abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104113614
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok gaan we nog een keer meeten? *O*
jazeker. Noem maar een dag. Ik zit hier dinsdag t/m vrijdag en op 2 december ben ik er op vrijdag niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_104113640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef senesta het volgende:

[..]

[..]

Ik koop ook alleen in de buurt en als ik zelf het toestel kan ophalen en testen :Y
Zeer zeer verstandig.. deed iedereen dat nou maar! maarja sommige mensen zijn gewoon niet zo slim en laten het gewoon opsturen... Never nooit niet dat je t dan krijgt
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  Moderator dinsdag 8 november 2011 @ 11:15:58 #178
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104113746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:12 schreef Croli het volgende:

[..]

Zeer zeer verstandig.. deed iedereen dat nou maar! maarja sommige mensen zijn gewoon niet zo slim en laten het gewoon opsturen... Never nooit niet dat je t dan krijgt
Ik weet het en ik herken ze ook vrij simpel. Ophalen is dan namelijk geen optie :P
Heel vaak hebben ze Den Helder of Den Koogh of zo als woonplaats, lekker afgelegen voor de meeste mensen natuurlijk.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_104113813
Senesta leuke foto's van Joey en Samara *; en Elco O+ wat een mooi beestje was het toch ook, ik kan me goed voorstellen dat je hem nog steeds erg mist :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_104114167
Wat een leuke foto's van Senesta en Elco (die van Joey is minder ;().

Wij zijn terug van de dierenarts met Pingoo. Hij mag niet zwaarder worden... Hij heeft keelontsteking en heeft een antibioticakuur voor een week gekregen. Ik heb hem net brokjes gevoerd en daar de 2 helften van het pilletje ingestopt en hij at het zo op _O_ O+
pi_104114202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Elco O+ ;(

Ik ben chihuahuafokkers aan het mailen, ik krijg gewoon geen fucking reacties op prijsaanvragen, ondanks dat ik het hele verhaal vertel en dat ik eerst twee goede foksters gemaild heb die ik goed ken.
:(
Wat irritant dat je geen reactie krijgt :(
Ben je aan het mailen voor een andere chihuahua? Dat heb ik even geist. al gelezen op facebook.
pi_104114252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:29 schreef Oognip het volgende:
Wat een leuke foto's van Senesta en Elco (die van Joey is minder ;().

Wij zijn terug van de dierenarts met Pingoo. Hij mag niet zwaarder worden... Hij heeft keelontsteking en heeft een antibioticakuur voor een week gekregen. Ik heb hem net brokjes gevoerd en daar de 2 helften van het pilletje ingestopt en hij at het zo op _O_ O+
Beterschap voor Pingoo en wat fijn dat hij de pilletjes zo opeet, dat gaat hier een stuk lastiger
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 11:34:10 #183
43556 miss_dynastie
pi_104114310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef senesta het volgende:
Nou ja, een poos terug zijn hier ook in een paar maanden tijd 18 katten verdwenen. En de mensen waarvan de katten waren hebben nu gewoon weer nieuwe katten los buiten lopen hier, ik snap daar echt niets van :o

Amivedi en dergelijke al gewaarschuwd?
Ik heb Amivedi en de dierenambulance ingeschakeld voor de eerste kat. Voor de tweede wil ze dat niet, dus doe ik het ook maar niet....

Ik heb maar niet op haar gemopperd dat ze de tweede kat gewoon naar buiten laat, maar snappen doe ik het écht niet :@ then again, die van mij komen sowieso nooit buiten de tuin, dus dat maakt mijn uitgangspunt ook anders misschien
pi_104114357
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:32 schreef indaha het volgende:

[..]

Beterschap voor Pingoo en wat fijn dat hij de pilletjes zo opeet, dat gaat hier een stuk lastiger
Ontwormingspilletjes eet hij ook zo op uit de hand, maar vorig jaar heeft ie ook antibiotica gehad en dat was echt een gevecht.
Heb jij het wel is op deze manier geleerd? Een paar brokjes uit de hand geven en af en toe een stukje pilletje erdoor. Hij at het op alsof het een brokje was.
Trouwens, we moeten ook elke maand gaan ontwormen van de dierenarts ipv 4 keer per jaar. Vanwege de kittens adviseert ze dat want daar kan ie ook keelontsteking van krijgen :? ik vind het eerlijk gezegd een beetje onzin. 4 keer per jaar moet genoeg zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 11:38:21 #185
43556 miss_dynastie
pi_104114429
Wij hebben een pillenschieter voor medicijnen. Ik vind het echt ideaal, ze weten dat vechten geen zin heeft en naderhand krijgen ze wat lekkers omdat ze zo lief zijn geweest :)
pi_104114583
Ontwormen doe ik ook echt niet ieder maand , alleen nu de kittens de eerste 3 maanden wel, maar daar heb ik pipetjes voor die ook voor vlooien zijn.
Gelukkig hebben onze katten niet vaak pilletjes nodig :)
pi_104114665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:43 schreef indaha het volgende:
Ontwormen doe ik ook echt niet ieder maand , alleen nu de kittens de eerste 3 maanden wel, maar daar heb ik pipetjes voor die ook voor vlooien zijn.
Gelukkig hebben onze katten niet vaak pilletjes nodig :)
Wij doen het normaal om de 3 maanden, maar omdat de kittens soms wormen hebben vindt de dierenarts dat we het elke maand moeten doen. Mij lijkt dat niet nodig, volgens mij moeten die pilletjes 3 maanden werken tegen wormen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 11:48:15 #188
43556 miss_dynastie
pi_104114719
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wij doen het normaal om de 3 maanden, maar omdat de kittens soms wormen hebben vindt de dierenarts dat we het elke maand moeten doen. Mij lijkt dat niet nodig, volgens mij moeten die pilletjes 3 maanden werken tegen wormen.
Maar als de pilletjes 3 maanden werken en je voert ze elke maand krijgen ze toch een overdosis? Is dat wel gezond?
pi_104114887
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar als de pilletjes 3 maanden werken en je voert ze elke maand krijgen ze toch een overdosis? Is dat wel gezond?
Overdosis zal wel mee vallen, want kittens moeten in het begin ook om de 2 weken ontwormd worden. Maar inderdaad ik vind het ook overdreven dus doe het niet.
pi_104114895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben een pillenschieter voor medicijnen. Ik vind het echt ideaal, ze weten dat vechten geen zin heeft en naderhand krijgen ze wat lekkers omdat ze zo lief zijn geweest :)
Een pillenschieter?? wat moet ik me daarbij voorstellen. Klinkt als een marteltuig!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104114988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Croli het volgende:

[..]

Een pillenschieter?? wat moet ik me daarbij voorstellen. Klinkt als een marteltuig!

Tussen die klemmetjes helemaal links doe je het pilletje en eventueel zuig je nog wat water op. Bekkie open, pillenschieter erin en schieten met rechts, als je begrijpt wat ik bedoel :P
Pilletje komt dan helemaal achterin de bek dus de kat moet dan slikken. Hier werkt het overigens niet.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 11:57:58 #192
43556 miss_dynastie
pi_104115058
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:53 schreef Croli het volgende:

[..]

Nee, het is geen marteltuig, dan zouden we het niet in huis hebben :P

Pilletje erin, bekkie open, pil achter in de keel schieten, kat slikt, leed geleden. We hebben een poosje driemaal per dag een capsule moeten voeren en dat ging op deze manier zonder problemen :)
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 11:59:18 #193
43556 miss_dynastie
pi_104115109
Oh oeps, had de post van oognip nog niet gezien :@ Nou ja, duidelijk wel zo, volgens mij ;)
pi_104115158
Hmm, toch vind ik het er niet heel lief uit zien.
Zou t dan als allerlaatste noodmiddel gebruiken. Het hele snoepjesverhaal werkt hier prima als het moet. De ontwormingspasta vinden ze alleen maar lekker. Izzy wilde laatst nog wel meer van dat lekkere spul, maarja dat mocht natuurlijk niet!!

Speaking of lekker, 1 van de amuses van zaterdag is ook erg lekker op brood!! NOM NOM
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:20:49 #195
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104115819
voucher binnen *O* vanaaf maar ff boeken.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:21:54 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104115854
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef senesta het volgende:
Ik ben klaar hoor :P Jullie mogen weer terug komen
geweldig die foto waar die ouwe lobbes uit het raam staat te staren O+
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:26:51 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104116020
Senes! PM!
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 12:35:16 #198
43556 miss_dynastie
pi_104116286
Senes, heeft je dochter wat aan die Anubis-kaartjes van de Hoogvliet? Of spaart zij die van die andere supermarkt?
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:35:40 #199
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104116300
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Senes, heeft je dochter wat aan die Anubis-kaartjes van de Hoogvliet? Of spaart zij die van die andere supermarkt?
Zijn dat dezelfde als die van de Deka?
pi_104116388
Volgens mij zijn het dezelfde.

In dat geval heb ik er ook nog een stel liggen Senes.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')