opgelost, slotjequote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Hey, heb het net gevraagd op MSN aan een meid die ik ken en zegt dat ie best groot is dan!
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Hey, heb het net gevraagd op MSN aan een meid die ik ken en zegt dat ie best groot is dan!
msn datequote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
een meisje van 12?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Was ze 8?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Stoer mangquote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
WOOOOW ze was 13?quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef PaperBombers het volgende:
Wel kijk, ik vroeg het aan een meid van op school en die is een jaartje ouder.
geenidee?quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Speciman. het volgende:
ok 1 vraagje waarom staat mijn erectie euhh reactie er niet meer?
ah dat zal het zijnquote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Speciman. het volgende:
[..]
mijn fout er zijn 2 penis topics
voor een kind van 13 wel jaquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef PaperBombers het volgende:
Mag dicht hoor, ben nu zeker dat ie groot genoeg is.
oke ik neem het mee naar achterquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef PaperBombers het volgende:
Mag dicht hoor, ben nu zeker dat ie groot genoeg is.
HET IS DAN IK, IK BEN BEAUSquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef PaperBombers het volgende:
[..]
16, jaartje jonger dan mij waarom?
dan IKquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef PaperBombers het volgende:
16, jaartje jonger dan mij waarom?
Zijn vriendin ook.quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HET IS DAN IK, IK BEN BEAUS
quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net zoals je kotst als je te veel m&ms eet
JONGENS KUTquote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef PaperBombers het volgende:
Ga niet op die spelling verbeteren, jonges jonges.
het ging over de facking leeftijd van me gf
Wil je geen domme antwoorden zal jij eerst moeten beginnen door géén domme vragen te stellen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef PaperBombers het volgende:
Voor we van start gaan, geen domme antwoorden meer.
Hou het netjes en serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |