Ik ben een heel goed leider hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
jij als leider, nee dat gaat hem echt worden
Oke, vertel hier waarom jij een goede geheim agent bent.quote:
Oke iedereen die agent wilt worden, moet hier solliciteren.quote:
Zeg waarom je goede agent bent.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Fopje het volgende:
Mag ik ook bij jouw club? Dan voel ik me belangrijk.
Oké ik wacht op pm!quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke iedereen die agent wilt worden, moet hier solliciteren.
Als je bent gekozen krijg je PM met verdere instructies.
Omdat ik Call Of Duty speel, en stealth missie's leuk vind.quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke, vertel hier waarom jij een goede geheim agent bent.
Genau wie die Sicherheitsdienst? Ach nee man, die SD ist von vielen jahren her!quote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef error_404 het volgende:
Ach so, genau wie die Sicherheitsdienst, oder?
Wat is AIVID als ik vragen magquote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb zojuist de AIVD gemaild, ze weten er al vanaf.
De AIVD stelt niets voor bij de FOK! Geheime Dienst.quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb zojuist de AIVD gemaild, ze weten er al vanaf.
Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wat is AIVID als ik vragen mag
Shit man, hoe oud was die site wel niet dan?quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef terrastegel het volgende:
Ik maak gemakkelijk onderscheid uit kuttopics en goeden topics . Ben ooit mos geweest op een site dus :p
Alleen als je belooft mij te respecteren.quote:
Doe mij maar als eerstequote:Op maandag 7 november 2011 22:50 schreef computerprobleem het volgende:
Oke ik stuur jullie zometeen PM.
Binnen 10 minuten of zo hebben jullie hem!
Ja, dat zijn een stelletje paupers. Volgens de FGD is de gemiddelde piemel lengte van hun medewerkers 0,3 cm.quote:
Dan heb je pech denk ik :pquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Haifisch het volgende:
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Als dubbelspion moet ik dit toch even melden.quote:Hartelijk welkom bij de FOK! Geheime Dienst, ofwel de FGD.
Om te beginnen wil ik jullie vertellen dat jullie geselecteerd zijn vanwege jullie goede kwaliteiten. Infrastructuur ziet er momenteel als volgt uit.
Leider: Computerprobleem
Onderbaas: Fopje
Geheim agent: DutchSpike
Geheim agent: terrastegel
Dubbelspion: BoemBats
Iedereen moet mij gehoorzamen. Onder jullie 4 is Fopje de onderbaas, hij neemt het over wanneer ik even afwezig ben.
Iedereen kan hogerop komen. Als de resultaten van de FGD goed zijn, verloot ik elke maand een aantal mooie spullen onder jullie. Het gaat dan voornamelijk om films en misschien dat iedereen er wel gewoon een krijgt (natuurlijk gaat het om nieuwe films, geen tweedehands dingen).
Jullie taken:
- Kuttopics signaleren en vermelden dat het een officieel kuttopic is. Na deze vermelding kan er niets meer gedaan worden om het topic te redden.
- Kloons en kutuser in de gaten houden door hun posthistorie te checken. Wanneer jullie een kutuser hebben gesignaleerd, dit aan mij melden, dan gaan we zijn FOK! leven verpesten.
*Een laatste ding wat jullie moeten doen:
- Zet FGD in je signature (dus niet onder je naam, maar onderin, waar je zo'n 200 tekens kunt plaatsen).
Gr
En nu?quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef computerprobleem het volgende:
Sawlt & Haifisch: jullie PM is onbereikbaar..
Dan richt ik een geheime klonengroep op met mijn chinese midgetlegerquote:
Bij nader inzien: dat kan gewoon weggelaten worden inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef SawIt het volgende:
FGD in je sig zetten is als een jodenster dragen
Dan zoek je gewoon problemen.
de meeste joden is niets mis mee tochquote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef SawIt het volgende:
FGD in je sig zetten is als een jodenster dragen
Dan zoek je gewoon problemen.
Het gaat hem om de herkenbaarheidquote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de meeste joden is niets mis mee toch
Nee, nog steeds niet.quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef SawIt het volgende:
[..]
En nu?
Als het goed is moet alles werken
Jij mag erbij hoor, alleen ook jouw inbox is onbereikbaar...quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dan richt ik een geheime klonengroep op met mijn chinese midgetleger
Die informatie is geheim.quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Word ik ook onderzocht door de geheime dienst ?
Ik zou je wel willen onderzoeken mono... rawr..quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Niemand kan zien wanneer we op onderzoek uit zijn, wanneer we serieus zijn of wanneer we een grapje maken. Daar zit onze kracht in.quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef Fopje het volgende:
We kunnen niet zonder Haifisch in dit ultra geheime clubje waar niemand vanaf weet
Ik kom morgen langs voor een rectaal onderzoek!quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Oja, sorry baas!quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niemand kan zien wanneer we op onderzoek uit zijn, wanneer we serieus zijn of wanneer we een grapje maken. Daar zit onze kracht in.
Daarnaast werken we als team en daardoor hebben we macht
quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef Fopje het volgende:
We kunnen niet zonder Haifisch in dit ultra geheime clubje waar niemand vanaf weet
Ik heb tussen 18.00 en 19.00 wel tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik kom morgen langs voor een rectaal onderzoek!
3 jaar. er wordt een sonde geplaatstquote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb tussen 18.00 en 19.00 wel tijd.
Neemt het onderzoek veel tijd in beslag ?
Ah... waar ben je dan tussen 18 honderd en 19 honderd uur?quote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb tussen 18.00 en 19.00 wel tijd.
Neemt het onderzoek veel tijd in beslag ?
Vooruit, ik heb nog wel ruimte in mijn endeldarm.quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Haifisch het volgende:
[..]
3 jaar. er wordt een sonde geplaatst
In mijn woning in Rotterdam. Ik ben alleen dus we hoeven ons om privacy niet druk te maken. Geen probleemquote:Op maandag 7 november 2011 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ah... waar ben je dan tussen 18 honderd en 19 honderd uur?
Maar waarom heb je geen nachtdienst dan? Je werkt toch bij, uhm... hoe heet het ookalweer..quote:Op maandag 7 november 2011 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In mijn woning in Rotterdam. Ik ben alleen dus we hoeven ons om privacy niet druk te maken. Geen probleem
Ik werk niet elke dag bij de post. Zo af en toe.quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar waarom heb je geen nachtdienst dan? Je werkt toch bij, uhm... hoe heet het ookalweer..
k wou nog even een Zweedsche Klysma doen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef Fopje het volgende:
Het liefst VOOR het rectale onderzoek 2 dagen niet peopen.
nneuwe dm van computerprobleem.quote:schaduw Monopoly
Dat moet daarna gebeuren. Wij van FGB of FBG (wat is het ook alweer) houden niet van schone anussen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef Monopoly het volgende:
I
[..]
k wou nog even een Zweedsche Klysma doen.
Bij de post? Ik dacht dat je een management functie had.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werk niet elke dag bij de post. Zo af en toe.
School gaat voor uiteraard.
Machistenopleidingquote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Bij de post? Ik dacht dat je een management functie had.
School gaat uiteraard voor.
DM posten, tot over 48 uur.quote:
Binnen de organisatie houden wij niet van ratten.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Binnen de organisatie houden wij niet van ratten.
Je vervult je functie niet goed en houd je niet aan de regels van FOK!
Heb je bericht aangegeven.
Nee hoor totaal niet.quote:Op maandag 7 november 2011 23:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ben je jaloers ofzo? Omdat er niet bijmag? Ga andere topics verzieken
We moeten eerst zeker weten of je wel in aanmerking kan komen van een rectaal onderzoek.quote:Op maandag 7 november 2011 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Maar waarom moet ik geschaduwd worden eigenlijk?
Ik ben toch altijd open en eerlijk?
Heb niet zoveel te verbergen eigenlijk.
Zoek bips1.jpg op in de FOK!.rar, dan zie je het.quote:Op maandag 7 november 2011 23:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
We moeten eerst zeker weten of je wel in aanmerking kan komen van een rectaal onderzoek.
HUMOR? HUMOR ZEGT IE!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee hoor totaal niet.
Ik zie hier de humor wel van in, het staat immers in ONZ.
Jammer dat mijn functie als dubbelspion niet wordt begrepen, bij deze word ik contraspion en zal ik jouw organisatie neerhalen. Het was me een genoegen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Binnen de organisatie houden wij niet van ratten.
Je vervult je functie niet goed en houd je niet aan de regels van FOK!
Heb je bericht aangegeven.
Misschien 48u weg van FOK!, maar om het dus extra duidelijk te maken: de FGD heeft jou verstoten.
Ik wacht met samengeknepen billetjes af tot ze voor de deur staan.quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
HUMOR? HUMOR ZEGT IE!!![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Totdat je de FGD op je dag krijgt en je eens goed en hard ondervraagd word.
Dan mijn vrind, dan heb jij recht om te lachen. Als je daarna nog wél kunt lachen!
Neen, wees aub zo ontspannen mogelijk. Neem het liefst een bad zodat uw kringspier goed doorweekt is en wij makkelijk in uw anus kunnen glijden.quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht met samengeknepen billetjes af tot ze voor de deur staan.
Haha, jij wel.quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Jammer dat mijn functie als dubbelspion niet wordt begrepen, bij deze word ik contraspion en zal ik jouw organisatie neerhalen. Het was me een genoegen.
begrepenquote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef Haifisch het volgende:
BUFFI, XCN TUF IHTY YHWLSJNCY QILXYH, PYYF JFYTCYL ZAX
Encryptie.
Je bent verstoten faggot.quote:
Goedzo. Je doet je werk goed.quote:
Duidelijke naam wel. Bekt lekker.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Helaas heeft een telefooncoup plaatsgevonden en de FOK! Geheime dienst is nu overgenomen door het Jungle Commando van Ronnie Brunswijck en Desi Bouterse.![]()
Soko, soko!
![]()
![]()
Groeten vanuit Paramaribo van de Surinaamse Inlichtingen en Roti met kouseband-Diensten, Tevens Leverancier van Parbobier en Taxiservice Zanderij-Paramaribo en Bakkerij van Bara's, afgekort de S.I.R.K.D.T.L.P.T.Z-P.&B.B.
Ondanks het feit dat we inmiddels gedetailleerde privé gegevens van iedereen op FOK! in bezit hebben, zullen we privé gegevens uiteraard niet posten.quote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Overigens voor de goede orde. Op FOK! heb ik vrij weinig te verbergen, maar ik ga er vanuit dat er hier geen privé gegevens worden gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Oprotten, voordat ik de Verneder Hem of Haar Keihard Anaal ploeg van de FGD op je af stuur.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Helaas heeft een telefooncoup plaatsgevonden en de FOK! Geheime dienst is nu overgenomen door het Jungle Commando van Ronnie Brunswijck en Desi Bouterse.![]()
Soko, soko!
![]()
![]()
Groeten vanuit Paramaribo van de Surinaamse Inlichtingen en Roti met kouseband-Diensten, Tevens Leverancier van Parbobier en Taxiservice Zanderij-Paramaribo en Bakkerij van Bara's, afgekort de S.I.R.K.D.T.L.P.T.Z-P.&B.B.
Ha baas,quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Soko, soko!
![]()
![]()
Je salaris wordt volgende maand gestuurd, Rodney.quote:
Oké, ik houd de organisatie in de gaten. Zou je nog wat microfoontjes en camera's hierheen willen sturen. en eventueel wat coke want daar maakt deze organisatie flink gebruik van. Vanuit mijn appartement heb ik de vergaderingen kunnen bekijken via de camera's die ik heb opgehangen in het vertrek. Het blijkt dat ze van de verkeerde kant zijn gezien hun wilde seksfeestjes. Hier ligt hun zwakken plek en we kunnen ze in het hart raken(natuurlijk met uw toestemming)quote:Op maandag 7 november 2011 23:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je salaris wordt volgende maand gestuurd, Rodney.
Er zijn wat problemen hier in de jungle. Ronnie is gebeten door een dengue-mug en de zaken staan er niet goed voor. Niemand koopt ons Parbo-bier en de bara's zijn aangebrand.
Maar volgende maand storten we de 1500 Surinaamse Dollars op je rekening. Beloofd.
Oke jij mag dat wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Mag ik ook geheim waggelen? dan ben ik je allerbeste vriendsmens
Wammes, je moet even Stokstaart in de gaten houden.quote:
Wij zijn er mee bezig, de moeder van Stokstaart krijgt tevens binnen drie werkdagen een vermanede brief van een pedagoog betreffende het gedrag van haar zoon, uit onderzoek is gebleken dat dat helpt geweld te beteugelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wammes, je moet even Stokstaart in de gaten houden.
Ik heb uit betrouwbare bronnen ondernomen dat hij binnenkort een aanslag wilt plegen op Monopoly zijn mannelijkheid. Opgepast dus!
Haha lukt niet. Wij hebben de Maffia opgericht, stiekem.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Syphixx het volgende:
deze dienst zal wss de arme fokkertje onderdrukken in de sub forums![]()
Ik hoop snel dat de FOK!se maffia opgericht wordt, om deze duistere praktijken tegen te gaan.
er kont een betere en sluwere organisatie binnekort....quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha lukt niet. Wij hebben de Maffia opgericht, stiekem.
Jij bent dus de Führerquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo allen,
het leek mij een goed idee om een geheime dienst op te richten binnen FOK! (voor dit subforum en misschien ook KLB). Er lopen namelijk heel wat duistere types rond in deze subforums en we moeten leren op een effectieve manier ze te onderscheppen en onderscheiden.
De dienst heet de FOK! Geheime Dienst (FGD). Zo ziet de infrastructuur van de organisatie eruit:
Opperleider van de organisatie zijn natuurlijk de oprichters/leiders van heel FOK! (Danny en de admins).
Leider van de FGD: Computerprobleem
1 onderbaas
maximaal 8 werknemers
Totaal dus 10 mensen die dienst maken van de FGD.
---
Taken van de FOK! Geheime Dienst:
- Kuttopics identificeren en deze uitmaken voor 'officieel kuttopic'
- Vermeende kloons schaduwen en hun posthistorie in de gaten houden
- Wanneer een kloon geïdentificeerd is, hem/haar een PM sturen en om opheldering vragen voor zijn/haar gedrag
Solliciteer hier voor de FGD.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef SawIt het volgende:
Als je mij niet aanneemt zal ik een tegenbeweging starten die door middel van dubbel en contra spionage je vereniging kapot zal maken. Ik spreek dan over het stalken van sleutelfiguren binnen de organisatie en trollen in alle topics geopend door leden van de FSB.
Bovendien zal ik er persoonlijk voor zorgen dat alle zusjes van de leden anaal worden ontmaagd!
De keuze is aan jou
Ze zwichten nu al voor bedreigingenquote:Op maandag 7 november 2011 22:59 schreef computerprobleem het volgende:
Haifisch & Sawlt:
jullie zijn aangenomen. jullie ontvangen nu een PM.
Waarschijnlijk ben jij Mauroquote:Op maandag 7 november 2011 23:22 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die ONZ serieus nemen verdienen een nacht tussen de voorouders van Mauro in Angola.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso computerprobleem.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:38 schreef bosi_wa het volgende:
computerprobleem met zn autistische ideetjes![]()
Gegroet.quote:De FOK! Geheime Dienst verklaart dit topic OFFICIEEL TOT KUTTOPIC.
Hiermee is dit het eerste topic op heel FOK! dat door de leider van de FGD tot kwalitatief uitermate teleurstellend bestempeld wordt.
Iedereen die na deze post nog in dit topic post verspilt zijn tijd en is homo.
Quote berichten zijn niet geldig en alleen de FGD leider mag een topic tot Officieel Kuttopic verklaren. Jij hebt daar de bevoegdheid niet voor helaas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik kwam deze in een ander topic tegen, maar deze past hier ook perfect.
[..]
Gegroet.
XDXD HAHA SLIM UITGEDACHTquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Quote berichten zijn niet geldig en alleen de FGD leider mag een topic tot Officieel Kuttopic verklaren. Jij hebt daar de bevoegdheid niet voor helaas.
XD
Die is goed manquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Es ist gemeine Bürger nicht erlaubt, Kritik auf der Handlungsweise der FGB zu äußern. Missachtung diese Gebotes kann mit Verbannung aus der Fok!-community bestraft werden. Weiterhin sind diese Kritiker bewiesen homosexuell und dürfen weitere Äußerungen nicht durch sonstige Nutzer dieses Forums beachtet werden.
Bitte melden sie FGB-unterminierende Äußerungen jeder Art sofort an den Führer oder andere Vertreter der Organisation.
"kwalitatief uitermate teleurstellend"quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef Rodawa het volgende:
Ik kwam deze in een ander topic tegen, maar deze past hier ook perfect.
[..]
Gegroet.
Nee, geheim staat er in zodat het bad-ass overkomt.quote:Op woensdag 9 november 2011 03:26 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is er zo geheim aan, als je alles hier post?
Houd alles lekker achter de schermen, dat scheelt ons ook weer een aantal kuttopics en kutposts.
nietusquote:Op woensdag 9 november 2011 12:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen jullie elkaar de hand schudden hoor.
Wil je wraak nemen op BBQSausage? Dan mag je je hier aansluiten.quote:
ik wil me niet aamsluiten want ik vind stevenmac26 lievquote:Op woensdag 9 november 2011 12:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wil je wraak nemen op BBQSausage? Dan mag je je hier aansluiten.
Wij zijn net als wikileaks.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef dralion13 het volgende:
Maar maar maar, als het algemeen bekend is wie er lid is van de FGD, wat is er dan nog geheim aan
Mongool.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:41 schreef computerprobleem het volgende:
*Controle 1,2,3*
- Ja, we hebben de informatie ontvangen.
Agent M: Bevestig de informatie a.u.b.
- Rezania is homo.
Agent M: U heeft de informatie goed ontvangen.
- Bedankt voor uw hulp Agent M.
Agent M: Geen dank. Ik doe het voor de veiligheid van FOK!
- Bedankt en tot ziens. Over en uit.
Wij zullen een heldhaftige partizanenstrijd tegen zijn moderatorschap ontketenen!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef computerprobleem het volgende:
O ja, voor de duidelijkheid:
DE FGD IS TEGEN HET MODERATORSCHAP VAN STEVENMAC26 !!
Dit betekent dat alle leden dit ook automatisch zijn, want stevenmac26 zou als moderator een bedreiging vormen voor het voortbestaan van deze club, maar wij laten ons niet uit het veld staan!
Er zal een virtuele guerilla oorlog komen wanneer stevenmac26 aan de macht komt als moderator en met zijn dictatorschap dit topic bezet en sluit!
Lange leve de FGD, lang leve de leider!
Lang leve de FGD, lang leve de leider!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Ons bloed, ons hart, ons leven voor de FGD
Schaam je. Schaam je heel erg diep. Je bent al meer dan 2 jaar geregistreerd op FOK! en hebt nog geen 330 berichtenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef LethalP het volgende:
Tering TS, leer eens typen.
met je pauperclubje
Zeg, wat moeten die Duitsers in je FoBo?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Schaam je. Schaam je heel erg diep. Je bent al meer dan 2 jaar geregistreerd op FOK! en hebt nog geen 330 berichten.
Echt, hoe durf je je nog in het openbaar te vertonen op FOK!
Heb je daar wat tegen? Ben sinds mijn 8e geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:14 schreef LethalP het volgende:
[..]
Zeg, wat moeten die Duitsers in je FoBo?
Perfect, die gaat erin!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mag ik een suggestie aandragen?
[ afbeelding ]
gast ga slapen plzquote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Perfect, die gaat erin!
Er moeten ook nog 2 liedjes komen:
Een nationaal lied
Een lied voor de geliefde leider (ik)
Bericht ontvangen. Bericht bevestiging.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Leider C, Leider C, hier kolonel A.
Mijn mannen hebben uit betrouwbare bron vernomen dat verdachte P stierenzaad drinkt. Ik herhaal, verdachte P drinkt stierenzaad.
Over en uit.
Watquote:Op donderdag 10 november 2011 01:31 schreef computerprobleem het volgende:
Haifisch, aangezien je beweerd kennis van chemie e.d. te hebben, benoem ik jou nu tot hoofd Informatica diensten en mag je bij Dr. Von Manheim & Dr. Eykenreigen een volwaardige opleiding volgen tot professor.
Leugens. Daarnaast vond er gisteren een offensief plaats van de FGD in het EMO topic en jij kwam niet opdagen. Je bent alles behalve een onderbaas.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Fopje het volgende:
Ik en computerprobleem hebben gisteren anale sex op de bank gehad.
Hoe weet ik dat jij ONS niet vernaait, hé héquote:Op maandag 14 november 2011 02:35 schreef borbit het volgende:
ik ben een dikke matennaaier. Als kind verklikte ik mijn vriendjes al bij de leerkracht. Derhalve wil ik me bij deze graag aanmelden voor de FGD.
Net echt, verder ben je natuurlijk een trieste vertoning. Een adolescente goudvis met syfilis heeft sowieso meer kennis van zaken dan jij hebt. Verder goed initiatief om de zwakzinnigen van FOK! zoals TS en Haifisch, of hoe die halve tamme ook mag heten, in een clubje te plaatsen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 03:27 schreef computerprobleem het volgende:
De FGD heeft een paint vrijgegeven van hoe stevenmac26, aartsrivaal en doemdenker, eruit ziet.
Deze paint is gemaakt door de geliefde leider van de FGD.
[ afbeelding ]
Nu herkennen jullie hem wanneer hij op straat loopt, als hij op straat loopt!
Als jullie dienst een beetje op orde is zul je dat toch moeten kunnen controleren. Is er geen screening procedure?quote:Op maandag 14 november 2011 12:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij ONS niet vernaait, hé hé
Helaas, je bent afgewezen door de FGD.quote:Op maandag 14 november 2011 15:14 schreef borbit het volgende:
[..]
Als jullie dienst een beetje op orde is zul je dat toch moeten kunnen controleren. Is er geen screening procedure?
Gewogen en te licht bevonden.quote:Op woensdag 16 november 2011 05:11 schreef dikkebroekzak het volgende:
TS gaat ook evt aan de galg hangen net zoals zijn geliefde Fuhrer, TrollPersonage in hoogst persoon, Ted Bundy (die seriemoordenaar) en al die kansloze boefjes.
Doeg, doeg, TS!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TS is dus die enge man met de vreemd halfsnor in die laatste foto.
TS komt rijden in hoogst persoon:
[ afbeelding ]
We zullen erachter na gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb vernomen dat Tom ook op FOK! zit.
Hij steekt graag vuurwerkjes af ( wel bekend neem ik aan )
Hij heeft het opnieuw gedaan.
Kunnen jullie als FGD bevestigen dat hij ook op FOK! zit ?
Nou nou, stevenmac26.quote:
Jij bent een niemand vergeleken met mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:25 schreef rubje het volgende:
[..]idd als er iemand is die een echte taskforce hiervoor opzet dan moet ik dat zijn.
De FGD is inmiddels een feit en zal over 50 jaar nog bestaan.quote:
Eckte bazen komen uit een Bazenstad en niet uit de provincie.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent een niemand vergeleken met mij.
Ik leid deze organisatie, mensen werken voor mij, ik geef bevelen om mensen te schaduwen.
Mensen vragen mij mensen op te zoeken. Ik maak kwaliteit topics. Ik maak perfecte compositie tekeningen van mensen.
Ik ben een eckte eckte baas, jij komt net kijken!!!!!!!
Bazenstad?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef rubje het volgende:
[..]
Eckte bazen komen uit een Bazenstad en niet uit de provincie.![]()
[ afbeelding ]
Moi komt uit roffa dus dan weet je het wel provinciaaltje
Ik nomineer hierbij TS voor malloot van het jaar, en zijn clubje "De Geheime HomoDienst" met daarin hoofdrolpersonage TS zelve met zijn Grandiose Ego die het hele universum uitstrekt!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:57 schreef computerprobleem het volgende:
De FGD heeft vernomen dat user Cousin_Eddy een petro-seksueel is.
Petro:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 12:55 schreef Kakpizza het volgende:
Ah, computerprobleem.
Kanker in z'n hersens enzo. Hij weet niet wat hij doet.
Je bent te ver gegaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik nomineer hierbij TS voor malloot van het jaar, en zijn clubje "De Geheime HomoDienst" met daarin hoofdrolpersonage TS zelve met zijn Grandiose Ego die het hele universum uitstrekt!
Coming to a theater near you!
quote:Op maandag 14 november 2011 12:55 schreef Kakpizza het volgende:
Ah, computerprobleem.
Kanker in z'n hersens enzo. Hij weet niet wat hij doet.
Ik meld dit als een indirecte subtiele bedreiging.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent te ver gegaan.
Je hebt de Führer van de FGD en de FGD als organisatie beledigd.
*FGD personeel ontvangt binnenkort een PM hierover!
O, dus we gaan zo doen, stevenmac26?quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:15 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik meld dit als een indirecte subtiele bedreiging.
Bedankt!
Ik zie dit als een directe, zéér aanvallende bedreiging.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:03 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ik nomineer hierbij TS voor malloot van het jaar, en zijn clubje "De Geheime HomoDienst" met daarin hoofdrolpersonage TS zelve met zijn Grandiose Ego die het hele universum uitstrekt!
Coming to a theater near you!
Alle haters in dit topic zijn jaloers. Ik kan het begrijpen, want niet iedereen kan bij de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er ook iemand jaloers omdat hij er niet bij mag
We zien het wel dan, welke de mods als bedreiging zien.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dit als een directe, zéér aanvallende bedreiging.
'Coming to a theater near your!'
Je komt mij dus opzoeken? Je maakt mij belachelijk en bedreigt mij zeer openlijk.
Je bericht is al meer malen gequote en het is genoteerd als bewijs dat jij begon met de bedreigingen en beledigingen.
O, dikkebroekzak, gaan we nu ook al dreigen met slaan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:29 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
We zien het wel dan, welke de mods als bedreiging zien.
En dat je gek was wist ik al, maar dit slaat werkelijk waar alles!![]()
ff gequote, ik stel jou nergens boven!quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, dikkebroekzak, gaan we nu ook al dreigen met slaan?
Het is nu wel duidelijk wie hier de bedreiger is!
Ik heb je aangegeven bij de moderators.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:53 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
ff gequote, ik stel jou nergens boven!
Jij kan maar hopen dat dit topic nooit serieus bedoeld was,quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven bij de moderators.
Je probeert dit topic om te toveren in een bagger topic.
Ik ga Yvonne zoeken en je ook bij haar aangeven, want wat jij doet is gewoon heel erg slecht.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:05 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij kan maar hopen dat dit topic nooit serieus bedoeld was,![]()
Anders hebben we niet alleen de mods/admin's nodig maar mogelijk ook de politie
Klopt helemaal trut.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar, ja maar, zij willen ons gezag in dezen niet accepteren! Sterker nog, ze twijfelen aan onze zuivere intenties!
Besta jij nog steeds?quote:
Werd jou iets gevraagd of werd er ergens op een strontemmer gerammeld?quote:
Even quoten voor het nageslacht. Dit bewijst maar weer eens dat ik een volwaardige leider ben met veel leden en fans.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:55 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Toch wel een baas die computerprobleem
Ik doe bij deze een tegenstem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht. Dit bewijst maar weer eens dat ik een volwaardige leider ben met veel leden en fans.
En normaal doen tegen de moderator /slash/ godfather static. Hij steunt dit topic en dan dien je hem te respecteren, anders heb je te maken met de FGD!!
De leiders van de FGD zijn niet democratisch gekozen, je stem heeft weinig nut. Daarnaast ben jij een niemand, heb je geen organisatie met leden en fans over het hele forum, heb je weinig kennis van geschiedenis, politiek, oorlog, economie en wetenschap. Ik ben daarom een eindbaas en jij niet eens manager van de wcpot. HAHAHAHAHAHA wat een goeie garp. !!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik doe bij deze een tegenstem.
ey mongol, shut it.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De leiders van de FGD zijn niet democratisch gekozen, je stem heeft weinig nut. Daarnaast ben jij een niemand, heb je geen organisatie met leden en fans over het hele forum, heb je weinig kennis van geschiedenis, politiek, oorlog, economie en wetenschap. Ik ben daarom een eindbaas en jij niet eens manager van de wcpot. HAHAHAHAHAHA wat een goeie garp. !!!
Dit is de Geheime Dienst.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ben nieuw hier, wat is dit? [ afbeelding ]
Hahahahahhaha, nee, ik gaf zomaar ineens negatief commentaar op jou, hahahahahaha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef static het volgende:
[..]
Werd jou iets gevraagd of werd er ergens op een strontemmer gerammeld?
Is het nog veel werk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef Kakpizza het volgende:
Weer zo'n kuttopic van computerprobleem.
Doorposten krengen, dit moet dicht.
Ligt eraan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |