nu een een azuurblauwe zee erbijquote:
Tips pas na 23:59 aubquote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef flipsen het volgende:
Moppie, hoe kunnen zowel Sutil als Diresta nou in de top10 eindigen, als Force India het eerste team is met een wagen langs de kant
Speltip 7: spreid je winkansenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef flipsen het volgende:
Moppie, hoe kunnen zowel Sutil als Diresta nou in de top10 eindigen, als Force India het eerste team is met een wagen langs de kant
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, dit keer net niet te laat
waar twee honden vechten om 1 been..quote:Op maandag 14 november 2011 09:28 schreef -moppie- het volgende:
Oeh, dat wordt vechten voor de tweede plaats
Ik ookquote:
Ik neem je voorspelling gewoon een op een over.quote:Op maandag 14 november 2011 09:30 schreef franklop het volgende:
[..]
waar twee honden vechten om 1 been..
gefeliciteerd met je eindzegequote:
Ja dat gaat goed, voor jou kan dat bijna niet meer fout gaanquote:
Waarom niet. Maakt voor dit spel niks uit. Iedereen heeft tien punten minder.quote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Sally het volgende:
Potver, dacht ik "Jippie, ik heb de hele kwali-uitslag 1-op-1 goed" ... Hebben veel meer mensen dat
En waarom moest Vettel nou uitvallen?!![]()
Ach... Volgend seizoen misschien beter.
Nou, omdat dan elke gegokte coureur 1 plaats opschuift, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waarom niet. Maakt voor dit spel niks uit. Iedereen heeft tien punten minder.
Nog 1 race...quote:
Zou zeker leuk zijn. Gewoon allebei niet vergeten in te vullen en dan zien we wel of het luktquote:Op maandag 14 november 2011 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat gaat goed, voor jou kan dat bijna niet meer fout gaan, voor de constructors is het nog niet beslist, zou wat zijn back to back
Ben wel op reis maar invullen zal ik zeker doen, staat in de agendaquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog 1 race...
[..]
Zou zeker leuk zijn. Gewoon allebei niet vergeten in te vullen en dan zien we wel of het lukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |