SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Komt uit de film Donnie Darko, is Frank the giant bunnyrabbit.quote:
Geen idee, hij heette al zo! Maar ik vond het wel leuk, mede ivm Perry the Platypus iddquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:42 schreef V1z0R het volgende:
Z'n oortje deed me wel denken aan:Le noesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, ik echt voor de voedsel-curry. Helaasch.quote:
Dat is wel very stealthy van 'm.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, hij heette al zo! Maar ik vond het wel leuk, mede ivm Perry the Platypus iddEn de eerste ochtend was ie ontsnapt dus hij is echt Agent P
[..]
Le noes
Hoezo de halve pompoenmuffin?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:59 schreef Nallie het volgende:
Lijstje! Feedback welkom
O: appel, kiwi, yoghurt, 3 eetlepels muesli
T: koffie verkeerd, druiven
L1: half hard meergranenbroodje pindakaas
L2: half hard meergranenbroodje met halve avocado en halve pompoenmuffin
T: kwart komkommer en wat cherrytomaatjes
D: klein beetje pasta met wat tomaat en champignons en beetje kaas (kleine portie)
S: ruim een uur boksen
T: vind ik lastig, ben pas rond 9 uur thuis en heb dan geen zin om nog een hele portie eten naar binnen te werken…
Wat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo, vast klein stukje Irish barmbrack geprobeerd om te zien of ie niet heel vies was (anders kan ik het Coco niet voorschotelen natuurlijk!) en hij is best wel lekker!
![]()
Chewy, zoet, stevig
Irish barmbrack! Ik heb het ietsje anders gedaan - kon geen currants vinden dus heb er extra krenten ingemikt, en kon geen mixed spice vinden dus heb er uit de losse pols wat gember, kaneel en nootmuskaat in gedaan. En was dus ietsje uitgeschoten met de whiskeyquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat?
Volgens mij zit ik in het verkeerde topic zie zoveel onbekends voorbij komen
Oh oepsquote:
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik eet bijna nooit meer na de avondmaaltijd. Gisteravond was echt een uitzondering.
Toen had ik er geen zin meer in! Unicum!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoezo de halve pompoenmuffin?Zou ik niet kunnen denk ik
![]()
Mooi lijstjeJij eet volgens mij zo ongeveer altijd wel netjes! En die laatste T: ik snap het! Ik sport op maandag van 21.00-22.00 en dan heb ik ook geen honger meer - wel dorst trouwens
Oe hoezo moet dat dan? Minder grote aanslag op je buik?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Toen had ik er geen zin meer in! Unicum!!!
XM, ik moet mn grote maaltijden door 2 delen van de dietiste, dus in 2x eten. Vandaar ook een hele kleine portie als D, ook ivm sporten hoor. Maar dan moet ik daarna nog wel wat eten.
Eh, geen trek meer en ik vind het niet nodig. 's Avonds doe ik doorgaans geen flikker.quote:
Ja dat inderdaad. De koemelkverwijdering helpt wel wat, maar heb nog steeds regelmatig last. Alleen heb eigenlijk niet t idee dat dit echt iets doetquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe hoezo moet dat dan? Minder grote aanslag op je buik?
Maar dan valt je lichaam in principe gewoon in slaap na je avondeten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, geen trek meer en ik vind het niet nodig. 's Avonds doe ik doorgaans geen flikker.
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar dan valt je lichaam in principe gewoon in slaap na je avondeten?
^^quote:
Je spijsverteringsgestel?quote:
Nee.quote:
Ze vertelde mij juist dat als je vaker eet, dat je darmen/spijsvertering dan in beweging blijven en ik makkelijker kan verteren, waardoor minder last!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee.
Dat over je eten spreiden om zo je spijsvertering op gang te houden klopt ook niet. Als je extra gaat eten omdat je na je O/L/D al snel honger hebt, is het verstandig om te spreiden. Als je daar geen last van hebt kun je net zo goed 3 eetmomenten houden
Makkelijker, ja. Maar er is evenveel energie nodig om het totaal af te breken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ze vertelde mij juist dat als je vaker eet, dat je darmen/spijsvertering dan in beweging blijven en ik makkelijker kan verteren, waardoor minder last!
Dan was dat het dat ik zochtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Makkelijker, ja. Maar er is evenveel energie nodig om het totaal af te breken.
Ah maar ik dacht ook dat je minder hongergevoel hebt en minder grote porties gaat etenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Makkelijker, ja. Maar er is evenveel energie nodig om het totaal af te breken.
Je maag wordt kleiner bij het innemen van kleinere porties, dus zal je eerder het signaal krijgen dat je vol zit inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah maar ik dacht ook dat je minder hongergevoel hebt en minder grote porties gaat eten
Met brood kom je al een heel eind, dat is vaak veel calorieen. Vroeger at ik met gemak 14 boterhammen op een dagquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je maag wordt kleiner bij het innemen van kleinere porties, dus zal je eerder het signaal krijgen dat je vol zit inderdaad.
Zoals bij kruid en jou is het inderdaad handig.
Ik kan makkelijk van O > L > D zonder tussendoor te eten. Het lastige is dan alleen dat ik per maaltijd zo'n 1000kcal moet wegwerken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Met brood kom je al een heel eind, dat is vaak veel calorieen. Vroeger at ik met gemak 14 boterhammen op een dagmaar goed ik vind brood dan ook niet vullen. Dat is altijd zo hap slik weg
Ja ik at echt continue, leek wel een containerquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:50 schreef Nallie het volgende:
[..]Woow!
Ik hou niet van standaard brood :s Eet max 1 broodje of 2 speltboterhammen op een dag
Lukt me zo ook wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:48 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Met brood kom je al een heel eind, dat is vaak veel calorieen. Vroeger at ik met gemak 14 boterhammen op een dagmaar goed ik vind brood dan ook niet vullen. Dat is altijd zo hap slik weg
Wow, wat veel!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:54 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik at echt continue, leek wel een containerGelukkig toen ongeveer 15kg aangekomen, was zon gratenbaal, voelde me totaal niet vrouwelijk. En nu tenminste wel. Maar goed al dat brood, zakken vol fruit, friet, chips, pizza moest weg uit mijn leven, of in ieder geval in minderheid.
Het was toen vaak ontbijt 4 boterhammen, tussendoor 2 appels, 2 mandarijnen, 2 koekjes, lunch 8 boterhammen, pauze 2 boterhammen, 1 appel, 1 mandarijn, en koekjes o.i.d. wat er lag, tussendoor 2 appels, 2 mandarijnen, 2 koekjes, 2 rijstwafels/cracker met smeerkaas/worst, yoghurt, 2 keer avond eten, chips/koek.
Ik had gewoon onwijs veel honger altijd. Dus bleef maar eten, nu is het gelukkig minder dus dat scheelt een hele hoop.
Ja nja ik vond het niet veel. Misschien was ik toen ook wel gewoon in de groei. Was 17/18 jaar, totaal nog geen dametjequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Holymoly, 14 bth? Dat eet ik ongeveer aan brood per wéék.
Ja nu vind ik het ook veel en ga ik me er ook niet aan wagen. Nu kan ik gelukkig met veel minder de dag volbrengen. Was ook toen ik nog een opleiding volgde ;-)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:12 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Wow, wat veel!
Bij mij was het (toen ik nog op school zat, paar jaar geleden)
Ontbijtkoekjes, koek/snoep/choco, wit brood met iets lekkers, meestal 1 pistolletje oid., weer koek/snoep of choco, en avond eten (1 a 2 aardappels, klein schepje groente en vlees, en 's avonds chips.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |