Stefan van de Walle (of hoe die van Flodder ook heet).quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
Maar het is een andere sinterklaas nu toch?Vind ik stom
Wat weet ing wat ik niet weet?quote:Op maandag 7 november 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken.Maar tante Ing dacht dat er wel iets voor me klaar zou liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik weet het ook niet!quote:
Ja.quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef Loveless85 het volgende:
Kees, maar Cat... Was je nou van het elektrische of van vlees en bloed?
quote:Op maandag 7 november 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
Ow, schiet mij ineens te binnen!Zomaar ineens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar binnen?
Auw?
Kusje d'r op?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die is toch ook veel en veel te jong?quote:Op maandag 7 november 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stefan van de Walle (of hoe die van Flodder ook heet).Kan vast niet tippen aan
Bram
quote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zomaar ineens?
Naar binnen?
Auw?
Kusje d'r op?
Ow ja, een kusje erop is ook wel lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Zomaar ineens?
Naar binnen?
Auw?
Kusje d'r op?
Je doet een oognipje.quote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, een kusje erop is ook wel lekker
Nee nou, ik moest ineens denken... jeweetwel
quote:Op maandag 7 november 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is toch ook veel en veel te jong?
Of heb ik nou de verkeerde voor me?
Dat weet zij ook.quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik weet prima waar ik het over heb
Ja, brrrr....quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik moet soms ook wel eens ineens denken.
En schrikken dat je dan soms doet, over de uitkomst
Als je enige hulp nodig hebt bij welke uitwerking dan ook gil je maar.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, brrrr....
Maar goed. Ik ben weer uitgedacht. Het is nu nog een kwestie van uitwerken en dan komt het helemaal goed (denk ik)
Hij kán toch niet als Sinterklaas gewoon?quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SinterKees.Hij heeft voor mij nog veel te bewijzen.
Jaaaaquote:
Ow, deze ga je vast leuk vindenquote:Op maandag 7 november 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Als je enige hulp nodig hebt bij welke uitwerking dan ook gil je maar.
Jouw plannen spreken me vast sowieso wel aan
Daar hoop ik dan maar op.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kán toch niet als Sinterklaas gewoon?
Minstens 20 jaar te jong?
Maar misschien verrast ie ons
Als ik mee moet denken dan gil je maarquote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, brrrr....
Maar goed. Ik ben weer uitgedacht. Het is nu nog een kwestie van uitwerken en dan komt het helemaal goed (denk ik)
Vrijdagquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Wanneer had jij voor het laatst een cadeautje in jouw bed?
En was je toen wel heel lief?
Vertel dan, ik sterf van nieuwsgierigheid!quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, deze ga je vast leuk vinden
Of misschien jij juist wel niet
Het is paars en er moeten batterijen in, maar verder verklapt Sint nietsquote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op.
Nu kijken welk een verrassing in mijn bedjen ligt!![]()
doe dan ff eerst mee aan dat onderzoek!quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertel dan, ik sterf van nieuwsgierigheid!
Nou ja, bijna. Dood hebbie niks aan me qua uitwerking![]()
En maak mij eerst je erfgenamequote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan ff eerst mee aan dat onderzoek!
Ik durf het bijjjjjjjjjjjjna niet te vragen, maar welk onderzoek?quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
doe dan ff eerst mee aan dat onderzoek!
Dit dus:quote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Vertel dan, ik sterf van nieuwsgierigheid!
Nou ja, bijna. Dood hebbie niks aan me qua uitwerking![]()
Ik kan wel een leuke rondleiding geven de 19equote:Op maandag 7 november 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is paars en er moeten batterijen in, maar verder verklapt Sint niets
Ik heb iedere nacht meerdere cadeautjes....en een heel groot cadeau, zo eentje waar geluid uit komtquote:
Bram was 52 toen 'ie begon, Stefan is 46.... het zou in die zin wel moeten kunnen, maar ik vind het ook gekquote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kán toch niet als Sinterklaas gewoon?
Minstens 20 jaar te jong?
Maar misschien verrast ie ons
SinterKerst:quote:Op maandag 7 november 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SinterKees.Hij heeft voor mij nog veel te bewijzen.
Boewhahahahaquote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh godsamme, ik weet het alweer
"Joehoe??? Greys??? Hoor je me nog???"
Nee, nou....op naar de volgendequote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
"En hou je tong binnenboord, jij triangeljostiquote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahaha
"En kijk me aan als ik tegen je praat!"
quote:Op maandag 7 november 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"En hou je tong binnenboord, jij triangeljosti"
quote:Op maandag 7 november 2011 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh, die zijn zooo ergquote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SinterKerst:
Je ken beter sinterklaas hebbuh dannnuhh sinterkerst
Ik zou zeggen; probeer het es bij DVJ.quote:Op maandag 7 november 2011 23:44 schreef Loveless85 het volgende:
Het is toch echte liefde als je gewoon tegen je vrouw kan kan zeggen; "Dat vind ik toch zo fijn om met jou te werken, daar krijg ik echt mooi de pestkanker van"
quote:Op maandag 7 november 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahaha
"En kijk me aan als ik tegen je praat!"
Ik denk dat ie er nog mee weg komt ookquote:Op maandag 7 november 2011 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; probeer het es bij DVJ.
Denk dat je rap weer op je flatje zit met Mips
Die hoor ik ook regelmatigquote:Op maandag 7 november 2011 23:48 schreef Loveless85 het volgende:
Oh die kent alle afzonderlijke zinnen wel hooreen vriend van me die kwam klussen kent dit filmpje ook van voor naar achter, dus meestal werden en wel wat one-liners heen en weer geroepen naar elkaar tijdens het klussen
Dat lachje van haar op 3:26 is trouwens zo smerig.
En 'je gaat altijd staan waar je niet moet staan' (+ zin erna) @ 01:58 heeft DVM weleens gehoord ja
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |