quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Greys, jij wilde weten wat er geschreeuwd werd aan het einde van het Hickstead filmpje:
'Dit komt ervan als je paarden zo veel en hoog laat springen en ze onder stress moeten presteren!'
quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Mudhle heeft de laatste tijd een leuke nieuwe tic. Ze blijkt te kunnen categoriseren. Ze kwam me altijd al cadeautjes brengen, maar nu komt ze die ook echt in mijn hand brengen en nu zoekt ze ze ook nog per soort uit. Vanavond zijn de beessies aan de beurt. Ik kreeg net al een oranje, een rode en een blauwe. Vandeweek kreeg ik alleen bungels. Een andere dag kwamen de knuffeltjes alleen naar beneden. Ze sjouwt ze dan een voor een de trap af en brengt ze bij me. Iedere dag doen we ze in andere volgorde in een doos met 6 vakjes en ze doet dit nu sinds een paar weken op deze manier
quote:Op maandag 7 november 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Greys, jij wilde weten wat er geschreeuwd werd aan het einde van het Hickstead filmpje:
'Dit komt ervan als je paarden zo veel en hoog laat springen en ze onder stress moeten presteren!'
Ja, het slaat ook nergens opquote:Op maandag 7 november 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben echt een paardenliefhebber, maar als dat zo slecht zou zijn was dat paard al eerder omgevallen (en kwam het veel vaker voor bij al die springwedstrijden).
Ja fijn dat je dat even laat wetenquote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het slaat ook nergens op. Waarom zat ze daar dan, to begin with. Nou ja, dat werd er iig geschreeuwd.
Nee!quote:
No probquote:Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja fijn dat je dat even laat weten
En idd, wat deed ze daar dan
Ik bijna!quote:
Inderdaad! Zou Sint wat lekkers in haar bedje hebben achtergelaten?quote:Op maandag 7 november 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombootje, wat lig je tegenwoordig lekker bijtijds onder den wol valt mij zo op
Wie weetquote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad! Zou Sint wat lekkers in haar bedje hebben achtergelaten?
Zou ik al mogen spieken?quote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Maar misschien, als jij heel lief bent, laat Sint ook wel wat lekkers achter in jouw bedje hoor
Vast wel, en je mag er alvast mee spelen, mits je het wel heel laatquote:
Ja ik zag het al op youtube iddquote:Op maandag 7 november 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Lol zit Sia in het "dreamteam" van Christina Aguilera in The Voice
Geen waterproof make up?quote:Op maandag 7 november 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar what happened, ze ziet er echt verlopen uit
Gaan we zo samen slapen?quote:Op maandag 7 november 2011 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik slaap ook nog niet. Sliep ik maar alvast
Moet je bij Cat gaan liggen, daar schijnt wel wat lekkers te liggenquote:Op maandag 7 november 2011 23:20 schreef tombolafan het volgende:
zo, heb den laptop nog even in bed erbij genomen
En nee, verder niks hier in bed
Leuk Leuk Leukquote:
Whut?quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je bij Cat gaan liggen, daar schijnt wel wat lekkers te liggen
Ja. En ik moet warreke.quote:
Dat ziet ze negen van de tien keerquote:Op maandag 7 november 2011 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar what happened, ze ziet er echt verlopen uit
Ik heb nog niet gekeken.quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?
CATTTTTT? Vertel?Did you find love?
Ow, dat idee staat me wel aanquote:
Stefan van de Walle (of hoe die van Flodder ook heet).quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Maar het is een andere sinterklaas nu toch?Vind ik stom
Wat weet ing wat ik niet weet?quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken.Maar tante Ing dacht dat er wel iets voor me klaar zou liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik weet het ook niet!quote:
Ja.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
Kees, maar Cat... Was je nou van het elektrische of van vlees en bloed?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
Ow, schiet mij ineens te binnen!Zomaar ineens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar binnen?
Auw?
Kusje d'r op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die is toch ook veel en veel te jong?quote:Op maandag 7 november 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stefan van de Walle (of hoe die van Flodder ook heet).Kan vast niet tippen aan
Bram
quote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zomaar ineens?
Naar binnen?
Auw?
Kusje d'r op?
Ow ja, een kusje erop is ook wel lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Zomaar ineens?
Naar binnen?
Auw?
Kusje d'r op?
Je doet een oognipje.quote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, een kusje erop is ook wel lekker
Nee nou, ik moest ineens denken... jeweetwel
quote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is toch ook veel en veel te jong?
Of heb ik nou de verkeerde voor me?
Dat weet zij ook.quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik weet prima waar ik het over heb
Ja, brrrr....quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik moet soms ook wel eens ineens denken.
En schrikken dat je dan soms doet, over de uitkomst
Als je enige hulp nodig hebt bij welke uitwerking dan ook gil je maar.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, brrrr....
Maar goed. Ik ben weer uitgedacht. Het is nu nog een kwestie van uitwerken en dan komt het helemaal goed (denk ik)
Hij kán toch niet als Sinterklaas gewoon?quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SinterKees.Hij heeft voor mij nog veel te bewijzen.
Jaaaaquote:
Ow, deze ga je vast leuk vindenquote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Als je enige hulp nodig hebt bij welke uitwerking dan ook gil je maar.
Jouw plannen spreken me vast sowieso wel aan
Daar hoop ik dan maar op.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kán toch niet als Sinterklaas gewoon?
Minstens 20 jaar te jong?
Maar misschien verrast ie ons
Als ik mee moet denken dan gil je maarquote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, brrrr....
Maar goed. Ik ben weer uitgedacht. Het is nu nog een kwestie van uitwerken en dan komt het helemaal goed (denk ik)
Vrijdagquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Wanneer had jij voor het laatst een cadeautje in jouw bed?
En was je toen wel heel lief?
Vertel dan, ik sterf van nieuwsgierigheid!quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, deze ga je vast leuk vinden
Of misschien jij juist wel niet
Het is paars en er moeten batterijen in, maar verder verklapt Sint nietsquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op.
Nu kijken welk een verrassing in mijn bedjen ligt!![]()
doe dan ff eerst mee aan dat onderzoek!quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel dan, ik sterf van nieuwsgierigheid!
Nou ja, bijna. Dood hebbie niks aan me qua uitwerking![]()
En maak mij eerst je erfgenamequote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan ff eerst mee aan dat onderzoek!
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar welk onderzoek?quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan ff eerst mee aan dat onderzoek!
Dit dus:quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Vertel dan, ik sterf van nieuwsgierigheid!
Nou ja, bijna. Dood hebbie niks aan me qua uitwerking![]()
Ik kan wel een leuke rondleiding geven de 19equote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is paars en er moeten batterijen in, maar verder verklapt Sint niets
Ik heb iedere nacht meerdere cadeautjes....en een heel groot cadeau, zo eentje waar geluid uit komtquote:
Bram was 52 toen 'ie begon, Stefan is 46.... het zou in die zin wel moeten kunnen, maar ik vind het ook gekquote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kán toch niet als Sinterklaas gewoon?
Minstens 20 jaar te jong?
Maar misschien verrast ie ons
SinterKerst:quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SinterKees.Hij heeft voor mij nog veel te bewijzen.
Boewhahahahaquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh godsamme, ik weet het alweer
"Joehoe??? Greys??? Hoor je me nog???"
Nee, nou....op naar de volgendequote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
"En hou je tong binnenboord, jij triangeljostiquote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahaha
"En kijk me aan als ik tegen je praat!"
quote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"En hou je tong binnenboord, jij triangeljosti"
quote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh, die zijn zooo ergquote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SinterKerst:
Je ken beter sinterklaas hebbuh dannnuhh sinterkerst
Ik zou zeggen; probeer het es bij DVJ.quote:Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
Het is toch echte liefde als je gewoon tegen je vrouw kan kan zeggen; "Dat vind ik toch zo fijn om met jou te werken, daar krijg ik echt mooi de pestkanker van"
quote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahaha
"En kijk me aan als ik tegen je praat!"
Ik denk dat ie er nog mee weg komt ookquote:Op maandag 7 november 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; probeer het es bij DVJ.
Denk dat je rap weer op je flatje zit met Mips
Die hoor ik ook regelmatigquote:Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh die kent alle afzonderlijke zinnen wel hooreen vriend van me die kwam klussen kent dit filmpje ook van voor naar achter, dus meestal werden en wel wat one-liners heen en weer geroepen naar elkaar tijdens het klussen
Dat lachje van haar op 3:26 is trouwens zo smerig.
En 'je gaat altijd staan waar je niet moet staan' (+ zin erna) @ 01:58 heeft DVM weleens gehoord ja
![]()
Goed plan...ik duik mee in de Ikea mijn bedjequote:Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik kan wel leuk gaan painten
Nee ElisaB; op tijd naar bed jij
Verstandig meisje dat je er bentquote:Op maandag 7 november 2011 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed plan...ik duik mee in de Ikea mijn bedje![]()
Meneer I ziet er toevallig ook erg appetijtelijk uit heurquote:Op maandag 7 november 2011 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt gewoon een goegoegeogeoeggoeddooiesul uitgezocht Ing
Ik quote ook gewoon Tiny ffquote:Op maandag 7 november 2011 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meneer I ziet er toevallig ook erg appetijtelijk uit heur
Ik wil gewoon even voorkomen dat je meneer I. met Lau vergelijktquote:
Hoe poëtisch!quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:03 schreef poppetje. het volgende:
Zonder de seizoenen staat 't leven stil, zonder februaaari word t nooit april ... lalalalaaa
woops, haha dacht dat ik in t meezing-topic zatquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef poppetje. het volgende:
[..]
woops, haha dacht dat ik in t meezing-topic zat![]()
daar had ik opgeklikt maar mn computer is zó traag..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef poppetje. het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, zing lekker verder en wees welkomquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef poppetje. het volgende:
[..]
Hihihiquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:08 schreef poppetje. het volgende:
[..]
Ja ik zat zelf ook al te kijken dat er zo weinig liedjes werden meegezongenquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al
Ik moet slapen maar ik ben niet moe
Ik hoop dat het goed en snel gaatquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, Madam , peruanenteefje van de fokster van Billy is aan het bevallen <3
Ook hotspots?quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:40 schreef miss-jones25 het volgende:
Goedemorgen,
Ik ook zo met Kyra naar de dierenarts om bloed te prikken, allergie testellende stopt maar niet bij dr die rot jeuk
FR gefeliciteerd met ean
Hmm, vreemd. Zou voedselallergie kunnen zijn... maar net zo goed iets anders.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nee dat niet
ze heeft wel een rode buik en oksels. ( noem je dat wel oksels bij een hond)
Ja voedsel zijn we dus al bijna jaar mee bezig om uit te zoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Zou voedselallergie kunnen zijn... maar net zo goed iets anders.
Eliminatie dieet gedaan? Wat voerde je. Mijn beer heeft ook voedselallergiequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:55 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ja voedsel zijn we dus al bijna jaar mee bezig om uit te zoeken.
En nu deed ze het een tijdje goed op de voeding die ze kreeg, en werd het iets minder, maar nooit helemaal weg en nu is het weer erger aan het worden.
Vind het gewoon zo sneu, jeuk word je zelf ook gek van dus wil gewoon dat ze t eindelijk keer kwijtraakt.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:52 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nee dat niet
ze heeft wel een rode buik en oksels. ( noem je dat wel oksels bij een hond)
Halve taart met een half kaarsjequote:Op dinsdag 8 november 2011 09:39 schreef ferrari_rood het volgende:
ean is vandaag 6mnd
![]()
Beterschap voor Pingoo
Dat heeft ze mij mooi niet meer laten zien.\quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Halve taart met een half kaarsje
Hoe gaat het met het omrollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6mnd fotospam
Ik had ook een heel klein kindje he.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:14 schreef senesta het volgende:
Briljant! Ean
![]()
Wat een bescheiden buikje had je eigenlijk.
Ik kon bij beiden mijn tenen niet meer zien op het einde
Dank jequote:Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef senesta het volgende:
Mijne waren ook niet zo groot
Beiden net 5 pond. Maar nog niet te vergelijken met Ean natuurlijk
Ik vind het een geweldig leuk meisje F_R, ik weet nog zo goed hoe ziek je steeds was tijdens je zwangerschap. En onzeker je soms was. En als ik dan nu lees hoe goed jullie het doen en wat een prachtig gezinnetje jullie zijn
Ik dacht eerst dat het over je tieten gingquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef senesta het volgende:
Mijne waren ook niet zo groot
Beiden net 5 pond.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over je tieten ging
Ja want 5 pond aan tieten per stuk is fucking hughquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:28 schreef senesta het volgende:
[..]Nee Qwea, niet mijn tieten
Mijn kinders
Wat is je budget?quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0
s.gif[/img] Op dinsdag 8 november 2011 10:30 schreef senesta het volgende:
Nou ben ook maar op zoek gegaan naar een andere telefoon. Manlief heeft een wildfire maar die is eigenlijk voor het mooie even te klein voor hem, typen gaat niet prettig. Als ik nou voor manlief een wat groter toestel (desire HD of zo) op de kop tik dan kan de wildfire van manlief naar zoonlief![]()
Vervelend alleen dat er meer mensen bieden op MP
Rond de 200 euro, meer kan ik op het moment echt even niet missen, ik kijk gewoon rond en anders dan moet het wachten tot volgend jaar.quote:
Nee joh! Wel liefquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes ik heb er nog wel 1 die hij zo lang mag lenen. Maar die heeft niks bijzonders geen bluetooth oid. Ik heb er wel 1 liggen die dat wel heeft maar die kan tijdens het bellen uitvallen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat heeft ze mij mooi niet meer laten zien.\
Ik kon trouwens je smsje niet openenGaaf, wat een frutseltje was het toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6mnd fotospam
Mijn sms-je: het schilderij van D. is er bijna. Maar voorlopig heb ik het zo druk dat ik nu geen nieuwe opdrachten aanneem. Volgende week wil ik zowel die voor jou als een andere, waar ik nog aan moet beginnen, af hebben. Daarna richt ik me even op andere dingen.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Succesquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef senesta het volgende:
Ik ben klaar hoorJullie mogen weer terug komen
Zou wel ff alles goed checken voor je tot koop overgaat! Just my advice. Mobieltje zijn goed handelvoer voor marktplaatsfraudeurs!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Rond de 200 euro, meer kan ik op het moment echt even niet missen, ik kijk gewoon rond en anders dan moet het wachten tot volgend jaar.![]()
Kijk ze zijn er wel, alleen niet in de buurt
http://link.marktplaats.nl/500648237
Ik heb net nieuwe winterjassen gekocht en Joey's hele kast opnieuw gevuld want dat mormel groeit echt! de pan uit!
Alles moest nieuw voor de winter, schoenen, jas, broeken, truien, shirts, alles!![]()
En 5 december komt eraan, laatste jaar denk ik
Mijn pietje zal dit jaar wel met vragen komen denk ik, wel jammer hoor, vind het wel leuk altijd
Wat raar, niets mis met de mail of zoquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Elco![]()
![]()
Ik ben chihuahuafokkers aan het mailen, ik krijg gewoon geen fucking reacties op prijsaanvragen, ondanks dat ik het hele verhaal vertel en dat ik eerst twee goede foksters gemaild heb die ik goed ken.
Nou ja, een poos terug zijn hier ook in een paar maanden tijd 18 katten verdwenen. En de mensen waarvan de katten waren hebben nu gewoon weer nieuwe katten los buiten lopen hier, ik snap daar echt niets vanquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ean alweer een half jaar!
Vorige week vertelde ik over mijn tante die een kat kwijt was.... dat beestje is nog steeds weg, maar nu is een andere kat van haar ook vermist sinds zondagJe zou gaan vermoeden dat er opzet in het spel is
Ik koop ook alleen in de buurt en als ik zelf het toestel kan ophalen en testenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:06 schreef Croli het volgende:
[..]
Zou wel ff alles goed checken voor je tot koop overgaat! Just my advice. Mobieltje zijn goed handelvoer voor marktplaatsfraudeurs!!
jazeker. Noem maar een dag. Ik zit hier dinsdag t/m vrijdag en op 2 december ben ik er op vrijdag niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok gaan we nog een keer meeten?
Zeer zeer verstandig.. deed iedereen dat nou maar! maarja sommige mensen zijn gewoon niet zo slim en laten het gewoon opsturen... Never nooit niet dat je t dan krijgtquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
Ik koop ook alleen in de buurt en als ik zelf het toestel kan ophalen en testen
Ik weet het en ik herken ze ook vrij simpel. Ophalen is dan namelijk geen optiequote:Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef Croli het volgende:
[..]
Zeer zeer verstandig.. deed iedereen dat nou maar! maarja sommige mensen zijn gewoon niet zo slim en laten het gewoon opsturen... Never nooit niet dat je t dan krijgt
Wat irritant dat je geen reactie krijgtquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Elco![]()
![]()
Ik ben chihuahuafokkers aan het mailen, ik krijg gewoon geen fucking reacties op prijsaanvragen, ondanks dat ik het hele verhaal vertel en dat ik eerst twee goede foksters gemaild heb die ik goed ken.
Beterschap voor Pingoo en wat fijn dat hij de pilletjes zo opeet, dat gaat hier een stuk lastigerquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef Oognip het volgende:
Wat een leuke foto's van Senesta en Elco (die van Joey is minder).
Wij zijn terug van de dierenarts met Pingoo. Hij mag niet zwaarder worden... Hij heeft keelontsteking en heeft een antibioticakuur voor een week gekregen. Ik heb hem net brokjes gevoerd en daar de 2 helften van het pilletje ingestopt en hij at het zo op![]()
Ik heb Amivedi en de dierenambulance ingeschakeld voor de eerste kat. Voor de tweede wil ze dat niet, dus doe ik het ook maar niet....quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef senesta het volgende:
Nou ja, een poos terug zijn hier ook in een paar maanden tijd 18 katten verdwenen. En de mensen waarvan de katten waren hebben nu gewoon weer nieuwe katten los buiten lopen hier, ik snap daar echt niets van
Amivedi en dergelijke al gewaarschuwd?
Ontwormingspilletjes eet hij ook zo op uit de hand, maar vorig jaar heeft ie ook antibiotica gehad en dat was echt een gevecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Beterschap voor Pingoo en wat fijn dat hij de pilletjes zo opeet, dat gaat hier een stuk lastiger
Wij doen het normaal om de 3 maanden, maar omdat de kittens soms wormen hebben vindt de dierenarts dat we het elke maand moeten doen. Mij lijkt dat niet nodig, volgens mij moeten die pilletjes 3 maanden werken tegen wormen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:43 schreef indaha het volgende:
Ontwormen doe ik ook echt niet ieder maand , alleen nu de kittens de eerste 3 maanden wel, maar daar heb ik pipetjes voor die ook voor vlooien zijn.
Gelukkig hebben onze katten niet vaak pilletjes nodig
Maar als de pilletjes 3 maanden werken en je voert ze elke maand krijgen ze toch een overdosis? Is dat wel gezond?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij doen het normaal om de 3 maanden, maar omdat de kittens soms wormen hebben vindt de dierenarts dat we het elke maand moeten doen. Mij lijkt dat niet nodig, volgens mij moeten die pilletjes 3 maanden werken tegen wormen.
Overdosis zal wel mee vallen, want kittens moeten in het begin ook om de 2 weken ontwormd worden. Maar inderdaad ik vind het ook overdreven dus doe het niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als de pilletjes 3 maanden werken en je voert ze elke maand krijgen ze toch een overdosis? Is dat wel gezond?
Een pillenschieter?? wat moet ik me daarbij voorstellen. Klinkt als een marteltuig!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben een pillenschieter voor medicijnen. Ik vind het echt ideaal, ze weten dat vechten geen zin heeft en naderhand krijgen ze wat lekkers omdat ze zo lief zijn geweest
quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Croli het volgende:
[..]
Een pillenschieter?? wat moet ik me daarbij voorstellen. Klinkt als een marteltuig!
Nee, het is geen marteltuig, dan zouden we het niet in huis hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Croli het volgende:
[..]
Een pillenschieter?? wat moet ik me daarbij voorstellen. Klinkt als een marteltuig!
geweldig die foto waar die ouwe lobbes uit het raam staat te starenquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef senesta het volgende:
Ik ben klaar hoorJullie mogen weer terug komen
Zijn dat dezelfde als die van de Deka?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Senes, heeft je dochter wat aan die Anubis-kaartjes van de Hoogvliet? Of spaart zij die van die andere supermarkt?
Is een donderdag goed? De 17e bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jazeker. Noem maar een dag. Ik zit hier dinsdag t/m vrijdag en op 2 december ben ik er op vrijdag niet.
Geen idee, daarom vraag ik hetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde als die van de Deka?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee, daarom vraag ik het
Ja, die heb ik ook. Ik zie net dat het een soort samenwerkingstoestand is met tig supermarktenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb hier van de deka liggen Het huis Anubis reality cards. Studio 100 Nickelodeon
Ik heb er ook 4, is al 8quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook. Ik zie net dat het een soort samenwerkingstoestand is met tig supermarkten![]()
Heb maar 4 zakjes, maar misschien heeft ze er toch iets aan
Jezus, heb je die niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die heb ik ook liggen. Dus Senes doe ons eens een pm met je adres!
Maaltijdsalade? Of heb je al geluncht?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, wilde ik bloemkool eten, moet de sla op
Dan eet je toch bloemkool met wat sla?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, wilde ik bloemkool eten, moet de sla op
Ja, geweldige combiquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan eet je toch bloemkool met wat sla?
Heb al gelucht. Morgen maar bloemkool dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maaltijdsalade? Of heb je al geluncht?
Ze kreeg voer die ik bij de dierenarts kocht, trovet ofzo ? en daar reageerde ze tijd goed op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eliminatie dieet gedaan? Wat voerde je. Mijn beer heeft ook voedselallergie
Ik had ze er vanaf getraptquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat beweegt mensen om op andermans houten (planken) tuinhekje te balanceren met de fiets aan de hand?
Ben naar buiten gestormd en heb poeslief gevraagd of ze dat niet meer wilde doen. Ze schrok zich het rambam
Oh ja, het vorige hekje is door vernieling naar de knoppe geholpen en ik heb geen zin om elke 3 jaar een nieuw hekje te bouwen...
Senes vroeg dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:15 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Ze kreeg voer die ik bij de dierenarts kocht, trovet ofzo ? en daar reageerde ze tijd goed op.
En iemand vroeg iets over of ze het ook tussen de tenen had ( kan niet meer vinden wie ) en ja dat heeft ze ook.
Sla MET bloemkoolquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:16 schreef Oognip het volgende:
[..]als je een beetje lekkere sla maakt is het een prima combi.
Ah Senesta dus, ik heb geen ander huisdier alleen haar. Vacht ziet er super mooi uit gelukkig is dus echt alleen de buik, oksels en tussen de tenen. en ook geen schilfersquote:Op dinsdag 8 november 2011 10:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt bekenden klinkt als allergie. Maar dat kan voor van alles zijn. Hoeft geen voer te zijn. Kan net zo goed een plantje zijn of een ander huisdier wat nu gaat ruien/verharen. Heeft ze ook schilfers? Doffe vacht? Waarschijnlijk zit het dan ook tussen de tenen?
Sla MET bloemkool ja. Niet door elkaar geroerd maar gewoon voor apart erbij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sla MET bloemkoolRight.
Ik eet wel gewoon sla vanaaf en morgen bloemkool
Ja, das toch niet lekker. Nou ja, het zalquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sla MET bloemkool ja. Niet door elkaar geroerd maar gewoon voor apart erbij.
Maar eet maar lekker morgen bloemkool ja
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, das toch niet lekker. Nou ja, het zal
Ik eet het liefste elke dag sla maar daar word mn vriend niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken mensen die echt overal sla bij eten Q.
Bij ons is sla dan het hoofdgerecht en bij hun is het een bijgerecht.
Ja, van mij hoeft het ook net heur, maar het kan dus wel
Nee, ik eet het altijd als hoofdgerecht. Met aardappeltjes, tomaat, eitje, blabla.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ken mensen die echt overal sla bij eten Q.
Bij ons is sla dan het hoofdgerecht en bij hun is het een bijgerecht.
Ja, van mij hoeft het ook net heur, maar het kan dus wel
Ik houd niet van bier, maar ik heb liever Grolsch dan Heineken. Heineken vind ik heel waterig (en ik ben daar ooit vreselijk dronken van geworden dus dat speelt ook meequote:
Ik zuip in principe alles (maar echt geen brand. Echt nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik houd niet van bier, maar ik heb liever Grolsch dan Heineken. Heineken vind ik heel waterig (en ik ben daar ooit vreselijk dronken van geworden dus dat speelt ook mee)
Eentje kan toch wel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Cocktails
maar nu even niet want ik heb straks college.
Dat wel, maar ze mixen geen cocktails in de mensa.quote:
Yep! Prima.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is een donderdag goed? De 17e bijvoorbeeld?
Ja...quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senes vroeg dat.
Lijkt op wat Elco had, toch Senes?
Nee gelukkig niet, 0800-nummerquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Croli het volgende:
Och leuk, prutsertjes bij de klantenservice....en jij maar betalen
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef senesta het volgende:
Ik had er een een mail gestuurd Q thnx!
Maar baloe op mijn borst, hij kan wel lief zijnquote:
natuurlijk, dat is hij toch ook!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar baloe op mijn borst, hij kan wel lief zijn
Goed bezig zeg!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vanochtend weer sporten en gewoon 20 minuten achter elkaar op de crosstrainer![]()
Eerst had ik al moeite met 5min..toen was 10 minuten zwaaar..en nu deed ik zo 20 minuten![]()
En daarna de rest nog pff..voel het wel aardig in mn armen en benen. Maar ach..wel al 7kg afgevallen door het sporten
Zorg je wel dat je nog wel wat aan voedingsstoffen binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Goed hoor Multi![]()
Ik ben door mn AB kuren en het spugen en alle stress 9 kilo afgevallen in een week of 2, en aangezien ik weer rook als een schoorsteen ga ik denk ik nog ff goed doorpakken, ik heb toch nergens trek in
Oh bahquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier heeft er weer een kat in huis geplast
Zou het aan de kleur liggen? Ik denk echt dat het Rossi is. Vanmorgen ook al op zolder. Er lag een jurkje van mij op de grond dat eerst aan het wasrek hing en daar was op geplast. En nu vond ik ook iets in de computerkamer op een plastic tasje.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Hier moet ik ook niks aan kleding of een nieuwe tas of lege doos te lang laten slingeren want dan is er een witte freggel die er overheen piest
Gad-ver-dammequote:Op dinsdag 8 november 2011 15:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh bah![]()
Hier moet ik ook niks aan kleding of een nieuwe tas of lege doos te lang laten slingeren want dan is er een witte freggel die er overheen piest
De geur lijkt mij logischer... Toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zou het aan de kleur liggen? Ik denk echt dat het Rossi is. Vanmorgen ook al op zolder. Er lag een jurkje van mij op de grond dat eerst aan het wasrek hing en daar was op geplast. En nu vond ik ook iets in de computerkamer op een plastic tasje.
Heb je enig idee waarom hij op de verkeerde plekken plast?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Wij hebben nooit plassende katten gehad. Maar dit portret is echt een special. Ik wil hem absoluut niet kwijt. Maar ik vraag mij wel eens af of hij in een ander huisje niet gelukkiger is.
Nee het is niks lichamelijks. Ik denk dat het eigenlijk een dominante kat is maar hij kan het niet winnen van de andere 2.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom hij op de verkeerde plekken plast?
Stress is wel een duidelijke oorzaak van plassen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee het is niks lichamelijks. Ik denk dat het eigenlijk een dominante kat is maar hij kan het niet winnen van de andere 2.
Hij heeft geen stress hij is onderzocht door een kattengedragsdeskundige. Het is meer frustratie denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stress is wel een duidelijke oorzaak van plassen.
Oke... Dat zou je toch verwachten, tenminste ik wel. Dominant zijn, maar twee katten boven je moeten dulden, gefrustreerd raken en daardoor stressig zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij heeft geen stress hij is onderzocht door een kattengedragsdeskundige. Het is meer frustratie denk ik.
Maar als je hem ziet snap je het niet. Hij is zo ontzettend lief wil wel veel aandacht.
Ik heb echt geen idee. Misschien wil hij ons iets duidelijk maken. En het kan nu weer voor weken stoppen. Ik merk wel dat hij de andere 2 steeds minder gaat opzoeken. Oh waarom wilde ik toch per se nog een 3equote:Op dinsdag 8 november 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Dat zou je toch verwachten, tenminste ik wel. Dominant zijn, maar twee katten boven je moeten dulden, gefrustreerd raken en daardoor stressig zijn.
Zou hij door het plassen misschien kenbaar willen maken dat hij toch wel dominant is? Territorium afbakenen en zo?
Zijn ze geholpen? ik dacht het wel. Wel erg naar dat ze haar zusje dan ineens niet meer accepteert.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het nogal hard gesteld van je Samzz.
Mijn moeder heeft een exemplaar dat plast en ik heb er ook eentje maar no way dat ik ze zomaar weg zou doen omdat ze af en toe een plasje achter laten. Uiteindelijk is dat vrij snel opgeruimd. Het is vervelend maar geen reden om een kat de deur uit te doen of je partner voor te verlaten.
Bij Tirza is het denk ik omdat ze een periode van een half jaar buiten mocht komen. Toen was ze de queen of the neighbourhood en mepte ze zelfs haar zusje![]()
Nu kan ze alleen op het balkon en is ze weer maatjes met haar zusje.
Ik weet zeker dat als Tirza weer naar buiten kan dat ze stopt met in huis plassen. We hebben binnen een paar jaar zeker wel een huis met tuin dus ik zie het tot die tijd wel aan. Aan de andere kant vind ik het haten van haar zusje als ze naar buiten mag nog wel vervelender eigenlijk.
Ze duldde haar echt niet meer in dezelfde ruimte en dat was zwaar k*t om te zien
Ik heb gewoon een grens met hoever ik wil gaan. Als ik de oorzaak zou weten, zou ik dat zeker weten aanpakken. Maar als ik naar mijn idee alles heb geprobeerd en het blijft misgaan, dan ben ik daar snel klaar mee, jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het nogal hard gesteld van je Samzz.
Mijn moeder heeft een exemplaar dat plast en ik heb er ook eentje maar no way dat ik ze zomaar weg zou doen omdat ze af en toe een plasje achter laten. Uiteindelijk is dat vrij snel opgeruimd. Het is vervelend maar geen reden om een kat de deur uit te doen of je partner voor te verlaten.
Bij Tirza is het denk ik omdat ze een periode van een half jaar buiten mocht komen. Toen was ze de queen of the neighbourhood en mepte ze zelfs haar zusje![]()
Nu kan ze alleen op het balkon en is ze weer maatjes met haar zusje.
Ik weet zeker dat als Tirza weer naar buiten kan dat ze stopt met in huis plassen. We hebben binnen een paar jaar zeker wel een huis met tuin dus ik zie het tot die tijd wel aan. Aan de andere kant vind ik het haten van haar zusje als ze naar buiten mag nog wel vervelender eigenlijk.
Ze duldde haar echt niet meer in dezelfde ruimte en dat was zwaar k*t om te zien
Nou reken maar dat als een beestje met die reden naar het asiel gaat dat er 10 andere katten voor jouw beestje dan in aanmerking komen. Kortom het beestje komt daar waarschijnlijk niet meer weg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grens met hoever ik wil gaan. Als ik de oorzaak zou weten, zou ik dat zeker weten aanpakken. Maar als ik naar mijn idee alles heb geprobeerd en het blijft misgaan, dan ben ik daar snel klaar mee, ja.
Nah, zo gek lijkt me dat niet, nog een kat willen. Het is jammer dat het bij jullie niet zo goed gaat, dat had ook andersom kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Misschien wil hij ons iets duidelijk maken. En het kan nu weer voor weken stoppen. Ik merk wel dat hij de andere 2 steeds minder gaat opzoeken. Oh waarom wilde ik toch per se nog een 3e
Er zijn meer mogelijkheden dan een asiel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou reken maar dat als een beestje met die reden naar het asiel gaat dat er 10 andere katten voor jouw beestje dan in aanmerking komen. Kortom het beestje komt daar waarschijnlijk niet meer weg.
Ik vind dat veel erger dan dat ik af en toe chaggo ben omdat ik een plasje op moet ruimen.
Ja dat is wel veel naarder idd. Dat laat heel duidelijk blijken dat hij ongelukkig is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik doe Rossi ook niet weg. Maar je gaat toch nadenken over de reden en wat we er nog aan kunnen doen. Als we thuis zijn kan hij naar buiten hij krijgt veel aandacht. Ze hebben veel ruimte en toch is hij niet gelukkig. Want behalve plassen krabt hij zichzelf ook.
Dat is voor ieder aan zichzelf, uiteraard.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is wel veel naarder idd. Dat laat heel duidelijk blijken dat hij ongelukkig is.
Ik zie het plassen hier niet echt als teken van ongelukkigheid. Ze straalt dat niet uit.
Samzz, mijn ervaring is dat een kat die in huis plast door de omgeving toch ook geweigerd wordt om op te nemen want ja dat plassen...
Het vergalt in ieder geval niet mijn leven zodanig en volgens mij ook niet van Tirza zelf dat ik haar weg doe.
En je ziet het niet aan hem. Als ik bij de Da kom zeggen ze tegenwoordig ah daar ben je weer met je 2 baby's. Rossi gaat gewoon op schoot liggen of op de weegschaal naar buiten zitten kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is wel veel naarder idd. Dat laat heel duidelijk blijken dat hij ongelukkig is.
Ik zie het plassen hier niet echt als teken van ongelukkigheid. Ze straalt dat niet uit.
Samzz, mijn ervaring is dat een kat die in huis plast door de omgeving toch ook geweigerd wordt om op te nemen want ja dat plassen...
Het vergalt in ieder geval niet mijn leven zodanig en volgens mij ook niet van Tirza zelf dat ik haar weg doe.
Echt apart... Misschien is het wel gewoon zijn karakter en is hij niet ongelukkig, maar plast hij gewoon graag overal waar het kan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En je ziet het niet aan hem. Als ik bij de Da kom zeggen ze tegenwoordig ah daar ben je weer met je 2 baby's. Rossi gaat gewoon op schoot liggen of op de weegschaal naar buiten zitten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |