opgelost, slotjequote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Hey, heb het net gevraagd op MSN aan een meid die ik ken en zegt dat ie best groot is dan!
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Hey, heb het net gevraagd op MSN aan een meid die ik ken en zegt dat ie best groot is dan!
msn datequote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
een meisje van 12?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Was ze 8?quote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
Stoer mangquote:Op maandag 7 november 2011 20:57 schreef PaperBombers het volgende:
WOOOOW ze was 13?quote:Op maandag 7 november 2011 20:59 schreef PaperBombers het volgende:
Wel kijk, ik vroeg het aan een meid van op school en die is een jaartje ouder.
geenidee?quote:Op maandag 7 november 2011 21:00 schreef Speciman. het volgende:
ok 1 vraagje waarom staat mijn erectie euhh reactie er niet meer?
ah dat zal het zijnquote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Speciman. het volgende:
[..]
mijn fout er zijn 2 penis topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |