quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd eens op met dat spamgeroep. Ik zie TS gewoon twee foto's tonen, met nog geen link naar zijn website ofzo (dat zou wel spammen zijn).
Dat is wat de meeste users steekt, denk ik. Plus het feit dat TS overal en nergens zijn foto's neerkwakt. Foto's staan nu in het juiste subforum, dus lijkt me geen probleem hierquote:whoppenbrouwers
Google: wim hoppenbrouwers 3D
Flikker op uit dit topic als ie niet weet waar je t over hebt. Geef volgende keer een reden waarom dit spam is. Lukt je niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Deetch het volgende:
waar koop je die brilletjes om deze spam te kunnen bekijken?
Dat is gewoon toegestaan, in je sig of ondertitel mag je best een site hebben staan. Alleen als er actief op gewezen wordt is het een andere zaak.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:37 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat de meeste users steekt, denk ik.
Ik heb hier geen foto's weggehaald, je kan de foto uit het gesloten topic hier opnieuw posten als je wil.quote:
Je bedoelt een statief? Anders ikke niet goed begrijpen...quote:Ik maak ze meestal met twee camera's op een profiel.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind zelf stereoscopie best interessant. Alleen de foto's worden nu interessant gemaakt door er een anaglyph van te maken, terwijl de foto's an sich niet echt bijzonder zijn. Als de foto's los in een showcase geplaatst zouden worden, zou het denk ik niet meer dan een verzameling kiekjes zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:16 schreef whoppenbrouwers het volgende:
Daarom gaan we er lekker mee door.
Misschien wordt het dan toch nog fotografisch interessant voor kenners.
Benelli,je hoeft er niet naar te kijken als je het nu al een beetje gezien hebt.
Dat ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef whoppenbrouwers het volgende:
Stereobril bij de C1000 folder.
Aktie voetbalfoto's: Stars of Football. In anaglyphen.
Dealextreme misschien?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Deetch het volgende:
waar koop je die brilletjes om deze spam te kunnen bekijken?
Klopt, wat zegt je ervaring over flitsen en behoud van 3D-effect?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:04 schreef whoppenbrouwers het volgende:
Hallo. Camera's parallel houden . Geen toe-in of toe-uts i.v.m. achtergrond.
Out of focus is een manier om bij 2D diepte te creeeren, dus klein diafragma is voor stereo goed.
Wel moeilijk in donkere omstandigheid.
Waarom is een statief een taboe dan ? Dat is toch juist ideaal als je dit soort opnames wil maken? Een tijdje geleden heb ik een paar van die DIY filmpjes op Youtube gezien over het maken van een Dolly Rail. Erg interessant, voornamelijk om in de toekomst misschien filmpjes te gaan maken, maar nu ik het 3D fotograferen heb ontdekt, misschien ook wel handig bij het maken van 3D foto's.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:42 schreef whoppenbrouwers het volgende:
hallo Meike en Harre en anderen
Flitsen vermijden vindt ik een fotografische sport.
Veel groten der aarde in de fotowereld en filmwereld verfoeien flitsen.
Voor stereo is het met een enkele camera wel te doen.
met twee camera's is er snel een syncro probleem.
Ik gebruik voor musea een lichtsterke lens,want een statief is taboe.
Tijdopnames is te prefereren boven flitsen.
Dag ,Wim
Die weer andere nadelen hebben. En waarom extra kopen als het met je eigen materiaal kan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef alohaaa01 het volgende:
Je hoeft niet persee moeilijk (dat is het voor mij in ieder geval) te doen, je kan ook camera's kopen tegenwoordig die 3D foto's kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |