Ik heb absoluut niets tegen Jay-Z. Heb echter helemaal niks met Linkin Park.quote:
Dat kan ook, had dus eerder andersom verwachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets tegen Jay-Z. Heb echter helemaal niks met Linkin Park.
Kan me de twee samen gewoon niet zo goed voorstellen, is all.
Luister nou naar wat ik zeg Ran.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het beste slel ooit is natuurlijk duke nuke'mof wellicht wolfestein 3d
Beste sandbox: GTA:SAquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Beste FPS ooit zijn Quake 2 en Half Life 1 + 2Half-life
Beste RTS = Red Alert Warcraft 2
Beste Adventure = Day of the tentacle + de monkey islands Mario 64
Beste Nesgame= Rad Gravity Duck Hunt
Beste tycoon = Transport Tycoon deluxe... Holocaust Tycoon
Ontopic...
geen idee
Ik ben het wel met je eens dat Half-life goed is, maar mijn titels waren toch aardig vernieuwend in die tijd, en half-life en wat dan ook zijn daar op verder gegaan..quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Luister nou naar wat ik zeg Ran.
Half-life 1. Is. Het. Beste. Spel. Ooit.
Maar als jij liever het beste spel speelt, ga je gang.
care to eleborate?quote:
jij vind en dat mag. Ik zal ook vast het zelfde denken bij artiesten uit jouw lijstjes :-)quote:
Je begint al een beetje te praten als Jay-z, zeg, je luistert af en toe toch ook weleens iets uit Nederlandse bodem?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jij vind en dat mag. Ik zal ook vast het zelfde denken bij artiesten uit jouw lijstjes :-)
Dat is toch die dame met dat rode haar? Echt een snoepje is dat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:15 schreef picodealion het volgende:
Nederlandse muziek, nog erger.
(Behalve. Roosbeef
.)
wat klopt er niet in wat ik zei? Tuurlijk luister ik ook sndere dingen, maar daar zit bar weinig Nederlands fabrikaat bijquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je begint al een beetje te praten als Jay-z, zeg, je luistert af en toe toch ook weleens iets uit Nederlandse bodem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |