Ik ben een heel goed leider hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
jij als leider, nee dat gaat hem echt worden
Oke, vertel hier waarom jij een goede geheim agent bent.quote:
Oke iedereen die agent wilt worden, moet hier solliciteren.quote:
Zeg waarom je goede agent bent.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Fopje het volgende:
Mag ik ook bij jouw club? Dan voel ik me belangrijk.
Oké ik wacht op pm!quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke iedereen die agent wilt worden, moet hier solliciteren.
Als je bent gekozen krijg je PM met verdere instructies.
Omdat ik Call Of Duty speel, en stealth missie's leuk vind.quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke, vertel hier waarom jij een goede geheim agent bent.
Genau wie die Sicherheitsdienst? Ach nee man, die SD ist von vielen jahren her!quote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef error_404 het volgende:
Ach so, genau wie die Sicherheitsdienst, oder?
Wat is AIVID als ik vragen magquote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb zojuist de AIVD gemaild, ze weten er al vanaf.
De AIVD stelt niets voor bij de FOK! Geheime Dienst.quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb zojuist de AIVD gemaild, ze weten er al vanaf.
Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Wat is AIVID als ik vragen mag
Shit man, hoe oud was die site wel niet dan?quote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef terrastegel het volgende:
Ik maak gemakkelijk onderscheid uit kuttopics en goeden topics . Ben ooit mos geweest op een site dus :p
Alleen als je belooft mij te respecteren.quote:
Doe mij maar als eerstequote:Op maandag 7 november 2011 22:50 schreef computerprobleem het volgende:
Oke ik stuur jullie zometeen PM.
Binnen 10 minuten of zo hebben jullie hem!
Ja, dat zijn een stelletje paupers. Volgens de FGD is de gemiddelde piemel lengte van hun medewerkers 0,3 cm.quote:
Dan heb je pech denk ik :pquote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef Haifisch het volgende:
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Als dubbelspion moet ik dit toch even melden.quote:Hartelijk welkom bij de FOK! Geheime Dienst, ofwel de FGD.
Om te beginnen wil ik jullie vertellen dat jullie geselecteerd zijn vanwege jullie goede kwaliteiten. Infrastructuur ziet er momenteel als volgt uit.
Leider: Computerprobleem
Onderbaas: Fopje
Geheim agent: DutchSpike
Geheim agent: terrastegel
Dubbelspion: BoemBats
Iedereen moet mij gehoorzamen. Onder jullie 4 is Fopje de onderbaas, hij neemt het over wanneer ik even afwezig ben.
Iedereen kan hogerop komen. Als de resultaten van de FGD goed zijn, verloot ik elke maand een aantal mooie spullen onder jullie. Het gaat dan voornamelijk om films en misschien dat iedereen er wel gewoon een krijgt (natuurlijk gaat het om nieuwe films, geen tweedehands dingen).
Jullie taken:
- Kuttopics signaleren en vermelden dat het een officieel kuttopic is. Na deze vermelding kan er niets meer gedaan worden om het topic te redden.
- Kloons en kutuser in de gaten houden door hun posthistorie te checken. Wanneer jullie een kutuser hebben gesignaleerd, dit aan mij melden, dan gaan we zijn FOK! leven verpesten.
*Een laatste ding wat jullie moeten doen:
- Zet FGD in je signature (dus niet onder je naam, maar onderin, waar je zo'n 200 tekens kunt plaatsen).
Gr
En nu?quote:Op maandag 7 november 2011 23:02 schreef computerprobleem het volgende:
Sawlt & Haifisch: jullie PM is onbereikbaar..
Dan richt ik een geheime klonengroep op met mijn chinese midgetlegerquote:
Bij nader inzien: dat kan gewoon weggelaten worden inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef SawIt het volgende:
FGD in je sig zetten is als een jodenster dragen
Dan zoek je gewoon problemen.
de meeste joden is niets mis mee tochquote:Op maandag 7 november 2011 23:04 schreef SawIt het volgende:
FGD in je sig zetten is als een jodenster dragen
Dan zoek je gewoon problemen.
Het gaat hem om de herkenbaarheidquote:Op maandag 7 november 2011 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de meeste joden is niets mis mee toch
Nee, nog steeds niet.quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef SawIt het volgende:
[..]
En nu?
Als het goed is moet alles werken
Jij mag erbij hoor, alleen ook jouw inbox is onbereikbaar...quote:Op maandag 7 november 2011 23:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dan richt ik een geheime klonengroep op met mijn chinese midgetleger
Die informatie is geheim.quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Word ik ook onderzocht door de geheime dienst ?
Ik zou je wel willen onderzoeken mono... rawr..quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Niemand kan zien wanneer we op onderzoek uit zijn, wanneer we serieus zijn of wanneer we een grapje maken. Daar zit onze kracht in.quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef Fopje het volgende:
We kunnen niet zonder Haifisch in dit ultra geheime clubje waar niemand vanaf weet
Ik kom morgen langs voor een rectaal onderzoek!quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Monopoly het volgende:
Oja, sorry baas!quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niemand kan zien wanneer we op onderzoek uit zijn, wanneer we serieus zijn of wanneer we een grapje maken. Daar zit onze kracht in.
Daarnaast werken we als team en daardoor hebben we macht
quote:Op maandag 7 november 2011 23:08 schreef Fopje het volgende:
We kunnen niet zonder Haifisch in dit ultra geheime clubje waar niemand vanaf weet
Ik heb tussen 18.00 en 19.00 wel tijd.quote:Op maandag 7 november 2011 23:09 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik kom morgen langs voor een rectaal onderzoek!
3 jaar. er wordt een sonde geplaatstquote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb tussen 18.00 en 19.00 wel tijd.
Neemt het onderzoek veel tijd in beslag ?
Ah... waar ben je dan tussen 18 honderd en 19 honderd uur?quote:Op maandag 7 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb tussen 18.00 en 19.00 wel tijd.
Neemt het onderzoek veel tijd in beslag ?
Vooruit, ik heb nog wel ruimte in mijn endeldarm.quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Haifisch het volgende:
[..]
3 jaar. er wordt een sonde geplaatst
In mijn woning in Rotterdam. Ik ben alleen dus we hoeven ons om privacy niet druk te maken. Geen probleemquote:Op maandag 7 november 2011 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ah... waar ben je dan tussen 18 honderd en 19 honderd uur?
Maar waarom heb je geen nachtdienst dan? Je werkt toch bij, uhm... hoe heet het ookalweer..quote:Op maandag 7 november 2011 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In mijn woning in Rotterdam. Ik ben alleen dus we hoeven ons om privacy niet druk te maken. Geen probleem
Ik werk niet elke dag bij de post. Zo af en toe.quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar waarom heb je geen nachtdienst dan? Je werkt toch bij, uhm... hoe heet het ookalweer..
k wou nog even een Zweedsche Klysma doen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef Fopje het volgende:
Het liefst VOOR het rectale onderzoek 2 dagen niet peopen.
nneuwe dm van computerprobleem.quote:schaduw Monopoly
Dat moet daarna gebeuren. Wij van FGB of FBG (wat is het ook alweer) houden niet van schone anussen.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef Monopoly het volgende:
I
[..]
k wou nog even een Zweedsche Klysma doen.
Bij de post? Ik dacht dat je een management functie had.quote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werk niet elke dag bij de post. Zo af en toe.
School gaat voor uiteraard.
Machistenopleidingquote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Bij de post? Ik dacht dat je een management functie had.
School gaat uiteraard voor.
DM posten, tot over 48 uur.quote:
Binnen de organisatie houden wij niet van ratten.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Binnen de organisatie houden wij niet van ratten.
Je vervult je functie niet goed en houd je niet aan de regels van FOK!
Heb je bericht aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |