Dat was toevalquote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef wyccie het volgende:
Hehe, hier stiekem al antwoord gegeven, zie ik.
Negeer die (bij stomme films begrijpelijke) zoetsappigheid en het sentiment. Kijk naar de beelden en montage.quote:Op maandag 7 november 2011 19:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
Luister maar niet naar Gil met zijn SunriseVeel te zoetsappige film met vals sentiment, bahbah.
Cleo heb ik ook met de internationale titel genoemd. Cleo à 5 de 7 is ook niet erg moeilijk natuurlijk.quote:[..]
Juist omdat je dit soort dingen meestal in de originele taal typt, dacht ik dat je daarom expres de remake bedoelde (After the wedding vond ik nog begrijpelijk, Brodre was niet moeilijk te onthouden). Ik vond het al zo vreemd.
Iets met bloed en nagels...quote:Op maandag 7 november 2011 20:07 schreef wyccie het volgende:
Hmm, je hebt ook wel gelijk, want ik had mijn initiële vraag niet goed geformuleerd.
Je mag nog even niet eten!
de 5 à 7 ook niet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Cleo heb ik ook met de internationale titel genoemd. Cleo à 5 de 7 is ook niet erg moeilijk natuurlijk.
Ik was geëmotioneerd Sok!quote:
Exact.quote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef wyccie het volgende:
Ik was dus net zo inconsequent met goedkeuren als jij met je taal.
Normaal doe ik nooit moeilijk over spelling en originele/Engelse taal, maar juist omdat ik wist dat er een Engelse remake van was, heb ik gedacht dat je de andere bedoelde.
Toch wat minder leuk dan de albums, maar ik ga wel meedoen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 voor degenen die geen albums luisterden.
Ik vind het ook een stuk lastiger. Maar eerder omdat ik te veel nummers wil noemen dan te weinig.quote:Op maandag 7 november 2011 20:26 schreef picodealion het volgende:
Met singles kan ik dat ook echt niet hoor. Nog geen 10.
Geen voorkeuren, geen smaak?quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
nou ja, ik kan wel een lijstje maken, maar dan krijg je een lijstje met liedjes uit 2010 (omdat later niet mag)
ik heb gewoon geen favorieten, nergens bij...
Het is inderdaad ook eigenlijk onmogelijk om nummer 72 boven nummer 73 te zetten, bijvoorbeeld. Zeker als je nooit lijstjes maakt. Maar het is wel erg leuk.quote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ja tuurlijk wel. Maar om dat nou in een lijst te zetten en dan nog nummers er aan te geven
Bij muziek kun je altijd naar het hypothetische onbewoonde eiland waar je nooit meer van terugkeert. Welke album zou je dan meenemen? (Uiteraard is er een manier om ze af te spelen aldaar.)quote:Op maandag 7 november 2011 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
ach, gewoon 1 van mijn te kort komingen... geen lijstjes kunnen maken (heb ook geen favo film bijvoorbeeld..)
Ja, maar dan denk ik alweer. Hmm... als ik deze mee neem, dan is dat voor even leuk. Maar na 2 keer luisteren ga ik me er alweer aan ergeren (en dat doe ik dan met alle albums die ik goed vind)quote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bij muziek kun je altijd naar het hypothetische onbewoonde eiland waar je nooit meer van terugkeert. Welke album zou je dan meenemen? (Uiteraard is er een manier om ze af te spelen aldaar.)
Ligt eraan welke films je naast elkaar zet. Zet je Schindlers list en White chicks naast elkaar dan is de keus niet moeilijk. Al kan ik voor beide zeggen dat ze goed zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 20:34 schreef Gillingham het volgende:
Kun je bij twee gegeven films zeggen welke je beter vindt?
Dan wordt het wellicht lastig. Maar na twee keer luisteren al?quote:Op maandag 7 november 2011 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, maar dan denk ik alweer. Hmm... als ik deze mee neem, dan is dat voor even leuk. Maar na 2 keer luisteren ga ik me er alweer aan ergeren (en dat doe ik dan met alle albums die ik goed vind)
Als je het wel zou kunnen, kun je namelijk ook een lijst maken.quote:Ligt eraan welke films je naast elkaar zet. Zet je Schindlers list en White chicks naast elkaar dan is de keus niet moeilijk. Al kan ik voor beide zeggen dat ze goed zijn.
Nou ja, 2 is misschien wat overdreven. Maar ik heb gewoon geen favo. Ik luister op het moment 2 albums vaak. Maar als ik het eerste nummer gehoord heb, kan ik zomaar ineens een hekel aan de rest van het album krijgen en heel iets anders willen luisteren.quote:Op maandag 7 november 2011 20:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan wordt het wellicht lastig. Maar na twee keer luisteren al?
[..]
Als je het wel zou kunnen, kun je namelijk ook een lijst maken.
Op wyccie na zijn de meeste hier een ramp als het op cryptische vragen aankomt. Een kwestie van even het publiek aftasten met mijn nieuwe soort vragen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Robby87 het volgende:
Ik zie allemaal inkoppertjes, met name van Gil, en ik ben er niet. Daar moet een verband mee zijn. Hmmmm
Eentje werd toch niet meteen geraden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou die laatste twee van jou waren wel heel makkelijk gill
lekker... en hij was nog niet over code?quote:Op maandag 7 november 2011 21:23 schreef Baszh het volgende:
Zit 10 minuten geleden nog uit dit pak melk te drinken, nu is het opeens hartstikke dik en zuur, dat gaat opeens snel
Dat zit er ook weer op.quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 voor degenen die geen albums luisterden.
Had al een lijst met nummers. Terugbrengen tot 100, nummers direct een plaats toekennen (niet het heen-en-weer geschuif zoals bij albums) en dan nog even de lay-out aan passen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoe heb je dat zo snel in elkaar geknutseld
Ik luister albums, geen nummers. Ik kan wel een paar nummers noemen die ik erg goed vind maar daar hecht ik veel minder waarde aan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:27 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vind het ook een stuk lastiger. Maar eerder omdat ik te veel nummers wil noemen dan te weinig.
Waarom kom je niet eens aan tien?
ja wie weet, maar jullie waren er ook zo mee bezig denk misschien kan hier iemand me helpenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:44 schreef picodealion het volgende:
Misschien moet je dat daar vragen.
Goede vraag. Als je vertelt om welk specifiek geval het gaat, kan ik er misschien nog wel iets over zeggen. Maar Ranja beslist uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben ook maar aan het proberen een lijst te maken. Maar nou zit ik met een vraagje, je mag maar 10 singles van 1 artiest in erin hebben staan. Maar als die artiest een mash-up album met een andere artiest/band gemaakt heeft. Hoe moet je dat dan tellen?
:| wat zeg je me nou....quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:55 schreef Gillingham het volgende:
Las zijn antwoord nadat ik hier op jou gereageerd had.
Jay-Z en Linkin Park. Onwaarschijnlijke combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |