Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 08-11-2011 08:26:14 ]
Lijkt een beetje te gespierd ja. Buikje mag wel ietsjes meer vlees aan. Maar k zou dr wel gevenquote:
missie geslaagdquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lijkt een beetje te gespierd ja. Buikje mag wel ietsjes meer vlees aan. Maar k zou dr wel geven
Kaasplankquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe spreek je het eigenlijk uit?
Foet? Fut? Fuut?
Ik zeg fut.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Foet? Fut? Fuut?
ken je het nederlandse woord fut? Zo dus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Foet? Fut? Fuut?
Jup, heb er een graf hekel aan. Doe dan tenminste met een rabona als je sweaty goals wil maken. Ik veeg de bal altijd in de goal als ik op de keeper af ga ipv. de bal af te spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:10 schreef MaartenFM het volgende:
Wat verstaan jullie onder sweaty goals? Afspelen voor de keeper? Vind dit zelf ook erg frustrerend, helemaal als iemand een veel beter team heeft maar niet beter speelt en dan op zo'n manier moet scoren.
Smerig, achterbaksquote:
9/10 keer kun je van die lofted through balls onderscheppen maar die ene keer dat die mindless pass op zijn 90+ pace spits er wel door komt ben je de sjaakquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:12 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zie het probleem niet hoor, als je tegenstander met 2 man op de keeper afkan dan heb je zelf toch ergens een fout gemaakt...
Als je in het echt met z'n 2en op de keeper afgaat en je legt hem niet af maar je mist zelf, dan zijn de rapen gaar normaal gesproken.
ach, dat gebeurd ook in het echt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
9/10 keer kun je van die lofted through balls onderscheppen maar die ene keer dat die mindless pass op zijn 90+ pace spits er wel door komt ben je de sjaak
.
Ja hoor. In welke echte wedstrijd zie jij spelers continu dezelfde hoge diepe bal geven. Link plz?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ach, dat gebeurd ook in het echt...
ik moet zeggen dat ik bijna nooit tegengoals krijg door zulke ballen
het is echt niet zo dat er alleen maar over de grond gecombineerd word....quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hoor. In welke echte wedstrijd zie jij spelers continu dezelfde hoge diepe bal geven. Link plz?
Nee tuurlijk niet. Maar ik doel echt op die kutnoobs die CONTINU dezelfde pass proberen te geven. Die echt alleen maar vanaf plek A de bal naar B proberen te geven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
het is echt niet zo dat er alleen maar over de grond gecombineerd word....
Leuk teamquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even drie formatiekaarten en een CF-->ST en dan hebben ze allemaal 9 chem, behalve de CDM met 7.
Aanval kan ik ook nog in zijn geheel vervangen door Chiharito en Vela mocht het met deze twee niet lukken.Dus die heb ik als wissels.
netjesquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Leuk team
Tevens, ik had een 8.6 voor m'n Latijn toets
Ik quit zelf altijd, beetje een uur of meer lopen wachten en kijken wie de grootste nerd is zeker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Fijn, mn hele xbox loopt vast terwijl ik in het scherm zit voordat je ziet wat het team van de tegenstander is. Wachten geblazen tot de tegenstander quit dus, of moet ik het zelf doen?
daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik quit zelf altijd, beetje een uur of meer lopen wachten en kijken wie de grootste nerd is zeker.
Denk 't niet, bij mij gebeurde het voor de finale...kon het hele toernooi weer spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar heb je wel een punthopen dat ik de halve finale dan opnieuw mag spelen
in ieder geval wel een mijlpaal dan die halve finale. Zo ver ben ik nog nooit gekomen in een toernooiquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Denk 't niet, bij mij gebeurde het voor de finale...kon het hele toernooi weer spelen.
Hmm, soort van gefeliciteerd dan maar?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in ieder geval wel een mijlpaal dan die halve finale. Zo ver ben ik nog nooit gekomen in een toernooi_____!
haha bedanktquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, soort van gefeliciteerd dan maar?
Vooral een kwestie van temporiseren, zorgen dat de tegenstander zijn spel niet kan spelen. Dat moet je een beetje aanvoelen. Stel je speelt tegen een zeer snel tikkende tegenstander, probeer dan je balbezit te koesteren. Zorg ervoor dat het tempo er bij hem uitgaat. Daar worden ze echt woest van. Speel je tegen een slome gast, juist een beetje doorjagen. En in balbezit ook meerdere tempo's hanteren. Af en toe bijna een soort van in slaap sussende passes geven, tikje breed, balletje terug, tikje breed, en dan in twee drie tikken naar de 16 van de tegenstander. Chaos gegarandeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha bedanktflink blijven oefenen, haal ik het vast nog wel een keer
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van temporiseren, zorgen dat de tegenstander zijn spel niet kan spelen. Dat moet je een beetje aanvoelen. Stel je speelt tegen een zeer snel tikkende tegenstander, probeer dan je balbezit te koesteren. Zorg ervoor dat het tempo er bij hem uitgaat. Daar worden ze echt woest van. Speel je tegen een slome gast, juist een beetje doorjagen. En in balbezit ook meerdere tempo's hanteren. Af en toe bijna een soort van in slaap sussende passes geven, tikje breed, balletje terug, tikje breed, en dan in twee drie tikken naar de 16 van de tegenstander. Chaos gegarandeerd. :P LT (L2) is je vriend. Met de bal aan de voet rustig hobbelen, en dan in één keer die sprintknop inbeuken.
Jij speelt alles op één tempo? Want dat is echt voetbal?quote:
Ik hou het tempo altijd hoog ja. Ik heb ook altijd minder bal bezit dan mn tegenstander omdat ik gelijk ga tikken / acties maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij speelt alles op één tempo? Want dat is echt voetbal?
Want dat is dus wat sommige gasten doen, bal veroveren, L1+steekbal, rennen, breed, sweaty goal.
Vanavond is goed, ben er pas weer na 8-en of 9-en, moet eerst nog even langs uni.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef DannyDeko het volgende:
edit: Harre jij zat toch ook xbox? vanavond even potje doen? Kijken of ik me echt zo ga ergeren aan je slome spel
Wel als je van traag spel houdtquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:28 schreef jpg97 het volgende:
Pffff Cavani en Forlan in de spits is geen goed koppel
Heskey is BEAST jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Heskey uit een zilveren pakje getrokken, gewoon voor 10k verkocht die slome kneus. Als hij niet Engels was, was die nog geen 1k waard waarschijnlijk
Hij is gemiddeld 9.2k, ik verkocht hem voor 10k in een kut opstelling met 3 verdedigers.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Heskey is BEAST jamaar is ie serieus 10k waard?
koop je 2,5k pakjes of 3,75k?quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is gemiddeld 9.2k, ik verkocht hem voor 10k in een kut opstelling met 3 verdedigers.
Ik heb gelijk een nieuwe zilveren pakje gehaald, en daar zat Earnshaw in.. 91 pace en die schijnt dan "maar" 3.5k waard te zijn. Als hij Engels was kon je dat ongetwijfeld ook verdubbelen, maar goed als ik hem voor 3.5 a 4k verkoop weer winst op het pakje + een zooi contracten die ik nodig had voor mijn Serie A silvers.
Ik heb mn PS3 op een dvi monitor...quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Eigenlijk raar dat je niet zo makkelijk je PS3 op een gewone monitor aan kan sluiten. Had me leuk geleken voor de stille nachtdienstjes
Wat voor kabel heb je dan nodig? Want PS3 is alleen hdmi uitgang volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb mn PS3 op een dvi monitor...
KSIO + Beast + Lekker pricefixen op je populariteit = dure Heskeyquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is gemiddeld 9.2k, ik verkocht hem voor 10k in een kut opstelling met 3 verdedigers.
Ik heb gelijk een nieuwe zilveren pakje gehaald, en daar zat Earnshaw in.. 91 pace en die schijnt dan "maar" 3.5k waard te zijn. Als hij Engels was kon je dat ongetwijfeld ook verdubbelen, maar goed als ik hem voor 3.5 a 4k verkoop weer winst op het pakje + een zooi contracten die ik nodig had voor mijn Serie A silvers.
edit.
Ik had ook nog die Italiaanse spits van ManU getrokken, die ging voor 4k de deur uit. Ik heb plots veel geluk met pakjes, gisteren ook al (o.a. Mascherano/vd Vaart/Torres).
Ja maar vind het meer een trieste gast met een paar leuke filmpjes. Beetje achterlijke video's maken waarin je spelers gaat ophemelen die je daarvoor massaal hebt ingeslagen om ze vervolgens met dikke profit te verkopen omdat je loopt te hypen met je populariteit. Not my cup of tea. En het is nogal persoonlijk of je het grappig vindt of niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:03 schreef DutchSL het volgende:
KSIO? Is dat ook zo'n youtube gast?
Ik volg dat helemaal niet, bizar hoe een speler door zo'n filmpje zo duur kan worden. Allemaal meelopers die daar in mee gaan, oh well ik profiteer![]()
(ik heb El Shaaraway wel, maar kwam er later pas achter dat die ook zo'n hype was.. als ik hem nu verkoop krijg ik het drievoudige van de aankoopprijs terug)
In het begin was het wel grappig met BEAST en DA FOREHEAD enzo, maar na 2 filmpjes had ik het ook wel gezienquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja maar vind het meer een trieste gast met een paar leuke filmpjes. Beetje achterlijke video's maken waarin je spelers gaat ophemelen die je daarvoor massaal hebt ingeslagen om ze vervolgens met dikke profit te verkopen omdat je loopt te hypen met je populariteit. Not my cup of tea. En het is nogal persoonlijk of je het grappig vindt of niet.
Kun je wel lopen miepen maar zo werkt de hele economie. Alleen jammer dat veel futters hun handelsskills niet in het echte leven gebruiken en veel doekoes maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja maar vind het meer een trieste gast met een paar leuke filmpjes. Beetje achterlijke video's maken waarin je spelers gaat ophemelen die je daarvoor massaal hebt ingeslagen om ze vervolgens met dikke profit te verkopen omdat je loopt te hypen met je populariteit. Not my cup of tea. En het is nogal persoonlijk of je het grappig vindt of niet.
ik ben van de partij. Drink een Warsteinertje om het te vieren!quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
Heuj, theorie is binnen! 0 fouten haha....vanavond clubs!?!
Ben je nu aan het trollen of?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je wel lopen miepen maar zo werkt de hele economie. Alleen jammer dat veel futters hun handelsskills niet in het echte leven gebruiken en veel doekoes maken.
inb4 iPhone vs. betere telefoons warquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef detennismaster het volgende:
detennismaster is aan het typen vanaf zijn nieuwe iPhone 4s
Kun je ook WebAppen op dat ding? Volgens mij vonden Flash en Apple elkaar niet zo lief namelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:23 schreef detennismaster het volgende:
detennismaster is aan het typen vanaf zijn nieuwe iPhone 4s
Wat lul je allemaal man? Apple doet toch in principe hetzelfde? Natuurlijk hebben ze veel geld voor advertisements, maar de uiteindelijke hype die vooraf gecreerd wordt is vergelijkbaar. Ook een prototype ergens laten slingeren of de pers uitdagen tot het schrijven van artikelen etc is allemaal hetzelfde principe, zo is de iPhone populair, zo is in fut een matige voetballer/voetbal kaartje gehypt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen of?
Ik heb het hier over een gast met een FIFA kanaal en dan verwacht ik leuke filmpjes zoals dit:
Je hoeft mij niet te vertellen hoe een economie werkt want dat is bullshit. Je populariteit (lees: macht) gebruiken om prijzen te manipuleren dmv youtube filmpjes (zonder bijzonder veel kapitaal te bezitten), niet iedereen heeft die gave. Hou het gewoon puur zonder die onzin, maar dat is mijn mening.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat lul je allemaal man? Apple doet toch in principe hetzelfde? Natuurlijk hebben ze veel geld voor advertisements, maar de uiteindelijke hype die vooraf gecreerd wordt is vergelijkbaar. Ook een prototype ergens laten slingeren of de pers uitdagen tot het schrijven van artikelen etc is allemaal hetzelfde principe, zo is de iPhone populair, zo is in fut een matige voetballer/voetbal kaartje gehypt.
Beter lezen is ook een kunst. Wat probeer je nou duidelijk te maken, hoe een economie werkt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat lul je allemaal man? Apple doet toch in principe hetzelfde? Natuurlijk hebben ze veel geld voor advertisements, maar de uiteindelijke hype die vooraf gecreerd wordt is vergelijkbaar. Ook een prototype ergens laten slingeren of de pers uitdagen tot het schrijven van artikelen etc is allemaal hetzelfde principe, zo is de iPhone populair, zo is in fut een matige voetballer/voetbal kaartje gehypt.
Jammer dan snap je simpelweg niet de vergelijking.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Beter lezen is ook een kunst. Wat probeer je nou duidelijk te maken, hoe een economie werkt?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jammer dan snap je simpelweg niet de vergelijking.
Laucasquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post nog eens. Daarin staat al hoe hij te werk gaat maar jij vat dat op met 'zo werkt de economie nou eenmaal' en probeert dat nog even duidelijk te maken met een paar nutteloze vergelijkingen die totaal irrelevant zijn, want mijn punt was dat ik dat soort mensen met een FIFA kanaal op youtube niet bijzonder waardeer en ik liever originele, pure en creatieve mensen de voorkeur geef die niet hun positie misbruiken.
Psychologisch? Ja bij ons welquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:25 schreef TheFastOne het volgende:
Wat denken jullie van Ibra op CF?
En maken dode links nou echt veel uit?
Ligue 1 cm moet je Menez halen ook al is ie cam. Wat een geweldige speler 5* skills , snel , goed schot en dribbelt lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef TheFastOne het volgende:
Zal dit werken?
Guidetti-Ibra
Kallstrom
Serie A cm- Serie A/Ligue 1cm - Ligue 1 Cm
Serie A lb - Serie A Cb - Ligue 1cb- Ligue 1 rb
Keepert
Brisbane Roarrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef laucas het volgende:
Opnieuw begonnen in FUT11 aangezien de DC's nog niet gefixed zijn, maar wat is 11 lelijk zeg.
Wel een the Coffee Company shirtje gekregen
Yes. M'n uit shirt is zowat dezelfde kleur, dat is wel lelijk. En ook het Olympisch stadion gekregen. Jammer dat de markt dood is thoughquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brisbane Roarrrrrrrrrrrrrr
Die gebruik ik dit jaar ook..vorig jaar ook een half jaar gebruikt ofzo
kan je wel IF's oppikken voor 2 coins zeker?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Yes. M'n uit shirt is zowat dezelfde kleur, dat is wel lelijk. En ook het Olympisch stadion gekregen. Jammer dat de markt dood is though
Wel een beetje druk qua wedstrijden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Yes. M'n uit shirt is zowat dezelfde kleur, dat is wel lelijk. En ook het Olympisch stadion gekregen. Jammer dat de markt dood is though
Speel single matches en blijkbaar zijn er nog mensen die het spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een beetje druk qua wedstrijden?
Haal Sane!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je wel IF's oppikken voor 2 coins zeker?
Trouwens mijn Liga Portuguesa team weer gedumpt, speelde totaal niet lekker met alleen maar pace en zwakke kleine midgetsnu voor budget Ligue 1 team kijken
quote:
quote:@jpflathead
jp flathead
@ThatSportsGamer Odds of getting an IF are probably around 2-3%. The odds of getting 3 in the order of 0.0001%, but it can and does happen
quote:jpflathead jp flathead
@
@R9Rai That screen shot is as real as it gets. I verified the cards myself.
Een computer zet de pakjes in elkaar dus het kan best zijn dat een computer een fout maaktequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
Nou dan hoef ik de komende 2 jaar geen pakjes meer te openen.
Wanneer monsieur Labrune er zin in heeftquote:
WTF is dat nou weerquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer monsieur Labrune er zin in heeft
Torresquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef DannyDeko het volgende:
Hmmm Torres of Tevez naast Hernandez..
En dat is de laatste tijd steeds laterquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer monsieur Labrune er zin in heeft
De persoon die al 2 jaar lang iedere week op dinsdagavond (en af en toe op woensdag) de IF's op zijn twitter bekend maakt.quote:
Pacequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef laucas het volgende:
Niemand die hier met Bulykin speelt? Ben uit verveling maar een team aan het maken met 'vergeten' of overgeslagen spelers.
Strength 92
Positioning 78
Finishing 82
Shotpowah 79
Heb 'm op de bank bij mn EL silvers.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef laucas het volgende:
Niemand die hier met Bulykin speelt? Ben uit verveling maar een team aan het maken met 'vergeten' of overgeslagen spelers.
Strength 92
Positioning 78
Finishing 82
Shotpowah 79
Ik heb er tot nu toe ook maar 1 gehad en weet niet hoeveel ik hoeveel pakjes...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
In 105 pakjes exact 1 IF, de waardeloze Piiroja.
Beestquote:
Lobby @ EA forum. Waarom denk je dat wij dat iedere week doenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:30 schreef BDIL het volgende:
Snap het niet Eagles van Bolton IF terwijl Klasnic ST 2 goals en 2 assist geeft...
Kut, hij verdiende het echtquote:
Ja maar als zij zelf voetbal niet volgen wat kan ik eraan doen:Pquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lobby @ EA forum. Waarom denk je dat wij dat iedere week doen
waarom zou je uberhaupt Klasnic IF willen? Een crappy IF voor 10kquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar als zij zelf voetbal niet volgen wat kan ik eraan doen:P
Gaat om het principe TOTW niet ik hou van die dus daaromquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt Klasnic IF willen? Een crappy IF voor 10k
Niemand geeft iets om die principesquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gaat om het principe TOTW niet ik hou van die dus daarom
Een lobby starten, dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar als zij zelf voetbal niet volgen wat kan ik eraan doen:P
Nopequote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef Spierpijn888 het volgende:
Stond Lensie geen spits? Zijn IF is RW namelijk..
Dan heeft het toch niks met TOTW te maken noem het dan POTW ( pick of the week ofzo) , ik volg voetbalwedstrijden best intensief en snap de keuzes niet altijd ...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niemand geeft iets om die principes
tsja, zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan heeft het toch niks met TOTW te maken noem het dan POTW ( pick of the week ofzo) , ik volg voetbalwedstrijden best intensief en snap de keuzes niet altijd ...
Inderdaad, je zou bijna denken dat EA een commercieel bedrijf is ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan heeft het toch niks met TOTW te maken noem het dan POTW ( pick of the week ofzo) , ik volg voetbalwedstrijden best intensief en snap de keuzes niet altijd ...
Iedereen heeft zijn eigen mening over voetbal en wat jij vind is in deze niet zo relevant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sarcasme @ it's best, ja maar alsof het commercieel is dat IF Ronaldo 6x uitgeroepen wordt...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou bijna denken dat EA een commercieel bedrijf is ofzo.
Ja want dan denken mensen dat ze hem kunnen krijgen (in een pakje dan), dus kopen ze meer pakjes > meer geld voor EA. Als er onbekende spelers IF zijn is er minder vraag na dus minder mensen die pakjes kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sarcasme @ it's best, ja maar alsof het commercieel is dat IF Ronaldo 6x uitgeroepen wordt...
Ik lobby niet dus mijn mening kon sowieso niet gehonoreerd worden maar als mij mening of die van een ander individu niet belangerijk is WHY LOBBY?!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen mening over voetbal en wat jij vind is in deze niet zo relevant.
Ik denk dat de meeste al op hun vingers zijn getikt ( voorbeeld Lindgren) die gewoon geen geluk hebben dat ze een IF krijgen maar gewoon voor moeten sparen en meeste kopen pakjes met coins dus Microsoft Points worden heus niet constant gekocht...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja want dan denken mensen dat ze hem kunnen krijgen (in een pakje dan), dus kopen ze meer pakjes > meer geld voor EA. Als er onbekende spelers IF zijn is er minder vraag na dus minder mensen die pakjes kopen.
je kan denken wat je wil, feit blijft dat EA geld verdient aan Ultimate Team, mede door pakjes. En als je een speler IF wil zien, zal je er iets voor moeten doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste al op hun vingers zijn getikt ( voorbeeld Lindgren) die gewoon geen geluk hebben dat ze een IF krijgen maar gewoon voor moeten sparen en meeste kopen pakjes met coins dus Microsoft Points worden heus niet constant gekocht...
Ja die discussie begon ik ook slaat nergens op maarja je kan er niks aan doen...quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef GuRBuH het volgende:
IF LensVoor 2 buitenspelgoals krijg je dus wel een IF, voor 3 eerlijke goals niet
Vorige week was Douglas IF, en die stond niet eens in het Team van de Week van VI. Maar ja, Lens = Pace. Pace = Profit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
in het Gilette Spelersklassement stond hij ook bovenaan hoor, en ondanks dat dat klassement met veel humor en sarcasme word gebracht in VI stellen wel de journalisten van VI het samen en doen ze dat ook heus wel serieus want het staat ook elke week in het blad. Het is dus geen completen onzin dat ze lens als IF pakken.
VI is entertainment , natuurlijk nemen ze voetbalzaken soms serieus door maar meeste is gewoon TV en dat zorgt voor vermaak onder ons VI kijkers. Als je me niet gelooft kijk is kwestie van kiezen toen Johan Derksen te gast was die vertelt het zelf...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
in het Gilette Spelersklassement stond hij ook bovenaan hoor, en ondanks dat dat klassement met veel humor en sarcasme word gebracht in VI stellen wel de journalisten van VI het samen en doen ze dat ook heus wel serieus want het staat ook elke week in het blad. Het is dus geen completen onzin dat ze lens als IF pakken.
Nee niks mis mee past perfect in mijn teamquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
Laat gaan joh! Lensie in vorm, niks mis mee, toch?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:08 schreef laucas het volgende:
Laat gaan joh! Lensie in vorm, niks mis mee, toch?
Jazeker nu IF Douglas; Lens en Mertens aanschaffen en die LB uit Ligue 1 Tremoulinasquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:12 schreef Toefjes het volgende:
Op papier wordt het wel een leuk eredivisie team zo langzamerhand
haha nee joh, 1/3 maxquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef BDIL het volgende:
Ben wel benieuwd naar wat IF Lens gaat kosten hoop niet meer dan 50 k
Ze konden echt niet om Lens heen hoor..0-1 achter in de rust, Lens komt erin en eindstand is 4-1 met 3 goals en 1 assist. Daarnaast speelde hij ook nog eens super met een paar zieke acties en heerlijke schoten...veel duidelijker worden ze niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vorige week was Douglas IF, en die stond niet eens in het Team van de Week van VI. Maar ja, Lens = Pace. Pace = Profit.
Sanchez was in FUT11 echt waardeloos. Die gast wil en aanvallen en verdedigen, daardoor was hij na 20 minuten al door z'n energie heenquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, die Sanchez van Barca is de beste rechtsbuiten die ik sinds ik fifa 11 ben ga spelen in mn team heb gehad. Benzema heeft een vreselijk hoog rendement in de spits. Lavezzi rendeert uitstekend aan de linkerkant.
Dilemma: Messi houden, of hem verkopen en voor hem de volgende spelers halen:
Aguero (100K)
Iniesta (230K)
Dani Alves (100K)
Pique (55K)
Evenuteel nog Xavi erbij.. En dan kan ik nog eens alle IF's uit de eredivisie halen voor een nieuw elftal. Ik ga er eens een nachtje over nadenken
Ik zou geen Xavi en Dani Alves halen; Dani Alves wel veel pace maar klein, ik denk dat IF Sergio Ramos veel beter zou zijn. Silva kan je beter voor Xavi halen speelt sneller en ook goede pass + dribbelquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Trouwens, die Sanchez van Barca is de beste rechtsbuiten die ik sinds ik fifa 11 ben ga spelen in mn team heb gehaald. Benzema heeft een vreselijk hoog rendement in de spits. Lavezzi rendeert uitstekend aan de linkerkant.
Dilemma: Messi houden, of hem verkopen en voor hem de volgende spelers halen:
Aguero (100K)
Iniesta (230K)
Dani Alves (100K)
Pique (55K)
Evenuteel nog Xavi erbij.. En dan kan ik nog eens alle IF's uit de eredivisie halen voor een nieuw elftal. Ik ga er eens een nachtje over nadenken
Vorige editie niet gebruikt, maar ja, deze fifa is iedereen van Barcelona natuurlijk buitenaards goed gemaakt.. Heeft niet alleen snelheid, maar ook een goede startsnelheid zodat ik snel los ben van de vleugelverdediger, vreselijk goede dribbel, en hij pikt ook vaak zn goals mee. Of nou ja, eigenlijk scoor ik ze zelf, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sanchez was in FUT11 echt waardeloos. Die gast wil en aanvallen en verdedigen, daardoor was hij na 20 minuten al door z'n energie heen
Hmmm Ibra IF.... Die zal wel een vermogen gaan kosten. Heb geen zin om NIF Ibra te verkopen ook...
Op de PS3 wel omdat hij na een paar maanden in eens mega rare was geworden..was echt vreemd. Normaliter zijn zulke gasten echt mag 18K waard ofzo though..zeker als je hem gewoon binnen 2 weken koopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lens IF was in Fifa 11 toch vreselijk duur? Iets van 150K staat me bij, want pace
Lampard en Gerard geweldige spelers alleen stamina vind ik wel minder bij beide spelersquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef Cara het volgende:
IF Gomez op PC verkocht voor 450k.
Dat wordt shoppen.
Ik zit aan een aanval van
IF Doumbia - Drogba
Gerrard - Lampard
te denken
iemand nog dodelijke combi's? alles mag!
Nu nog 26K aan coins. Met Messi had ik inderdaad wedstrijden dat zn chem 3 wasquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:30 schreef laucas het volgende:
Hoeveel coins heb je nog toefjes? Ik zou gewoon Messi lekker in de spits zetten en Sanchez op rechts. Volgens mij pakte je ook niet veel chemistry met Messi op rechts en 1 dode link. Ik vond je middenveld met Alonso (?) en Mascherano iets te verdedigend. Misschien Mascherano gewoon CM en Iniesta RCM?
Torres-Agueroquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef Cara het volgende:
IF Gomez op PC verkocht voor 450k.
Dat wordt shoppen.
Ik zit aan een aanval van
IF Doumbia - Drogba
Gerrard - Lampard
te denken
iemand nog dodelijke combi's? alles mag!
Haha sta 2-0 voor 15 min met Torres en Modric gescoordquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Torres-Aguero
Modric Gerrard.
Gerrard is een gokje, niet mee gespeeld maar Torres en Aguero zijn gruwelijk goed naast elkaar. 2 van zulke tegenstanders , dan moet je tegenstander wel van goede huize komen om ze 90 minuten in bedwang te houden.
Ja, als Aguero tegenover me staat, of Torres, heb ik al het gevoel dat ik 1-0 achter staquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha sta 2-0 voor 15 min met Torres en Modric gescoord
Hij kwam toen uit toen PSN down was, waardoor er maar weinig uitgegeven waren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de PS3 wel omdat hij na een paar maanden in eens mega rare was geworden..was echt vreemd. Normaliter zijn zulke gasten echt mag 18K waard ofzo though..zeker als je hem gewoon binnen 2 weken koopt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha sta 2-0 voor 15 min met Torres en Modric gescoord6-1 en hij leaved 61 min
Edit : Iig zou ik Yaya Toure en Essien als CDM zetten; Richards RB; IF Terry CB ; Vidic ; Evra en Pepe Reina
Hahah echt kut jah :p Gewoon ook je porno aanzettenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom spelen mensen online terwijl ze porn downloaden.
Als tijdverdrijf tot de porn gedownload is?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Inderdaad zeg. Had vanavond ook een potje tegen een kerel waarbij het zo gigantisch hard lagde dat ik mn controller weg heb gelegd. Stond nog 0-0 maar het was echt niet leuk meer. En op de een of andere manier halen ze toch nog 3 groene streepjesquote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Om ons het leven zuur te maken, de wedstrijd te winnen en daarna kunnen zij fappen terwijl wij hier klagen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
1. Porndownload aanquote:Op woensdag 9 november 2011 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om ons het leven zuur te maken, de wedstrijd te winnen en daarna kunnen zij fappen terwijl wij hier klagen.
Minder vreten.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:21 schreef StijnDa het volgende:
Mijn game-stoel doorgezaktMetalen buis vervormd, hoe verzin je het.
gewoon een simpele 'u mad bro' is altijd leuk.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik speel net iemand met mijn Serie A zilvers met 6-0 weg, hij een mix van goud en silver maar 30 chemistry ofzo. Daarna gaat hij met opzet allemaal eigen goals maken. Einduitslag 11-0.
Gaat hij daarna een berichtje sturen en zeiken over kut PSV met buitenspelgoals en een onterechte penalty tegen Heracles. Lekker relevant![]()
Ik negeer het maar.
Ik kijk uit naar de dag dat 3d populair wordtquote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Sowieso mensen die per se HD porno moeten hebbenmijn lag is ook weg, blijkt ineens dat internet via de kabel het weer doet
Liever virtual reality meteen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de dag dat 3d populair wordt
Dat is de dag dat vrouwen overbodig wordenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Liever virtual reality meteen.
Speel sws met een lw en rw die kan je rare vinden 1 van excelsior en 1 van Nec LW Latupereirissa pace 91dribbel 70 en maar 800 coins binquote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is de dag dat vrouwen overbodig worden![]()
Maar even on-topic, ik wil een bronzen eredvisie team neer gaan zetten.. Nog must-haves voor dit team?
En die Malki (Spits Roda) , is dat wat? En de Ruiter (Excelsior, keepert) net zon held als in Fifa 11?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speel sws met een lw en rw die kan je rare vinden 1 van excelsior en 1 van Nec LW Latupereirissa pace 91dribbel 70 en maar 800 coins bin
Ik weet het niet keek effe auction om te kijken wat voor spelers er warenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die Malki (Spits Roda) , is dat wat? En de Ruiter (Excelsior, keepert) net zon held als in Fifa 11?
Zitten er in Italie niet veel snelle spelers?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet het niet keek effe auction om te kijken wat voor spelers er warenVind het wel matig
Zou graag 1 goed bronze team willen maken dat echt lekker speelt... Had MLS maar viel zwaar tegen
Maak een 2. Bundesliga team. Mijne speelt echt geweldig, mijn spitsen en cam zijn echt helden.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet het niet keek effe auction om te kijken wat voor spelers er warenVind het wel matig
Zou graag 1 goed bronze team willen maken dat echt lekker speelt... Had MLS maar viel zwaar tegen
Told you, waardeloze speler.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:24 schreef Toefjes het volgende:
Vliegen er 3 beren van verdedigers op af, en dan is het toch erg lastig zon vederlicht ventje. Verbazingwekkend dat ik aan Benzema meer plezier heb
Nope, daar heb je erg beperkte aanbod van bronzen spelers, het beste zou een sterke hybrid team zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 01:00 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Zitten er in Italie niet veel snelle spelers?
Matig...op Thiago Neves na, die ziet eruit als een best met zijn dribbling en shooting.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef psychedelicate het volgende:
TOTW: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d8n85sxIbbWDB.
Post is je teamquote:Op woensdag 9 november 2011 01:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maak een 2. Bundesliga team. Mijne speelt echt geweldig, mijn spitsen en cam zijn echt helden.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:22 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met Bale en/of Mata?
Heb Bale paar dagen terug aangeschaft maar weet neit of ik 'm wel zo fijn vind. Z'n pace is ziek maar zn dribbel voelt wat lomp.
Dacht dat dat aan mij lag. Gewoon Aguero ernaast.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:15 schreef Liteiten het volgende:
Ik had Van Persie naast Torres gezet, maar wat is Van Persie traag en log. Kan er helemaal niks mee..
Haha, als mensen wisselen als ze achterstaan en ze gooien Agbon erin, heb ik altijd zo'n idee van...enter the cheat!quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dacht dat dat aan mij lag. Gewoon Aguero ernaast.![]()
Had voor de grap die Agbonlahor gekocht voor de bank voor als Torres of Aguero geblesseerd zou zijn ofzo (ja ja, ik schaam me diep), maar eerlijk is eerlijk... Fifa is wel een stuk makkelijker met Agbon. Maar goed, eens gedaan, ik zal me er niet meer aan bezondigen
Ik ben ooit begonnen met Sturridge, zodra ik hem erin zet dan gaat het hele team op 1 of andere manier los.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dacht dat dat aan mij lag. Gewoon Aguero ernaast.![]()
Had voor de grap die Agbonlahor gekocht voor de bank voor als Torres of Aguero geblesseerd zou zijn ofzo (ja ja, ik schaam me diep), maar eerlijk is eerlijk... Fifa is wel een stuk makkelijker met Agbon. Maar goed, eens gedaan, ik zal me er niet meer aan bezondigen
Ja, als je niet kunt fifa' en, kun je 2 dingen doen: 1: Neem Agbonlahor. Of 2: Leg je er bij neer.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, als mensen wisselen als ze achterstaan en ze gooien Agbon erin, heb ik altijd zo'n idee van...enter the cheat!
Lens is nog beter dan vorig jaarquote:Op woensdag 9 november 2011 01:04 schreef psychedelicate het volgende:
TOTW: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#d8n85sxIbbWDB.
Dat is gewoon een bod van die kerel zelf hoor, gebeurt heel vaak. Maakt de kans op een foute bid nog groter. Als hij niet verkoopt knallen ze er gewoon een trade offer overheen.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:18 schreef Toefjes het volgende:
Zag net trouwens dat er 36K geboden was op een ST MascheranoToch mensen die er intrappen
Je moet Zoet hebben als keeper nuquote:Op woensdag 9 november 2011 00:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die Malki (Spits Roda) , is dat wat? En de Ruiter (Excelsior, keepert) net zon held als in Fifa 11?
Mooi visioen, Robben links, (SIF)van Persie in het Centrum, IF Lens op rechts..quote:
VdV/Modric/Silva (bij hoop centen: Lampard/gerrard) met een kaartje omzetten naar CM?quote:Op woensdag 9 november 2011 02:27 schreef DannyDeko het volgende:
Hmm welke CM in de BPL heeft de volgende kwaliteiten:
balvast (geen messi in fifa11 taferelen)
goede passing, minimaal 80
goede bal control + dribbling
een lekker afstandsschot
Heb nu Essien en Parker op CM maar vind ze beide wel 'oke' maar niet geweldig.
Hehe in mijn geval zijn ook die eerste 3 een hoop centenquote:Op woensdag 9 november 2011 02:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
VdV/Modric/Silva (bij hoop centen: Lampard/gerrard) met een kaartje omzetten naar CM?
Verder de standaard CM's best karig in de BPL...
Geen idee, hij kan een knappe vrije trap nemen, dat welquote:Op woensdag 9 november 2011 02:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hehe in mijn geval zijn ook die eerste 3 een hoop centen
Heeft vdv een goed afstandsschot? Denk dat ik anders maar voor hem ga.
Die Moreno? Is dat die ST uit de Mexicaanse competitie? Heeft pace 76 zag ik, of heb ik de verkeerde Moreno voor me?quote:Op woensdag 9 november 2011 03:11 schreef Tim86 het volgende:
lol, 3 keer op rij tegen die Colombiaan gespeeld die hier steeds werd genoemd..alledrie kansloze pace abusers..niemand had enige skill
Ja klopt, hij stond op CF of CAM in al die wedstrijden en dan voorin rappe kereltjesquote:Op woensdag 9 november 2011 03:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Moreno? Is dat die ST uit de Mexicaanse competitie? Heeft pace 76 zag ik, of heb ik de verkeerde Moreno voor me?
Villaquote:Op woensdag 9 november 2011 03:45 schreef Tim86 het volgende:
Nu met Marokkaantjes bezig..eerste wedstrijd gewonnen van een gast met Xavi, Benzema,Villa, Casillas etc etc..dat blijft toch wel heerlijk met zo'n ploegje..daar haal je veel meer voldoening uit
Niet veel denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:14 schreef Apekoek het volgende:
Wat zal Lensie gaan kosten? Binnen deze 2 week dan.
Ja fuck, ik heb mezelf echt anaal genomen door Douglas in het begin voor 20k te kopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet veel denk ik.
Bijna alle IF's behalve van absolute toppers zakken dit jaar in no-time naar een waarde nauwelijks boven de discard value![]()
Spelers als Gutierrrez en Nocerino van vorige week zijn niet zoveel meer waard, om te zwijgen over Douglas (ondanks 1 van de hoogste defensive stats van het hele spel). Lens zal op termijn ook wel richting de 15k toe gaan.
Alleen IF silvers voor Eredivisie spelers kunnen nog echt veel waard worden vrees ik.
Ja mooi dom inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja fuck, ik heb mezelf echt anaal genomen door Douglas in het begin voor 20k te kopen.
Toegegeven. Maar wat mij wel opvalt is dat relatief slechte IFs op termijn wel het dubbele waard worden van de discard value. Zo heb ik een oudere IF van 78 die ik voor onder de 10k had en nu 20k waard is.quote:
hahaha dat is echt domquote:Op woensdag 9 november 2011 10:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja fuck, ik heb mezelf echt anaal genomen door Douglas in het begin voor 20k te kopen.
IF's die je koopt voor net boven de discard value kun je later altijd wel kwijt voor meer. Veel worden gediscard, en als iemand m in een bepaalde formatie wil hebben betaalt ie vaak wel meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toegegeven. Maar wat mij wel opvalt is dat relatief slechte IFs op termijn wel het dubbele waard worden van de discard value. Zo heb ik een oudere IF van 78 die ik voor onder de 10k had en nu 20k waard is.
El hamdaoui wordt helaas geen IF dus hopen op luuk de jong IFquote:Op woensdag 9 november 2011 08:35 schreef Ferdii het volgende:
Lensie, wordt een leuk team de Eredivisie, nu nog een goede spits
Dat zou toch nergens op slaan, als hij een dijk van een wedstrijd speelt dan is 1 punt omhoog gaan helemaal geen verbetering en niet gelijkend aan zijn prestatie.quote:
Maar dan zou het wel een ziek chille IF zijn!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat zou toch nergens op slaan, als hij een dijk van een wedstrijd speelt dan is 1 punt omhoog gaan helemaal geen verbetering en niet gelijkend aan zijn prestatie.
Doen ze heel vaak met silvers, puur omdat high rated silvers veel populairder zijn dan low rated golds. Ik zou Fer ook liever gewoon gold zien als IF though..zijn silver is al goed genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat zou toch nergens op slaan, als hij een dijk van een wedstrijd speelt dan is 1 punt omhoog gaan helemaal geen verbetering en niet gelijkend aan zijn prestatie.
Ik heb IF Gameiro voor 105k gekocht en toen ik een weekje later terugkwam uit Denemarken was 'ie welgeteld 35k waard. Ik wist dat ik teveel coins voor 'm betaalde, maar ik wilde 'm gewoon hebben voordat ik wegging.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er mee speeltquote:Op woensdag 9 november 2011 13:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik heb IF Gameiro voor 105k gekocht en toen ik een weekje later terugkwam uit Denemarken was 'ie welgeteld 35k waard. Ik wist dat ik teveel coins voor 'm betaalde, maar ik wilde 'm gewoon hebben voordat ik wegging.
IF Gameiro is een gigantische faggot, trouwens. Absoluut geen aanrader.
Benzema max 6 chem ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef Toefjes het volgende:
Messi heeft de club verlaten. Nog 22.25K netto winst op gemaakt![]()
Basis elf is nu:
Steek
Maicon-Silva-Chiellini-Taiwo
Mascherano-Cambiasso-Sneijder
Sanchez-Benzema-Lavezzi
En 813K om dit team te versterkenDit wordt zon meesterlijk team
Precies 6 inderdaad. Daarom Aguero een zekere aankoop. (Of Higuain IF, of gewoon allebeiquote:Op woensdag 9 november 2011 13:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Benzema max 6 chem ofzo?
je moet eens van je mascherano fetisj af! :p
Het is goed om 1 van zon speler in je team te hebben. Een middenveld van bijvoorbeeld Xavi-Cesc-Iniesta gaat niet werken denk ik, Zon CDM is goed voor de balans in je elftal.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:29 schreef StijnDa het volgende:
Mascherano is verdedigend wel zo'n beest heOnderschept alles.
Heb pletikosa GK ook in mijn kroatisch team, goede keeper voor een silver wou wel graag de IF hebben maar die kost 200k...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:44 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Team om IF Pukki heen is zo goed als klaar. 'Slechts' nog even IF Wilkshire halen en spelers in formatie.
200k, hoe kom je daar dan bijquote:Op woensdag 9 november 2011 13:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb pletikosa GK ook in mijn kroatisch team, goede keeper voor een silver wou wel graag de IF hebben maar die kost 200k...
WTF, ik wist niet eens dat er een IF van was. Hij is echt de beste keeper die ik heb gehad in FIFA12. Wil ook nog graag Da Costa IF, maar die is helemaal gepricefixt op 300kquote:Op woensdag 9 november 2011 13:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb pletikosa GK ook in mijn kroatisch team, goede keeper voor een silver wou wel graag de IF hebben maar die kost 200k...
's middags zijn de prijzen altijd hoger..je moet in de avond inkopenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:12 schreef Toefjes het volgende:
Het is erg lastig om koopjes te vinden in het duurdere segment... Alves staat op ultimatedb op 92K gemiddeld, maar niet onder de 100K Bin te vinden.
Iniesta idem, Xavi, etc etc etc.. Dit wordt een geduldig karweitje, dan toch weer te gierig om ze straks met verlies te moeten verkopen.
Nou, ik zat zo te denken... om 23:00 begint mn nachtdienst. Denk dat ik het beste tussen 02:00 en 06:00 in kan slaan?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
's middags zijn de prijzen altijd hoger..je moet in de avond inkopen
Wellicht als je geluk hebt en er wat lage startprijzen zijn, maar in de avond zijn er in ieder geval de laagste bins te vinden..dan is het druk en ontstaat er steeds een kleine prijzenoorlog.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik zat zo te denken... om 23:00 begint mn nachtdienst. Denk dat ik het beste tussen 02:00 en 06:00 in kan slaan?
Wel lage BINs ja, maar geen uitzonderlijke koopjes omdat er zoveel man opzitten.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wellicht als je geluk hebt en er wat lage startprijzen zijn, maar in de avond zijn er in ieder geval de laagste bins te vinden..dan is het druk en ontstaat er steeds een kleine prijzenoorlog.
Die laatste zullen vooral in de nacht zijn. Al heb ik ook weer geen haast hoor om de spelers te halen. Ga zo een paar potjes met de golds en met de silvers doen, speelt op zich wel lekker weg. Messi zal ik niet zo heel erg missen, zat ook steeds op de bank in de eerste ronde wedstrijden van de toernooien, zodat ik in de latere wedstrijden een top-fitte Messi zou hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel lage BINs ja, maar geen uitzonderlijke koopjes omdat er zoveel man opzitten.
Ff de PS3 opstarten, kom je zo helpen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Oh gvd ik heb per ongeluk IF Xabi Alonso op de trade pile gezet voor 150 coins terwijl ik dat niet wilde.
Zou iemand hier heel aardig willen zijn en een trade offer voor een waardeloze speler willen bieden, en hem daarna weer terug ruilen?
Xabi Alonso
4-3-3
PS3
DutchSith
Nog 59 minuten ofzo
Jammer dat ik geen ps3 hebquote:Op woensdag 9 november 2011 14:42 schreef DutchSL het volgende:
Oh gvd ik heb per ongeluk IF Xabi Alonso op de trade pile gezet voor 150 coins terwijl ik dat niet wilde.
Zou iemand hier heel aardig willen zijn en een trade offer voor een waardeloze speler willen bieden, en hem daarna weer terug ruilen?
Xabi Alonso
4-3-3
PS3
DutchSith
Nog 59 minuten ofzo
Dat ben ik, net begonnen met het spel, maar wil je wel helpen. En ja, die naam van die speler vond ik ook wel goed gevondenquote:Op woensdag 9 november 2011 14:55 schreef DutchSL het volgende:
Ok, iemand heeft ene Dompig (erg toepasselijk, dat ben ik ja) geboden.
Wil wel even weten wie het is voor ik accepteer.
Hulp toch nodig? Ik heb alleen geen speler die evenveel waard is. Heb een BPL teampje, maar niet mand die 190k waard is.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Sorry Jay maar ik weet niet of ik dat wel kan vertrouwen inderdaad.
Als iemand me wilt hebben, pleasae. Ik geef je er 2k cadeau bij, maar bied dan wel een waardevoller speler die ongeveer even veel waard is (hij gaat voor 190k gemiddeld vandaag).
nieuwe club aanmaken dan ben je alles kwijt..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:21 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand hoe je een nieuwe club moet aanmaken met FUT? Ik ga dan mijn oude spelers allemaal verkopen en dan een team rondom SIF RvP maken.
Nee maar ik verkoop eerst alle spelers, dan van mijn nieuwe club zet ik een bronzen te koop voor 600K BIN en dan koop ik die met andere club.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nieuwe club aanmaken dan ben je alles kwijt..
dan moet je een club maken op een andere gamertag.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar ik verkoop eerst alle spelers, dan van mijn nieuwe club zet ik een bronzen te koop voor 600K BIN en dan koop ik die met andere club.
maak zelf dan ff een 2e account..quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef DutchSL het volgende:
Nog 14 minuten, ik ga vrees ik een gigantisch verlies maken hierop. Gvd waarom ben ik ook zo stom
Pfff dat loopt altijd nog hard op, reken maar dat er meerdere personen op asen.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef DutchSL het volgende:
Nog 14 minuten, ik ga vrees ik een gigantisch verlies maken hierop. Gvd waarom ben ik ook zo stom
Mehquote:Op woensdag 9 november 2011 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan moet je een club maken op een andere gamertag.
Hoeveel is het uiteindelijk geworden?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef DutchSL het volgende:
Hij is voor 170k verkocht, ik had er vorige week 169k voor betaald dus met taxes heb ik 7500 verlies gemaakt. Bovendien is hij gemiddeld zo'n 15k meer waard dan ik er voor heb gekregen en wilde ik hem helemaal niet kwijt.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:43 schreef The_champ het volgende:
[..]
Hoeveel is het uiteindelijk geworden?
Waarom denken ze dat?quote:Op woensdag 9 november 2011 16:04 schreef DutchSL het volgende:
7.500 is de directe coin schade, maar hij was zeker wel 15k meer waard dus ik schrijf 22.5k af voor deze blunder.
Plus een hoop emotionele schadeen Engelse kut droeftoeters op het EA forum die nu denken dat ik een scammer ben..
360 hoop ikquote:Op woensdag 9 november 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
Vela voor 15K in de juiste formatie weten te krijgen
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |