En dat terwijl IK geen mierenneuker ben.quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef PaperBombers het volgende:
Ga niet op die spelling verbeteren
Kloptquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, je kan er niet omheen lullen
ja zeg je nu snelquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptMaar ik heb foto's van je gezien en het valt reuze mee.
Jij dus ook.quote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef PaperBombers het volgende:
De meesten hier zijn hersenlozen mierenneukers, facking losers
Staat genoteerd, ook dit zal ik mee naar achter nemenquote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef PaperBombers het volgende:
Alleen figuurlijk. Jij bent de enige die het letterlijk is.quote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef PaperBombers het volgende:
Ik zal jou naar achter nemenquote:Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef utopie het volgende:
[..]
Staat genoteerd, ook dit zal ik mee naar achter nemen
hahahahahahaha ik moest hardop lachenquote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef Speciman. het volgende:
‘Henk schaamt zich enorm voor zijn kleine klavotsje. Maar op Een dag is hij smoorverliefd. Als hij na Een avondje uit zijn auto parkeert in Een donker park, begint hij het meisje hartstochtelijk te zoenen. Hij merkt dat ze meegaand is en trekt zijn gulp open, waarna Henk zijn knuppeltje in haar hand legt.
Daarop fluistert het meisje in zijn oor: Dank je Henk, maar ik rook niet!
Geen enkele van je aantijgingkes kwamen aan, na ja. Dat heb je nadat je jaren ervaring hebt met je vette moederquote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, ik heb TS nu genoeg op z'n pik getrapt (was nog best moeilijk!).
Nu tijd voor serieuze zaken: koffie.
Kom op man, is dat alles wat je in huis hebt ?quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Geen enkele van je aantijgingkes kwamen aan, na ja. Dat heb je nadat je jaren ervaring hebt met je vette moeder
quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
Geen enkele van je aantijgingkes kwamen aan, na ja. Dat heb je nadat je jaren ervaring hebt met je vette moeder
Ben jij hier weer teef?quote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Kom op man, is dat alles wat je in huis hebt ?
Ik zal jou... nee laatmaarquote:Op maandag 7 november 2011 21:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Je hebt doppen gekregen om te kijken neem ik aan. Nou, ben ik er weer of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |