Kom dan naar Amsterdamquote:Op maandag 7 november 2011 21:17 schreef PaperBombers het volgende:
Zeer bedroevend? Moet ik discussiėren met jullie?
Je bent met 4 mensen tegelijk aan het posten, en het bashen LOL..
Echt zielig dit, vooral omdat ik jullie in het echte zo kleinkrijg.
De laatste die dat tegen haar zei is nu nog aan het revalideren.quote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef PaperBombers het volgende:
Kom dan naar Amsterdam zegt ze. Nee dank je, ben niet van plan om op pad te gaan naar zo'n sociale woonwijk met crackhoeren.
Dank je liefje
quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef PaperBombers het volgende:
Doevelaer, zat echt te wachten tot iemand dat zei.
Dank je, jij bent een realist.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Kom op man, is dat alles wat je in huis hebt ?
Jij snapt het.quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef PaperBombers het volgende:
Doevelaer, zat echt te wachten tot iemand dat zei.
Dank je, jij bent een cynist
Je durft gewoon niet, faalhaasquote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef PaperBombers het volgende:
Kom dan naar Amsterdam zegt ze. Nee dank je, ben niet van plan om op pad te gaan naar zo'n sociale woonwijk met crackhoeren.
Dank je liefje
Waarom zou ik naar daar komen????quote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet, faalhaas
Ik heb al een man gevondenquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar daar komen????
Trouwens als je zoals jij zovaak op dit forum zit ben je zo'n oud schepsel dat nooit een man zal vinden. INternet geek
Jij moet echt terug naar de basisschool manquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Trouwens als je zoals jij zovaak op dit forum zit ben je zo'n oud schepsel dat nooit een man zal vinden. INternet geek
en trouwens... hoe weet je dat als je je pas 1 dag geregistreerd hebt?quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
tong80?quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al een man gevonden
Daar voel je niks van!quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee die is te oud voor mij
Geef ze nog toe dat ze vaak op internet zit ook.quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en trouwens... hoe weet je dat als je je pas 1 dag geregistreerd hebt?
Ben je in het echt net zo sneu als op het internet?quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Geef ze nog toe dat ze vaak op internet zit ook.
Domme hoer
truequote:
ik geef niks toe, ik vraag alleen hoe jij dat zou moeten weten als je hier pas 1 dag bentquote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Domme hoer
Goede vraag. Ik wacht het antwoord af.quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Ben je in het echt net zo sneu als op het internet?
Jezus, wat ben jij een triest ventje.quote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Domme hoer
Hij heeft niks op mij in te brengen man. Denken dat ik te trollen benquote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik wacht het antwoord af.
Ik ben nu te trollen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef utopie het volgende:
[..]
Hij heeft niks op mij in te brengen man. Denken dat ik te trollen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |