwark
Op idd, van het weekend weer naar de markt. Ik heb de afgelopen weken zo weinig gesport en crappy eten merk ik dan gelijkquote:Op woensdag 9 november 2011 16:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waar is je zoete aardappel? Op?
Volgens mij best oke lijstje, zeker qua eiwitten (Toch V1z0r?).
Misschien is t saucijzenbroodje niet zo oke, maar soit, af en toe mag dat!
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waar is je zoete aardappel? Op?
Volgens mij best oke lijstje, zeker qua eiwitten (Toch V1z0r?).
Misschien is t saucijzenbroodje niet zo oke, maar soit, af en toe mag dat!
Hoe eet je de zoete aardappelen als T? Gekookt? Gebakken?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Op idd, van het weekend weer naar de markt. Ik heb de afgelopen weken zo weinig gesport en crappy eten merk ik dan gelijk
Deze week nog superdruk en in de boeken zitten, heb vrijdag een toets. En daarna is het weer rust in de tent *afklopt*. Geen verplichtingen en geen stress.
Zondag wil ik weer eens gaan sporten
nee, zoet...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe eet je de zoete aardappelen als T? Gekookt? Gebakken?
Met curry en alles.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Gekookt idd, gewoon met schil er nog omheen. Wassen, in plakjes snijden en x minuten in de magnetron. Als ik thuis ben dan eet ik het warm, ben ik onderweg dan eet ik het 'gewoon' koud.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Aurum hoef ik niets uit te leggen qua eiwitten
Die heeft mij juist veel adviezen gegeven...
Bijna??quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef MarMar het volgende:
Geen speciale wensen, maar ik ben wel sip als mensen met kadootjes aankomen waarvan ze zouden moeten weten dat ik er niet blij van word.. kaartjes voor Frans Bauer ofzo, dan ga ik toch echt bijna huilen
bij mij een broodje doner met veel sla en rode kool, en knoflooksaus...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager, weet niet zo goed wat ik bij Doner voor moet stellen.
Bij mij is dat zo'n donerschotel met patat, pitabrood en saus.
Muks wat een vreselijk mooi prachtig lijstje!!
Xennia, er mag nog wel wat bij geloof ik, appeltje vanavond nog?
Aanraders?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de rust weer om te lezen. Gewoon op de bank zitten met een boek.. Heb er al twee gelezen deze week, en ik vond ze allebei tof.
Ja, je hebt gelijk. Ik was om 18 uur thuis van werk en ben gaan hardlopen, douchen, eten en moet nu naar een vergadering van de VVE. Even kijken hoe laat ik thuis kom en of ik dan nog iets neem.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, er mag nog wel wat bij geloof ik, appeltje vanavond nog?
Oh, maar simpele boeken hoor.quote:
Oehoeee dat klinkt lekker, zelfgebakken bosvruchtenkruimelvlaai!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef Phaidra het volgende:
Puff, doe eens vertellen over je carrièreplannen?
Hier ging mijn eetlijstje door de war wegens zelfgebakken bosvruchtenkruimelvlaai van een collega. Maar totally worth it!
Zelfgebak is niet te versmaden inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef Phaidra het volgende:
Puff, doe eens vertellen over je carrièreplannen?
Hier ging mijn eetlijstje door de war wegens zelfgebakken bosvruchtenkruimelvlaai van een collega. Maar totally worth it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik: half uur rijden naar vriendje die om elf uur pas thuis komt, of vroeg naar bed in m'n eentje hier thuis... ik neig naar 1, want we zien elkaar de hele week al weinig, en ik kan later opstaan als ik bij hem vandaan de auto pak naar werk. #firstworlddilemmasKwak
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
hoi, ik mis jullie een beetje, maar heb echt geen tijd meerhet is echt hard werken op school...
heb je de sleutel van vriendjes huis? Dan daar naar toe rijden, en daar gaan nakijken, en morgen later opstaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu twijfel ik: half uur rijden naar vriendje die om elf uur pas thuis komt, of vroeg naar bed in m'n eentje hier thuis... ik neig naar 1, want we zien elkaar de hele week al weinig, en ik kan later opstaan als ik bij hem vandaan de auto pak naar werk. #firstworlddilemmas
Misschien een gekke vraag, maar wat kan je als basisarts in de psychiatrie? Of wil je je oriënteren op een specialisatie in die richting ipv huisarts?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zelfgebak is niet te versmaden inderdaad
Het plan is ten eerste promoveren tot samenwonend met vrienden ten tweede psychiatrie.
De rondes huisartsgeneeskunde zijn net geweest dus ik heb zat tijd voor nog een tijdje basisarts zijn (heb ik sowieso, snel als het eerst ging ben ik nog best jong)
Net als bij andere specialismen: op de afdeling, de poli of spoed en crisisquote:Op woensdag 9 november 2011 20:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar wat kan je als basisarts in de psychiatrie? Of wil je je oriënteren op een specialisatie in die richting ipv huisarts?
En samenwonen is tof!
Ik dacht aan nieuwere boeken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar simpele boeken hoor.. Om er in te komen. Ik heb Het bittere kruid en Dooi gelezen.
Over een poosje moet ik mondelingen houden, dus ik ben nu de boeken aan het lezen die de leerlingen op hun lijst hebben staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht aan nieuwere boeken.
Maar mooi toch, dat je weer lekker kunt lezen.
Ah ok, klinkt leuk, maar lijkt me ook wel heftig. Wel heel leerzaamquote:Op woensdag 9 november 2011 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Net als bij andere specialismen: op de afdeling, de poli of spoed en crisiswil het in elk geval een tijdje doen.
Toch niet zo raar wat ik dachtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Over een poosje moet ik mondelingen houden, dus ik ben nu de boeken aan het lezen die de leerlingen op hun lijst hebben staan..
Wanneer? Gewoon overdag? Brinta, fruit, volkorenbrood, kwark of yoghurt, avondeten.quote:
Gewoon, omdat het kan..quote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wanneer? Gewoon overdag? Brinta, fruit, volkorenbrood, kwark of yoghurt, avondeten.
Hoezo?
Ah, heel overzichtelijk.. Ik vind het lekker, anderen zullen het 'saai' vinden misschien? Hij is mooiquote:Op woensdag 9 november 2011 22:14 schreef Goodbye het volgende:
O: half bakje brinta
T: volk boterham pindakaas, 2 mandarijntjes
T: banaan
L: 2 volk boterhammen sandwichspread
T: zie eerste t
D: volk pasta met saus en parmezaanse kaas
T: half bakje kwark met een beetje jam en muesli
Dankjequote:Op woensdag 9 november 2011 22:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, heel overzichtelijk.. Ik vind het lekker, anderen zullen het 'saai' vinden misschien? Hij is mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |