hahahahahahaha ik moest hardop lachenquote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef Speciman. het volgende:
‘Henk schaamt zich enorm voor zijn kleine klavotsje. Maar op Een dag is hij smoorverliefd. Als hij na Een avondje uit zijn auto parkeert in Een donker park, begint hij het meisje hartstochtelijk te zoenen. Hij merkt dat ze meegaand is en trekt zijn gulp open, waarna Henk zijn knuppeltje in haar hand legt.
Daarop fluistert het meisje in zijn oor: Dank je Henk, maar ik rook niet!
Geen enkele van je aantijgingkes kwamen aan, na ja. Dat heb je nadat je jaren ervaring hebt met je vette moederquote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik heb TS nu genoeg op z'n pik getrapt (was nog best moeilijk!).
Nu tijd voor serieuze zaken: koffie.
Kom op man, is dat alles wat je in huis hebt ?quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Geen enkele van je aantijgingkes kwamen aan, na ja. Dat heb je nadat je jaren ervaring hebt met je vette moeder
quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Geen enkele van je aantijgingkes kwamen aan, na ja. Dat heb je nadat je jaren ervaring hebt met je vette moeder
Ben jij hier weer teef?quote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Kom op man, is dat alles wat je in huis hebt ?
Ik zal jou... nee laatmaarquote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Je hebt doppen gekregen om te kijken neem ik aan. Nou, ben ik er weer of niet ?
Kom dan naar Amsterdamquote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef PaperBombers het volgende:
Zeer bedroevend? Moet ik discussiėren met jullie?
Je bent met 4 mensen tegelijk aan het posten, en het bashen LOL..
Echt zielig dit, vooral omdat ik jullie in het echte zo kleinkrijg.
De laatste die dat tegen haar zei is nu nog aan het revalideren.quote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef PaperBombers het volgende:
Kom dan naar Amsterdam zegt ze. Nee dank je, ben niet van plan om op pad te gaan naar zo'n sociale woonwijk met crackhoeren.
Dank je liefje
quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef PaperBombers het volgende:
Doevelaer, zat echt te wachten tot iemand dat zei.
Dank je, jij bent een realist.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Kom op man, is dat alles wat je in huis hebt ?
Jij snapt het.quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef PaperBombers het volgende:
Doevelaer, zat echt te wachten tot iemand dat zei.
Dank je, jij bent een cynist
Je durft gewoon niet, faalhaasquote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef PaperBombers het volgende:
Kom dan naar Amsterdam zegt ze. Nee dank je, ben niet van plan om op pad te gaan naar zo'n sociale woonwijk met crackhoeren.
Dank je liefje
Waarom zou ik naar daar komen????quote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet, faalhaas
Ik heb al een man gevondenquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar daar komen????
Trouwens als je zoals jij zovaak op dit forum zit ben je zo'n oud schepsel dat nooit een man zal vinden. INternet geek
Jij moet echt terug naar de basisschool manquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Trouwens als je zoals jij zovaak op dit forum zit ben je zo'n oud schepsel dat nooit een man zal vinden. INternet geek
en trouwens... hoe weet je dat als je je pas 1 dag geregistreerd hebt?quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
tong80?quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al een man gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |